LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo (vervolg)

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
kudo1111
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2008 20:51

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door kudo1111 »

Na veel gezeur en een bericht op TrosRader werd er eidelijk iets gedaan Bij ziggo (ga zo door Trosrader :wink: ).
Ik kreeg een mailtje van Mevr. Dijksma, Afdeling Klantenservice ziggo
met de mededeling dat ze de klacht van mij van Trosrader hadden ontvangen. Dus ik dacht "toch niet alles voor niets gedaan". Mijn internet snelheid zou aangepast worden en ik zou een vergoeding voor de telefoon gesprekken krijgen en mijn betalingen voor iets wat ik niet heb gekregen zouden vergoed worden.
Na een paar dagen was inderdaad mijn internet sneller, eidelijk na maanden toch gekregen wat ik betaal.

De E-mail van Mevr. Dijksma, Afdeling Klantenservice ziggo kreeg ik op 10 november 2008 en zoals ze aangaf zou ik 85 euro terug krijgen.
Ik weet dat het bij ziggo niet zo snel gaat dus heb ik maar effe gewacht met mijn rekening te controleren. In begin december heb ik maar eens gekeken of ik die 85 euro al ontvangen had.
EN WAT DENK JE HAHAHAHA natuurlijk NIETS 8)

Aangezien ik geen zin meer had om in mijn vrije avond uren te bellen met ZIGGO "laten we geduldig afwachten en in mijn kerst vakantie zien we het wel).
Nu heb ik kerst vakantie en dacht laat me eens kijken of ik die 85 euro al heb....EN WAT DENK JE HAHAHAH Noppes HELEMAAL NIETS.

Dus maar weer bellen"en wat hoor je dan "ONZE WACHT TIJDEN ZIJN LANGER DAN NORMAAL" en dat vroeg in de ochtend om 8.35 ..drukke boel daar haha.

Na een tijdje eindelijk iemand aan de lijn en ik vertel mijn verhaal,en wat denk je "meneer heeft U een momentje" tuurlijk ik heb toch niets te doen ik heb toch vakantie.

Het antwoord van de toch vriendelijke dame was "er is hier inderdaad een notitie over die 85 euro maar ik weet niet waarom het nog niet betaald is, maar ik zal er spoed achter zetten" Dus ik andwoord "ik zal maar weer geduldig afwachten" maar achteraf vraag ik me af waar ze spoed achter zal zetten, gaat ze spoed achter de notitie zetten "NOTITIE SPOED" af gaan ze me die 85 euro snel overmaken.

Hier ook de mail die ik gekregen heb:


Geachte heer/mevrouw Weusten,



Via het klachtenteam van Radar hebben wij uw mail ontvangen, en kunnen u hierover het volgende melden.

Het is inderdaad het geval dat wij u de gewenste snelheid van 8 MB niet hebben kunnen leveren. Onze excuses hiervoor. Wij zulllen u de kosten verrekenen voor het niet leveren van de snelheid.

Wel kunnen we u melden dat we binnenkort u de 8.000 kbit/s gaan leveren.

De creditering is opgebouwd uit, 5 x € 15 = € 75 voor het niet hebben van de juiste snelheid vanaf 19.07.2008 tot eind november 2008, en € 10 voor de telefoonkosten. Binnenkort wordt er dus € 85 gestort op uw rekening.

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Mevr. Dijksma,
Afdeling Klantenservice
Ziggo



Ik wil me in mijn vakantie en net voor de feestdagen niet meer druk maken over de ... service van Ziggo en wacht maar weer tot volgend jaar.

Ik hoop dat het op 2-01-2009 allemaal geregeld is .
En dat we dan ook eens een positief bericht over ziggo kunnen schrijven.
Zo niet ga ik toch andere wegen bewandelen en zal er dan ook alles aan doen om te krijgen waar ik recht op heb en wat ZIGGO belooft in mijn Mail....

