LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bontkragen vaak echt

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Ice Age
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 jan 2011 13:43

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door Ice Age »

Ongelooflijk Wasbeerhondje (en Rylanad17) waar ben jij mee bezig? Bij jouw manier van discussiëren op dit forum is geen dier mee gediend. Jij reageert constant vanuit het negatieve en niet vanuit wat de ander al weet en doet om dierenleed en misbruik te mijden. Laat vanuit je grote betrokkenhied op een normale manier zien wat er nog meer aan leed is om vervolgens ieder zelf te laten oordelen of keuze's te maken. Jouw manier van communiceren komt respectloos, agressief en denigrerend over naar ieder die niet achter jouw levenswijze staat. Als actief en zeer groot tegenstander van iedere vorm van dierenleed en misbruik, distantieer ik mij resoluut van jouw wijze van deelnemen aan dit topic. Jouw bijdrage resulteert in het tegenovergestelde van meer begrip voor dierenleed en misbruik, de consequenties hiervan en de keuze's hierdoor.
Door jouw provocatie moet ik onzin bijdrage's lezen van bv. vrouwen die vegetarische/veganistische mannen watjes vinden (over ongefundeerd, geldverspilling en belangrijkheid gesproken) Of het puur-natuur-tafereel 'leeuw en prooi' tov. de on-en bewust verslindende mens etc. Wat heb jij nu bereikt vanaf de start van dit topic??? Gelukkig zijn er veel mensen (jongeren dragen ze vooral) aan het denken gezet door de uitzending van Radar en geen 'nep'bont meer zullen dragen of zich afvragen of ze überhaupt nog 'nep'bont willen dragen. En van het een komt het ander.........

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Respect Ice age. Maar ik vrees dat jij er nu ook van langs gaat krijgen....

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Door jouw provocatie moet ik onzin bijdrage's lezen van bv. vrouwen die vegetarische/veganistische mannen watjes vinden (over ongefundeerd, geldverspilling en belangrijkheid gesproken)
Was voorpaginanieuws van de Telegraaf....kan ik 't helpen :roll: ik distantieer mij ook van dit soort geldverspillende onzin-onderzoeken ........

Verders ben ik het volkomen met Ice age eens......

Wasbeerhondje
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 jan 2011 03:15

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door Wasbeerhondje »

NB: Ik dreig een Ban te krijgen van Radar als ik te veel vergrote woorden gebruik, dit wordt gezien als schreeuwen. Ik zal mij hier zo veel mogelijk aan willen houden, zodat ik jullie lieve Beeldbuiskindertjes verder kan blijven informeren.

Dus wees niet teleurgesteld als de vergrotingen van woorden uitblijven, Radar is op dit forum de baas en ik moet mij natuurlijk desgevraagd ondergeschikt maken aan wat zij van mij verlangen.



In 2050 twee of zelfs drie aardbollen nodig?
Website EVA schreef:
Doe mee en bespaar CO2

Volgens de VN-landbouworganisatie FAO is de veeteelt wereldwijd verantwoordelijk voor maar liefst 18 procent van de totale broeikasgasuitstoot. De vleesproductie is daarmee één van de belangrijkste verantwoordelijken voor de opwarming van de aarde. Toch blijft de Mensheid onverantwoord veel vlees eten. In het licht van de strijd tegen de klimaatverandering is het dan ook belangrijk dat we in Nederland onze vleesconsumptie matigen.
zelfstandigste schreef:
Overigens vind je deze zender maar al te interessant, want je keert er steeds weer naar terug en dat is goed ik weet je aandacht vast te houden, ik prikkel je.
Nee hoor, ik kan u alleen nog maar uitlachen... :lol: gaan pronken met een leugen om de waarheid te verkondigen, koddiger moet het niet worden hoor..

te veel herhalingen in een ander luxe jasje.......(oh DAAR ging het topic over... :shock: )
Die veganisten hadden al een Negatief beeld van jou in de eerste plaats

Vandaar dat zij nog immer in de minderheid zijn... 8)
Dat is pas liegen je steeds laten verleiden door mijn commentaren en me dan voor leugenaar uitmaken als je hier WEER terugkeert.

Wat Herhalingen betreft dat doen leraren altijd want het is bij sommige mensen nogal DIK in de bovenkamer. Er ligt veel rotzooi achter de deur en die moet eerst aan de kant geschoven worden alvorens dat brein gepenetreerd kan worden met zinnige informatie.

