LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo (vervolg)

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
javis
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 15:20

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door javis »

Reeds 4 weken zonder internet en telefoon van Ziggo. Via een andere computer gevraagd om opheldering met mijn mobiel telefoonnummer. Ondanks toezegging, geen reactie ontvangen.
Bellen lukt niet, na ca. een half uur no geen succes. Dure grap.
Van de zogenaamde harde toezegging klopt dus niet veel.
M.vr.gr.
A.J.Luyken
Moerkapelle

doornbos jelle
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2007 13:55

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door doornbos jelle »

geen last met ziggo daar om kan ik er met mijn hoofd niet bij dat de mensen er bij blijven krijg ik last met ziggo dan staat ziggo smorgens al op straat er zijn honderden anderen gewoon bij de bank blokkeren die rekening en overstappen naar een ander en niet bang laten maken door ziggo

Bara
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 feb 2007 20:04

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Bara »

sinds een paar maanden word ik iedere 2 minuten van de kabel gegooid en na 2 miniuten kom ik er weer op, om gek van te worden. Ik ben weinig thuis, soms weken afwezig, Ziggo klantenservice kan ik niet bereiken, na 23 minuten wachten aan de telefoon wordt ik ook daar afgegooid.
Een email met vragen aan Ziggo leverde me een email op, zo'n voorgedrukt antwoord dat helemaal niet op mijn vragen sloeg.
Gek word ik ervan.
Ik weet zelfs niet eens hoe ik mijn abonnement kan opzeggen omdat het gekoppeld is aan de TV en ik die dan waarschijnlijk ook niet meer ontvang want het zijn niet de bijster intellgenten die bij Ziggo in dienst zijn.

nico1096
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2008 17:41

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door nico1096 »

Ik heb gelukkig geen problemen met Ziggo, omdat ik mijn bestaande abonnement van Multikabel (televisie & internet) niet heb gewijzigd. En zal dit voorlopig ook niet doen, totdat alle Ziggo-problemen voorbij zijn. Pas daarna komt er misschien ook telefonie bij......

Alleen vind ik het niet prettig van Multikabel/Ziggo, dat een domeinnaam niet van HetNet naar MK/Ziggo verhuisd kan worden, ondanks indienen van schriftelijk verzoek.
Volgens mij moet MK/Ziggo als Deelnemer I dit wel verzorgen c.q. toelaten.
Daarna heb ik dan slechts één leverancier van digitale diensten is i.p.v. twee.
Nu dus nog niet.

Voorlopig maar even afwachten......

G.MINNEMA
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 18:15

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door G.MINNEMA »

De problemen bij ziggo zijn nog lang niet opgelost, ik wacht al twee maanden op een terugbetaling, mijn telefoonabonnement heb ik per september opgezegd.
Alles oke, behalve hun administratie, twee maanden hebben ze mij het abonnementsgeld nog laten betalen.
Ik heb al een paar keer een mail gestuurd, netjes antwoordt gekregen, dat het voor elkaar komt, bij de volgende afrekening zouden ze het verekenen, helaas raad maar, mooi niet.
Ik ga naar de bank, en laat het het terug boeken, ik zie wel hoe ze reageren.
Van mij mag ziggo de koude douche krijgen.
Laatst gewijzigd door G.MINNEMA op 24 nov 2008 23:27, 3 keer totaal gewijzigd.

mondeo2008
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2008 18:34

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door mondeo2008 »

Beste redactie Radar,

De problemen met Ziggo zijn na 3 maanden nog steeds niet opgelost.
Ik ben nu al vele malen via de telefoon en een persoonlijk brief aan het uitleggen hoe het wel moet maar ze snappen het niet echt. Ook het alles in 1 pakket dat ik heb afgesloten en was ingegaan op 23 oktober gaat niet zoals het hoort.
Ik had een nieuw modem moeten ontvangen maar die krijg je dan pas op 23 november dus je betaald voor telefonie maar je heb nog niets.
Ik heb de brief even ingevoegd hieronder
Met vriendelijke groet
Richard ten Oever
Maarssen