Ik snap niet dat een berijf zoals ziggo zomaar door kan gaan met hun beloftes en niets doen. En dat kan allemaal in dit land ....waar is ons recht........Of hebben we geen recht meer :P


Groetjes een Ziggo klant :mrgreen: :mrgreen:

janvanzijp
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2008 14:39

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door janvanzijp »

Eindelijk dacht ik van jullie af te zijn heb alles opgezegd per 1 dec en per 1 jan .wie scherts mijn verbazing krijg rekening binnen dat ik ook moet betalen voor de gehele maand januari.
Aan de andere kant krijg ik wel een brief om binnen 15 dagen het modem terug te sturen , anders kost mij dat € 60 .
Ondanks alle kosten die ik telkens moet maken is het ook niet mogelijk om het gratis naar ziggo te sturen.
Ik zit bij een andere provider alice , ik moest ze voor een technisch vraagje bellen , ik schrok mij een hoedje , binnen de minuut werd ik al te woord gestaan.Ik zal god danken als dit ook weer opgelost is.
iedereen heel veel sterkte bij ziggo.

LFinder
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:10

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door LFinder »

Hallo,

Wij hebben ook problemen met Ziggo 17 December is er een monteur geweest om een nieuwe modem te instaleren zodat we ook kunnen telefoneren alleen de monteur was zo klaar niks getest of zo en hij zij dat de activatie code die op de brief niet werkte ik Ziggo gebeld zij zouden hem activeren en het zou drie dagen duren dan zouden we telefoon hebben we zitten nog te wachten heb nu al een paar keer gebeld en via een chatsesie met de klantenservice geprobeerd dit op te lossen de tweede keer dat ik belde werd ik in wacht gezet omdat die persoon de gegevens moest zoeken heb een kwartier tot een halfuur in de wacht gestaan toen hij terug kwam en via de chat zou het eerst een paar werkdagen duren toen heb ik weer via de chat geprobeerd toen werd er gezegd voor de kerst dat het oke zou zijn DUS NOG NIET dus ik vandaag weer via de chat geprobeerd en nu moet weer een aantal werkdagen wachten maar ik denk dat ze niks doen ZIGGO is gewoon een ***** bedrijf ik hoop dat Radar er weer eens wat aan doet want dit kan echt niet

kjelld
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2008 09:34

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door kjelld »

hallo

ziggo komt zijn afspraak niet na ons was een vergoeding belooft voor de mobiele kosten (20,00 euro).dat was ons 17 november mede gedeeld en dan zou het binnen twee weken worden bijgeschreven op onze rekening maar tot heden nog niet gebeurt en het is nu al 27 december dus ziggo komt zijn afspraken niet na een waardeloos bedrijf die zijn klanten slecht behandelt. mvg jacqueline

kudo1111
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2008 20:51

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door kudo1111 »

10 nov. brief gekregen en ik zou 85 euro vergoeding krijgen..... de rest van het verhaal staat hier een paar arkt. boven.

Vandaag maar weer eens op mijn rekening gekeken..... en ja hoor lekker op tijd mijn maandlast ingehouden...........MAAR WAAR BLIJVEN G.......... DIE 85 EURO die ik terug zou krijgen.

Ze beloven veel maar doen echt helemaal niets. stelletje praatjes makers.
Ik ben nu echt razend en sta op ontploffen ....
Moet ik dan echt naar de rechter gaan voor die l.ll.ge 85 euro en ook nog rente vragen...

En dit kan allemaal maar ongestraft hier in NEDERLAND.........
Is er nou echt niemand maar dan ook niemand die dat soort praktijken een halt kan toeroepen, en zorgen dat ze beloftes "die ook nog op papier staan" gewoon nakomen. Maar tjonge tjonge als wij nier betalen krijgen we meteen een deurwaarder en worden afgesloten.

