LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Wondermiddel' MMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Pimpeloen
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 okt 2010 13:38

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Pimpeloen »

@ Second - out.
Enigzins hautain van jouw om te denken "dan je ook maar 1 persoon kunt behoeden voor het gebruik van zulke middelen."

Het gebruik van "deze middelen" komt namelijk voort uit een absoluut falen van de huidige Medische stand. De HH geneesheren genezen namelijk in 95% van de ziekte gevallen helemaal niet. Ze schrijven zware chemische middelen voor die er voor zorgen dat de symtomen onderdrukt worden. Stopt men met deze middelen, komen de klachten terug en vaak zelf nog meer klachten vanwege het geweld dat het licaam is aangedaan door de inbalans in de chemische samenstelling.

Er kan zowieso "niemand" van buitenaf zorgdragen voor "iemands" genezing; je bent altijd zelf diegene die zorgdraagt voor de genezing. Geneesmiddelen zijn "slechts" hulpmiddelen om deze genezing te bewerkstelligen.
Het standaard voorbeeldje in dezen zul je wel kennen:
Iemand breek z'n arm en deze wordt in het gips gezet. Wat geneest de arm; het gips of het lichaam? - Het antwoord is evident.
Het huidige failliet van de medische wetenschap komt, mede door internet, steeds meer bloot te liggen maar tot we iets bewezen beters hebben zullen we het er mee moeten doen. En zolang mensen totaal radeloos zijn en in het huidige systeem hun hulpmiddel tot genezing niet kunnen vinden zullen ze dus - bij gebrek aan beter - hun toevlucht blijven nemen tot dit soort middelen.

Op dit moment zijn op diverse universiteiten in o.a. de GB en de USA grote (niet gesponsorde!) onderzoeken gaande naar (het al dan niet bestaan van) "het geheugen van water".
Er zijn al wel langer wetenschappers die beweerde dat water een geheugen heeft maar de door hun behaalde resultaten konden nooit goed geferifieerd worden.
De antwoorden in dezen moeten naar alle waarschijnlijkheid gezocht worden binnen de kwantum fysica en dat is dan wel weer heel erg leuk want met dat stukje wetenschap is de mensheid nog helemáál voorlopig niet klaar.
Mocht uit deze onderzoeken komen dat water inderdaad "een geheugen" heeft dan zou dat een op een de werking van de homeopathie kunnen verklaren.

Het enige wat ik met mijn betoog wil zeggen is dit:
Ooit dacht men dan de aarde plat was; het was immers absurd om te denken dat je op iets ronds rond kon lopen. Als je anders durfde te beweren werd je in het gunstigste geval voor gek versleten maar waarschijnlijker was dat je ergens op een brandstapel belandde...
Het bleek anders te zijn en nu lachen we om zoveel "domheid" van weleer.

Het is niet geheel ondenkbaar dan binnen nu en enkele jaren zaken die nu verketterd en geridiculiseerd worden als bewezen kunnen worden beschouwd.
Of MMS er wel of niet een van is kan ik je niet vertellen, maar ergens in een hoekje een klein beetje een "1% open-mind" houden is nooit verkeerd.
Tot die tijd is het zeker goed om mensen voor te lichten over wat ze nu precies gebruiken en ze te vertellen over wat we nu weten over die stof.
Maar houdt altijd die 1% "open-mind" al was het alleen maar om je eigen waardigheid te behouden op het moment dat de "aarde toch rond blijkt te zijn"...

A. Onneweer
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 okt 2009 14:31

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door A. Onneweer »

@ pimpeloen.
Leuk betoog, maar je zult als velen die niet in het stramien passen van sommige forumleden hier (wie de schoen past, trekke hem aan...) sans scrupules flink onderuit gehaald worden, dus zet je maar vast schrap. Want wie zich alternatief gezind boven het maaiveld verheft is het: chop chop, kop af..

angel1978
Berichten: 10945
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door angel1978 »

@pimpeloen,

Je kan anderen wel hautain gedrag verwijten, maar je kan er zelf ook behoorlijk wat van.. Je claimt nogal wat, zonder dit te onderbouwen...
Het gebruik van "deze middelen" komt namelijk voort uit een absoluut falen van de huidige Medische stand. De HH geneesheren genezen namelijk in 95% van de ziekte gevallen helemaal niet. Ze schrijven zware chemische middelen voor die er voor zorgen dat de symtomen onderdrukt worden. Stopt men met deze middelen, komen de klachten terug en vaak zelf nog meer klachten vanwege het geweld dat het licaam is aangedaan door de inbalans in de chemische samenstelling.
Ik neem aan dat je die 95% kan onderbouwen ?
Het standaard voorbeeldje in dezen zul je wel kennen:
Iemand breek z'n arm en deze wordt in het gips gezet. Wat geneest de arm; het gips of het lichaam? - Het antwoord is evident.
Inderdaad een standaard-voorbeeldje waarbij je ( waarschijnlijk bewust ) een voorbeeld gebruikt waarbij er helemaal geen medicijnen gebruikt worden, maar puur een stabilisator ( gips ) zodat de arm rust krijgt en idd. de tijd om te genezen. Dat zegt echter niets over het gebruik van middelen als chemo, anti-biotica of het plaatsen van nieuwe lenzen, een nieuwe heup of i.d.
Op dit moment zijn op diverse universiteiten in o.a. de GB en de USA grote (niet gesponsorde!) onderzoeken gaande naar (het al dan niet bestaan van) "het geheugen van water".
Er zijn al wel langer wetenschappers die beweerde dat water een geheugen heeft maar de door hun behaalde resultaten konden nooit goed geferifieerd worden.
Ook hier mis ik weer de links.. Namelijk best interessant hier eens over te lezen..
Of MMS er wel of niet een van is kan ik je niet vertellen, maar ergens in een hoekje een klein beetje een "1% open-mind" houden is nooit verkeerd.
Open mind is niets mis mee.. Het verkopen en promoten van gif en het verdienen van geld met onbewezen spullen over de rug van dit soort wanhopige mensen echter wel..

Ik stel voor dat we die 1% open mind gewoon houden en tot die tijd zaken als MMS ( zo lang het onbewezen is ) niet gebruiken tot ermee getest is en het aantoonbaar werkt.

Pimpeloen
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 okt 2010 13:38

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Pimpeloen »

@ Second - out.

Die laatste zin ben ik volledig met je eens! (...en dat was nou net ook mijn betoog!...)

Amen...
Gegroet!

N.B. Eén van die onderzoeken werkt een familielid aan mee. Is verbonden aan de Universiteit van Edinburgh - afdeling fysica.
Toevallig een maand of 2 geleden een zeer intressant gesprek mee gehad.
Kan nog goed een jaartje of wat duren voordat er ook maar enig resultaat bekend is, maar de materie uitgelegd door iemand vanuit een natuurkunde - scheikunde invalshoek is ontzettend boeiend ...

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Pimpeloen
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 okt 2010 13:38

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Pimpeloen »

Wat een triets typetje ben jij zeg om zo te moeten reageren!

Wellicht zinnig om het volgende eens door te nemen (als dat lukt)...

http://www.apotheker.at/Internet/OEAK/N ... hysica.pdf

Zul je vast en zeker in je alwetendheid ook wel weer iets snedigs op te zeggen hebben. O nee wacht - als ie het niet wil weten is de bron natuurlijk weer niet goed genoeg! Dat zal dan wel weer het volgende zijn...

Eisenbrecher

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Eisenbrecher »

Ook hier blijkt dat second-out maar doorgaat om iedereen te beledigen.

hetishelaaswaar
Berichten: 0
Lid geworden op: 13 okt 2010 15:08

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hetishelaaswaar »

Geachte mensen


MMS is een geweldig produkt ; blijven kopen/gebruiken aub .
Het werkt geweldig : Ik heb al talloze malen gezien dat mensen genezen hierdoor.

Ja de jongens van de vereniging tegen kwakzalverij ( van wie Tros radar graag prijzen in ontvangst neemt ) zijn natuurlijk zeer fel tegen en doet dit af als kwakzalverij .

In 1910 bracht de Rockefeller Foundation het medisch curriculum wereldwijd onder de noemer van de farmaceutische industrie: iedere niet-farmaceutisch gebaseerde vorm van geneeswijzen werd bij die gelegenheid tot kwakzalverij verklaard.