Beste medewerker(ster) van ZIGGO, 28-10-2008

Wij zijn sinds 01 september 2008 overgegaan van Casema naar Ziggo sindsdien hebben wij het ene probleem naar de andere probleem, dit hebben wij bij Casema nooit eerder meegemaakt en ik hoop dat het nu opgelost wordt.
Het gaat hoofdzakelijk om de foute facturen en de wijze waarop de call-center medewerkers communiceren met ons.
Ik wordt door een van jullie medewerkers op 16 juli 2008 gebeld of dat wij over wilde naar een totaal pakket van Ziggo, ik had daar geen interesse in maar ik wilde wel mijn huidige Orange Cable broadband basic abonnement omzetten naar een Internet Z2 verbinding met de gedachte dat dan alles via Ziggo op 1 factuur ging lopen.
Wij konden toen gelijk gebruik maken van de eerste 2 maanden gratis internet.
Deze overeenkomst zijn wij toen aangegaan met ingang van 01 september 2008.(zie brief).
Op 1 september was inderdaad sport 1 afgesloten, eredivisie live was geactiveerd en na het resetten van het modem had ik ook een nieuwe verbinding.

Ik heb op de avond van 1 september nog gebeld omdat mijn oude e-mail adres [email protected] niet meer werkte en via de technische afdeling is er een nieuw e-mail adres aangemaakt ????????@???/.nl, ik dacht toen dat alles perfect liep totdat de facturen tevoorschijn kwamen.

Nu blijkt dat de maand september en oktober sport 1 gewoon was afgeschreven en eredivisie live niet werd berekend.
Nu zie ik tot mijn verbazing dat het factuur van november de internet Z2 wordt doorberekend van september en oktober.
De credit van 2x onterecht afschrijven van sport 1 (kosten € 14.95) komen niet overeen met het factuur (wordt € 11.95 gecrediteerd).

Ik heb vanaf 17 oktober een Alles in 1 pakket afgesloten bij verkopers aan de deur voor € 49.95, dat is TV, telefonie en internet Z2.
De ingangsdatum was 23 oktober zoals staat in de brief die ik heb ontvangen op 20 oktober 2008.
Nu staat het pakket van € 49,95 euro op het factuur van de maand november tot december en ook apart € 15.95 voor de tv ook dit klopt niet.

Het factuur met nummer 208804708 klopt dus niet met wat er werkelijk moet worden betaald.

Factuur moet zijn:
Het factuur van € 121.21 klopt niet.
Er moet dus € 59.95 internet Z2 van dat factuur worden afgehaald (die was 2 maanden gratis).
Er moet voor de maand november € 15.90 worden afgehaald omdat vanaf
23 oktober het alles in 1 pakket is ingegaan en wij voor de maand november niet 2x tv moeten betalen.

Dus dat is het volgende factuur:
€ 121.21
-€ 15.90 TV Z1
-€ 59.90 dat is de 2x internet Z2 ( 2 maanden gratis).

Dit houd in dat wij € 45,41 moeten overmaken naar Ziggo.

U begrijp dat ik de automatische incasso heb geblokkeerd omdat er werkelijk niets klopt van jullie administratie.
Zolang de facturen niet juist zijn zal deze geblokkeerd blijven.
Als alles weer goed verloopt zal ik gewoon weer meewerken aan een automatische incasso.

Factuur van 1 november tot 1 december moet zijn:
Alles in 1 pakket 49.95
Eredivisie live 9.95
Digitaal totaal pakket 9.95
Film 1 pakket 14.95
Totaal 84.80
Korting digitaal pakket -9.95
Totaal 74.85

Mocht u nog vragen hebben dan wil ik daar graag over worden terug gebeld
Ik heb de brieven die ik heb gehad van Ziggo met de afgesloten overeenkomsten even gekopieerd en bijgevoegd.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Dhr. R. ten Oever
Maarssen
Laatst gewijzigd door mondeo2008 op 24 nov 2008 20:35, 2 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door jor »

Het is beter geen persoonlijke informatie ( klant nummer enz )op een openbaar forum te plaatsen. Het is maar een tip.