Ik hoop echt dat hier eens iets aan gedaan wordt......

lmi308
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:21

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door lmi308 »

Ziggo had de wijziging van mij op mijn man zijn naam doorgevoerd dit had ik geannuleerd ik kreeg een brief met de gegevens dat het nu goed was gegaan dus het was recht gezet
Nu vandaag is er geld afgeschreven voor een volledig pakket terwijl mijn man alleen digitale tv van hun afneemt 9,95 per maand en er is 56,35 afgeschreven ik ben hier niet blij mee. En ben het eigenlijk zat met ziggo zijn fouten heb het geld laten terug storten en ben van plan om mijn man zijn abbonnement voor digitale tv op te zeggen want in deze fouten heb ik geen zin
Het probleem ligt dat ik op mijn naam en klantnummer internet en telefonie afneem en op mijn man zijn naam digitale tv dit is omdat we onder bewindvoering staan en de bewindvoerder betaald de internet en telefonie mijn man betaald de digitale tv maar dit kan in het systeem van ziggo niet want ze maken steeds de fout als er iets doorgevoerd word dan halen ze alles door elkaar terwijl ze wel op de hoogte zijn van alles zelfs mijn bewindvoerder heeft kwaad naar hun gebeld maar ook dit mocht niks baten. Ik ben nu bang dat ik straks veel geld moet gaan betalen schulden ga krijgen terwijl ik kan aantonen met bewijs dat ik het heb geanuleerd ik weet niet meer wat ik moet doen. misschien kan radar iets voor ons betekenen?
groetjes linda keijzer

LFinder
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:10

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door LFinder »

We heben eindelijk telefoon heb gewoon gezegd tegen ze dat net zolang blijven hangen tot dat ze het probleem hebben opgelost en dat heeft gewerkt naar een kwatier hadden we telefoon maar Ziggo is nog steed een ***** bedrijf ze komen hun afspraken niet na

nodofe
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2008 16:14

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door nodofe »

Mijn dochter heeft nu voor de derde maal een automatische afschrijving voor kabel-tv van ziggo gehad, zij woont in Ijsselstein en heeft kabel tv van Caiway,
Zij is dus geen klant van ziggo, in een telefoongesprek met de klantenservice (na de eerst afschrijving) werd bevestigd dat ze inderdaad geen klant van ziggo is en dat alles geregeld zou worden en er geen afschrijvingen meer zouden volgen. Helaas nu al derde afschrijving moeten storneren, Duidelijke puinhoop bij ziggo

Petra66
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jan 2009 13:51

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Petra66 »

Mijn moeder wordt al sinds juni/juli 2008 lastig gevallen door ziggo met rekeningen voor verhuisaansluitingen, terwijl zij niet verhuisd is maar haar buurmand. Hoe vaak ik ook bel en mail, er worden alleen loze beloften gedaan en oplossen hoe maar. 1x heeft ze het teveel betaalde teruggekregen, maar nu beginnen ze weer met rekeningen te sturen voor aansluitkosten en de factuur is van september en ze sturen hem in januari, met een bedrag van 39,90 en als je belt zeggen ze dat is een foutje het moet 22,05 zijn. Terwijl ze niets hoeft te betalen want er zijn geen aansluitkosten gemaakt omdat ze al 20 jaar op hetzelfde adres woont. We we worden echt wanhopig zo langzamerhand.

kudo1111
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2008 20:51

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door kudo1111 »

Na vele mailtjes, telefoontjes en brieven heen en weer, kan ik tot mijn vreugde vertellen dat alle problemen met ziggo zijn opgelost. :D :D

Ik vind het persoonlijk wel zo netjes als iedereen die problemen heeft gehad en die zijn nu opgelost dit effe laten weten.

Ik ben weer blij 8)

Luidkeels
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:26

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Luidkeels »

