LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld storten bij de SNS-bank

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door Radar »

De service van banken is aan het veranderen. Kantoren worden contactpunten waar alleen nog informatie gehaald kan worden over producten en diensten. Gewoon geld storten is er bijvoorbeeld vaak niet bij. Zo ook bij de SNS-bank. Veel kantoren zijn opgeheven en geld op eigen rekening storten kan vaak alleen via een omweg. Een dure omweg wel te verstaan. Radar belicht het storten bij de SNS.

Maandag 6 december in Radar, 20.30 uur op Nederland 1

MAXIEM

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Alle banken zien naar mijn mening tegenwoordig hun klanten als koeien. Wat zoveel inhoudt als, dat ze goedkoop, snel en zo efficiënt mogelijk moeten worden uitgemolken.

Met name de SNS en de ING zijn hier meesters in en het einde is nog niet in zicht.

Maxiem.

A.Storm
Berichten: 89
Lid geworden op: 27 mei 2009 09:16

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door A.Storm »

er is geen service meer bij de sns-bank, je moet alles zelf doen en daarvoor betalen.

heel goed dat dit wordt aangekaart.

joopsmit
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jan 2006 17:42

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door joopsmit »

Ik werd dus gedwongen om internet bankieren te nemen .Valt niet mee als je de 60 al voorbij bent om dit weer aan te leren allemaal Welnu dat heb ik dus maar gedaan maar wel bij een anderre bank .Bij SNS gebruik ik alleen nog maar het zeer nodige en geld staat er nu dus niet meer .
Eigenlijk zouden alle klanten dit moeten doen ,over stappen naar een anderre bank alhoewel ik momenteel geen enkelle bank meer vertrouw.Waar ga ik met mijn geld verkregen op verkoop op rommelmarkte €1000?Ze willen het niet aan nemen .
Ik had een vaas met klein spaargeld totaal 600 € Die heb ik zelf maar geteld en verstopt .slim nee niet echt maar van 2 procent rente word je ook niet rijk . dus leve de oude sok .Einelijk zouden we allen dit over stappen masaal moeten doen ,in een 2tal weken hebben ze geen een klant meer over en tegelijk straf je ook de anderre bank die deze praktijken ook bezigt want die kunnen de tijdelijkke stroom niet aan aan . En later weer alles terug zetten Wedden dat ze het erg benouwd krijgen .
Laatst gewijzigd door joopsmit op 04 dec 2010 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.

simon272
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 nov 2008 20:46

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door simon272 »

L.S.

Geld helaas ook voor de Triodosbank,daar kan je via het GWK 'storten op eigen rekening,dacht voor zo'n 12 eurootjes per storting..!!


groet Simon

jokeromy
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 feb 2008 14:02

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door jokeromy »

Ook bij de abnAmro kan je alleen storten en opnemen met een automaat
zeer onpersoonlijk :x :shock:

stofzuigertje

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb zelf de www.asnbank.nl en die geven naast lagere kosten ook nog 1% rente en geld storten is onmogelijk!

Ze hebben niet eens automaten dus altijd gast gebruik maar daar koos ik zelf voor.
Dus waarom betalen voor iets wat zelden gebruikt word?

WilWil
Berichten: 279
Lid geworden op: 26 dec 2009 14:08

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door WilWil »

jokeromy schreef:Ook bij de abnAmro kan je alleen storten en opnemen met een automaat
zeer onpersoonlijk :x :shock:
ABN Amro heeft tenminste een geldstortautomaat, je kunt hier ook hulp krijgen bij het storten. Bij SNS moet je het geld afleveren bij TNT post. Lees eens op hun website.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door tennis »

WilWil schreef:
jokeromy schreef:Ook bij de abnAmro kan je alleen storten en opnemen met een automaat
zeer onpersoonlijk :x :shock:
ABN Amro heeft tenminste een geldstortautomaat, je kunt hier ook hulp krijgen bij het storten. Bij SNS moet je het geld afleveren bij TNT post. Lees eens op hun website.
Dat is juist, als deze werkend is, want meestal is deze stuk.
Je krijg dan het advies bij Fortis te storten.
Koop parkeerkaart van € 2,60 en dan maar storten, maar er zij nog .............wachtende voor U, omdat alle het advies hebben gekregen!
Dus niet SNS, maar ook de rest van de banken!

