LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laserontharen

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Marjolijn Kerken
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2014 15:37

Re: Laserontharen

Ongelezen bericht door Marjolijn Kerken »

Hi,

Ik heb vorige maand mijn bikinilijn definitief laten ontharen. Ik las juist dat laser ontharen helemaal niet zo veilig is. Ik heb me dus rot gezocht naar andere methoden en stuitte zo op de Ellipse. Ik heb mijn behandeling laten doen bij Dorien.nl!

http://www.dorien.nl/definitief-ontharen/ellipse-i-pl

Ik ben zo blij met het resultaat en heb nergens last van!

Ben benieuwd naar jullie mening!

mvg,
Marjolijn

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Laserontharen

Ongelezen bericht door riddert »

Marjolijn Kerken schreef:Hi,

Ik heb vorige maand mijn bikinilijn definitief laten ontharen. Ik las juist dat laser ontharen helemaal niet zo veilig is. Ik heb me dus rot gezocht naar andere methoden en stuitte zo op de Ellipse. Ik heb mijn behandeling laten doen bij Dorien.nl!

http://www.dorien.nl/definitief-ontharen/ellipse-i-pl

Ik ben zo blij met het resultaat en heb nergens last van!

Ben benieuwd naar jullie mening!

mvg,
Marjolijn
Kun je wat foto's plaatsen? Dan kunnen we zien hoe het eruit ziet.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Laserontharen

Ongelezen bericht door pbarendse »

Dat gaat niet lukken denk ik riddert, want ik vermoed dat Marjolijn (als ze al daadwerkelijk bestaat) nooit deze behandeling heeft laten uitvoeren, maar dat hier op een goedkope en doorzichtige manier geprobeerd wordt reclame te maken. Zie de registratiedatum van Marjolijn en het aantal berichten dat ze geplaatst heeft...

Marjolijn Kerken
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2014 15:37

Re: Laserontharen

Ongelezen bericht door Marjolijn Kerken »

Sorry hoor..maar ik ga hier niet eens op in. Foto's van mijn bikinilijn, super grappig.. En daarnaast doe met de informatie wat je er zelf mee wilt doen. Geloof er wel of niet in. Ik ben alleen blij dat het mij heeft geholpen.

Evalina
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2014 18:48

Re: Laserontharen

Ongelezen bericht door Evalina »

Ok heb vorig jaar eindelijk een apparaat gevonden dat gemaakt is voor thuis definitief on tharen en ook nog echt werkt. Het is een diodelaser en je hoeft geen speciale Kennis te hebben want het apparaat is zo gemaakt dat zelfs ik het kan LOL. Tria is de naam en ik heb hem in de vs gekocht maar nu zie il dat onze vrienden bij freshwatervalley hem ook hebben!

Gesloten