Ook wij hebben Ziggo en al talloze klachten ingediend via de site, waar je dan vervolgens weken niets op hoort, en dan een mail ontvangt waarin staat dat ze ervanuit gaan dat het probleem is opgelost.
Als dit regelmatig gebeurd en ze dus niet de klacht anzich oplossen, wordt je daar helemaal knetterlijp van. In deze toestand heb ik een zoveelste boze mail gestuurd via de Ziggoklachtenbox. Daarin vermeld dat ik het waardeloze product Ziggo nu goed zat ben, dat ik mijn heil ergens anders ga zoeken, en dat ze een klant kwijt zijn. Met de bedoeling natuurlijk dat ik mijn licht ergens anders op zou steken door wat vergelijkend onderzoek te doen, VIA INTERNET.. Wat denk je? :shock: 3 dagen later trekken ze de stekker er zomaar uit... Wat nou opzegtermijn? Met als gevolg dus dat we telefonisch niet meer bereikbaar zijn, en geen internet meer hebben, en de digitale TV ook niet meer...wat een kneuzen zeg. Mijn vertrouwen is nu natuurlijk helemaal onder het nulpunt gezakt. We hebben meteen gebeld (mobiel)natuurlijk en ze gaven wel toe dat dit inderdaad een verkeerde beslissing was, op dit moment hebben we nog geen telefoon en internet(ik tik dus ook op een andere PC voor de snuggeren onder ons,.. :wink: ) en zijn dus niet bereikbaar. Ze beloofden binnen 24 uur weer ons aan te sluiten, maar aangezien het nu vrijdagmiddag is, heb ik daar weinig fedusie in. .. Ik ga maar es een vette klachtenbrief sturen!
Prettig weekend, bel of mail me niet! ik ben niet bereikbaar...Dank Ziggo! Goed geluisterd!

Yorxan
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2009 16:23

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Yorxan »

Wij zijn al weken bezig om restitutie te krijgen voor de kosten van eredivisie live, helaas tot de dag van vadaag zonder succes. Inderdaad krijgen wij mailtjes dat ze ervan uit gaan dat ons probleem is opgelost. Ook hebben wij ons aangemeld voor het alles in 1 pakket, de digitale ontvanger hebben wij gekregen met het pakket niet. Ook nu weer een mailtje met de mededeling dat ze ervan uit gaan dat het probleem is opgelost.
Wij zijn inmiddels behoorlijk geirriteerd en hebben geen idee hoe dit opgeost moet worden. Ik bewaar nu ale mails, maar dat brengt helaas ook geen restitutie!!!

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2009 22:55

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door [email protected] »

2009 nog steeds problemen met ziggo.
nu is de smartkaart weer in rekening gebracht.
terwijl deze gratis was
Wat doen die 1000 medewerkers !!!!!!!!!!!!!

Luidkeels
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:26

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Luidkeels »

....meldde ik op 23 jan. dat we nog geen internet digitale TV en telefoon hebben....
Vrijdag 23e jan. beloofde Ziggo binnen 24 uur alles weer aan te sluiten.
Zaterdag de 24e kwamen wij om 17.30 thuis, en meteen proberen dus of alles het deed...nope..natuurlijk niet. Dus weer mobiel gebeld :roll:
Ik moest een activatiecode invullen, die per brief gestuurd zou worden!! :?: Ik HAD NIET op gezegd, dus zou gewoon nog geactiveerd moeten zijn. Na enig aandringen (lees verrot schelden) kreeg ik dan de activatiecode en wachtwoord per telefoon, na de helpdeskmedewerker mij 10 min. in de wacht had gezet. Hij moest natuurlijk toestemming vragen..maargoed, internet en mail deden het dus weer. En daar kwam inderdaad de mail binnen dat het abonnement was opgezegd. NIET DOOR MIJ :cry: maar goed. Wij moesten meteen weer weg, toen we om 21.30 thuiskwamen deed de TV en Telefoon het nog steeds niet. Dus weer mobiel gebeld :roll: TV werd eerst bekeken...en na 4 pogingen op afstand weer geactiveerd. Toen de telefoon..tja dat was toch wel een probleem, en weer na 20 minuten :!: werd mij medegedeeld dat de hersenloze die de stekker eruit had getrokken ook maar meteen het telefoonnummer verwijderd had. Wij bestonden dus niet meer...en dat zou ook niet zo maar te regelen zijn. telefoonnummer zou opnieuw aangevraagd moeten worden en dat zou wel even kunnen duren.. :shock: .Ik heb meteen maandag via een advocaat een brief op laten stellen, en die naar Ziggo verstuurd met CC aan Tros Radar, Consuwijzer, Consumentenbond, en Vara Kassa.
Wat een drama zeg...ikadviseer nu iedereen om nooit maar dan ook nooit met Ziggo in zee te gaan.
wordt ongetwijfeld vervolgd want we zijn tot op vandaag nog steeds niet telefonisch bereikbaar. dat wordt een onkostenpost... :lol:
ik wordt er Sikko van...

