LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo (vervolg)

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
lfransen
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2008 11:39

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door lfransen » 24 nov 2008 21:53

Bij ons is niks opgelost. Eerst 6 weken geen telefoon gehad.
Naar aanleiding van mijn e-mail naar Tros Radar werd ik inderdaad gebeld door Ziggo. Nou wij kregen weer telefoon , Maar een totaal ander nummer met zelfs een ander netwerk. Als klap op de vuurpijl hebben wij nu ook de factuur van dit nummer gekregen, terwijl wij in oktober dit nummer niet hadden. Het is daar een zooitje, maar als ik dat zo bekijk, ga ik daar maar eens solliciteren. Volgens mij is het personeel van Ziggo helemaal niet opgeleid. Wij hebben het nu doorgegeven aan de rechtsbijstandverzekering. Geduld is een schone zaak, maar dan moet deze zaak toch wel heel schoon zijn.

Mevr. willie
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:16

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Mevr. willie » 24 nov 2008 22:01

WOrdt er wat gedaan aan deze mails die vandaag en resent zijn binnengekomen waarin klachten worden vermeld over ziggo?????

[email protected]@n
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 nov 2006 14:40

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door [email protected]@n » 24 nov 2008 22:02

Dhr. Henk van der Wal weet niet wat er in "zijn " bedrijf gebeurd.
Ik betwijfel of er in de callcentra wel goed geschoold personeel aanwezig is en weten waar ze over praten. En dan bedoel ik geen simpele verhuizing of aanmelding.
Dit blijkt toch ook door het feit dat hij 45 "specialisten" moet aanstellen in een aparte groep voor de problemen.
En mijn probleem waar in 2e instantie niet eens meer op gereageerd wordt is nog steeds niet, na 4 weken, opgelost. Simpel een kabelsplitter opsturen waarmee het tv signaal en het data signaal mee gesplits kan worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt Ziggo.
Laatst gewijzigd door [email protected]@n op 24 nov 2008 22:12, 2 keer totaal gewijzigd.

Jan Croezen
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:05

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Jan Croezen » 24 nov 2008 22:03

Reactie op Ziggo,
Onze enkele maanden oude Samsung decoder voor digitale televisie ging in juni kapot. We hebben gebeld met ziggo om dit te melden. Er is daarna wel vrij snel een monteur langs gekomen om het defect te constateren. Tamelijk overbodig in dit geval gezien de storing die we hadden en het lijkt me duurder dan het toesturen van een nieuw apparaat. We hebben daarna een brief met een retour sticker van Ziggo ontvangen om het apparaat terug te sturen. We zouden volgens de monteur ongeveer 2-weken na retour zenden een vervangend toestel moeten ontvangen. We hebben daarna ook begin juli de decoder in de originele verpakking terug gestuurd. Hierna hebben we vele malen met Ziggo gebeld en talloze toezeggingen gekregen over het toezenden van een nieuwe decoder. We hebben echter tot op heden geen nieuwe decoder mogen ontvangen. We worden er ontzettend moe van........ Groet, Jan Croezen

peter Selie
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:54

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door peter Selie » 24 nov 2008 22:25

Ziggo = Maffia!

LET OP!
Als je overstapt van een enkel Ziggo product naar een alles in 1 pakket dan kan ik je verzekeren dat de factuur nooit klopt!

Op de factuur brengen ze het alles in 1 pakket in rekening en crediteren dan je andere enkele dienst "bijvoorbeeld internet"
MAAR.... Ze vergeten (volgens een foutje in hun factuur systeem) toch de gewone 15,90 analoge kabel TV te crediteren.
Dit doen ze echt bij alle nieuwe alles in in 1 klanten!!!
Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!!

