LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld storten bij de SNS-bank

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
berooid
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 nov 2010 11:58

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door berooid »

Petra van der Wal schreef:Volgens mijn collega staat SNS voor: Sorry No Service
SNS Bank Webcare schreef:Zoals maandag in de uitzending van TROS Radar al gemeld, heeft SNS Bank vorig jaar de dienstverlening aangepast. We vinden het vervelend dat nog niet al onze klanten dit als een verbetering beschouwen.
:lol: :lol:

SNS Bank Webcare
verified
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 okt 2010 10:39
Contacteer:

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door SNS Bank Webcare »

Beste Neo101,

Als klanten zich op dit forum of op andere plekken melden met klachten of vragen met concrete aanknopingspunten, dan gaan we daar mee aan de slag.

Er zijn problemen geweest met enkele formulieren op onze site, maar die problemen zijn inmiddels opgelost.

Je meldt dat je - helaas voor ons - bent overgestapt naar een andere bank. Mocht je toch nog een klacht, vraag of suggestie hebben, dan kun je die dus nu weer melden.

artenan
Berichten: 27
Lid geworden op: 05 jan 2010 09:57

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door artenan »

En wat krijg je dan als je netjes een klacht neerlegt?
Ik kreeg laatst een klachtenbrochure als reactie op het indienen van een klacht (volgens voorschrift gedaan) en vervolgens als antwoord: een standaard kletsbrief met een soort van reclame voor nieuwe producten en de website.
En met die afhandeling denkt een bank weg te komen.
Helaas, ik breng mijn geld wel naar elders. Dat zouden er meer moeten doen, omdat dit het enige is waar de bank(sector) uiteindelijk wel op moet reageren.

berooid
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 nov 2010 11:58

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door berooid »

artenan schreef:En wat krijg je dan als je netjes een klacht neerlegt?
Ik kreeg laatst een klachtenbrochure als reactie op het indienen van een klacht (volgens voorschrift gedaan) en vervolgens als antwoord: een standaard kletsbrief met een soort van reclame voor nieuwe producten en de website.
En met die afhandeling denkt een bank weg te komen.
Helaas, ik breng mijn geld wel naar elders. Dat zouden er meer moeten doen, omdat dit het enige is waar de bank(sector) uiteindelijk wel op moet reageren.
of je krijgt:
SNS Bank Webcare schreef: We vinden het vervelend dat nog niet al onze klanten dit als een verbetering beschouwen. .
:mrgreen:

lousus
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2010 11:43

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door lousus »

Doffe ellende van SNS, geld betalen om je eigen geld te storten! En maar alles duurder maken terwijl je als klant steeds meer zelf doet via Internetbankieren!
Maar ik heb [een oplossing gevonden! Mijn partner opnde een betaalrekening bij de Rabo Bank en kan daar wel geld storten en dat kan dan via Internetbankieren van de ene naar de andere bank! Dit kan ook bij de ING! Als je maar regelmatig per drie maanden gebruik maakt v.d. rekening!

dolphy
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door dolphy »

Ik heb ook wel eens aan een betaalrekening bij de Rabo Bank gedacht, maar dan moet ik mijn salaris er op laten storten en daar heb ik geen zin in!
Ik krijg vrijwel geen geld van die bank (RABO) af en storten kost.
De banken worden met z'n allen steeds gekker, terwijl ze wel de nodige ellende hebben veroorzaakt! Dat moeten ze zich toch eindelijk eens realiseren.
Eerst rijk worden aan de spaarder en dan diezelfde spaarder min of meer uitkotsen!

artenan
Berichten: 27
Lid geworden op: 05 jan 2010 09:57

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door artenan »

De rabobank biedt misschien een tijdelijke oplossing, want hij gaat inmiddels de andere banken achterna.
Ik heb net een prijsverhoging van 22 euro/jaar gekregen. Jammer voor de rabo, ik ben inmiddels daar weg en in mijn kielzog nog meer rekeninghouders.
Das pech, klanten weg.

richard_1980
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 nov 2010 10:18

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door richard_1980 »

Het is toch te gek voor woorden! ze worden uit de sloop gehaald door ons geld, die we nooit meer terug zien! moeten betalen om geld te storten op je eigen rekening! waar gaat dit heen! ben al een tijdje over gestapt naar een andere bank.

dolphy
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door dolphy »

richard_1980 schreef:Het is toch te gek voor woorden! ze worden uit de sloop gehaald door ons geld, die we nooit meer terug zien! moeten betalen om geld te storten op je eigen rekening! waar gaat dit heen!
Inderdaad!
Eerst rijk geworden door de spaarder, later weer gered door diezelfde spaarder (via, via) en STEEDS maken ze het gekker.
En 'ze' doen toch zo vriendelijk in hun reclame's! Het is een gotspe...

A.Storm
Berichten: 89
Lid geworden op: 27 mei 2009 09:16

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door A.Storm »

dat is het inderdaad!

ze doen harstikke klantvriendelijk... maar ondertussen... als je geld storten wilt... mag je een hele procedure gaan volgen.... je bent een week verder en 14 euro armer (of is het inmiddels verhoogd?) en dan pas staat het geld op je rekening...

waar hébben we het in vredesnaam over?
in elk geval NIET over klantvriendelijkheid!

fpprene
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 aug 2006 00:06
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door fpprene »

Beste allemaal

SNS Organisatie kent vele deel-organisaties. Zo is er de voormalige SNS Regiobank (inmiddels Regiobank genaamd) met haar kasfaciliteiten, is er de ASN Bank met hun specifieke 'groen'intenties en is er de supermoderne SNS (internet) Bank . Een bank die (steeds meer via het franchise-concept) een negental hypotheekverstrekkers en een viertal verzekeraars onderdak biedt. De klant heeft onder het dak van een bank een ruime (Hypotheker-achtige)keuze terwijl dat bij de grootbanken zoals Rabo, ING en RABO onvindbaar en ondenkbaar is.... tja en als je dan een beslissing neemt om die kleine 5% van je klanten die contante transacties willen doen, doorverwijst naar de Hema (Geldautomaat) en Postkantoren (contante afstortingen via verzekerde zendingen á € 12,20 waarvan je bij storting op een SNS-rekening € 2,20 terugkrijgt)) dan wordt je - zoals het in Nederland gebruikelijk is - aan de schandpaal genageld.....jammer

SNS-opzet blijkt overigens nog niet zo'n slecht concept getuige het feit dat mij ter ore is gekomen dat ook de ABN Amro inmiddels overweegt om - net zoals de SNS Bank - voor de franchiseformule (zonder cash-transacties) te gaan!

Veel succes bij je bank/intermediair-keuze
René

himkro
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2011 09:25

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door himkro »

ik stort Mijn geld op Mijn rabobank en dan via internet stort ik het via rabobank na snsbank zo heb ik geen extra kosten. Wel omslagtig maar beter idee weet ik zo niet. Wil dat snsbank een stortmachine plaatst.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Behalve aan de bank hangt er ook veel af van het personeel. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar bij mij in het dorp zit een ING-vestiging met aardig behulpzaam personeel, en alle machines binnen. Toen ik vorig jaar wegens een grote aankoop enkele duizenden euro's nodig had, was dat geen enkel probleem.
Niet dat ING zelf ideaal is, maar je moet toch wat... ik heb al vanaf mijn 17e hetzelfde rekeningnummer. Dat die banken steeds elkaar opkopen en van naam veranderen kan ik niet helpen maar zo lang ik geen grote klachten heb blijf ik toch klant.
Voor de goede orde: mijn man en ik hebben ook nog een ABNAMRO rekening voor zijn salaris en een RABO-rekening voor de huishoudkosten. Dus we hebben met 3 banken te maken.

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

er is geen service meer bij de sns-bank, je moet alles zelf doen en daarvoor betalen.