P.v.d.Rijken
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2010 11:05

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door P.v.d.Rijken »

Toevallig kwam ik er onlangs achter dat de rabobank ook geld vraagt als je per jaar meer dan 6 keer geld stort op je eigen rekening!
De zevende en volgende keren wordt per keer €6,30 in rekening gebracht.
Hier wordt je dus niet blij van en zal eens gaan uitkijken naar een bak die dat niet doet.
:o

huuske
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2010 19:03

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door huuske »

bij sns regiobank daar kun je nog wel geld storten.
dus bij ons in het dorp.
en daar hoef je niet voor te betalen.

Neo101
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 mei 2009 00:42

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door Neo101 »

Ik ben 45 jaar klant geweest bij de SNS bank. Bij mijn geboorte had ik al een zilvervloot rekening bij de spaarbank Limburg, later opgegaan in de SNS bank. Ik ben altijd een tevreden klant geweest.

Vanaf 2005 ging het echter bergaf met de service. Zolang ik alleen spaarde en pinde was er niets aan de hand. Maar soms heb je wel eens iets dat hier buiten valt, of je wil graag gebruik maken van de service van de SNS bank. En daar ging het steeds vaker fout. Bijvoorbeeld : mijn partner gaat met een aantal vriendinnen op vakantie. Ze was in het bezit van een nieuwe credit kaart. Ze beheerde tevens het vakantiegeld. Nadat de kaart weigerde, na een betaling, heeft ze regelmatig geprobeerd het probleem op te lossen. Dit waren telefoontjes vanaf een cruis schip, en deze waren niet goedkoop. De SNS bank deed helemaal niks en schoof het probleem af. Ze heeft geld moeten lenen om de rekeningen te kunnen betalen. Achteraf beweerde de SNS bank dat haar kaart helemaal in orde was. Ze had er toch 1 keer mee betaald !!!

Ik heb regelmatig een klacht geschreven naar de SNS, maar telkens kwam er een antwoord waar ik niet mee geholpen was. Ik heb dit jaar al mijn rekeningen opgezegd en ben naar een andere bank gegaan. De SNS heeft nog wel een poging ondernomen om erachter te komen waarom ik mijn rekening op heb gezegd, maar ik was toen niet thuis en kon ze niet te woord staan. Daarna heb ik nooit meer iets van ze vernomen. En dat als na 45 jaar als vaste klant !!!! Schandalig !!!!!!

Pinnen bij de SNS bank kan in ons dorp alleen nog maar bij de HEMA. Je staat dan vlak bij de deur, waar mensen vlak achter je langs lopen> wil je een groter bedrag pinnen, dan kan dat alleen maar tijdens winkeltijden. Nu pin ik meestal normale bedragen, maar die twee keer dat ik een groter bedrag nodig had was de ene keer de HEMA dicht, de andere keer deed de pinautomaat het niet.

€ 12,- betalen om geld te mogen storten, dat is voor mij iets van een andere planeet. Bij de ABN-AMRO is het de normaalste zaak en gratis. En daar kan ik ook nog naar een kantoor. Met echte mensen die het wel wat interesseert. SNS heeft al zijn trouwe werknemers ontslagen, mensen die jarenlang goede service verleend hebben, en heeft ze vervangen door een callcenter, vol ongeïnteresseerde mensen.