Luidkeels
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:26

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Luidkeels »

...vandaag maar weer even gebeld wat de status is van mijn telefoon. De eerste dame van de helpdesk zei na me 10 minuten in de wacht gezet te hebben (moest natuurlijk de hele story doornemen.. :lol: ) dat haar leidinggevende had gezegd mij door te verbinden naar de afdeling wijzigingen want er moest een afspraak gemaakt worden voor een monteur om 'het nieuwe pakket' te installeren...maar mevrouw..ik HEB geen nieuw pakket besteld. Mijn telefoon moet alleen geactiveerd worden, en dat zouden jullie doen vanaf zaterdag al....maar ik was al doorgepatched inmiddels, en kwam in een belboom terecht die mij melde dat de wachttijd zo lang was dat ik beter op een ander tijdstip kon bellen.. :evil: zucht.... Dus ik belde nogmaals, en kreeg dit keer een ander aan de telefoon na eerst weer 10 minuten gehangen te hebben. Hele verhaal wééér verteld, en deze zei : ik zie dat de adm inderdaad flink geblunderd heeft mevrouw..het was nu dus een administratieve dwaling.. :?: hij zei ik moet u ook doorverbinden inderdaad, toen ik vroeg of ik weer in zo'n prachtige belboom terecht zou komen, zei ie, nee het duurt hooguit een minuutje.... 26 minuten!!! heb ik gehangen. De derde persoon die ik dus eindelijk aan de telefoon kreeg zei, "wat een zooitje hebben ze ervan gemaakt zeg" hij vroeg of ik nog een momentje had...tuurlijk...ik hang nu al bijna een uur, momentje kan er dan ook wel bij. na 8 minuten kwam ie weer aan de telefoon en zei: "hij zou het nu moeten doen" aangezien ik vanaf mijn werk belde kon ik dat niet testen maar met mij aan de telefoon kreeg hij inderdaad mijn man aan de lijn die wel thuis was. Okee opgelost. :idea: Ik vroeg hem waar nu de moeilijkheid zat (behalve incompetente mensen) toen antwoorde hij dat het een kwestie van een code omzetten was. En toen ik vroeg of dit alles ook gebeurd zou zijn wanneer ik niet gebeld had, zei ie beschamend..."ehhh, nee mevrouw, er was namelijk een fout gemaakt bij het doorgeven van de foutmelding' :oops:
Ik geef het op!! ga vanavond nog een andere provider zoeken. heb mijn IC laten storneren want die werd natuurlijk wel gewoon afgeschreven. Die afdeling werkt geloof ik als enige nog wel goed.. :?

Tiest vdb
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2009 19:15

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Tiest vdb »

Ik heb Ziggo geannuleerd wegens wanprestatie en valse beloften. Wij kregen (6 aug) van Ziggo bevestiging dat abonnement(en) werden beëindigd met hoop voor de toekomst. Wij gingen op vakantie en keerden 19 sept terug van vakantie in de veronderstelling dat er geen aansluiting meer zou zijn bij thuiskomst. Maandags belde m’n vrouw (45 min duur) met Ziggo om te vragen, de pakketten, die Ziggo (tijdens onze vakantie) ongevraagd bij onze buurvrouw afleverde, op te halen, waarop ze te horen kreeg dat WIJ moeten zorgen dat het terug komt of anders betalen. De dreigende ondertoon was voor mij de druppel en ik heb colporteur Arno gebeld dat ie moet zorgen dat ze de pakketten laten ophalen en dat ik ze ONDER GEEN VOORWAARDEN zelf terugbreng omdat ik door Ziggo’s geknoei al te veel financiële schade en tijdverlies opliep. Ik heb wel de casema-modem aangetekend teruggezonden maar krijg nog steeds aanmaningen (€82,81) doch geen reactie op het verzoek, de ONGEVRAAGD (bij buren??) afgegeven zooi op te halen.

n-dyn
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 feb 2009 07:29

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door n-dyn »