Over Minderheid gesproken er zijn steeds meer mensen die het blind achter de kudde aanlopen verruilen voor intelligentste oplossing die een mens kan maken. Dit uit Mededogen voor al dat leeft en dat is Milieuvriendelijk consumeren middels Vegetarisme.
Einstein schreef: "Nothing will benefit human health and increase chances of survival for life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet" [Albert Einstein, physicist Nobel Prize 1921].
Josefien12 schreef: En liegen is ook een vak. Een vak dat jij heel goed verstaat.
Als jij je gelijk niet kunt halen gaan we er gewoon een hoop bijverzinnen

Ik heb nog nooit iemand bedreigd. Plaats die mail die ik jou zou hebben gestuurd eens op dit forum zodat iedereen mee kan genieten.
Dus je ontkent een kloon te zijn van een andere reageerder hier.

Hoe is het met je kun je die Vieze Hondenlucht van die Bontkraag van je, kun je die nog een beetje uit je kleren krijgen, er komen steeds meer mensen die hun Bontkraag afdoen vanwege de stank van het dode dier dat er ooit heeft ingezeten.

dhc schreef:Niet...snap werkelijk niet wat je bedoelt, leg uit....als dat lukt....

Je postings worden met het uur onbegrijpelijker...gaat het wel goed met je?

Misschien heb je een vitaminegebrek dat invloed heeft op je bovenkamer?

Tot strakjes dan maar weer..of moet je nog een bontfarm in de brand steken?

Met mij gaat alles goed en met de vitamientjes ook, O en ik ben goedkope retoriekjes aan het verzamelen zoals het "Moet jij niet een Bontfarm in de brand steken" argument, bedankt DHC voor je bijdrage.

Wist je overigens dat Transvetten afkomstig van Vleesconsumptie de aderen in je hoofd- en hart laten dichtslibben met Dementie tot gevolg?

Tell people something
they already know
and they will thank you for it.
Tell them something new
and they will hate you for it…


Zou dat dan de tegenstand verklaren van mensen die direct BRAND begonnen te gillen met een OFFTOPIC! Omdat ik in mijn tweede post hier reageerde op de uitspraak over de Antibont zijnde Zelfstandige die toch zijn Stukkie Vlees niet Versmaad?

Hoi IceAge maak je niet zo druk, het gaat juist heel goed. Als je tegen een Kwalijk Regime bent dan zet je dat Regime toch gewoon af, zie Egypte.

Laat me je verzekeren De Dieren zijn instinctief tegen het Regime van De Menselijke Uitbuiting die zij door Vleesconsumeerders en Bontdragers moeten ondergaan.
Tim Ferriss schreef:
Don't Be Afraid to Piss People Off

Doing anything remotely interesting will bring criticism. Attempting to do anything large-scale and interesting will bring armies of detractors and saboteurs. This is fine – if you are willing to take the heat.

There are good reasons to be willing, even eager… pissing people off is both inevitable and necessary. This doesn’t mean that the goal is pissing people off. Pissing people off doesn’t mean you’re doing the right things, but doing the right things will almost inevitably piss people off.
Fascinerend om te zien, dat mensen die geïntroduceerd worden met "Niet in hun straatje passende denkbeelden", daar zo hevig tegen in verzet gaan. Zoals Galileo en Copernicus ook is overkomen toen zij met het Heliocentrisme kwamen.

De mens is een Kudde-Aap en van nature Conservatief, ook vind de mens het heerlijk om met andermans veren te pronken en dat zie je dan weer terug in het massaal dragen van de Vachten van anderen. Ook het Vampirisme is een menselijk uitvinding, dat is het lusten botvieren op de lichamen van anderen en die Raw gebraden Biefstukken zitten nog vol met Bloed.

Ben ik hier dan in gesprek met een stel Bloedzuigers? Hmm de tegenstand die zij mij geven is goed want ze bieden mij een uitstekend podium om met feiten, aangevuld met bewijzen te komen.

Ondanks wat zij roepen, wat altijd een afleiding is van waar het werkelijk omgaat en ze met allerlei afleidingsmanouvres je van hun "Heilige Huisjes" af willen houden zoals het Heilige Huisje "ik moet zelf weten wat ik draag en consumeer omdat ik een vrij mens ben".

Daarom wil ik, een voor hen ongewenst, tegengeluid laten horen en dit blijf ik doen zoals een Goede Leraar in een klas met lastige kinderen ook doet. Een goede leraar prikkelt de Onwillige Leerlingen ook door zelf ook eens lekker recalcitrant te zijn.

Het podium die deze Dwarse Leerlingen mij bieden, daar ben ik hen zeer dankbaar voor want er zijn duizenden lezers hier op dit topic die het blijkbaar ook spannend vinden wat hier gebeurd.

