LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
illusion098
Berichten: 0
Lid geworden op: 20 okt 2009 23:07

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door illusion098 »

Hallo snap jij het wel!?? (FTD123)

Ik moet zeggen dat ik zeker respect toon voor deze mensen van Ziggo om voor honderd man klachten te ontvangen!

Maar zoals je al zei bij jou verliep alles vlekken loos.
Dat was bij mij wel anders!
Ik ga je niet eens vervelen met mijn hele verhaal, maar ik kan je wel vertellen dat Ziggo rijk is geworden aan al mijn telefoontjes naar hun klantenservice!

En zeg nou eerlijk, er zit gewoon een poppetje die goed met pc's om kan gaan en thuis een leuk netwerk in elkaar kan bouwen en misschien intern bij Ziggo een snelle cursus kan volgen hoe hij de problemen het best en het snelst op kan lossen!....

Ik bel op met een vraag en hang op met geen internet meer! dan denk jij hoe kan dat? ja dat dacht ik dus ook!!
Ik ben erg handig met pc's en weet waar ik over praat, als ik het zelf kon oplossen had ik het allang gedaan, maar ik werk niet bij Ziggo!

Ik krijg ook sterk het vermoeden dat ik meer verstand heb van het systeem dan hun.
Ze krijgen volgens mij een a4tje voor hun Cup of Soup geschoteld waarop de eerste 10 storing's reacties staan, waar ik totaal geen behoefte aan heb want ik weet wat mijn probleem is en uitleg!

Na mijn verhaal aan 3 verschillende mensen opnieuw uitgelegd te hebben word je er wel een keer flauw van! Terwijl ik ze nog vraag dat als ik word doorgeschakeld naar een collega om mijn probleem aan hem uit te leggen zodat ik het niet voor de 3e keer hoef te vertellen. Maar je raad het al, zijn collega weet van niks! Ze kwamen er achter dat ik in de verkeerde sectie zat en dat zei mij daar niet konden helpen en dat ik maar ff terug moest bellen en dan optie 2!!??
*KNAK*

Dit is 1 verhaal van de meerdere, en wat ik je niet wil onthouden is dat ze alles wilde oplossen en dat ik een nieuwe Modem kreeg omdat die van mij kapot bleek te zijn (terwijl alles nog werkte voordat ik hun belde) De monteur kon mijn huis niet vinden dus moest ik hem zelf ophalen (ok, geen probleem maar toch, we zijn lekker op dreef)
aaa een nieuwe modem.... maar het internet doet het nog steeds niet..
Dan maar weer Ziggo bellen.. hoe kan het ook "meneer uw modem is kapot"
WAT GEBEURD HIER MENSEN!!???
Nog ff en ik vraag internet aan bij TNT post..

Maar ik ben wel blij dat alles goed bij jou werkt, en ach het zijn maar een paar netjes betalende mensen toch?
Ik wil gewoon waar voor mijn geld en wat ze mij beloven, en als ze dat niet waar kunnen maken moeten ze bepaalde zaken niet aanbieden!
Ik ben echt niet zeikerig, maar als je dit 3 maal overkomt (ook met router) heb je toch ook zin om daar iemand een modem naar z'n kop te gooien.. ;)

En als de klantenservice het goed had afgehandeld had je mij niet gehoord!!
want het ging om de klachten bij de klantenservice weetje nog?
Het maakt niet uit welke klachten het zijn, en natuurlijk heb je er "noobs" tussen zitten maar die moeten ook netjes geholpen worden!!..
Laatst gewijzigd door illusion098 op 21 okt 2009 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Jarenlang providers van KPN gehad en aan de kant gezet, omdat het huilen was met de pet op, wat is Ziggo dan een verademing met hun alles-in-1-pakket als het goed werkt.

En die mevrouw van dat programma moet hoognodig met de Vut want het slaat nergens meer op wat ze doet.