Emiel54
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 22:31

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Emiel54 » 24 nov 2008 22:52

Beste Klanten van Ziggo.
Ik heb wel gemerkt, dat Ziggo niet te vertrouwen.
Toen mijn internet storing door bliksem was, kreeg ik nieuwe stopkontaktverdeler voor internet en kabelTV met verkeerde handleiding. Ik had zelf ondekt dat verholpen was.
De internet blijven maar wegvallen. Ik heb klachten naar Ziggo over internet vaak wegvallen. Ik kreeg wel reageren van Ziggo. Volgende dag kreeg ik formulier alles in 1 van Ziggo. Dat formulier heb ik niet opgestuurd, want ik heb niets aan telefoon.
Ik en mijn vrouw zijn beide doven, kunnen telefoon niet gebruik.
Internet doet lange tijd wel goed na mijn klachten, maar na post van Ziggo op maandag. Ziggo heeft gewacht op mijn post terugsturen. Op zaterdagmiddag om 17.30 u was mijn internet gewoon afgesloten door Ziggo tot maandagmorgen om 7.00 u.
Ziggo probeert mij onderdruk zetten om formulier te terug sturen. Ik heb weer klachten en ook met waarschuwing van mijn plan om te stoppen bij Ziggo. Ziggo hield wel op met spelletjes spelen. Ziggo doen alles om geld en geen goede service leveren.

hompes
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:34

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door hompes » 24 nov 2008 23:03

N.a.v. uw uitzending dd heden, 24 november 2008, doe ik alsnog mijn klachten ook aan RADAR toekomen.

Op 15 september 2008 heb ik een klachtenbrief geschreven aan de directie van ziggo "onbereikbaarheid door het niet functioneren netwerk van Ziggo" waarin aangegeven in een achttal punten van kritiek.
- geen signaal TV/Internet op 09 juni (voetbal) s'avonds gedurende 4 uur
- geen signaal TV/internet op 11 -09- vanaf 09.00 uur tot en met 12/9 rond 14.00 uur ; dus ca 29 uur
- onbereikbare klachtenservice
- na bereikbaarheid (45 minuten belkosten) klachtenservice bleek een commerciele verkoper de klacht te beantwoorden en niet iemand met kennis,
- zelf technische service gebeld , die meldde dat er GEEN storing was, en geen andere info beschikbaar was,
- geen zicht op de lengte van de technische storingen.

Gezien het feit dat onze twee ZZP bedrijven afhankelijk zijn van Internet en email verkeer, heb ik verzocht om een tegemoetkoming in de geleden schade (achteraf zijn er nauwelijks andere mogelijkheden tot reclamatie) obv artikel 14 en 16 van de lag voorwaarden van ziggo.
Als antwoord van Ziggo per email op 26 september: "geen recht op vergoeding want ziggo is niet aansprakelijk voor indirecte kosten" ; dit zijn geen indirect maar DIRECTE kosten nl ca 35 uur geen TV/Internet op de maximale maand uren. "alleen directe kosten > € 10,- worden vergoed" volgens Ziggo. Maar wel de telefoon die extra gebruikt moest worden. Een slechter commercieel antwoord was niet mogelijk gewe
est door Gerrie Vogel van de klantenservice.

Daarna is regelmatig Ziggo "out of order" geweest soms minuten, soms uren maar op deze wijze met regelmatige restart is het niet altijd prettig werken. Maar klagen is duur en heeft geen nut.
Maar melden heeft ook geen zin meer. Een andere mogelijkheid dan de kabel bestaat niet in deze buurt vanwege de te grote afstand tot KPN centrales.
Anders was ik overgestapt naar een andere provider (XS4ALL).