Tussen het moddergooien door, etaleer ik toch maar even de feiten die al wat langer in het rondte zingen en iets dat steeds luider gaat klinken. Dat is dat wij als Mensheid uit ons TE LUXE JASJE groeien als Wereld Bevolking en dat het eens over moet zijn om krampachtig aan destructieve consumptiepatronen vast te houden.

De Natuur, het Milieu, de Armeren op de Planeet en de Dieren zijn daar de Dupe van en willen we net zo eindigen als de uitgestorven bewoners van Paaseiland midden in die voor hen Eindeloze oceaan met een kaalgekapt Eiland. Dan moeten we vooral zo doorgaan. Willen we daarentegen een gezonde toekomst voor Milieu, Natuur, Mens en Dier, dan zullen we toch die grijze massa moeten laten werken en in oplossingen gaan denken ipv. steeds maar achter de Hopeloze Feiten aan te rennen.

Het verhaal van Nu met onze Planeet Aarde is heel vergelijkbaar met het Verhaal van Paaseiland. De Aarde ligt namelijk ook in een Oceaan van de Onoversteekbaarheid die het Universum heet en een Tweede Planeet Aarde om te gaan verzieken is niet zo 1,2,3 gevonden.

Als wij hier de boel kompleet hebben kaalgevreten zoals een Kudde Sprinkhanen ook doet, dit totdat er geen voedsel meer is. Dan is er geen kant die we opkunnen en de BevolkingsExplosie van nu zal dan onherroepelijk leiden tot een Dramatische Bevolkingsimplosie. (1 en 1 is 2 en in het geval van Menselijke Voortplanting 3)

Wat dit alles met De Decadentie van Bontdracht te maken heeft? Alles! Bontdracht is een Exponent (Kenmerkende Vertegenwoordiger) van de "I Don't Care" mentaliteit van diegenen, die er zelf lekker op los willen leven zonder consideratie voor anderen dan hun eigen kringetje.

De Vleesconsumeerders in dit verhaal zijn eigenlijk de Oneerlijksten in deze CyClus Van VERWOESTING, ze weten wel dat het verkeerd is wat ZIJ doen, maar ja wie let er nou op wat zij in het karretje gooien bij de Supermarkt.
Laat die Bontkragen maar de Bliksemafleider zijn en als zij (De Vleesconsumeerders) dan ook Protesteren tegen Bontdracht dan poetsen ze En Schuldgevoel weg En Zij doen Zich mooier voor dan Zij zijn En Last but notLeast Zij vestigen nog even fijn de aandacht op die Bliksemafleider van de Bontdracht zodat ze zelf stiekem weer die koelkast in kunnen duiken om als Smeagols van de aanblik van het nog steeds nabloedende Stuk Vlees te kunnen "genieten".

Hoe voeden we de wereldbevolking zonder de Aarde te vernietigen?

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door Radar »

Wij hebben meerdere berichten in dit topic aangepast of ze eruit verwijderd vanwege schendingen van de gedragsregels. Gelieve de discussie conform deze gedragsregels voort te zetten.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door VioletPrue »

TROS Radar schreef:Wij hebben meerdere berichten in dit topic aangepast of ze eruit verwijderd vanwege schendingen van de gedragsregels. Gelieve de discussie conform deze gedragsregels voort te zetten.
Waarvoor mijn hartelijke dank.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Wasbeerhondje, geef nou eens gewoon antwoord op de vraag en schei uit met al die opmerkingen. wie beschuldigt, bewijst!

angel1978
Berichten: 10957
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door angel1978 »

TROS Radar schreef:Wij hebben meerdere berichten in dit topic aangepast of ze eruit verwijderd vanwege schendingen van de gedragsregels. Gelieve de discussie conform deze gedragsregels voort te zetten.
Merci :D

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door dhc »

[quoteNB: Ik dreig een Ban te krijgen van Radar als ik te veel vergrote woorden gebruik, dit wordt gezien als schreeuwen. Ik zal mij hier zo veel mogelijk aan willen houden, zodat ik jullie lieve Beeldbuiskindertjes verder kan blijven informeren.

][/quote]

Ik had je ook al twee keer gevraagd je overmatig en nutteloos gebruik van hoofdletters te beperken. Uiteraard geen enkele reactie maar nu bang geworden van de Tros Radar banpolitie?

Dan vind ik je echt zielig...