Pacey
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 okt 2009 21:55

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Pacey »

Het is wel heel erg makkelijk om elke fout maar in de schoenen te schuiven van Ziggo. Het lijkt wel steeds meer een trent te worden. En blijkt het achter af toch de fout van de klant zelf te zijn, willen ze dit natuurlijk niet accepteren.
Het is blijkbaar normaal dat een klant de medewerker volledig uitscheld en zelfs bedreigt. Te moeilijk om eens te luisteren.

Geef zelf eens toe, hoe zouden jullie reageren als je de telefoon op neemt en je wordt meteen al volledig uit gescheld? Het is gewoon niet normaal meer zoals sommige klanten te keer gaan.

Het is tegenwoordig zelfs zo erg, dat de verantwoordelijkheid van ziggo is, dat de klant de brief openmaakt en deze eens leest. Moeten ze soms langs komen om hem woord voor woord voor te lezen? Dat het de verantwoordelijkheid is van ziggo, dat de klant voldoende saldo heeft staan om 16,25 te kunnen overmaken.

En alsof het de schuld van de medewerker is, dat de klant wanneer deze een storing heeft dan maar voor optie facturatie kiest in plaats voor de optie storingen. Ja ik weet het, het is natuurlijk zo ontzettend moeilijk om gewoon eens te luisteren. Altijd maar problemen in ander mans schoenen schuiven.

Is het nu zo moeilijk om eens een bankafschrift op te sturen als je kunt bewijzen daarmee dat je wel betaald hebt? Streep gewoon overige informatie weg. Misschien heb je zelf voor de verandering eens een type fout gemaakt en is het daardoor niet eens op de juiste plek plaats gekomen.
De medewerkers vragen hier niks voor niks om. Ze mogen zonder dat zelf ook niks doen, als de betaling verder niet in het systeem terug te vinden is. Beetje mee werken kan geen kwaad hoor. Het is natuurlijk heel logies dat mensen geen bankafschriften willen opsturen. DUH ze weten dondersgoed dat ze niet betaald hebben en het dus ook niet kunnen bewijzen.

Ik weet meteen weer waarom ik nooit naar Radar kijk. Het is gewoon zo'n **** programma. Kan nooit eens wat goeds van af. Wie wilt zijn tijd nou met dit soort onzin verdoen. Ik snap niet eens dat ik er vandaag tijd in heb gestoken, maar echt het enige wat Radar kan doen is onbeschoft mensen onderbreken als ze aan het praten zijn. Van iemand uit laten praten zeker nooit gehoord.

Nou ik heb wel weer genoeg tijd verspilt aan deze onzin.

FeicoN
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2009 15:23

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door FeicoN »

In de uitzending was een Amsterdammer die klaagde dat Ziggo geld van zijn bankrekening haalde, terwijl hij niet eens klant was van Ziggo. En het kostte erg veel moeite het geld bij Ziggo terug te halen.

Ik denk dat weinig mensen weten dat hier een eenvoudige oplossing voor is, maar je moet er dan wel snel bij zijn. Binnen een maand kun je de bank (de BANK, dus niet Ziggo) vragen het geld terug te storten.

Ik heb het met succes gedaan toen er geïncasseerd werd door het elektriciteitsbedrijf in Den Haag en de sportclub in Tilburg.
Laatst gewijzigd door FeicoN op 21 okt 2009 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Toolboy »

Het probleem dat Ziggo heeft hoor je ook bij andere providers en wordt voor een groot deel veroorzaakt doordat een customer care of helpdesk geen "echte" helpdesk meer is maar alleen een "call center".
Zij beantwoorden de telefoon, maken een ticket aan en zetten deze door .... klaar.
Ik vond die van de stofzuiger gebruiken op de ventilatie gaten een hele goeie
Mensen met echte technische kennis zijn veel te duur.
Helemaal juist derbimaan, en vooral oudere mensen hebben hier moeite mee.
Helaas is ziggo niet de enige De upc kan er ook wat van

Mick1990
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 feb 2009 17:08

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Mick1990 »

Waarom valt het mij altijd op dat alleen 50+ mensen bij Ziggo uitzendingen zie zitten? Verder wordt er totaal geen respect getoond tegenover de drie Ziggo medewerkers. Een klant stelt een vraag, een medewerker reageert erop maar wordt na drie woorden alweer onderbroken door lachend of schreeuwend publiek. Ik dacht dat deze mensen hun problemen opgelost wilden hebben? Ik vind het knap hoe koel de medewerkers van Ziggo zijn gebleven want ik was allang weggelopen.