Mvg Jor.

beginlink
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 apr 2007 17:32

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door beginlink »

Met ziggo heb ik geen ervaring maar met de Casema des te meer.
Mijn TV abonnement werd afgesloten en waar het betaald was. Daar ik dit bedrijf toch al zat was door al die onkunde die ze demonstreren ben ik overgestapt naar KPN digitenne. Op een aangetekende brief met een claim voor contractbreuk en de gemaakte kosten voor digitenne heb ik nooit antwoord gekregen. Wat ze wel doen is een nieuwe rekening sturen met heraansluitkosten en als je dit niet doet een incassobureau op je afsturen. Ziggo zal niet beter zijn dan de Casema ooit was. Heb je problemen, zoek een alternatief en laat ze lekker wegzakken in hun eigen moeras van voldaanheid.
Je bereikt er niets en je gooit alleen je telefoongeld over de balk die zij weer opstrijken

Martinh999
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2008 18:51

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Martinh999 »

Ik heb het ook helemaal gehad met Ziggo.
Als gevolg van de regelmatige storingen bij internet en telefonie, heb ik half september gebeld, en telefonisch mijn internet en tel. abonnement beeindigd.
Nog extra gezegd dat radio en televisie behouden moeten blijven.
OKe, m.i.v. 31 oktober is het geregeld.
Dan een week erna een bevestigingsbrief dat alles incl radio en tv beeindigd zou zijn. (lekker geluisterd dus)
Nog een keer gebeld op 26 september: sorry meneer, ik zal een nieuwe opdracht maken voor alleen internet en telefoon.
Gevolg: op 29 september geen telefoon en internet meer.
Meerdere malen gebeld vanaf mijn werk, maar niemand snapte het.
Na een paar dagen werd ik teruggebeld: de collega heeft per ongeluk een datum in het verleden gebruikt, we proberen dit zsm te verhelpen.
7 oktober nogmaals gebeld: Nee meneer, dat gaat niet meer lukken, maar u krijgt het teveel betaalde abonnementsgeld van oktober terug (nog steeds niet binnen op 24 nov) en u krijgt een maand gratis tv (wordt verrekend met komende accept giro, maar ik moet het nog zien)
Voor de zoveelste keer gezegd dat ik wel mijn tel. nummer mee wil nemen naar nieuwe provider.
Op 17 oktober nieuwe brief. Ik heb volgens Ziggo een nieuw compleet abo afgesloten miv 15 oktober!!! weer gebeld met gsm, rekening ga ik nog opsturen.
Mijn kinderen hebben mij nog nooit zo boos gehoord :twisted: :evil: :evil: .
De medewerker benadrukte dat dit de enige manier is.
Alles activeren omdat ik anders mijn tel. nummer niet mee kan nemen, mar alles zou worden opgelost, en hij zou het in de gaten houden dat 31 oktober hete abo inderdaad zou stoppen.
Ik had al een klachtenbrief gestuurd op 7 oktober, maar heb nog niet eens een bevestiging van ontvangst.
He he eindelijk leek alles geregeld, ik heb een nieuwe provider, en mijn oude nummer heb ik ook nog steeds.
Zondag de 23e eens ingelogd op "mijn Ziggo" ik heb tenslotte nog tv en radio (voor zolang het duurt) en ik zie bij mijn gegevens dat ik dus een internet en tel. abonnement heb, en er staat al een factuur voor december online, voor automatische incasso.
Overigens had ik met een brief van de Rabobank de incasso ingetrokken.
Maandag maar weer eens gebeld......
Goh meneer, ik snap het niet, (nee ik ook niet meer), maar als de incasso wordt uitgevoerd, stap ik naar de geschillencommissie, en doe ik bij de politie aangifte van poging tot diefstal etc....
Deze medewerker heeft mijn internet en telefoon abonnement met directe ingang beeindigd, en zegt te zorgen voor een credit nota en terugstorten van teveel betaalde gelden....(ik hoop het maar)
Goh meneer, er staat nog een opdract open........ (natuurlijk het sluiten van mijn abo, dat door Ziggo in de gaten zou worden gehouden)
Ik heb 1x mijn internet en tel. abo beeindigd, en ik heb 3 brieven, met 3 verschillende data, nl 23 januari 2008, 31 oktober 2008 en 24 november 2008.
En alleen 31 oktober is de juiste datum.
Ik bel en internet alleen al sinds 29 september niet meer via deze amateurs omdat ze geen goeie kalender hebben, en niet kunnen luisteren.
Wordt vervolgd??????????
Zodra de kabel wordt vrijgegeven, en er is een goed alternatief, dan ben ik weg bij Ziggo.

Bertradar
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 19:50

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Bertradar »

Ook ik zit al zo'n anderhalve maand zonder telefoon. Ziggo heeft netjes de afsluiting van de KPN geregeld maar intern zijn we "verloren" gegaan. Ik heb er al meerdere malen achtereen gebeld en allerlei gegevens doorgegeven maar 't helpt niet. Respect trouwens toch voor de helpdesk, als je ze dan eindelijk te pakken hebt staan ze je wel geduldig te woord en voelen ze zich plaatsvervangend schuldig. Niet dat het helpt...