Dat is niet alleen bij de Sns-bank hoor!
Bij welke bank kan je tegenwoordig nog op een normale manier geld storten of opnemen, zoals het vroeger was?.
Geen een!
Tegenwoordig is het allemaal zelf doen, maar weleven betalen voor je pas en rekening.
Pas en rekeningkosten, belachelijk! Die waardeloze betaalbanken mogen blij zijn dat ze klantjes kunnen krijgen.
Ik denk dat wat met de Dsb gebeurd is, met elke bank zo moet gaan.
Oh nee dat kan niet, want Den Haag springt bij, stel je voor, dat men zwart geld wit wast waardoor Den Haag inkomsten misloopt.

dolphy
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door dolphy »

benikeennederlander schreef: Dat is niet alleen bij de Sns-bank hoor!
Bij welke bank kan je tegenwoordig nog op een normale manier geld storten of opnemen, zoals het vroeger was?.
Geen een!
Tegenwoordig is het allemaal zelf doen, maar weleven betalen voor je pas en rekening.
Ben niet op de hoogte van de SNS bank (zit hier nergens in de buurt), maar de Rabo bank is een regelrechte gruwel geworden!!!
Eerst grof aan al die dorpelingen en boeren verdienen om daarna alles en iedereen in de steek te laten. Oude mensen weten het hiet echt niet meer.
Het dichtsbijzijnde 'bankgebouw' is een paar dorpen (en het is hier heel uitgestrekt) verderop en wel op een industrieterrein waar geen bus naar toe loopt. AL die banken zouden zich vreselijk moeten schamen.
Eerst heel erg rijk worden van gewone mensen en de middenstand om daarna iedereen domweg te laten stikken!
Als die bus hier al loopt...

riddert
Berichten: 2129
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door riddert »

Oude mensen weten het hiet echt niet meer.
Het dichtsbijzijnde 'bankgebouw' is een paar dorpen (en het is hier heel uitgestrekt) verderop en wel op een industrieterrein waar geen bus naar toe loopt.
In dit soort gevallen, waar een bankgebouw gesloten is, staat er een of twee keer per week een bus van de Rabobank, waar je je bankzaken kunt regelen. Juist voor de oudere, minder mobiele bewoners. Informeer eens bij je Rabobank of er uw buurt ook zo'n bus staat.

dolphy
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door dolphy »

riddert schreef:
Oude mensen weten het hiet echt niet meer.
Het dichtsbijzijnde 'bankgebouw' is een paar dorpen (en het is hier heel uitgestrekt) verderop en wel op een industrieterrein waar geen bus naar toe loopt.
In dit soort gevallen, waar een bankgebouw gesloten is, staat er een of twee keer per week een bus van de Rabobank, waar je je bankzaken kunt regelen. Juist voor de oudere, minder mobiele bewoners. Informeer eens bij je Rabobank of er uw buurt ook zo'n bus staat.
Riddert, ik hoor zelf niet tot de doelgroep, maar ik weet wel dat er hier in de nabije omgeving GEEN bus van de Rabobank staat. Je kunt hier wel 250 Euro pinnen bij de plaatselijke 'van-alles-en nog-wat-en-niet-zoveel' winkel...

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

De banken worden met z'n allen steeds gekker, terwijl ze wel de nodige ellende hebben veroorzaakt! Dat moeten ze zich toch eindelijk eens realiseren.
Zolang die fijne mensen uit Den Haag die ons zogenaamd vertegenwoordigen, de banken steunen, dan kunnen ze gewoonweg door blijven gaan met waar ze nu mee bezig zijn (denk aan Dexia die zoveel mensen gedupeerd hebben en waar ze heel lang mee weg konden komen).

Soms denk ik weleens, wij Nederlandse Staatsburgers zouden eigenlijk burgelijke ongehoorzaamheid moeten vertonen door alle Banken het heen en weer te laten krijgen door, al ons geld van de rekening af te halen en op een Buitenlandse Bank deponeren.

Niwi80
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2011 11:55

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door Niwi80 »

Volgens mij is het sinds een aantal dagen weer gratis bij de SNS. Je krijgt de gemaakte kosten weer teruggestort

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door dhc »

Inderdaad:

Kosten volledig vergoed
Bij de PostNL-vestiging waar je het geld verstuurt, betaal je in totaal € 13 voor de waardeverzending en het gebruik van een sealbag. Dat bedrag krijg je achteraf volledig terug van SNS Bank. We storten het tegelijk met het door jou gestorte bedrag op je rekening.

Gesloten