Of die vrouw dan uit het publiek die zegt dat de helpdesk een zooitje is, maar dat de verkoop gewoon vrolijk doorgaat. Hallo!!?? Deze mensen die de verkoop afhandelen zijn toch heel anders opgeleid dan de helpdesk medewerkers.

Ik heb zelf een jaar op de helpdesk van KPN gewerkt en man wat krijg je daar idioten aan de lijn. Mensen die bellen dat hun internet niet werkt en dat ze een doe-het-zelf pakket ontvangen hebben. Ik vraag aan de meneer (kijk, opnieuw 50+) of zijn groene lampjes op het modem branden. "Ja, Num-Lock brandt alleen maar die brandde al voordat ik internet aan had gevraagd".
Of van die mensen die zeggen dat er geen router tussen het modem en de computer zit terwijl ik in mijn systeem gewoon kon zien welk type router erachter hing. En toch volhouden dat het niet zo was. Dan gaf ik de optie om of mijn instructies te volgen of het lekker zelf uit te zoeken. Nou dan worden ze braaf hoor dan bieden ze hun excuses aan en halen ze de router er tussenuit en sluiten ze de modem rechtstreeks op de PC aan. "He, verhip, nu werkt het wel". En daarvoor alleen maar mij de schuld geven en een oplossing en geld terug te krijgen van die maand.
Ben blij dat ik daar weg ben, het is heel zenuwslopend werk. Mensen die daar werken zijn vaak op oproepbasis die er maximaal een jaar werken. En weten jullie waarom? Omdat wij helpdeskers altijd schuld treffen en uitgescholden worden. En ook al zou je er hele deskundige mensen neer zetten dan gaan die ook weg dus het is niet meer dan logisch dat er in elk bedrijf goedkope oproepbare krachten werken.

FTD123
Berichten: 0
Lid geworden op: 20 okt 2009 22:39

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door FTD123 »

Graag wil ik nog even op bovenstaand reageren, een vriend van mij werkt bij Ziggo (dit heeft niets te maken met mijn vorige reactie) Het is inderdaad zo dat je kan uitkomen bij een Callcenter, mocht je echter uitkomen bij de klantenservice Ziggo zelf zeg maar dan kunnen zij net zoveel als het callcenter. Je moet het zien als een een eerste lijns support die vervolgens tickets uitzet naar een andere afdeling.

Toolboy

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Toolboy »

@FTD123
Dat neem ik meteen aan.Maar heeft u enig idee hoeveel schakels er tussen zitten voordat je bij de juiste komt.En ja na al die tusen posten kan de beller wel eens brutaal beginnen.
Voor mij heel begrijpelijk.
Groet T

companancy
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door companancy »