JM1852
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 okt 2008 13:36

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door JM1852 »

Ik heb best wat problemen gehad met ziggo en dat kwam omdat ik overstapte naar een bundel met extra pakket digitale televisie. Maar het maakte niet uit wat het was de problemen waren snel verholpen. Wat ik wel storend vind is dat het gigantisch lang duur voor dat je helpdesk aan de lijn krijgt. Maar wat ze doen, doen ze tot nu toe goed. Misschien komt het wel omdat het de oude helpdesk van Multikabel is. Want daar heb ik nooit problemen mee gehad.

richsli
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 20:17

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door richsli »

ben ook al bijna 2 maand bezig en nog steeds werkt mijn telefonie niet. ben overgestapt van @home (tv/internet) naar Alles in 1. elke keer wordt gezegd binnen 3 dagen werkt het. elke keer wordt er weer een formulier met 1 of andere macadres ingevuld maar elke keer gebeurd er niks.

ik zou teruggebelt worden maar dat is niet gebeurd. toen ik maar eens belde kreeg ik doodleuk te horen dat ze dat soort beloftes nooit doen omdat dat 99 van de 100 keer niet gebeurd.
nieuwe klanten werken direct en oude klanten kunnen barsten.

besteed nu eens wat meer geld aan het oplossen van alle problemen ipv nieuwe klanten werfen!!!

mvg
R. van der Sligte

baal er goed van!!

M. Temur-Sahbaz
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 20:30

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door M. Temur-Sahbaz »

Ik heb ook met ziggo problemen

3-10-2008 heb ik abonnement gevraagd bij ziggo (alles in 1) Plus Turks pakket van 3,95. Contract wat juliie terug gestuurd hebben vermeld andere bedrag (19,95) wijziging graag. (Ik stuur bijlage kopie van abonnement) Op contrakt staat op instalalite gratis is. Bij contrakt staat ook 29,95 aansluiting kosten klopt ook niet.

Ik heb ook abonementkosten betaald (28-10-2008 factuurnum. 209558022 ) ondanks niet van jullie product nog niet gebruikt heb.

Aantal keren heb ik gebeld kwam niemand om aan te sluiten (er zij drie afspraken gemaakt voor aansluiten)
1' e afspraak 17-11-2008 om 13:00 tussen 18:00 uur (acheraan gebeld 37 min tlf gesprek)
2' e afspraak 18-11- 2008 om 8:30 tussen 13:00 uur die dag heb ik vrij genomen van mijn werk. (achteraan gebeld 25 min tlf gesprek
3'e afspraak 21-11-2008 kwam monteur alles angesloten maar was geen singaal monteur heeft zelf ziggo gebeld word niet opgelost.

24 -11- 2008 heb ik weer gebeld 45 min . er wordt beloofd deze week alles geregeld wordt.
mijn abonnement loopt mijn huidige provider tot 28 november.

Ik wil vergoeding van mijn telefoon kosten en die abonnement daarvoor ik betaald heb

jacky@
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 20:31

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door jacky@ »

wij zijn vanaf 1 okt verhuisd kregen op het nieuwe adres wel de post om over te stappen naar alles in 1 pakket, zou binnen 2 weken geregeld zijn.
Nu anderhalf bijna 2maanden verder zeggen ze dat de verhuizing er niet door komt.
dus nu krijgen geen pakket maar kunnen wel gaan betalen, want de rekening kunnen ze wel naar het nieuwe adres sturen en automatisch incasseren


jacky@

henk131
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 20:39

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door henk131 »

ZIGGO, ZIGGO KLACHT. Sinds mei heb ik een betaalmeningsverschi a E15.90 met Ziggo. Er zijn hierover al veel brieven geschreven, maar doordat hun adm. een puinhoop is, is het probleem nog steeds niet opgelost. Inmiddels hebben ze incasso buro Bos ingeschakeld Ik weiger echter te betalen en krijg geen respons op mijn reactie,s ondanks dat ik om een ontvangst bevertiging vraag. Kortom dit bedrijf is erg klant onvriendelijk. Kan ik mijn kosten(uren) declareren als ik gelijk krijg???

Betty de Gunst
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 20:41

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Betty de Gunst »

Ik kon geen mails verzenden, wel ontvangen. Dus Ziggo gebeld, dit was makkelijker gezegd dan gedaan. Erg lange wachttijd, soms kreeg je na een poos te hebben gewacht de ingesprektoon te horen. Ik heb er vele telefoontjes tegenaan gegooid, om het zo maar te zeggen. En dat was aan de telefoonrekening te merken. Ik kreeg verschillende oplossingen voor dit probleem aangeboden, een andere account nemen. De eerste account werkte niet en de 2e uiteindelijk wel. Nu is het helemaal goed met mijn mailprogramma, gewoon via mail.home.nl, maar ik heb wegens de bekende storing in Zwolle 2 weken niet kunnen mailen.
En heb daar regelmatig voor gebeld, werd moeilijk doorverbonden, of men had geen verstand van zaken enz. enz. Ook had ik bijna 2 weken geen internet, maar nu is alles prima, en dat hoop ik zo te houden.

Wel wil ik melden dat ik een keurige excuusmail heb gehad van Ziggo!

johnnyvang
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2008 13:49

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door johnnyvang »

ik zelf heb nog steeds geen problemen met ziggo, maar wil toch even reageren hier.
dit na aanleiding van de ziggo onderwerpen hier en op tv, maar uit naam van mijn zus.

deze heeft in sept. 2008 2 start pakketten digitale tv gekocht, en aan ziggo laten weten dat ze wilde overstappen naar het alles in 1 pakket.
hierna stuurde ziggo haar nog een digi decorder en een brief met de mededeling dat alles per nov. geregelt zou zijn,
ondertussen had ze alwel haar 3e digi ontvanger gekregen (ontvangen in oktober 2008) en aangesloten.
alle 3 de kaarten aangemeld middels de brief die bij de kaart/kaarten zat en retour naar ziggo gestuurt.
echter 2 weken later waren op alle 3 de kaarten alle zenders weg, en belde ze met ziggo hierover.
een medewerker heeft haar verzekert dat ze op alle 3 de kaarten de zenders terug zou krijgen.
begin november had ze nog geen tv op haar 3 kaarten, en belde ze weer met ziggo.
was er schijnbaar iets mis gegaan bij ziggo en ze moest alle gegevens weer doorgegeven incl. de kaartnummers.
dit heeft ze gedaan, en tot haar verbazing kreeg ze enige dagen later bericht via de post dat de bestelling goed was doorgekomen, en ze binnen 10 dagen het startpakket zou ontvangen.
inmiddels is het 24 november 2008 en heeft ze 5 startpaketten staan waarop geen van de 5 kaarten werken.
ook haar vraag van het alles in 1 pakket is niet terug te vinden op haar factuur.
domste is nog dat zelfs haar internet welke ze al ruim 3 jaar heeft, niet meer word vermeld op haar faktuur.
wel haar telefoon en tv staan er, maar geen internet, en geen digitale tv.
5 kaarten + 5 digitale ontvangers en ruim 2 maanden verder zit ze nu te wachten op haar 6e kaart en ontvanger.
ze vraagt zich nu af wanneer ziggo haar wel het alles in 1 geeft en de daarbij behoorende internet en internet snelheid.
zelf word ze er knettergek van, en ze was dan ook blij dat radar hier weer aandacht aan bestede.
hopelijk word het nu snel en goed opgelost voor haar, maar ze betwijfelt of dat zo zal zijn.

ik heb al digitale tv, en we hebben afgesproken dat als haar 6e kaart + ontvanger bij haar binnen zijn, ik deze van haar kan krijgen voor op de slaapkamer.
deze zou ze toch over hebben net zoals de 5e en ik zocht er nog 1.
denk dat ze er voor het eind van het jaar zelfs nog wel 1 of meerdere zal ontvangen van ziggo, want oplossen is iets wat niet in hun woordenboek voor komt lijkt het wel.

nogmaals ikzelf heb zolang ik bij @home/ziggo zit geen problemen met ze (afkloppen)

quincy6w
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:14

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door quincy6w »

voor mijn gevoel is het probleem met Ziggo voorlopig nog niet opgelost.
ik woon in Noordwijk en de laatste twee weken heb ik twee keer geen telefoon en geen internet.gehad een aantal uren.
bellen duurde mij te lang, na 25 min heb ik maar de verbinding verbroken.
spijt heb ik ,dat ik ben overgestapt van kpn naar ziggo

T.vBH

neska
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:31

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door neska »

hallo ik volg al een poosje het wel en wee van kabelmaatschappij ziggo.
nu ook wij hebben een klacht tegen ziggo.wij zijn op 9okt.08 lid geworden van het alles in een pakket van ziggo.nu is het geval dat wij twee weken digitale tv hebben gehad, en daarna kregen wij steeds de foutmelding dat de preview periode was verlopen.maar wij hadden de aanmeldkaart gelijk de zelde dag als wanneer wij lid zijn geworden terug gestuurd. wij hebben daarna meerdere keren contact gezocht met ziggo.maar telkens werd ons gezegt dat de smartkaart zou worden geactiveerd.maar tot op heden hebben wij nog geen digitale tv.en ook al bel je nu nog honderd keer dan wordt je weer met een kluitje in het riet gestuurd.kortom ze beloven van alles , maar ze komen het niet na.
dit wilde ik even kwijt. met vriendelijke groeten dr. j. luitjens uit emmen

Mevr. willie
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:16

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Mevr. willie »

Ik heb een KLACHT over ZIGGO! Ik betaalde elke maand een bepaald bedrag voor internet en televisie abbonement automatisch werd het van onze rekening afgeschreven. Op een gegeven moment deed mijn tv het niet, ik dacht dat er wat stuk was. Toen dachten me man en ik we bellen casema inmiddels ziggo op om te kijken of hun niks weten, wat blijkt we hadden twee maanden achterstand met betalen.Voor ons heel raar want t wordt automatisch afgeschreven, en als er geen geld op staat zou ik het normaal vinden om een herinnering per brief te krijgen zodat we weten dat er een achterstand is en dat t niet gelukt is om t af te schrijven. Een medewerker liet ons weten dat we eerst moesten betalen en dan zou de tv het weer doen. Ik heb toen direct het bedrag overgemaakt. Maar de tv deed het maar niet , terwijl we inmiddels geen achterstand hadden! Ik heb gebeld en gebeld 10 euro was in nog geen 3 minuten op enn ben niks wijzer geworden, Toen was ik het zo zat dat ik een brief heb geschreven met het hele verhaal erin en dat mijn tv het nog steeds niet deed ondanks dat ik had betaald, Niemand reageert erop. inmiddels zat ik alweer een maand zonder tv en inmiddels moest ik alweer betalen voor de tv, terwijl ik geen zenders kon bekijken. Ik heb toen gezegd dat ik een maand geen tv kon kijken en hier dus die nota voor de maand dat ik niks kon zien ook niet ga betalen, werd er niet op gereageerd. ik heb toen zoals ik hun aangaf niks betaald voor die maand, en de volgende maanden kwamen de notas binnen en geen tv. ik heb het toen opgegeven omdat ze wel rekeningen kunnen sturen maar naar een klant luisteren die een vraag of opmerking heeft Ho Maar! Ik heb een aangetekende brief gestuurd naar ze met daarin mijn klacht en het belangrijkste hun niet meer als provider te willen omdat ik rekeningen betaal meer ook niet want zenders zijn door hun al maanden geblokkeerd dus ik wilde van hun af en gevraagd naar zo snel mogelijk een trug koppeling van hun.Ondertussen heb ik nog steeds geen tv en heb ik meerdere malen een brief van hun INCASSO BUREAU BOS gehad met inmiddels een bedrag van over de 500-, (voor al die maanden dat ze een maandfactuur stuurden Terwijl ik geen tv kon kijken!!! en geen reactie van hun gezien ondanks tegen de 100 -, telefoon kosten om ze te bereiken niks heb gehoord of geen terug koppeling heb gehad op mijn brieven. Zelfs nu ben ik klant van hun ondanks dat ik brieven heb gestuurd om alles bij hun te beeindigen door dat ze zo slecht met iemand omgaan. Ik ontvang geen notas en er wordt niks afgeschreven, maar ik krijg wel mails waarin staat dat is mijn openstaand factuur/en kan bekijken op ziggo.nl en dit terwijl ik geen znders ontvang en mijn internet inmiddels via kpn gaat. Ik ben er kapot van. Zoveel kosten die ik opgelopen ben door hun. Ik heb zo een spijt dat ik met casema/ziggo in zee ben gegaan. HELP wat moet ik nou.

Gesloten