rob hompes

Pointer
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2004 23:43

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Pointer » 25 nov 2008 01:04

Ik had alles al van Ziggo behalve mijn nternet nog niet.
Om het plaatje compleet te maken en voor mijn gemak heb ik mijn internet ook maar overgeheveld na de positieve berichten van Ziggo.
a). 's-maandags kwam een monteur een ander modem brengen en ging weg met het oude, zonder dat ik nog een werkende telefoon- en internet verbinding had.
b). Ik moest van hem maar 'een dagje' wachten want dan zou alles wel geregeld zijn.
c). Op zich niet vervelend ware het niet dat hij mij zonder een werkende telefoonverbinding achter liet, ik moest dus mijn gsm gebruiken wat klappen geld kost.
d). Wanneer je belt naar de 'HelpDesk kost dit 10ct. p/min. en na een serie instructies te hebben doorlopen krijg je tenslotte te horen 'De wachttijd is langer dan 10 minuten, probeert u het op een later tijdstip nog eens.' Ik heb dit elke dag gedaan.
e). Precies 7 dagen later ben ik toch maar aan de lijn blijven hangen gezien ik die telefoonverbinding enorm hard nodig had. Het heeft precies 59:48:11 minuten geduurd voordat men mij uit de brand heeft geholpen.
f).Ik zou een 20Mb verbinding krijgen maar haal hooguit 1250Mb.
g). Ziggo is een bijzonder onaantrekkelijk bedrijf wat je al arm heeft gemaakt alvorens je ook maar 1x je telefoon of internet hebt kunnen gebruiken.
Spijt, als haren op mijn hoofd en dat zijn er nogal wat.
Mijn advies aan ieder ander: Ben je tevreden over je aansluitingen, blijf zitten waar je zit en verroer je absoluut niet.
Zelfs al belooft Ziggo je gouden bergen met pretpakketten (moet ik ook nog zien te krijgen).
1 Gigantische grote ballentent zonder goed beleid en wat vol zit met jonkies die net van school komen en standaard vragen aan je stellen om er vervolgens ook niet meer uit te komen.
De monteur die bij mij het nieuwe modem kwam brengen cq. installeren liep al vloekend naar binnen en gaf me meteen een verbale indruk hoe Ziggo met dat personeel omgaat.
De monteurs worden ingehuurd van een ander bedrijf en MOETEN een bepaald aantal aansluitingen per dag doen. Of deze nu werkend zijn of niet, daarvoor wordt je verteld om Ziggo te bellen of het zelf uit te zoeken.
Ik ben heel benieuwd hoe hoog mijn abonnementskosten van mijn KPN-flex abonnement zullen zijn. Zal alvast maar lege flessen gaan sparen.
Ziggo, leuke naam, slecht bedrijf en provider vol met onwetenden.

beman
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2008 10:13

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door beman » 25 nov 2008 10:35

Geweldig dat u aandacht blijft vragen voor deze problematiek. Ik heb het gevoel te moeten vechten tegen de bierkaai en dat er gewoon helemaal niets gebeurt. Ook het dagblad van het noorden heeft er aandacht aan besteed http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/drent ... _bij_Ziggo
en je kon je als gedupeerde aanmelden. Natuurlijk hebben we dat gedaan en verder? niks. Wat is er gebeurt?
Op 4 oktober constateren we dat er geen telefoonsignaal meer is.
We bellen en na een half uur worden we geholpen. De man zoekt het uit; ziet dat er iets aan de hand is maar kan het niet inboeken want ze gaan net over naar een nieuw klantensysteem. Of ik maandag nog even terug wil bellen. Dus ik zeg nog? Wat? moet ik het hele weekend het doen zonder telefoon? en dat werd bevestigd. Wel zou ik de kosten vergoed krijgen als ik die opstuurde. Ik heb nog aangegeven dat we een opa hebben die op sterven lag en een schoonzus in londen die op het punt van bevallen was maar dat hielp verder niets. Vervolgens hebben we maandag weer gebeld enw aren blijkbaar niet de enige met problemen want we moesten 45 min wachten. Daarna kwam er een vriendelijke dame die zei: ik zie niets; reset het kastje maar even en als hij het dan nog niet doet moet u even weer bellen. Daarop zijn we natuurlijk behoorlijk boos gewordne want zaterdag zag iemand wel iets en nu niet? na een half uur later was ze er toch van overtuigt dat er iets mis was; maar de monteurs hadden het druk; ze maakte een melding aan en het kon max 3 dagen duren. Toen ik aangaf dat ik het al vanaf de bvewuste zaterdag had en dat dat eigenlijk het moment van ingang zou moeten zijn gaf ze aan daar niets in te kunnen betekenen. Tja de rest is zo ongeveer wel bekent. Iedere 3 tot 6 dagen bellen we of mailen en iedere keer 0 op het rekest en iedere keer de melding binnen 3 dagen opgelost. u mag alle kosten declareren en krijgt alles terug. Dat is inmiddels wel 2 maanden mobiele kosten. En ze schrijven natuurlijk wel de automatische incasso af. Dat kunnen ze wel.
24 oktober bestede het dvhn er ook aandacht aan en we konden een email sturen. Dat hebben we netjes gedaaan en de dame zou ons ook in het dossier meenemen. De man in nieuw buien schijnt na 3 weken wel netjes te zijn geholpen maar wij blijkbaar niet. Inmiddels overleed opa en toen we na alle zaken die gedaan en geregeld moeten worden belden we eens weer. Oh meneer; ik denk dat uw melding gewoonvergeten is. We voeren hem even opnieuw in en dan is het binnen 3 dagen opgelost. Sure......
Gisteren jullie uitzending gezien en we constateren gelukkig dat we niet de enigen zijn maar dat ze het niet kunnen oplossen stemt me niet vrolijk. en dat het nog wel een paar weken kan duren helemaal niet. Is hier tegen nu geen betere vuist te maken?

