LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trage computers

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Trage computers

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Een all in one en gratis en voor niks, nada nop.

Ccleaner icm met windows advanced cleaner.
WAC kan je ook de pro versie van kopen.

Daarbij nog 2 andere proggies draaien welke ik tzt activeer, maar weet ff de naam niet, maar deze nemen ook alle tempzooi, koektrommel, caches etc etc mee.

Allemaal gratuide !

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Trage computers

Ongelezen bericht door Guardian72 »

ccleaner doet dit alles al - geen extra`s voor nodig.

Loopt mij mij al een aantal jaartjes mee - en lost soms ook vage issues op :)

Cailin
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 nov 2011 05:51

Re: Trage computers

Ongelezen bericht door Cailin »

goldlabel schreef: de update`s van windows als je deze direct uitzet zet je zien dat de pc veeeeel langer goed blijft.
Suggereer je hier nu serieus dat men de updates voor Windows moet gaan negeren? Dezelfde updates die ook beveiligingsproblemen verhelpen? Lijkt me geen lekker idee.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Trage computers

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Cailin schreef:
goldlabel schreef: de update`s van windows als je deze direct uitzet zet je zien dat de pc veeeeel langer goed blijft.
Suggereer je hier nu serieus dat men de updates voor Windows moet gaan negeren? Dezelfde updates die ook beveiligingsproblemen verhelpen? Lijkt me geen lekker idee.

Ach, was er 1 welke ene bel heeft horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Windows beveiligingen worden, geloof de 3de dinsdag van de maand automatisch gemeld. Wel wil ikzelf eerst zien wat er zou worden geinstalleerd, soms zit er een update van iets tussen wat ik geheel niet heb / gebruik.

Ccleaner is prima voor de standaard pc gebruiker.

Gesloten