Het enige aar ik wel tevreden over was is het internet bankieren. De website werkt prima en zit goed in elkaar. Maar zoals ik al schreef, dat is iets voor mensen die alleen pinnen en sparen....
Laatst gewijzigd door Neo101 op 06 dec 2010 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Wilhar
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2010 19:49

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door Wilhar »

Je kunt bij de SNS bank ook alleen maar buiten pinnen, ik moest verleden week meer dan 2 duizend euro pinnen en dat moet je dan maar buiten doen,want binnen hebben ze nergen nog automaten staan.
Ik ben samen met mijn man gegaan maar ik vind het geen prettig idee.
Heb daar bij de bank mijn beklag over gedaan maar ze doen er niets op uit, er wordt alleen gezegd dat andere banken het straks ook allemaal zo doen.
Ik zit er sterk aan te denken om van bank te veranderen.
gr Wilhar

Trijntje49
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:13

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door Trijntje49 »

Enige tijd geleden was de leus van de SNS-Bank: "Groot geworden door klein te blijven".Binnenkort zal het waarschijnlijk worden gewijzigd in: "Klein geworden door groot te doen"

caribbeanlines
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:21

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door caribbeanlines »

ook in Nederland beginnen met het geld van de bank te halen. het bank systeem valt om of de banken worden weer klantvriendelijker.
De crisis waar ze ons ingestort hebben moet ze in rekening gebracht worden en niet door de belasting betaler.

Sjoerd68
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mei 2010 10:54

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door Sjoerd68 »

Kinderen en ouderen zijn geen winstgevende doelgroep voor de banken!! een voordeel deze doelgroepen zullen niet demonstreren of staken!!

vichingo
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:48

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door vichingo »

Vreemd genoeg was het al 7 jaar geleden mogelijk, net voordat ik Nederland verliet om aan een automaat geld in te leveren. Ik woon nu sinds 7 jaar in Begie en ik weet niet beter dat elke bank uitgerust is met een mogelijkheid om geld te storten. Misschien een id voor de kleine (SNS-)banken.

an1991
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:51

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door an1991 »

Het is niet alleen het feit dat je nergens geld kunt storten, ik word er ook gek van dat ze telkens veranderen van naam! Het ene moment heet het regiobank, dan snsbank en vervolgens wordt het weer sns regiobank. Nu heb ik alleen een spaarrekening bij de sns en vond dit wel best. Nooit storte ik er iets op maar had altijd iets achter de hand. Vorige week kreeg ik een brief dat ik er een betaalrekening aan moest koppelen en er anders geen geld meer op kon storten. Na deze aflevering is het voor mij duidelijk dat ik mijn spaargeld overzet naar mijn lopende spaarrekening bij een andere bank! Kunnen ze van mijn geld in ieder geval niet meer van naam veranderen en allerlei andere post versturen waar ik geen belang bij heb!

Duijst
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:45
Locatie: Deventer

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door Duijst »

Ook ruim 30 jaar klant geweest, maar (zoals al eerder geschreven hier) de laatste jaren is de service en sfeer langzaamaan tot een bedroevend peil gedaald. Het stortingsverhaal was voor mij de druppel. "Simpelste" oplossing blijkt te zijn: overstappen naar een bank die prettiger is. 't Is even een gedoe, maar het bevalt mij uitstekend en ik wordt weer met aandacht en respect behandeld.

Hahaha! Zegt die SNS-mijnheer net op TV dat het aantal klanten met een negatieve beoordeling langzaam aan het verminderen is. Ja natúúrlijk, die lopen allemaal weg, en wat er overblijft zijn de mensen die zich er wél in kunnen vinden. Sjongejonge wat een helder licht, hahaha! Bij mijn nieuwe bank was ik inderdaad de zoveelste ex-SNS-klant.

Henk-Sjoerd.

DSchroeder
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:50

Re: Geld storten bij de SNS-bank

Ongelezen bericht door DSchroeder »

De SNS bank in Wageningen is weg en heeft één van de 2 pinautomaten aanwezig verwijderd. Vaak had een van de twee storing, waardoor een andere uitkomst bood, maar nu blijft er, tot mijn ergernis, één met storingen over. In de uitzending van vanavond liet een woordvoerder weten dat het veiliger is om geen geld op zak te hebben en digitaal te handelen. Hierover heb ik sterk mijn twijfels. De pinautomaat vaak als storing het 'Windows XP zoekfunctie' op het scherm heeft staan. Je ziet dan ook aan de taakbalk dat er geen extra beveiliging is geïnstalleerd. De SNS bank is geen aanrader.

Gesloten