ivb met het radar programma had ik een klacht ingediend en heeft ziggo mij hierover gister gebeld. moet zeggen ze hebben 1 punt gescoord door zo snel te bellen.
verder hebben ze me laten weten dat ze nu al 3 weken bezig zijn met de belservice en dat dat nu veel beter loopt.
ook heb ik ze laten weten dat er dames daar werken die niet weten waar ze het over hebben.
er was een aanbieding in augustus dat je een 2de decorder zou kunnen kopen als je alles in een pakket bij ziggo afnam voor 49,95 ipv 99 euro.
dit zou dan zijn voor nieuwe klanten, na dat ik klaar was met oriënteren wilde ik op deze aanbieding ingaan, het volgend meisje liet me weten dat dit niet kon want ik was al lid van ziggo, ik had al kabel. ik zei dus nou dat is netjes dan kan niemand in de stad waar ik woon aan deze actie mee doen want wij kunnen voor de kabel niks anders kiezen we zijn van essent automatisch naar home gegaan en toen naar ziggo. meer is er hier niet. ik was er best wel boos over en liet dit dan ook weten aan de des betreffende meneer die mij gebeld had. hij vond dat dit monopoly spel was en begreep dan ook dat dit niet kon.
nu hebben ze me een 2de decorder belooft voor de zelfde prijs, maar het kan wel ff duren voor ik die krijg.
op zich vond ik het een vriendelijke meneer maar na dat ik opgelegd had voelde ik me eigenlijk met een kluitje in het riet gestuurd zo van daar zijn we makkelijk vanaf.
mijn geld die ik voor het bellen heb moeten gebruiken krijg ik daarmee niet terug eigenlijk vind ik het niks als normaal dat hij had moeten zeggen mevr we geven u deze kado voor het ongemak en zorgen dat het nooit meer voor komt. maar dat is nu niet het geval en ja ik had dit dan ook aanmoeten geven toen hij mij belde.

maar ja ik hoop dat het voor ieder die problemen met ziggo ondervind het alsnog goed komt ene misschien een tip voor mensen met computer
mailen gaat sneller heb ik gemerkt

Hakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2009 21:59

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Hakker »

Het is jammer dat ik hier te laat achter kom. Ik zit nu dus al 4 maanden met een bak ellende dat Ziggo heet.
TV is nog wel ok maar telefoon is soms heel slecht en internet is gewoon al 4 maanden hopeloos slecht en daar betaal ik dan de hoofdprijs voor aangezien ik Alles-in-een extra heb. Ik zou nu met een docsis 3 modem moeten werken maar omdat de modems niet eens online willen komen bij mij zit ik noodgedwongen nog steeds op de oude modem te internetten en ook daar valt de verbinding geregeld uit of is het heel traag. Ik zou 50/5 mbit moeten hebben, maar effectief is het eerder 1,5/0.5 Tuurlijk ik heb zo goede tijden (welke vooral de laatste tijd weer eens amper gehaald wordt ala 20/3 mbit), maar 50/5 is hier verre van aanwezig. Online gamen is gewoonweg onmogelijk maar ondertussen lopen mijn abonnementen ervoor vrolijk door omdat ik voor een jaar betaald heb.

Telefonische bereikbaarheid is zo ongeveer hetzelfde verhaal. Over het algemeen gaat dat wel beter maar de laatste tijd is het weer hopeloos en kan ik de persoon aan de andere kant gewoon niet tot nauwelijks verstaan omdat de helft van het gesprek gewoon niet door komt. Andere keren zijn wij gewoon niet te bereiken.

Ondertussen heb ik in de 4 maanden tijd een flinke rekening opgebouwd door een 10 cent per minuut helpdesk te bellen die na het elk 5de of 6de telefoontje maar eens een monteur stuurt. De monteurs zijn ondertussen al een keer of 10 geweest en komen elke keer tot de conclusie dat het verderop ergens niet goed gaat. Ik heb ook al 10 docsis 3 modems in huis gehad. al een slordige werkweek gespendeerd om puur maar weer eens alles overhoop te gooien en weer direct op de modem te zitten met een laptop welke een andere computer is dan die ik normaal gebruik en zelfs al linux heb geprobeerd om elke keer tot de conclusie te komen dat er niks mis is met mijn apparatuur.

Versterkers. Ruisfilters etc etc alles al gehad zo ongeveer. Firmware afgewacht welke trouwens heel lang op zich laten wachten maar niks wil maar helpen, maar als klant ook maar één stap verder komen dan de helpdesk is onmogelijk ook al is het al dik 4 maanden één bak ellende en wil je gewoon een normale oplossing hebben dat je gewoon internet en telefoon heb en niet zoals nu feitelijk te maken heb met een verbinding wat lijkt alsof je aan een roulette tafel zit en je vooral heel veel aan het verliezen ben.

illusion098
Berichten: 0
Lid geworden op: 20 okt 2009 23:07

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door illusion098 »

Nog even een edit op mijn vorige bericht.
Ik moet inderdaad toegeven als ik zulke berichten lees dat het niet altijd een pretje is om bij een Helpdesk te werken (het zou mij ook erg frustreren!)

