LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Datingsites

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door seconds-out »

Ruud56 schreef:Ik heb zelf een aantal verschillende sites uitgeprobeerd. Naar mijn mening is het slechts een ander medium om iemand te ontmoeten in plaats van rond hangen in het uitgaans leven. Wat je er nadien van maakt hangt van jezelf en uiteraard de ander af. Als je iemand tegenkomt die niet OK is, dan ligt dan niet aan de site. Je kuint evengoed in een normale situatie iemand tegen komen waarbij het achteraf niks wordt. Je moet wel gewoon altijd voorzichting zijn en niet naief in het leven staan. Ik heb ook wel vervelende situaties meegemaakt, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Uiteindelijk waren het leermomenten.

succes allemaal.. gr R
Mee eens,
Zolang het niks kost kan elk contact leerzaam en nuttig zijn.
En als er nu meer mensen er zo over denken is een vervolg altijd mogelijk.
Je merkt vanzelf wel wat voor typ die ander is.
Jij ook succes

jn_glmrs
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:12

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door jn_glmrs »

Gratis daten kan ook met bijvoorbeeld profielsites zoals MySpace en Hyves.
Op die sites zijn ook een zoek functie.

Bartjedelft
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009 19:48

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Bartjedelft »

Ik ben ingeschreven bij Parship. omdat ik ziek was (Epilepsie) heb ik enkele dagen te laat afgemeld en moest met tegenzin weer een heel jaar lang betalen.
Inmiddels heb ik na veel zeuren mijn afmelding (per september) zwart op wit.
Parship heeft dit bewust zo gedaan, en is m.i. een grote oplichter.
De test van jullie herkende ik.
inmiddels hebben ze mijn, indien ik haast geen reacties krijg een half jaar extra gratis aangeboden, maar zelfs hiervoor ben ik bang omdat ik er dan misschien weer aan vastzit. Ik kan iedereen adviseren: ga nooit met deze oplichters van Parship in zee, want je komt er niet meer vanaf !

Bartjedelft
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009 19:48

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Bartjedelft »

Nog even een aanvulling op mijn vorige bericht: toen ik Parship verteld dat hun automatische verlengen binnenkort bij wet niet meetr mocht antwoordde men doodleuk: zover is het nog niet.
Parship doet dus bewust mensen oplichten !

anneke-c.eggen
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:30

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door anneke-c.eggen »

mijn ervaringen met relatieplanet, lexa, parship en seniorengeluk zijn niet om over naar huis te schrijven. niet alleen de vreemde partner voorstellen maar het gedwongene van het voorschotelen zoals bij parship.
de grootste ergernis voor mij was om te moeten ervaren dat de ene helft van de mensen bang zijn en de andere helft met een waslijst aan eisen komt waar je aan moet voldoen. elke spontaniteit is weg door het medium waarin je je makkelijk kunt verstoppen. ik ben een hoop overschreeuwers en kneuzen tegen gekomen, helaas.

Miss M
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 jun 2005 14:52

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Miss M »

Ik vraag me af in hoeverre die sites werken. Of ze nou met profielen of met steekwoorden werken... Als je mij van te voren had gevraagd naar een beschrijving van mijn ideale partner... Ik heb inmiddels zeven jaar een relatie, maar hij zou totaal niet voldoen aan die beschrijving. Toch is hij voor mij de ware. Zonder al te romantisch te worden: soms klikt het, soms klikt het niet. Dat is volgens moeilijk vooraf in te schatten. Het is zo'n gevoelsding.

DeePeeOnline
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:19

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door DeePeeOnline »

DatingSites vergelijken moet wel objectief gedaan worden.
Parship is van RTL. Relatieplanet is van de Telegraaf.
Voel je 'm?
Een programma op Ned1 dat een melkkoetje van RTL bekritiseerd!
Ofschoon ik toch met RP geen beste ervaringen heb, want nadat ik in mijn profiel een cryptisch omschrijving van mijn emailadres gaf werd ik volgens hun voorwaarden (zie hun paragraaf 7.2) zonder pardon verwijderd en kon fluiten naar mijn reeds betaalde Euri.
Bovendien werd mijn IP geblokkeerd en kon ik de site dus helemaal niet meer bezoeken.