Vanaf Augustus 2008 is Ziggo bezig om van mijn rekening een bedrag van bijna 100 Euro (vreemd genoeg verandert dat bedrag enigszins)zonder verdere uitleg af te boeken. Dit bedrag heb ik systematisch weer terug laten storten terwijl ik probeerde met Ziggo in contact te komen (zonder effect). Na een paar maanden hielden de afboekingen op (andere rekeningen aan Ziggo bleef ik netjes betalen).
Na een uitzending van Radar waarin werd verteld dat er zeer veel klachten over Ziggo zijn, dacht ik: even afwachten, misschien wordt de boel opgeschoond. In december had ik een extraatje, heb online gekeken bij Ziggo en het volledige openstaande bedrag betaald: ik had er domweg geen zin meer in, alle ergenis etc.
Groot is mijn verrassing wanneer ik eergisteren (9 februari) ineens een mijnheer van het incassoburo van Ziggo aan de telefoon krijg. Deze mijnheer houdt bij hoog en laag vol dat ik een openstaand bedrag heb van 98,55 Euro.... Op mijn protest zei hij alleen maar dat hij van de incasso was (en dus verder niets kon doen). Hij zou me wel een mailtje sturen zodat ik het zelf na kan kijken...Hun boekhouding klopt niet, en IK moet dat aantonen????
Mailtje afgewacht, maar daar staat droog: factuurnr en openstaande schuld. Ik mag het controleren op mijn Ziggo.
Echter op mijn Ziggo staat géén openstaand bedrag....noch zijn de betreffende factuurnummers terug te vinden.....
Ik krijg onderhand de indruk dat men bij Ziggo gewoon rekeningen kan verzinnen, er een factuurnummer aanplakt en vervolgens opstuurt.
Duidelijkheid over waarvóór je nu eigenlijk betaalt is ver te zoeken.

Hoe kan ik nu wat dan ook bewijzen?
Ik begrijp niet eens hoe Ziggo aan dit bedrag komt.
In december heb ik alles wat openstond betaald omdat ik het toen even kon. Een bedrag van bijna 100 Euro is niet mis als je moet leven van een uitkering.

Kan iemand mij nu vertellen welke stappen ik kan ondernemen tegen Ziggo?

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door MLF »

Tis wel lachen met ziggo, ik kreeg een brief na melding van radar, adres fout, was ooit terug gestuurd en later gecorrigeerd bij mij aangekomen, de eerst regel: we hebben u herhaaldelijk gebeld.... :lol:
Tja, als ik mijn nummer had gegeven had het gekund maar die hebben ze niet en ze hebben ook echt niet gebeld.

luciel
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 sep 2006 17:29

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door luciel »

Mijn schoonouders hebben Ziggo en kregen een brief dat zij moesten betalen voor een nieuwe aansluiting omdat zij verhuisd waren. Nu is het geval dat ze NIET verhuisd zijn! Meerdere bewoners uit dezefde straat hebben zo'n brief ontvangen.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
Mijn schoonvader is naar de gemeente geweest met het probleem en de brief en de gemeente heeft een kopie vande brief en uittreksel uit het bevolkingsregister meegegeven waaruit blijkt dat ze niet zijn verhuisd.
Daarnaast heeft de gemeente op de brief van Ziggo een stempel gezet. De originelen van deze twee papieren heeft de gemeente verstuurd naar Ziggo.
Dit hebben ze niet alleen bij mijn schoonvader gedaan, maar ook bij andere bewoners uit dezelfde straat.

Wellicht een goede tip voor mensen in dezelfde situatie.

SillySyl1980
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2009 13:02

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door SillySyl1980 »

Nou ik heb zojuist voor de 3de keer gebeld naar Ziggo (bij elkaar al 3 uur aan het bellen geweest) en diverse correspondentie. Dit loopt al een half jaar, jaja Ziggo luister met hun oren dicht denk ik. Ik wordt er doodmoe van en ben ten einde raad. Alles heb ik gedaan wat ik moest doen, netjes schriftelijk opgezegd, maar ze maken er bij Ziggo een puinhoop van. Vandaag doe ik mijn laatste poging, daarna wil ik verdere stappen ondernemen, pfff echt moedeloos. Wat ze bij Ziggo doen is denken in procedures niet in oplossingen!!!!

Gesloten