Maar dat neemt niet weg dat ze eens wat beter moeten gaan nadenken over de schakeltjes binnen de klantenservice!?...
Deel ze in het begin van de call bijvoorbeeld in groepen; matige kennis
voldoende kennis

Je kunt het natuurlijk ook anders formuleren, maar zo kun je gelijk doorgeschakeld worden met iemand met meer verstand van zaken en kan het probleem waarschijnlijk snel opgelost worden. Dit communiceerd een stuk makkelijker dan.. "heeft u de stroom er wel op?" "staat uw laptop wel aan?"

Als de wacht rijen te lang zijn, laat dan iemand opnemen die je dat verteld en je de zelfde avond of de volgende ochtend terug belt wanneer het rustiger is.
Scheelt een hoop geld voor de klant en frustratie bij beide partijen! maar heb soms het gevoel dat Ziggo hierop doelt, hoelanger aan de lijn hoe meer we verdienen..
Als je steeds van het kastje naar de muur wordt gestuurd en je betaald voor elke minuut, word je daar erg gefrustreerd van! De meeste klanten denken; ik neem Ziggo ik betaal er elke maand voor, en de hele zooi doet het niet, en dan moet ik ook zeker nog gaan betalen voor een probleem wat door hun komt..
Bel voor echte (waarbij het probleem waarschijnlijk bij Ziggo ligt) problemen de klant terug, zodat de klant er niet voor hoeft te betalen, en dus je probleem rustig verholpen kan worden.

Er zijn ook mensen die niet weten welke keuze ze moeten maken binnen het helpdesk menu. Maak dan een "overige vragen" keuze menu waar de misschien wat oudere mensen geholpen kunnen worden, en daarna gelijk bij de juiste persoon terecht komen, en dat deze persoon misschien al is ingelicht waar deze meneer problemen mee heeft.

Ik bedenk ook maar wat, maar daar zitten volgens mij de meeste klachten dus moet je het ook bij de klantenservice zoeken..

Misschien is het er al, maar ik werk er niet, en heb het ook nog niet meegemaakt, maar zo denk ik erover.

eva2009
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 okt 2009 11:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door eva2009 »

Beste mensen, (voor- en tegenstanders van Ziggo),

Wij moeten eerlijk zijn, ondanks dat ik ook bij 2500 dupeerden behoor, moet ik wel erkennen dat de helpdesk doet zijn best in deze moeilijke situatie om de mensen te helpen. Volgens mij moeten we niet deze mensen aanvallen, want ze kunnen tot een bepaalde hoogte maar ter dienst zijn. Ze zijn volledig afhankelijk van de verwerking van de gegevens in de interne bedrijfsvoering.

Naar mijn gevoel is de schuldvraag ligt voornamelijk bij de hebzuchtige directie en het oncapabel management, die hun zakjes niet in orde hebben. De directe uitvoer is altijd afhankelijk van het management.
Plotseling drie bedrijven fuseren (en overnemen) zonder degelijk plan, waarbij de interne organisatie en backoffice niet gestroomlijnd en afgestemd, is zeer onverantwoordelijk en riskant voor een onderneming. Het wordt helaas steeds meer regel dan uitzondering dat bedrijven onnodige en riskante beslissingen nemen ten kosten van hun mensen en de klanten.
Bovendien ze blijven nieuwe producten en diensten op de markt brengen, die niet “bug-vrij”zijn en de aangeboden software/hardware is bedoeldt voor vakmensen, niet klanten die intuïtief bediening van de diensten verwachten. Het is dom, hebzuchtig en toont niet veel visie vanuit het management.