PS, er zijn echt veel eenvoudigere methodes om snel een passende partner te vinden. Een DatingSite maakt of breekt slechts je ego ! BigTip: nooit doen dus!
Laatst gewijzigd door DeePeeOnline op 20 apr 2010 00:58, 1 keer totaal gewijzigd.

rfernho
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 apr 2010 22:27

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door rfernho »

Ik vind het een schrale troost dat ik er niet alleen ben ingetrapt met Parship.
Bij het psychologisch profiel stond n.b. dat ik te rationeel ben ingesteld en dat het wel lastig zou worden met een match. Tot mijn onaangename verrassing werd mijn account ongevraagd verlengd. Toen dacht ik nog dan maar een tweede maand erbij en dan tijdig uitschrijven, maar helaas. Ik had een aangetekende brief verstuurd en per mail opgezegd. En ja hoor; Daar ging ik maand drie in. Bleek dat ik een detail bij mijn mailopzegging was vergeten een soort wachtwoord "Congo" in dit geval had ik met die mail moeten meesturen en zo zat ik er nog een maand aan vast. Op mijn aangetekende brief heb ik nooit een reaktie gehad. Ik kreeg toen halverwege wel de toezegging dat mijn account niet voor de vierde maal werd verlengd en ik ben er inmiddels dus van verlost en een paar honderd Euro's armer.

Roland

mwah
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 apr 2010 22:40

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door mwah »

Ik heb me net even geregistreerd om een compliment achter te kunnen laten voor de makers.

Ik vond de uitzending bijzonder geslaagd, qua inhoud en vormgeving, het was erg informatief en tegelijk erg grappig, zonder dat het een aan het ander afbreuk deed. Knap hoor. De webcam-weergave van de ervaringsdeskundigen werkte bijvoorbeeld prachtig; dat de prins op het witte paard letterlijk het beeld in kwam draven zonder dat daar een woord aan werd gewijd vond ik erg leuk; en dat Parship als slechtste onder de deelnemers mocht uitleggen dat ze wel degelijk een goed onderzochte methode hanteren, dat 1/3 van de gebruikers via hen een partner vindt, en dat ze dus goed werken, zonder dat de programmamakers ze a la Nova hun eigen vooropgezette eindoordeel door de strot proberen te wringen, vond ik journalistiek ook erg sterk (al zou dat de norm moeten zijn, maar ja). Kortom, applaus.

Zelf sta ik wel geregistreerd op diverse sites maar voorlopig alleen om de kat uit de boom te kijken, ik heb er nog niets mee gedaan.

anlima
Berichten: 0
Lid geworden op: 03 okt 2006 11:32

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door anlima »

Ik heb op diverse datingsites gestaan maar vond ze niet echt om naar huis te schrijven.
bijvoorbeeld lexa daar kom ik maar niet vanaf ik krijg mezelf daar niet meer uitgeschreven op een gegeven ogenlijk heb ik alles maar geblokkeerd op dit site betref mijn profiel tja zo kan men ook heel makkelijk zeggen we hebben 1miljoen en nog wat leden ook als je een vraag heb duurd het soms dagen dat je een antwoord krijgt trouwens van de meeste datingsites en dan heb ik het over lexa parship,relatieplanet,be2 en noem maar op.

Ik had een nieuwe datingsite gevonden luckfor2.nl waar ik wel heel netjes werd behandeld en als ik een vraag had werd deze binnen 12 uur beantwoord de service is goed en vriendelijk.
inmiddels heb ik daar ook mijn huidige partner gevonden en zou iedereen aanraden om als je naar een datingsite wilt gaan om daar eens een kijkje te gaan nemen.
ook word je daar uitgeschreven als je dat vraagt.
Men is vriendelijk en behulpzaam.
Mijn partner kreeg op een gegeven moment een reactie voordat hij mij leerde kennen van een dame met een smsdienst hij heeft daar gelijk een melding van gemaakt die dame werd ook gelijk verwijderd want dat is iets wat die site niet wilt hebben.

dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt dat een datingsite zo netjes en vriendelijk is ik kan alleen maar zeggen een dikke pluim voor deze site

R-Estau
Berichten: 92
Lid geworden op: 27 mar 2010 15:58

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door R-Estau »

Ik heb mijn partner leren kennen 2 jaar geleden in de kroeg en we kunnen samen door een deur. Eerst kregen we een tweeling en nu verwachten we wederom een tweeling...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

We hebben een flatje van 60m2 grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

DeePeeOnline
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:19

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door DeePeeOnline »

BigTip: Lexamore is hetzelfde als Lexa, alleen is Lexamore veel duurder.
More: staat dus voor veeeel duurder.
Je kunt er zelfs 'affiliate' worden en reclame maken via je email voor Lexamore.
Het betaalt heel goed, dus de 'klant' betaalt dan aan jou je lidmaatschap van Lexa.
Probeer het maar eens uit.
Ik heb het 'n jaar getest, resultaat een betaald lidmaatschap en gezellige Blind-dates er aan over gehouden.

candy57
Berichten: 0
Lid geworden op: 20 apr 2010 08:46

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door candy57 »

Ik ben ingeschreven geweest bij RelatiePlanet, daar is niets uitgekomen, toen ging ik verder zoeken en kwam bij een gratis datingsite terecht en wel Chatten.nl, daar heb ik verschillende blind dates gehad en er kwam een relatie uit voort die nu al 2 jaar duurt, en wij nog steeds gek op elkaar zijn, dus het kan wel, we moesten er beiden ver voor rijden, ik Amsterdam en mijn vriend Veendam, dus 200km uit elkaar, maar voor je geluk is niets te ver, dus het kan wel via datingsites, maar ik wil wel waarschuwen dat veel personen alleen maar uit zijn op sex, en dat zocht ik niet, ik zocht een vriend/man voor mijn verdere leven mee te delen, uiteraard hoort sex daar wel bij, maar is niet voor ons hoofdzaak nummer 1.

bojeu
Berichten: 0
Lid geworden op: 20 apr 2010 10:50

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door bojeu »

Ook ik heb jaren geleden op een daitingsite gestaan , maar zonder foto , ik kreeg contact met allerlei mannen die niet serieus waren maar op een sex-contact uit waren , vaak waren het ook nog gebonden mannen , terwijl ik in mn profiel duidelijk had gezet , naar een ongebonden man op zoek te zijn , ik heb totaal 7 dates gehad , er waren zes die totaal niet overeenkwamen met wat er in hun profiel stond , ik besloot daarom na al die teleurstellingen het nog een keer te proberen , en ja dat was de man waar ik naar op zoek was een doodgewone goeduitziende 50 plusser , hij was meteen eerlijk en spontaan en attent , ik zag het zitten met hem en hij met mij , we waren echt een goede match , we zijn niet lang erna gaan samenwonen en inmiddels zijn we getrouwd en dolgelukkig met elkaar , we zijn echt stapel op elkaar , maar ik heb ook alles eerlijk in mn profiel vermeld wie en wat ik was en hoe ik eruit zag , maar vanwege mn werk zette ik geen foto bij mijn profiel omdat mn mannelijke collega's dagelijks keken en de draak met sommige vrouwen staken , en zo ook met een mannelijke collega , die op zo'n site stond , en dat was nog een jonge vent die makkelijk op zoek had kunnen gaan , maar de reden van mij om op een daitingsite te gaan was , omdat ik mezelf niet meer in het uitgaansleven wilde storten , maar mijn daitigs avontuur is succesvol afgelopen .

Murre
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 apr 2010 12:01

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Murre »

Het viel mij als man op. Dat ook heel veel getrouwde vrouwen op zoek waren naar sex.

Wim Frens
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 apr 2010 17:52

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Wim Frens »

Vrouwen hebben net zoveel rechten als mannen.

Murre
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 apr 2010 12:01

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Murre »

Wim Frens schreef:Vrouwen hebben net zoveel rechten als mannen.
Klopt. En ze zijn net zo hard op zoek naar sexdates.

Wim Frens
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 apr 2010 17:52

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Wim Frens »

'k Zal je pakken, 'k zal je pakken", zei de toverheks ...

Murre
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 apr 2010 12:01

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Murre »

Wim Frens schreef:'k Zal je pakken, 'k zal je pakken", zei de toverheks ...
Laat maar komen

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door jor »

Edit= opgelost.
Laatst gewijzigd door jor op 21 apr 2010 15:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten