LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Woekerpolis

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
wevera
Berichten: 671
Lid geworden op: 06 apr 2008 20:11

Re: Woekerpolis

Ongelezen bericht door wevera »

Hallo Mies 20
Om de gewenste informatie te krijgen moet je toch terecht bij ASR-Ned. Je kunt aan ASR-Ned een brief schrijven, de gang van zaken uitleggen, en gegevens opvragen met vermelding van het polisnummer.

Het zou kunnen dat het om het ABC-spaarplan gaat. Bij het onderwerp woekerpolissen, zie overzicht op dit forum, vindt je op pag. 1 een thread over het ABC-spaarplan die geopend is door Fona.

Verder is het nog mogelijk dat er een mogelijkheid is voor kostencompensatie. Polishouders waarvan de poliswaarde is uitgekeerd omdat de einddatum werd bereikt hebben recht op compensatie, maar die moeten dit zelf aanvragen met vermelding van polisnummer, Dit kan met dezelfde brief als boven is bedoeld. ( zei http://www.asrcompenseert.nl .)

succes en met vriendelijke groet, Arie Wever

Grossmann
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 dec 2010 05:51

Re: Woekerpolis

Ongelezen bericht door Grossmann »

Grossmann schreef:Eind 1996 starte ik met een beleggings-portefeuille bij Robeco. Ik verplichte mij voor € 907,-- per jaar te storten gedurende 15 jaar, 2011 is het laatste jaar dat ik nog betaal. Enkele jaren geleden kreeg ik opeens bericht van Interpolis die van mijn beleggings-portef. een levensloop verzekering had gemaakt en dat ik daar net als bij Robeco kosten voor moest betalen voor oa een bemiddelaar, van die laatste heb ik nooit gebruik van gemaakt. Vorig jaar was mijn portef. plotsklaps bij Achmea onder gebracht... de huidige waarde bedraagt nu € 12.000,--, men heeft dus goed geprofiteerd van mijn zuur betaalde spaarcentjes! Zonder enig overleg flikte mij dit dat `geweldige`Rotterdams bedrijf ! Mag dat zo maar.. Voor mij heet dit bedrijf, dat vroeger goed bekend stond, De op,l,r,ichters van Robeco! Ik heb voor hun handelswijze geen goed woord over!
Heden 15-01-2012, per 31-12-2011 heeft expiratie plaats gevonden! Echter, zowel de overplaatsing van mijn aandelen heeft nog steeds niet plaats gevonden, laat staan de bonus die ik zou krijgen!Robeco en c.s. profiteren dus nog steeds van de rente! Nog erger ROBECO adverteert weer met nieuwe beleggingsverzekeringen! Mensen trap er NIET in! De CEO lacht zich natuurlijk kapot want hij krijgt zijn door mij en andere dommerds wel het mede door mij gespaarde salaris en bonussen! Zelden zo'n boeven gezien! :evil: :evil: :mrgreen:

Gesloten