Het personeel van Ziggo, vermoed ik, is eveneens de slachtoffers van het ad-hoc management. Ik vermoed dat het verloop van het personeel is groot en bijna bij alle vacatures van Ziggo (er zijn veel… op internet te vinden!) wordt stressbestendigheid gevraagd. Dat geeft wel een beeld van de internet chaos.

De arrogantie van de directie/management in de uitzending van afgelopen maandag verbaasd me niet. Als je geen visie hebt of geen antwoorden hebt dan wordt men vaak arrogant of dreigend, ze kunnen hun zaken niet beargumenteren. Je hoeft niet afgestudeerd zijn op een businessschool om te begrijpen, dat je het niet kunt maken om tijdens de uitzending met een nietszeggende smoel bij te zitten en telkens antwoorden met standaard ingestudeerde kreten. Het is een belediging voor de intelligentie van de luisteraars en kijkers! Ik heb me beloofd om niet te persoonlijk worden, maar als ik aan de drie pipoos denk, vraagt ik me af hoe deze mensen in deze positie terecht zijn gekomen. (dat is tenzijde!)

Met een simpele boerenverstand (met respect voor de boeren) weet je, als je de vertrouw van de klanten terug wilt winnen, buiten dat de klant gelijk heeft of niet, je zult minstens met gebaren moeten komen in de uitzending. Ik verwachte zo iets als b.v.:
Telefoonnummer voor klachten gratis maken, voor schriftelijke klachten antwoordnummer instellen, voor vaste klanten aantal maand gratis abonnement aanbieden, voor “niet-meer-klanten” een attentie sturen, naast natuurlijk dat de klachten ook afgehandeld worden.
En ik denk dat Ziggo niet alleen beterschap aan hun klanten moet beloven, maar ook voor de medewerkers op de werkvloer binnen de Ziggo organisatie.

barry1985
Berichten: 0
Lid geworden op: 22 okt 2009 11:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door barry1985 »

Dit is mij allemaal overkomen met Ziggo.

- Ik bel me suf met een callcenter die eindelijk na 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen toch niets kunnen doen en je dan pas doorverbinden met de achterliggende afdeling.
- Ik heb een ziggo totaal pakket genomen. ik heb geen HD-decoder ontvangen maar een gewone. dus ik stuur de normale terug en moet gebruik maken ondertussen van analoog. Ze hebben mijn Nummer verkeerd geïmporteerd vanaf TELE2 (vorige provider). dus kan niet gebeld worden. Internet doet het wel.
- ze brengen mij de volledige abonnements kosten in rekening, heb gezegd dat ik dit niet wil betalen omdat ik geen telefoon heb en geen digitaal TV. gaan ze de kosten baseren op de losse producten die ik wel heb en moet daardoor 16 euro betalen alleen voor televisie dit is analoog en digitaal. Ik heb gezegd dat ik digitaal niet ontvang maar hier dus wel voor betaal dit konden/willen ze niet aanpassen. Dus betaal ik bijna toch het volledige bedrag, was 49euro werd 39 euro.
- Nu heb ik opgezegd omdat ze na een maand van aansluiten nog steeds niet mijn oude nummer terug hebben gegeven. Nu heb ik een een incasso bureau op mn dak van ziggo dat ik nog achterstallig abonnement kosten heb en een router van 50 euro die ik al heb betaald in juni.
- Nu zit ik bij KPN betaal iets meer maar geen gezeur, en als er iets gedaan moet worden gaan zij het eerst doen en bellen mij terug (dat is service).
- mijn totale incasso bedrag is 88 euro die moest ik voor 9 Oktober betaald hebben anders werd hij verhoogt. Incasso bureau gebeld. En hun de facturen opgestuurd die wij al betaald hebben en nog moeten betalen volgens Ziggo. Nu hoor ik niet meer van ze en krijg nog steeds aanmaningen van Ziggo.