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door dhc »

Wist je overigens dat Transvetten afkomstig van Vleesconsumptie de aderen in je hoofd- en hart laten dichtslibben met Dementie tot gevolg?
Bron?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door dhc »

Citaat:
ben je overigens een leudgeijter dat verklaart een hoop over wat er in je bovenkamer afspeelt.
Hier heb je ook nog geen antwoord gegeven:
Wat is een leudgeijter?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door dhc »

[quoteLaat me je verzekeren De Dieren zijn instinctief tegen het Regime van De Menselijke Uitbuiting die zij door Vleesconsumeerders en Bontdragers moeten ondergaan.
][/quote]

Sinds wanneer kun jij een dierenbrein lezen?
Ben je Doolittle?

[quote][Ben ik hier dan in gesprek met een stel Bloedzuigers? Hmm de tegenstand die zij mij geven is goed want ze bieden mij een uitstekend podium om met feiten, aangevuld met bewijzen te komen.

/quote]

Voorlopig heb je nog maar bitter weinig bewijs gelevert, het verwijzen naar wazige,schimmige sites die je eigen oordeel bevestigen gaat je een stuk makkelijker af...
Typisch gedrag van anarchisten.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

radar hartelijk dank

rylanad17
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jan 2011 19:45

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door rylanad17 »

[belediging verwijderd door de Moderator]

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

voeg me bij dhc alle andere mensen die normaal hebben geprobeerd hun standpunt tot stand te brengen.

ik ga maar lekker de donald duck lezen,

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen. Met behulp van argumenten proberen de partijen elkaar te overtuigen om uiteindelijk tot een conclusie te komen waar alle partijen het mee eens zijn. Een partij kan dus zijn mening veranderen tijdens een discussie, en tevreden zijn met een alternatieve (tussen)oplossing, mits hier argumenten voor zijn gegeven. Dit in tegenstelling tot een debat, waarbij de partijen niet van hun mening wijken.

Om een discussie goed te laten verlopen is het nodig dat alle partijen openstaan voor de ideeën van de andere partijen en dat de mening van de partij onderbouwd wordt met argumenten (een mededeling als "ik vind het een slecht plan" zonder onderbouwing helpt een discussie zodoende niet). Verder is het in een discussie belangrijk dat men professioneel blijft, en niet een idee afkeurt enkel omdat men zijn gelijk wil krijgen of omdat het van een bepaalde persoon afkomstig is. Wanneer een onderwerp erg gevoelig ligt en men een discussie te persoonlijk aantrekt, of wanneer persoonlijke opmerkingen gemaakt worden, zegt men wel dat de discussie uit de hand loopt. De discussie gaat dan over in een woordenwisseling of ruzie.

Om te voorkomen dat een discussie uit de hand loopt - of om bij het onderwerp te blijven, is er vaak een discussieleider bewust of onbewust aangesteld. Tijdens een vergadering is dit bijvoorbeeld de voorzitter, op een forum is dit de moderator.

Het probleem dat bij veel discussies ontstaat wordt veroorzaakt doordat argumenten en feiten met elkaar verward worden. Een argument kan subjectief zijn terwijl een feit dat nooit is. Door onfeitelijke argumenten aan te dragen stuur je aan op een polarisering. De tegenstander is kritisch op de onwaarheid van het andere standpunt. Wanneer je iemand wilt kunnen overtuigen dan is het raadzaam om na te gaan of je argument een aanname is of een objectief feit. Een discussie is alleen af te sluiten als de meningen bij elkaar worden gebracht door feiten, of als beide partijen de argumenten als waarheid beschouwen (zoals 'God bestaat'). Onfeitelijke argumenten kunnen de discussie vertroebelen en frustreren, feitelijke argumenten scheppen rust.

Kortom; Ik en enkele andere forumdeelnemers hebben gepoogd een "normale" discussie aan te gaan zonder persoonlijke aantijgingen te plaatsen echter wordt er van het onderwerp alhier aardig afgeweken (dat vind dus ook de moderator.....). Voor mij is de "gein" van het aanhoren van een andere mening er al van af.

Bij mij ligt de acceptatie van het wel of- niet doden van dieren bij de reden hiervan. Voor luxe of plezier is het absoluut not done...Dat er mensen zijn die daar anders over denken is aanvaardbaar, doch dienen zij zich wel bewust te zijn dat het overreden van andersdenkenden gebonden is aan wetten en maatschappelijke normen.

Hierbij sluit ik mijn deelname aan dit topic af, hopende dat één ieder zich zo gelukkig zal voelen als ik op dit moment ben 8)

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Bontkragen vaak echt

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ zelfstandig en ice age

mooi gesproken en ieder moet daar mee doen wat hij of zei wil.
of de jeugd idd tot inkeer komt?dat is de vraag....maar ja het is in elk geval wel bekent in ned nu! en dat is een feit...ik kijk nu wel ut wat ik koop!!!

Gesloten