LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Letselschade

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Chocomelk »

nielsm14 schreef:

Nu enkele kritische vragen a.d.v dit verhaal ,


Is het verloop van de blindedarmontsteking c.q medisch behandeling Atrium van A tot Z,
vanaf de night-care eerste bezoek , 3x SEH , OK ,verpleeg kinderafdeling tot aan ontslag datum atrium ziekenhuis normaal ??

Is het normaal met een blindedarm onsteking dat je voor de tweede keer wordt weggestuurd met lactulose-drank ??
( bron vermelding bij blindedarmonsteking lactulose en klysma zelfs gevaarlijk uit den boze!!)

Is het normaal dat er een trombose spuit in het midden van de arm wordt gezet waar geen spier zit . ( overigens hier een foto van gemaakt).

Is het normaal dat een ass arts chirurgie een ziek kind uit het ziekenhuis onslaat zonder bijzijn van de ouders?

Voor het ontslag is er om 02.00 uur s'nachts perfalgan intravenieus toegediend vervolgens om 08.00 uur s'morgens 1000 mg paracetamol 10.24 uur met temp 37.6 ontslag ?
Is het kind dan beter ??

Een reactie van een diensddoende verpleegkundige ,

dit is een ontslag met een dikke ? vraagteken , zij uitte haar bezorgdheid in het ontslagprocedure met als gegeven het niet te vertrouwen !!!

Niels M 10 dagen thuis te zijn geweest wilde absoluut niet meer terug naar het ziekenhuis!!!

Nu de huidige stand van zaken na tweede operatie maasland ziekenhuis te Sittard ( zeer te spreken over hun handelswijze)

inslaap / slaap problemen,

met regelmaat last van zijn buik,

met regelmaat misselijk,

met regelmaat buikpijn onder de navel,

vaak koud gevoel voorheen altijd warm,

vaak een opgezwollen buik (voorheen niet) volgens controlle maasland ziekenhuis een gevolg van littekenweefselvorming.

afkeer tegen ziekhuizen.

Wat zijn mogelijk de complicaties van een verwijderd ingekapseld abces op termijn ?
volgens bronnen zou een operatie op termijn noodzakelijk zijn?

tot slot zou het toch mogelijk kunnen zijn dat de appendix toch in het Atrium voor O.K te zijn gesprongen waardoor de inkapselingsproces na de kijkoperatie heeft plaats gevonden ?

Dat zou kunnen verklaren dat minder dan een dag na de operatie stekende pijnen zijn gaan onstaan die zich uiteindelijk in een ingekapseld abces heeft kunnen vormen ?

Verschrikkelijk gewoon wat u zoon heeft moeten meemaken !

Maar al die vragen die je stelt dat zijn allemaal vragen die een arts zou moeten kunnen beantwoorden.

Heb zelf een blindedarm ontsteking gehad maar kwam in het ziekenhuis terecht, bloed geprikt, echo gemaakt en het was overduidelijk dat bij mij de blinde darm was ontstoken, kreeg meteen een infuus en 1,5 later na binnenkomst lag ik op de operatie kamer.
Vijfde dag na operatie mocht ik naar huis toe en verder geen klachten gehad.

Nu weet ik wel dat het soms schijnbaar heel moeilijk is te zien of het aan de blinde darm ligt of niet MAAR bij zulke extreme pijnen hadden ze eerder moeten ingrijpen is mijn mening.

Gesloten