Fabov
Berichten: 0
Lid geworden op: 22 okt 2009 15:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Fabov »

Nou, die afhandeling van klachten gaat super..........
Vandaag een brief gekregen naar aanleiding van de uitzending van Maandag van Tros Radar.
Er werd gevraagd naar mijn telefoon nummer daar men geen telefoon nummer van mij heeft (grappig, ik heb al zekers 6 keer mijn 06 nummer door gegeven aan de klantenservice naar aanleiding van de klacht en ook sta ik gewoon in het systeem van Ziggo).

Mij werd gevraagd een mail te sturen naar [email protected] maar U raad het waarschijnlijk al, dit email adres bestaat in het geheel niet, alle mails gericht aan dit mail adres komen meteen weer retour!!!!!
Een medewerker van Ziggo heeft dit ook gechecked en kreeg het zelfde resultaat. Ik heb hier van een bevestigings mail gevraagd met haar bevindingen en ook daadwerkelijk ontvangen (toch nog iemand bij Ziggo die de klant serieus neemt)

Ja, op zo'n manier kun je dus lekker zeggen "wij hebben de klanten een brief gestuurd maar nooit een reactie daar op ontvangen"

Ik vind dit gewoon weg schandalig en geeft gewoon blijk dat Ziggo zich totaal niet voor haar klanten intresseerd.

blijdorp
Berichten: 83
Lid geworden op: 08 okt 2009 17:32

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door blijdorp »

Je weet toch dat er veel problemen zijn bij Ziggo dus als je daar een abbo neemt, dan vraag je toch om problemen.

Fabov
Berichten: 0
Lid geworden op: 22 okt 2009 15:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Fabov »

blijdorp schreef:Je weet toch dat er veel problemen zijn bij Ziggo dus als je daar een abbo neemt, dan vraag je toch om problemen.
Een medewerker van Ziggo zo te zien?

Jij weet absoluut niet waar over jij praat zo als wel blijkt, ik was al jaren voor dat het Ziggo werd, klant van @home en met mij duizenden anderen. Het was toen al niet super maar nog steeds 100% beter dan Ziggo nu.
Maar waar het om gaat is, iedereen die klant is betaald voor de levering van een produkt en deze levering en afhandeling van de klachten schiet ernstig te kort.
Er zit niks verkeerd bij ons, maar bij Ziggo.
Dus jouw tekst slaat gewoon nergens op.

Ga aub op een ander forum trollen, blijdorp, hier gaat het niet lukken.

blijdorp
Berichten: 83
Lid geworden op: 08 okt 2009 17:32

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door blijdorp »

Ik werk niet bij Ziggo jij wel zo te lezen. Ik heb alles bij KPN en nooit klachten en/of storingen. Misschien had je je leesbril niet op toen je mijn berichtje las en schelden doe je maar thuis !

P.S. Je kunt ook overstappen naar KPN dan leef JIJ een stuk rustiger !

Fabov
Berichten: 0
Lid geworden op: 22 okt 2009 15:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Fabov »

blijdorp schreef:Ik werk niet bij Ziggo jij wel zo te lezen. Ik heb alles bij KPN en nooit klachten en/of storingen. Misschien had je je leesbril niet op toen je mijn berichtje las en schelden doe je maar thuis !

P.S. Je kunt ook overstappen naar KPN dan leef JIJ een stuk rustiger !
Ik zie geen enkel scheldwoord. Voor het geval je het niet weet wat trolling is, dit is wat trolling betekend.
Over leesbril gesproken, als ik er zou werken had ik hier niet gepost lijkt mij.

En over KPN, nooit meer voor mij. Na het ontvangen van spookrekeningen voor het telefoneren wat mij honderden guldens toen heeft gekost zal ik van mijn lang zal ze leven niet meer naar KPN gaan.

blijdorp
Berichten: 83
Lid geworden op: 08 okt 2009 17:32

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door blijdorp »

Dus klagen is meer een hobby voor je in dat geval wens ik je nog veel klachtenstress bij Ziggo en eventuele toekomstige providers.

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Als het werkt is het goed anders een puinhoop dus. Ziggo doe eens iets voor die mensen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten