LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Datingsites

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Skinkie
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2009 19:07

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Skinkie »

Nieuwe interessante scam methode;

http://www.leuksmsen.nl/
Mooie kleine lettertjes:
Let op: De kosten voor het versturen van een sms zijn 1 Credit, De kosten voor het versturen van een email zijn 2 Credits. Voor verstuurde berichten vanaf uw mobiele telefoon zijn de kosten afhankelijk van uw provider. Voor het ontvangen van smsjes of emails worden geen kosten gerekend! De minimale leeftijd voor deelname is 18+. LeukSmsen.nl heeft als oogmerk het tegen betaling aanbieding van zogenaamde "adult entertainmentdiensten" op basis van fictieve content. Fysieke afspraken zijn niet mogelijk. Deze website word u aangeboden door GBIS, Kolding 5, 2993LN Barendrecht, ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 04085162 BTW nr NL818595206b01. Emailklantenservice [email protected]

En ik kreeg na het mailen op een contact advertentie van een compleet andere site de volgende reactie:
...
Ik wil alleen niet heel veel en lang gaan smsen omdat er kosten aan
verbonden zijn, je kunt zeg maar een soort tegoed inkopen op de site. Ik
wil daar gewoon niet om heen draaien! Het eerste smsje is trouwens
helemaal gratis. Als je het aandurft kun je naar de website
http://www.leuksmsen.nl gaan, daar staat alles ook uitgelegt. Je kunt me
daar ook een smsje sturen dan probeer ik zsm te antwoorden. Als het dan
klikt kunnen we eens verder kijken hoe en wat. Oja je zit niet aan mij
vast hoor mocht je het helemaal niet zien zitten dan respecteer ik dat van
jou en zal ik je met rust laten ik verwacht dat andersom natuurlijk ook
van jou.
...

Goliathangelus
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 apr 2010 20:26

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Goliathangelus »

Hallo Skinkie en iedereen.

Ga als u blieft niet in zee met deze manier van dating
Deze mensen(zijn het wel mensen??)denken maar aan 1 ding en dat is geld ,veel geld.
Zoals ze van te voren al waarschuwen,zijn het geen echte vrouwen,(teminste wel vrouwen maar niet die je verwacht)FICTIVE VROUWEN !!
Zo rond een uur of 1 zie je het zelfde op de T.V van RTL tot en met SBS ,VERONICA.
Al die vrouwen zijn nep.
Ik begrijp ook helemaal niet het nut van dit progamma behalve dan dat de omroepen er rijker van worden.
Bel spelletjes zijn verboden maar deze geld klopperij gaat gewoon door.

dewi
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 aug 2010 12:52

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door dewi »

Geschreven door: Dewi

Review: Relatie Planet.
Mijn betaalde account is 1 x verwijdert omdat ik volgens de Helpdesk/Memberdesk commercieel bezig was? Mij is niet uitgelegd wat er bedoelt wordt met commercieel bezig zijn. Een kort bericht dat mijn account verwijderd is! Weg geld en geen uitleg.

2e keer werd mijn account geblokkeerd, reden waarom ik mailtjes stuur naar veel ouder mannen? Ik ben 41j en waarom zou ik geen ouder mannen mogen daten! of jonger mannen! Ik voelde me zeer beledigd en in mijn privacy gekrenkt, als tegen reactie van de Helpdesk kreeg ik te horen, als ik een klacht indien tegen de Helpdesk dat ze alles gaan uitzoeken en voordragen aan juridische afdeling?? Ook toen geen uitleg, maar meteen een verwijt. Snapt Helpdesk wel dat internet daten voor vrouwen knap lastig kan zijn en soms ook gevaarlijk. Zeker als je een knap smoeltje hebt, regent het van de aanbiedingen, waar ik totaal niets aan hebt. Dus ga je zelf opzoek en reageer je op profielen dat MIJ aanspreekt. En volgens Helpdesk ongepast is!!! Weg geld en geen oplossing. Dus dames denk na voordat je betaald member wordt. Je ben in overtreding voordat je het zelf door hebt.

Sterke punten:
Relatie Planet heeft geen sterke punten. Om te beginnen bij Memberdesk of Helpdesk. Vriendjes politiek. Werknemers bij de Helpdesk, hebben ook een profiel aangemaakt op Relatie Planet. Ze hebben volledige inkijk op je privé gegevens en reageren op profiel van anderen, terwijl zij alles van je weten. Vrouwen en meisjes kijk uit en laat je goed informeren voordat je hieraan begint. Vrouwen worden minder serieus genomen dan mannen. Als je over een mannelijk persoon klaagt wordt dit minder serieus genomen dan een vrouw over een man klaagt. Bij een onbewuste overtreding, krijg je geen melding noch waarschuwing maar word je simpel geblokkeerd of verwijderd. Je bent je geld kwijt. Op Relatie Planet heb je het gevoel dat je wordt gecontroleerd door kleine school juffen en leraren.

Dewi beveelt RelatiePlanet NIET aan bij vrienden/bekenden

dewi
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 aug 2010 12:52

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door dewi »

Jah daten en/of vriendschap, maar je moet wel een ervaren dater zijn wil je op Relatie Planet goed kunnen daten, want je wordt al heel snel in hokje geplaatst door de Helpdesk, ik snap er geen hout van en jah miljoenen leden dus miljoenen zoekacties. Internet daten is niks voor mij, als knappe dame moet je denk meer exclusief gaan daten anders kom je op een berg massa van leden die je van alles toesturen. Of gewoon gezellig met je vriendinnen op stap gaan, heb toch veel meer leuke ontmoetingen haha..tis alleen zo zonde dat ik ervoor betaald hebt. Groetjess

meester bakkebaard
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 nov 2008 13:44

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door meester bakkebaard »

Klacht over onbetrouwbaarheid dating2000:
Ben er een maand of 3 met plezier lid geweest, totdat ik plotsklaps niet meer kon inloggen en mijn profiel verwijderd bleek te zijn. Op e-mails werd niet gereageerd, en je hebt geen toegang meer tot je persoonlijke berichten en kontakten.

Dit gebeurde vlak nadat ik een profiel aangemaakt had op een tweede datingsite. Kennelijk beschouwen de beheerders dat als een reden voor een ban, en dat werd bevestigd door andere ex-leden die hetzelfde was overkomen.

Aangezien je account dus zonder enig bericht en zonder geldige reden van de ene op andere dag verwijderd kan worden, kan ik deze datingsite niemand aanbevelen.

Voor degenen die het wel doen: zorg dat je niet op andere datingsites zit, sla je berichten regelmatig zelf op, en zorg dat je de mensen met wie je kontakt wil houden ook via msn/mail/facebook kan bereiken.
En houdt er serieus rekening mee dat deze onprofessionele beheerders nog meer stiekume regels kunnen hebben op basis waarvan ze lukraak profielen verwijderen.

lexa.nl
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:47

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door lexa.nl »

Hierbij willen wij reageren op de suggestie dat wij bij Lexa.nl het profiel van een member sluiten wanneer hij of zij ook op een andere datingsite een profiel aanmaakt. Het staat uiteraard iedereen vrij om dit doen en wij sluiten absoluut geen profiel om die reden. Waarschijnlijk is er iets anders aan de hand, waardoor u niet meer bij uw profiel kan. Ons Customer Care team staat voor u klaar om u te helpen. U kunt ze tijdens kantooruren bereiken op gratis telefoonnummer 0800 - 350- 3500.

Succes

Groeten,

Lexa.nl

fransj46
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2011 13:20

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door fransj46 »

Leuksmsen is fake en geld klopperrij, ik ben al een aantal maanden aan het smsen via de website en probeer steeds in contact te komen met de zogenaamde vrouw waarmee ik denk contact te hebben naar diep onderzoek ben ik er achter dat het helemaal geen echte date blijkt te zijn maar dat het geld klopperrij is.

Via bepaalde advertentie site vieden de data kandidaten zich ook aan b.v tweedehandsplek.nl via deze link ben ik in contact gekomen ze vragen je dan om via de site www.leuksmsen.nl contact op te nemen omdat ze het zogenaamd niet vertrouwen, achteraf blijkt dit allemaal niet zo te zijn en zijn het de medewerkers van www.leuksmsen.nl.

Ook als je contact probeert te leggen met leuksmsen.nl krijg je geen gehoor.

-------------------------------------
Standaard mail wat je ontvangt naar je eerste reaktie bij Thea uit Arnhem.

wat lief dat je hebt gereageerd. Ik zal je wat meer overmezelf vertellen, zoals ik had belooft in mijn oproep! Het is voor mij de eerste keer dat ik op deze manier op zoek ga naar ietsof iemand. Ik ben zelf niet zo thuis op het internet en ik vond heteigenlijk ook wel prima zoals het was. Maar ja nu borrelt het al eentijdje dat ik toch iemand in mijn leven mis. Ik ben 4 jaar geleden mijn lieve man verloren, en ik heb daar heel langverdriet van gehad. Wat natuurlijk logisch is, omdat het op die leeftijdonacceptabel is. We hadden een goed huwelijk en wij runden samen ook eeneigen cateringbedrijf. Iets waar we heel erg druk mee waren want een eigenbedrijf dat kost gewoon veel tijd en energie maar ja dat is een keuze dieje maakt. Nadat mijn man overleed heb ik ervoor gekozen om daar een puntachter te zetten. Ik ging beseffen dat er meer is in het leven dan werkenen werken alleen. Dat je werkt om te leven, en niet leeft om te werken. Ik heb toen het bedrijf verkocht. Het was ook niet meer wat het was zonderhem, en ik zag het gewoon niet meer zitten. Al was het nog steedssuccesvol. Maar goed in 1 klap veranderde alles voor mij en maanden laterzat ik dus thuis, werkeloos. Eerst vermaakte ik me nog wel, ik kwam aandingen toe die al zo lang lagen te wachten. Maar ja ook dat houd een keerop en ik begon me stierlijk te vervelen. Ik ben toen vrijwilligerswerkgaan doen in een verzorgingstehuis en ik krijg daar zoveel voldoening van. Dat doe ik dus alweer een behoorlijke tijd en ik ga ook vaak lekker opreis. Het leven is maar kort heb ik geleerd en daarom wil ik er graagzoveel mogelijk van genieten nu het kan. Maar ja in je eentje is de loler ook snel af natuurlijk. Samen is alles gewoon een stuk leuker. Dat weetik al veel langer hoor, maar ja ik liet gewoon nog niemand in mijn leventoe. Ik verbaas me nog altijd over het aantal mensen dat misbruik van je wilmaken bij een dergelijke gebeurtenis. Ik ben daardoor ook een stukwantrouwiger geworden naar mensen toe. Ik kan het mezelf wel vergeven maarhet is jammer natuurlijk dat het zo moet. Zo ben ik ook mannen tegengekomen die schijnen te denken dat ik bulk van het geld (ik heb het zekerniet slecht hoor) en dat ik wanhopig op zoek ben naar intimiteit en datdaar geldbedragen tegenover staan. Dan kan ik wel huilen hoor, want dat isallerminst wat ik zoek. Wil je me nog steeds beter leren kennen? Ik wil heel graag het eerstecontact laten gaan via een website waar ik me heb aangemeld. Dat zorgt ervoor dat onze nummers worden afgeschermt en dat vind ik een veilig idee.Ik heb daar namelijk een nare ervaring mee vandaar dat dit me goed leek.Ik wil wel jou eerlijk laten weten dat het niet gratis is, je kunt mij eeneerste smsje gratis sturen en als je het leuk vind credits inkopen om tesmsen via de website, en dat ik dus niet te lang wil gaan smsen, want ikweet wel leukere dingen te doen. Maar op deze manier kunnen we mooi kijkenof er een klik is toch? Je kunt op de website http://www.leuksmsen.nlkijken als je het aandurft, ik sta er ook op. Ik hoop echt dat je nogsteeds interesse hebt hoor! Liefs Thea

lugum
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mar 2011 18:54

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door lugum »

over de site dating2000:
ben op de chat leuke mensen tegengekomen en het idee erachter een echt gratis website is goed. echter het beheer, de admins erachter zoals velen zeggen zijn zo corrupt als wat.

een keer was er op de chat iemand die hele lappen songteksten zat te plakken waarvan ik niet gedient was en als spam zag dus ik negeerde hem gewoon.niet wetend dat hij daar bericht van zou krijgen. toen begon hij mij elke keer zodra ik online kwam te negereren (en krijg daar dus ook steeds bericht van) maar 1 keer noemde hij me eikel dus ik plaagde hem heel eventjes door hem een paar keer te negeren waardoor hij dus steeds bericht kreeg. daarop riep er een admin: kappen nou.
dus ik zeg admin laat me even praten erover wat er aan de hand is en wat denk je? redelijk antwoord? nee gelijk een ban.
de volgende dag werd ik nog steeds genegeerd door die persoon dus ik zei aan de admin dat ik ook last van hem had maar dan word je gewoon genegeerd en admin praat gerust met die andere persoon.
en ik had weleens vragen gesteld aan een admin terwijl hij aanwezig was op de chat en zelfs gemaild maar je wordt gewoon genegeerd.

pas ook goed op als je daar berichten stuurt alles word daar bewaard en je kan niks verwijderen!!
ik mailde 2 personen die ik ken daar gewoon netjes wat er gebeurd was,dat ik ook moest oppassen dat anders straks mn account misschien wel verwijderd zou worden.
en vervolgens 30 minuten later was mijn account ook inderdaad verwijderd.

ook heb ik veel verhalen gehoord dat accounts zomaar verwijderd waren. ik kwam er sinds januari 2011 maar heel veel mensen waren ineens "weg'"

wat iemand zei tegen mij, het is een kliekjesvorm daar.

google maar eens goed, zulke klachten hierboven komen heel vaak voor daar.

over lexa:
is wel een tijd geleden maar toen ik er zat werden hele profielen op een gegeven moment veranderd, tot zelfs je geaardheid aan toe.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door seconds-out »

lugum schreef:over de site dating2000:
ben op de chat leuke mensen tegengekomen en het idee erachter een echt gratis website is goed. echter het beheer, de admins erachter zoals velen zeggen zijn zo corrupt als wat.

een keer was er op de chat iemand die hele lappen songteksten zat te plakken waarvan ik niet gedient was en als spam zag dus ik negeerde hem gewoon.niet wetend dat hij daar bericht van zou krijgen. toen begon hij mij elke keer zodra ik online kwam te negereren (en krijg daar dus ook steeds bericht van) maar 1 keer noemde hij me eikel dus ik plaagde hem heel eventjes door hem een paar keer te negeren waardoor hij dus steeds bericht kreeg. daarop riep er een admin: kappen nou.
dus ik zeg admin laat me even praten erover wat er aan de hand is en wat denk je? redelijk antwoord? nee gelijk een ban.
de volgende dag werd ik nog steeds genegeerd door die persoon dus ik zei aan de admin dat ik ook last van hem had maar dan word je gewoon genegeerd en admin praat gerust met die andere persoon.
en ik had weleens vragen gesteld aan een admin terwijl hij aanwezig was op de chat en zelfs gemaild maar je wordt gewoon genegeerd.

pas ook goed op als je daar berichten stuurt alles word daar bewaard en je kan niks verwijderen!!
ik mailde 2 personen die ik ken daar gewoon netjes wat er gebeurd was,dat ik ook moest oppassen dat anders straks mn account misschien wel verwijderd zou worden.
en vervolgens 30 minuten later was mijn account ook inderdaad verwijderd.

ook heb ik veel verhalen gehoord dat accounts zomaar verwijderd waren. ik kwam er sinds januari 2011 maar heel veel mensen waren ineens "weg'"

wat iemand zei tegen mij, het is een kliekjesvorm daar.

google maar eens goed, zulke klachten hierboven komen heel vaak voor daar.

over lexa:
is wel een tijd geleden maar toen ik er zat werden hele profielen op een gegeven moment veranderd, tot zelfs je geaardheid aan toe.
Datingsites zijn allemaal onbetrouwbaar en barsten van de fake.
Waarschijnlijk was degene die jij "negeerde" ook fake en daarmee heb je natuurlijk de operator beledigd, want die doet niet anders als de hele dag fake profielen inelkaarflanzen, fake berichten versturen enz.

Bij veel datingsites wordt sowieso al bij de minste insinuatie of opmerking over de betrouwbaarheid onmiddelllijk gewist/verwijderd, bang als ze zijn dat het GROTE BEDROG bekend wordt.

lugum
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mar 2011 18:54

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door lugum »

nou ik moet wel toegeven dat er (een paar) echte mensen tussen zitten op dating2000. ik heb er zelfs met 1 in het echt afgesproken die uit dezelfde woonplaats komt.
en deze persoon waarmee ik last had praatte ook veel zelf in de chat,dus weet niet of het wel een faker was (denk eerder vriendjespolitiek)

echter had ik ook keer een vrouw die een paar keer mailde en ze steeds snel terug antwoorde toen ik vroeg of ze een webcam had hoorde ik niks meer.
bij navraag bij een ander was precies hetzelfde gebeurd. maar ook vaak berichten sturen en niks terug krijgen.

http://www.datingwebsites.nl/reviews/da ... ?message=2
krijgt een 1 uit 5. nou dat zegt toch al veel lijkt me ook. ook met veel klachten
over de adminstrators en mensen die zomaar gebanned worden.
die administrators schijnen ook daar de weinige positieve reacties te schrijven.

maar het klopt, de meeste datingsites zijn fake. dit is geen reclame en zijn nog weinig mensen op maar webmeet.nl schijnt uit onvrede over die dating2000 te zijn ontstaan en tenminste oprecht en knuz.nl schijnt ook goed te zijn. heb er echter zelf nog weinig ervaring mee om dat te bevestigen.
als ik het zelf kon had ik zelf een betrouwbare site gemaakt.

Henk Poley
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2011 20:46

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Henk Poley »

Wil toch eens weten of dit legaal is. M'n zusje heeft via Lexa in September 2009 een leuke jongen gevonden, daarna het profiel "opgeschort". Inmiddels is in de 19 maanden daarna toch zeker €288,25 afgeschreven via automatisch incasso.

Is dat prima, geld vragen voor niet geleverde diensten?

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door seconds-out »

Henk Poley schreef:Wil toch eens weten of dit legaal is. M'n zusje heeft via Lexa in September 2009 een leuke jongen gevonden, daarna het profiel "opgeschort". Inmiddels is in de 19 maanden daarna toch zeker €288,25 afgeschreven via automatisch incasso.

Is dat prima, geld vragen voor niet geleverde diensten?
Ja dat is prima> volkomen legaal.
Denk ik...het zal vast wel in de voorwaarden van Lexa staan dat opschorting geen opzeggen is.

lady43
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2011 09:26

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door lady43 »

Over de site dating 2000

Ook ik ben erachter gekomen dat dating 2000 een corrupte bende is.
Ik heb vele leuke mensen leren kennen via de chat van dating 2000 echter de admins die de site beheren blijken zo corrupt als het maar zijn kan.
Ik had al wel klachten gelezen over dating 2000 maar kon destijds amper geloven dat de klachten die gemeld werden gegrond zijn.
Ik was sinds half Febr. 2011 ong. lid van deze site en had het er erg naar mijn zin, heb vele leuke mensen leren kennen en was er in mijn nopjes.
tot 9 mei 2011 ik ineens verbaast was dat ik een ip ban had gekregen zonder enig bericht vooraf, ik heb een bericht voor uitleg gevraagd en daar werd en wordt niet op gereageerd.
Via andere mensen moest ik erachter komen waarom ik die ban gekregen had.
Oke deels kon ik na het aanhoren best begrijpen dat ik ook ergens de fout was in gegaan, maar dan nog had men mij een antwood op mijn vraag kunnen geven of iig mij in de gelegeheid kunnen stellen om uitleg te geven.
Ik had op verzoek ander lid een site doorgegeven die was op gemaakt door die persoon zelf als extra uitbreiding voor de site voor 2000 om zo de mogelijkheid te hebben om eerst te cammen voor wij dames meteen een date zouden aangaan met een wildvreemde man die je nog niet gezien hebt.
Na mijn vraag of dit wel mocht werd me gezegd dat ook de admin er een uitnodiging van had gehad was ik me van geen kwaad bewust.
Het ging dus meer om extra bescherming voor de leden en niet om mensen daar weg te halen van de site.
Dat was nooit de bedoeling erachter geweest, er stond immers ook een link bij naar dating 2000 toe en de leden bleven ook gezellig op 2000 met elkaar kletsen in de chat.
Oke na vele discussies binnen de chat werd ik dan weer toegelaten.
Maar wat schept mijn verbazing, de volgende dag ga ik weer naar de chat om daar weer de draad op te pakken en heb zelfs op vragen over de ban die er toen binnen kwamen aangegeven "kom op mensen het is gebeud laten we het verleden achter ons laten en weer de gezelligheid die er was voor de ban door te voeren'" en daar werd gehoor aangegeven en we probeerde met ons allen de draad weer op te pakken.
Nu het volgende probleem, als je je zelf daar aanmeld kan je aangeven wat je daar zoekt, dus relaties, date vriendschappen en zo ook msn/hyves contacten.
Ik heb aangegeven daar dat ik ook op zoek ben naar msn/hyves contacten en ik had ondanks de vele vrienden nog niet zoveel emails gewisseld en wilde 1 dame mijn msn adres doorgeven via persoonlijke berichten.
Dat bericht werd gelezen door de admins en meteen verwijderd waarna de admin in de chat me aangaf ermee te kappen.
1 ze lezen dus al je persoonlijke berichten wat mijns inziens toch echt prive hoort te blijven.
Na de waarschuwing van de admin in de chat heb ik geen enkel bericht verstuurd meer en toch werd mijn profiel op non actief gezet en na 2 dagen kreeg ik een ip ban.
Ik vind dit niet kunnen en is zeker niet sociaal maar a sociaal hoe ze daar met leden omgaan.
Ik mag toch zoals je aangegeven hebt bij het aanmelden wel mijn msn adres uit wisselen aan mensen waarmee ik het goed kan vinden?
Goed ik snap dat ze mischien leden willen beschermen maar het gaat te ver als ze prive berichten van de leden lezen.
Alsof ik bezig was met het verzamelen van emailadressen pffff het enige wat ik zocht was msn contacten en leuke vriendschappen en hield de mogelijkheid open voor een relatie.
Nou Dating 2000 is dus echt 1 grote corrupte bende.
Wel jammer dat ik zo contacten ben kwijtgeraakt van leden die ik niet in de chat heb leren kennen.

PS Lugum ik ken je nog van de chat

Groetjes lady 43

Vrijgezel
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2011 16:27

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Vrijgezel »

Nou ik zal eens proberen wat neer te zetten...als reactie op dating2000 berichten

Ik was ooit lid en heb mijn date gevonden die later uitliep in een relatie en ben nu getrouwd en we hebben samen een mooie dochter.
Dus het werkt WEL.
Mijn mening.....als iemand je een gratis auto geeft....wil je zeker ook meteen dat hij afgetankt word afgeleverd en gewassen ??Let wel dating 2000 is GRATIS voor iedereen.
Ik heb meer dan 1000 euro uitgegeven aan datingsites mbt inschrijven en dergelijke en niets hielp.
Allemaal geldklopperij en lexa helemaal.
Die spant de kroon.
Maar kom op mensen.....dating2000 is misschien wel opgezet door maar 1 persoon ?
Die dit in zijn vrije tijd doet om andere te helpen aan een relatie of leuk contact.
Wees BLIJ potverdorie,dat er iemandis die de moeite neemt een site op te zetten,waar hij of zij niks aan verdient om een ander te helpen.
Oke misschien waren er wat schoonheidsfoutjes bij die site,maar me dunkt zeg...ga zelf eens een zite bouwen en maken en dan ook nog daar voor betalen om een aner te helpen.
Word je gebant ? dan heb je het er vaak zelf naar gemaakt.
Normen en waarde....ook voor dating2000.
Ik heb persoonlijk RESPECT voor de persoon of persoenen die deze site gemaakt hebben.
Het is GRATIS voor iedereen dus waarom klagen klagen klagen ?
En als reactie op lady43 wil ik zeggen wees blij dat er datingsites zoals dating2000 zijn,waar je je gratis kan inschrijven en vrienden of dates kan zoeken. Er zullen echt wel meer reden zijn,waarom je een ip ban krijgt.
Dan moet je het wel heel erg bont gemaakt hebben denk ik persoonlijk.
Als jij bij de albertheijn gaat zeggn bij de voordeur bij de spar is alles goedkoper,word je ook tzt vriendelijk gevraagd dat ergens anders te doen omdat dat storend is. En als je toch dat blijft doen,word je uiteindelijk verzocht te vertrekken,doe je dat niet,bellen ze de politie.
Dus kappen met klagen over iets wat gratis is.......als je niet tevreden bent....dan ga je toch weg ????? simpel.
En je profiel verwijderen ik had er geen probleem mee..
Mijn mening.....en die mag ik geven in dit vrije land....

MENSEN WEES WAT MEER DANKBAAR voor wat je aangeboden word..

KLAGEN ??? pffff word er soms niet goed van van al dat gemekker en gejammer...
Niks is goed iedereen is fout en de klager zelf is owzo aardig en doet NOOIT wat fout.

Dating 2000 is een TOP SITE en heeft mijn leven in ieder geval GOED en POSITIEF veranderd.....ik vond dat ook eens de moeite waard om te melden !!!

Nooit geen ellende gehad....dus waarom kan het bij mij dan wel goed gaan ??
En zoveel andere ook ??
Zou het dan TOCH.........aan jezelf liggen ??

Groetjes een aleenstaande die nu getrouwd is EN gelukig is met zijn vrouwte en dochtertje

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door seconds-out »

Vrijgezel schreef:Nou ik zal eens proberen wat neer te zetten...als reactie op dating2000 berichten

Ik was ooit lid en heb mijn date gevonden die later uitliep in een relatie en ben nu getrouwd en we hebben samen een mooie dochter.
Dus het werkt WEL.
Mijn mening.....als iemand je een gratis auto geeft....wil je zeker ook meteen dat hij afgetankt word afgeleverd en gewassen ??Let wel dating 2000 is GRATIS voor iedereen.
Ik heb meer dan 1000 euro uitgegeven aan datingsites mbt inschrijven en dergelijke en niets hielp.
Allemaal geldklopperij en lexa helemaal.
Die spant de kroon.
Maar kom op mensen.....dating2000 is misschien wel opgezet door maar 1 persoon ?
Die dit in zijn vrije tijd doet om andere te helpen aan een relatie of leuk contact.
Wees BLIJ potverdorie,dat er iemandis die de moeite neemt een site op te zetten,waar hij of zij niks aan verdient om een ander te helpen.
Oke misschien waren er wat schoonheidsfoutjes bij die site,maar me dunkt zeg...ga zelf eens een zite bouwen en maken en dan ook nog daar voor betalen om een aner te helpen.
Word je gebant ? dan heb je het er vaak zelf naar gemaakt.
Normen en waarde....ook voor dating2000.
Ik heb persoonlijk RESPECT voor de persoon of persoenen die deze site gemaakt hebben.
Het is GRATIS voor iedereen dus waarom klagen klagen klagen ?
En als reactie op lady43 wil ik zeggen wees blij dat er datingsites zoals dating2000 zijn,waar je je gratis kan inschrijven en vrienden of dates kan zoeken. Er zullen echt wel meer reden zijn,waarom je een ip ban krijgt.
Dan moet je het wel heel erg bont gemaakt hebben denk ik persoonlijk.
Als jij bij de albertheijn gaat zeggn bij de voordeur bij de spar is alles goedkoper,word je ook tzt vriendelijk gevraagd dat ergens anders te doen omdat dat storend is. En als je toch dat blijft doen,word je uiteindelijk verzocht te vertrekken,doe je dat niet,bellen ze de politie.
Dus kappen met klagen over iets wat gratis is.......als je niet tevreden bent....dan ga je toch weg ????? simpel.
En je profiel verwijderen ik had er geen probleem mee..
Mijn mening.....en die mag ik geven in dit vrije land....

MENSEN WEES WAT MEER DANKBAAR voor wat je aangeboden word..

KLAGEN ??? pffff word er soms niet goed van van al dat gemekker en gejammer...
Niks is goed iedereen is fout en de klager zelf is owzo aardig en doet NOOIT wat fout.

Dating 2000 is een TOP SITE en heeft mijn leven in ieder geval GOED en POSITIEF veranderd.....ik vond dat ook eens de moeite waard om te melden !!!

Nooit geen ellende gehad....dus waarom kan het bij mij dan wel goed gaan ??
En zoveel andere ook ??
Zou het dan TOCH.........aan jezelf liggen ??

Groetjes een aleenstaande die nu getrouwd is EN gelukig is met zijn vrouwte en dochtertje
Wat een ongelooflijk zwamverhaal zeg!
Vol met verwijten....naar wie dan?
Niemand heeft nog gereageerd, kan ook niet want je bent spliksplinternieuw.

Je spreekt je zelf ook tegen...Als het TOCH aan je zelf zou liggen??
Het ligt ook niet aan jezelf maar aan de datingsite...bij de 1 ben je getild en bij de ander kwam je in de hemel terecht...en nog gratis ook...( jouw versie)
Yeah right!? :roll:

Martjola
Berichten: 63
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:16

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Martjola »

van de makers van dating 2000 is er dus ook datingaxa.
Wel stond daar ingeschreven en van de een op de andere dag werd mijn profiel geblokkeerd door de beheerders.
Ik kom er niet achter waarom, ze geven niet thuis op vragen daarover.
Een nieuw profiel aanmaken gaat niet want het IP adres is geblokkeerd.

bugmenott
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2010 21:27

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door bugmenott »

Wat een Bullsh*t die dating 2000!!
Heb net een profiel aangemaakt en ben meteen geblokeerd! Verbannen via IP... Waarom?

Heb niets raars erin gezet! Alleen een profiel aangemaakt, de chatroom geopend en WEG ben ik..... nog voordat ik wat kon typen....

Arie65
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2012 15:20

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door Arie65 »

LEUKSMSEN.NL

Allemaal standaard berichten, geldklopperij


Bedankt voor je snelle reactie, ik had echt niet verwacht zoveel reacties te krijgen. Ik heb alles maar even gefilterd en dat scheelde al de helft. Je mail spreekt mij aan, je komt op mij over als een boeiend iemand alleen je verteld nog niet zoveel over jezelf. Maar dat geeft niet, want dat komt nog wel als het aan mij ligt.

Ik ben dus Sabine en ik ben 25 jaar, ik voel me niet oud ofzo, maar gewoon wat levenservaring betreft kan ik geen normaal gesprek voeren met iemand van mijn leeftijd. Ik wil daar natuurlijk niet mee beweren dat ik zelf zo veel verder ben maar waar het precies aan ligt weet ik ook niet.
Ik weet al langer dat ik me veel meer aangetrokken voel tot oudere mannen en ik schaam me daar ook absoluut niet voor. Leeftijd is naar mijn mening maar een getal, en of er wel of geen klik is tussen twee mensen dat heeft niks met leeftijd te maken. Natuurlijk zijn er ook wel grenzen.

Ik heb eerder een relatie gehad met een man van 48 maar dat is overgegaan omdat hij zich schaamde aangezien hij 2x mijn leeftijd had, ik heb hier veel verdriet van gehad ik heb mijn tijd genomen om het te verwerken en nu sta ik weer sterk in mijn schoenen en ik heb toch weer de behoefte om niet langer alleen te zijn.
Daarom heb ik een oproepje geplaatst waarin ik duidelijk laat blijken dat ik echt op zoek ben naar een wat oudere man omdat ik geen zin heb dat mijn mailbox overspoelt word met reacties van mannen die of maar 2 jaar ouder zijn of zelfs nog jonger dan ik.

Ik woon alleen in Arnhem in een flatje samen met mijn papegaai haha. Ik werk in de verpleging en heb vaak wisselende diensten. Ik vind het jammer om steeds in een leeg huis te komen, mijn papegaai begroet me wel maar dat is toch anders he?
Wat ik zoek in een man, is humor, eerlijkheid en een goed hart. Uiterlijk daar hecht ik niet zoveel waarde aan als iemand zichzelf maar goed verzorgt. Ik hoop dus langs deze weg een lieve man te leren kennen waar ik niet alleen maar plezier mee heb maar die me ook een schouder kan bieden om op te huilen en andersom natuurlijk ook!
Ik heb zelf geen computer omdat ik er niet zo goed mee overweg kan ik stuur je deze mail bij mijn broer thuis, en dat gaat niet zo snel met mijn typ snelheid haha.

Ik heb me daarom maar aangemeld bij een website dit houd in dat je mij een smsje kunt sturen zonder dat we elkaars nummer kunnen zien. Misschien vind je dat een beetje omslachtig, maar om mijn nummer direct maar te geven zie ik niet zo zitten, ik wil natuurlijk geen rare telefoontjes. Ik ben ook absoluut niet van plan om lang te gaan smsen, want ik schrok nogal van de kosten, je hebt namelijk credits nodig om een bericht te versturen maar we hoeven elkaar natuurlijk niet te bombarderen met smsjes dacht ik zo. Ik wil gewoon zeker weten dat jij serieus bent en kijken of er een eerste klik is.
Het is niet zo dat we elkaar maar kunnen blijven smsen hoor.
Dat betekent dus dat we beide nergens aan vast zitten, ik heb daar uitgebreid naar geïnformeerd. Je betaald ook alleen credits voor de berichten die je zelf verstuurd dus dat is goed in de hand te houden lijkt me. Afgezien van dat neem ik aan dat we, als jij of ik aangeeft niet meer verder te willen dat we dit gewoon eerlijk kunnen zeggen en dat we dat dan ook gewoon respecteren van elkaar.

Het is voor mij de handigste manier omdat ik niet steeds mijn broer zijn computer in beslag kan nemen.
Als je het aandurft om me een smsje te sturen kun je dit doen door je aan te melden op de site. Maak je geen zorgen, je kunt je heel makkelijk weer afmelden met 1 druk op de muis. Als je er nog meer over wilt weten vind je ook alle info op de site, en mijn profiel zie je hier.

Als je het niet ziet zitten dan wens ik je echt veel succes op je verdere zoektocht, maar stiekem hoop ik natuurlijk op een smsje van jouw kant!

Heel veel liefs,

Sabine.
Laatst gewijzigd door Radar op 26 mar 2014 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link verwijderd

arievlugopdekut

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door arievlugopdekut »

Bericht verwijderd i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

rob vlemmix
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2013 03:09

Re: Datingsites

Ongelezen bericht door rob vlemmix »

Mijn naam is rob vlemmix uit breda.

Ooit heb ik op absoluut aanraden van zowat heel Breda (ik overdrijf) me geabonneerd op lexa.nl
Mooi gecamoufleerde *** mafia. Sorry, mooier kan ik het niet maken.

Omdat ik niet iedere dag op die site zat te kijken kreeg ik iedere week wel een mailtje van 'iemand'
die contact zocht. Ik was nog oprecht en naief en dacht dat zoiets echt werkte en dat er echt iemand reageerd. Na een paar maanden pas kreeg ik door dat ik alleen met 'die persoon' kon communiceren
als ik meer ging betalen , iets van full-member of zo.
Ik heb dit nooit gedaan, omdat je bij een basis tarief toch al conatct moet kunnen maken, immers , dat is het doel van een dating site. Ik kreeg vaker en vaker mails van onbekenden die me graag zouden conacten. Sterker nog, hoe minder ik aan de site dacht hoe vaker het wel leek dat er iemand interesse had. Ik heb me daarna ge-upgrade omdat ik vermoedde dat hun computersysteem niet zo geavanceerd kon zijn dat ze iedereen voor de gek houden, dus misschien waren er wel degelijk mensen die wilden corresponderen. Dat...had ik niet moeten doen. Gel kwijt gedurende 6 maanden en daarna begon het.

Volgens lexa heb ik zeker 3 dames gehad die mij hadden opgezocht en geinteresseerd waren.
Bij contact bleek...dat men van niets wist ! Sterker nog : ze hadden nog nooit mijn profiel bestudeert en kende me niet. Geprotesteerd bij lexa, want dat is ...oplichterij. Men vertelde dat de computer alles selecteerde en zelf combineerde wie op wie had geklikt.
Maar: de dames kenden mij niet , en ik die dames ook niet. IK kende hen dus ook niet , en had nog nooit op hen geklikt, laat staan contact gezocht. Case closed volgens hen, want ze konden er niets aan doen.
Toen ik daarna contact kreeg via lexa met een 'echt'mens, leek het misschien een misverstand van die computer. Maar....deze mevrouws zinsopbouw en standaard vragen kwamen verdacht veel overeen met wat je wel een sin de panorama of nieuwe revu leest...Na 3 keer mailen had ik hem al door : ik moest bij de ze , door de lexa computer geselecteerde, dame bellen op een 06 nummer. Bleek dus een 06 lijn namaak dame te zijn.
Ik heb een aangetekende brief gestuurd naar lexa, en gezegd dat ik langs ging komen om serieus hun kantoor te verbouwen, zo kwaad was ik. Pure oplichterij. Plotseling kreeg ik in 1 dag tijd een mail van lexa redactie zelf met een excuus, en toen ik naar het desbetreffende adres van de 06 fabriek vroeg, heb ik van hen ook een excuusmail gekregen. misverstandje zeg maar. Ik hoefde per direct ook geen geld meer te betalen aan lexa en mocht gewoon stoppen met lexa, zonder verplichtingen.
Een excuusbrief verklaart overigens niet waar de andere 3 dames ooit vandaan kwamen, maar ik voel me behoorlijk door het slijk gehaald door die mensen. Dus mensen < je weet dat men leeft van hoop en bankrekeningen bij Lexa. Over andere sites kan ik niet oordelen, maar onze gevoelens en hoop op een leuke partner zijn en blijven geld waard. Laat je niet beetnemen door Lexa in ieder geval, en trap niet in de aanbiedingen en proef dagen of weekenden en alle zgn. reacties die er zijn, maar je helaas niet kunt beantwoorden omdat je geen full member bent oid.... Rob

Gesloten