en zeer teleurgestelde ziggo gebruiker die zeker op zoek gaat naar een alternatief.

Ad Keulers
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2008 10:57

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Ad Keulers » 25 nov 2008 11:00

Ziggo laat inderdaad het mes in het varken steken. Ze lossen een deel van de problemen op en verder wordt je aan het lijntje gehouden. Ik heb gisteren ook een klacht bij de directrie ingediend. Wij zijn na een verhuizing niet meer telefonisch bereikbaar. We moeten dus ongewild jan en alleman ons mobiele nummer geven. En Ziggo?? die regaeert helemaal niet meer, misschien proberen ze ons al wekenlang te bellen?? ;-)

luna777
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 sep 2008 21:22

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door luna777 » 25 nov 2008 13:39

Hallo

In september ben ik overgegaan van @home naar Ziggo. Hetzelfde bedrijf, ja..maar als ik mij zou aanmelden bij ziggo dan kreeg ik het alles ineenpakket (dit is dan inclusief 15.95 kabelkosten die normaal door essent werden geint.

Ik zou hetzelfde pakket houden en zou ook nog eens 5 euro goedkoper uit zijn dan voorheen.

Ik heb een bel en internet en een tv digitaal pakket van 39.95 euro en een tv digitaal extra van 9.95 . Hier heb ik een smartcard en een decoder van.

Maar omdat ik sowieso een nieuwe zou krijgen van Ziggo vroeg ik wat ik doen moest met de oude decoder en card van @home. Of ik deze moest terugsturen of ze hem kwamen halen?

Maar neee, deze kon ik gewoon houden..geheel kosteloos. Ik mocht hem ook weggeven of weggooien. Ik moest maar zien.

Maar ik vond de rekeningen al hoog uitvallen. Want ik zou ook nog eens 2 maanden gratis krijgen. Ik keek de facturen na, en zag dat er twee keer tv digitaal was afgeschreven en 1 keer weer geretourd (korting omdat ik 2 maand gratis kreeg). Ik stuurde een klachtenbrief...geen reaktie (dit was een maand geleden)

Nu had ik weer een factuur en daar stond dus duidelijk dat er twee keer tv digitaal extra was afgeschreven. Na een kwartier wachten aan de telefoon kwam een mevrouw mij vertellen dat ik verkeerd was geinformeerd. Ik heb 2 abonnementen en moest 2x betalen. Ik haar uitleggen dat ik het pakket alleen maar had overgedaan naar ziggo en dat alles hetzelfde zou blijven volgens de jongen van het aanmelden. en dat ik niks hoefde te doen met de oude decoder en kaart

Ze kon niks voor me doen.
Ze zij dat ik alleen 1 abbonnement kon opzeggen, meer kon ze niet doen . Ik was fout geinformeerd maar moet wel betalen

Ik heb gisteren de hele dag geprobeerd telefonisch op te zeggen...niet gelukt. Te druk aan de lijn.

Heb toen via een contactformulier mijn klacht geuit en 1 abonnement opgezegd, met de vraag of ze het teveel geinde geld konden verekenen met de volgende nota. Ik hoop dit keer wel een reaktie te krijgen.

Als het opzeggen van dat ene abonnement lang duurt besluit ik, na alle andere klachten die ik lees over ziggo, over te stappen naar tele 2 of zoiets.

jacques1957
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2008 13:23

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door jacques1957 » 25 nov 2008 14:14

Ziggo zegt gisteravond nog bij Radar dat de digitale testperiode is verlengd van 2 naar 6 weken. Afgelopen zaterdag is mijn testperiode van 2 weken afgesloten met zwart beeld. Ondanks het insturen van de benodigde papieren, na een week test, ook zo iets.
Ik ben al twee dagen aan het bellen maar krijg op geen enkel nummer antwoord. Niet op klantenservice en niet op verkoop!
Hoe is het in godsnaam mogelijk??????????
Ziggo, het beste digitale ZWARTE beeld.

Gertielman
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2008 15:25

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Gertielman » 25 nov 2008 15:47

Met grote belangstelling volg ik de discussie over Ziggo. Ikzelf ben al vanaf februari 2007 bezig met eerst @Home en naderhand Ziggo.

Inmiddels al 5 bezoeken gehad van diverse monteurs, die mij allemaal gelijk geven, maar niemand lost het probleem ( zeer slechte digitale tv ontvangst )op.

Inmiddels heb ik de Geschillencommissie Centrale Antenne Inrichtingen ingeschakeld, kost wel 50 euro, maar toch. Zelfs de correspondentie van de Geschillencommissie wordt door Ziggo niet of niet binnen de overeeengekomen tijd beantwoord.

Misbruik maken van een monopolie positie , daarvan is hier duidelijk sprake. Vooraf betalen , door een incasso, en als je die opzegt, zet men de levering ijskoud stop.

In die anderhalf jaar dat ik al met hen bezig ben , heb ik aardig wat brieven verzameld.

En in het programma Radar laat Ziggo verklaren dat bijna alles is opgelost ??. Wie houdt hier nu wie voor de gek.

Misschien toch maar de weg bewandelen van een juridische procedure.

Chanmaster
Berichten: 2896
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Chanmaster » 25 nov 2008 20:14

Hallo!

Ik heb een klacht over Ziggo m.b.t. tot onze accountgegeven.
We hebben van Ziggo een E-mail ontvangen, gehandeld volgens voorschrift maar zonder enig resultaat.
Ik heb een map waarin de gegevens en gebeurtenissen zijn opgeslagen welke ik u in vertrouwen wil toezenden.
Hoe is dat te realiseren?

moniqueniekamp
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2008 22:03

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door moniqueniekamp » 25 nov 2008 22:06

Ook ik heb een klacht over Ziggo. Vanaf 2 november doet onze telefoon het niet meer. Diverse keren heb ik contact met Ziggo gehad, zowel via mobiele telefonie als via de Ziggo Thuishelp.
Kom geen steek verder. Wie kan mij vertellen welke stappen ik verder nog kan ondernemen???

dave2707
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2008 22:02

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door dave2707 » 25 nov 2008 22:07

Mijn Ziggo klacht luidt als volgt:

Ik ben oud @home klant. Enige tijd geleden heb ik besloten om over te stappen naar het alles-in-1 pakket van Ziggo. Ik heb hiervoor drie kwartier aan de telefoon gezeten en heb maar liefst zeven verschillende afdelingen gesproken die allemaal wat anders voor mij in orde moesten maken. Na twee weken niets te hebben gehoord van Ziggo ben ik gaan bellen met Ziggo. Wat blijkt, er staat niks in de computer van mijn overstap terwijl er twee weken eerder was gezegd dat alles was geregeld. Nu dus weer een half uur aan de telefoon gezeten om alles weer in orde te krijgen. Nadat de termijn was verstreken waarop de nieuwe digitale ontvanger geleverd had moeten zijn maar weer eens bellen met Ziggo. Er is een vertraging in de levering van de ontvangers wordt mij gezegd. Na enige tijd komt dan eindelijk de digitale ontvanger terwijl de ingangsdatum van 17 oktober al enige tijd voorbij is (het dtv verrassingspakket loopt dan ook al volgens de brief waar ik dus geen gebruik van kan maken).
Na de installatie blijkt de ontvanger kapot te zijn. Ik heb samen met de afdeling storingen alles doorlopen en de medewerker kan niet anders concluderen dat de ontvanger kapot moet zijn. Hij zal een sticker opsturen zodat ik de ontvanger terug kan sturen. Men zal de ontvanger nakijken en een nieuwe sturen. Wat ik overigens raar vind want ik kan dus al die tijd geen digitale tv kijken. Mijn oude digitale ontvanger werkt ook al enige tijd niet meer goed.
Na een week is er geen sticker met post gekomen. Maar weer eens bellen met Ziggo. De medewerker schrikt van mijn problematiek en zal er voor zorgen dat ik alsnog de sticker ga krijgen. Na weer een week nog geen sticker. Dus weer maar eens gebeld met Ziggo. Er schijnt een achterstand te zijn maar meer weet de medewerker ook niet. Ik moet maar geduld hebben. Hij kan mij wel doorverbinden met de afdeling facturatie voor een compensatie. Leek mij prima. Ik heb maar liefst een uur in de wacht gehangen en toen maar besloten dat ik niet nog langer wilde wachten (de telefoonkosten lopen de spuigaten uit als het om telefoontjes naar Ziggo gaat!). Mijn geduld is meer dan op!! Ik heb meerdere uren aan de telefoon gezeten en ik ben er totaal niets mee opgeschoten!

Ik heb deze klacht op 20 november ingestuurd en verder niets meer vernomen.

Met vriendelijke groet,
Dave

Patricia Vos
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2008 22:04

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Patricia Vos » 25 nov 2008 22:09

Beste redactie,

Afgelopen maandag heb ik toevallig de aflevering gezien waarin de klachtenstroom tegen Ziggo werd behandeld. Ik heb zelf ook een klacht en hoop dat jullie mij verder kunnen helpen hiermee.

Ik heb per 1 oktober 2008 mijn abonnement bij Ziggo opgezegd vanwege een verhuizing. Omdat er op 25 september 2008 nog abonnementsgeld voor de maand oktober werd afgeschreven van mijn rekening, heb ik contact opgenomen met de klantenservice. De jongen die ik destijds heb gesproken verzekerde mij dat het abonnementsgeld werd teruggestort en dat deze afschrijvingen zouden stoppen. Nu is het 25 november 2008 en is er voor de derde keer abonnementsgeld afgeschreven van mijn rekening.

Ik heb al een klacht naar Ziggo gestuurd, maar ik hoop dat jullie hier ook nog iets in kunnen betekenen. Zo ja, alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Patricia Vos

jacques1957
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2008 13:23

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door jacques1957 » 25 nov 2008 22:34

Kunt u de inning niet stopzetten bij de bank?

jacques1957
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2008 13:23

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door jacques1957 » 25 nov 2008 22:41

Na twee dagen bellen blijft het nog steeds onmogelijk ZIGGO te bereiken. Via internet is het onmogelijk opgeven en telefonisch.
Enkele teksten van ZIGGO:
Kijken beleef lekker lui onderuit, haal het mooiste uit uw scherm, uw pakket uitbreiden is zo geregeld, start www.ziggo.nl/uitbreiden televisie (NIET DUS), meer keuze, meer kwaliteit, televisie zoals ik dat wil en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wat kan die man van ZIGGO liegen. Doet mij denken aan die JORAN bij Peter R. de Vries.

patrickt39
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2007 14:53

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door patrickt39 » 25 nov 2008 22:50

Al jaren mag ik genieten van TV, internet en telefonie van (voorheen @Home) Ziggo.
In al die jaren heb ik(buiten de eerste twee weken) geen minuut zonder een van de diensten gezeten.
Haarscherp beeld, altijd werkende telefoon met en goede gesprekskwaliteit, en een zeer stabiele internet verbinding.
Snelheden zijn altijd confirm het contract op elk gewenst tijdstip.
Na een wijziging in mijn abbonement naar een alles-in-1 pakket te hebben aangevraagd, was alles binnen 8 dagen geregeld(inclusief de gratis decoder).
Een aantal van mijn collega's heb ik over de drempel kunnen krijgen om over te stappen naar Ziggo, of naar het alles-in-1 pakket.
Ook bij deze collega's was alles binnen 1 week geregeld.

Om een lang verhaal kort te maken, Ziggo heeft ook gewoon tevreden klanten. Zolang ik kan genieten van de service en kwaliteit van wat ik gewend ben, ben ik klant voor het leven.

Toppie Ziggo!!!!!

Gesloten