Dat was ook de focus in de eerste zin in de introduktie van het thema MMS : 'kwakzalverij'.........vooraleer de kijker weet waar het over gaat , is de toon al gezet : MMS zal als kwakzalverij produkt neergezet moeten worden.

Het was natuurlijk weer een misinformatie uitzending zoals we dat van Tros radar gewend zijn.

Volledig ondersteund door de vaccinatie promoters van RIVM ( ja dan weet je het wel ).

Antoinette Hertsenberg is niet voor niets "journalist van het jaar geworden in 2009 "
Voor haar speciaal nog eenmaal dit citaat :
Bij deze een Citaat van John Swinton ( 1880 )

"Het werk van journalisten bestaat eruit de waarheid te verwoesten, regelrechte leugens te verkopen, te verdraaien, te belasteren, te kruipen voor de voeten van de mammon( God van het geld ) om zo hun land te verkopen om in hun levensonderhoud te kunnen voorzien.
Jullie weten het en ik weet het: wat een dwaasheid is het om te toasten op een onafhankelijke pers?!
Wij zijn het gereedschap en de vazallen van rijke mensen achter de schermen. Wij zijn marionetten, zij trekken aan de touwtjes en wij dansen.. Wij zijn intellectuele prostituees.”



Volledig omgekocht door de Pharma industrie en gewoonweg informatie verstrekken die niet klopt !

Tja aan gezonde mensen kunnen Pharma bedrijven niets verdienen

Tros radar maakt U hier eens een 'journalistiek' item over :
http://www.zonnewind.be/voeding/voorzit ... obby.shtml

Of

http://zapruder.nl/portal/artikel/ab_os ... pandemieen



Groetjes

sign of love

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.

A. Onneweer
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 okt 2009 14:31

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door A. Onneweer »

Toch zou ik niet helemaal het kind met het badwater weggooien, de uitzending over anticholesterol middelen was klasse.
Daarmee heeft ze dan ook alle fiolen van toorn over zich uitgegoten gekregen van de reguliere kant.

Het staat iedereen vrij om zich te vergifitigen, of het nou met MMS is of met Chemo, maar met chemo heb je de regulier achter je staan, dus dan is het 'goed'.
Voor mij valt er te leven (tot nu toe) met 'mijn' Lyme en fibromyalgie, dus ik ga liever gewoon dood.
Maar zet me voor het blok met de keus, Chemo of MMS, kies ik wel voor het laatste.
Het is de hoeveelheid die de giftigheid bepaalt, Paracelsus
Wat is duurder, Chemo of MMS?

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.

angel1978
Berichten: 10945
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door angel1978 »

Pimpeloen schreef:Wat een triets typetje ben jij zeg om zo te moeten reageren!

Wellicht zinnig om het volgende eens door te nemen (als dat lukt)...

http://www.apotheker.at/Internet/OEAK/N ... hysica.pdf

Zul je vast en zeker in je alwetendheid ook wel weer iets snedigs op te zeggen hebben. O nee wacht - als ie het niet wil weten is de bron natuurlijk weer niet goed genoeg! Dat zal dan wel weer het volgende zijn...
Wat wil je hiermee aantonen ? Een link dumpen is niet zo ingewikkeld...

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door snepke »

Als het dan zo'n wondermiddel is(wat ik betwijfel)dan gebruiken ze het toch in ziekenhuizen e.d ook.
Dan is iedereen gezond en niemand ziek.
Dan kan je net zo goed een flesje water door Yomanda laten "instralen" dan heb je ook een wondermiddel dat echt "helpt"
Sorry maar ik geloof er geen zak van.
Mensen die ziek zijn pakken alles aan om beter te worden.
En daar spelen hun mooi op in met hun "wondermiddel"

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door snepke »

Ze zullen aan mij weinig verdienen.(niets dus)

A. Onneweer
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 okt 2009 14:31

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door A. Onneweer »

@ seconds-out
De kwakzalverbranche is een schimmige markt vol duistere crimineeltjes die er niet voor terugdeinzen om de bevolking te vergiftigen met MMS troep.
Zaken zijn zaken en de dealers zullen hier alles in het werk stellen om hun kwakzalvershandeltje ook in de toekomst te kunnen voortzetten.


Over drugs maar te zwijgen... Vind ik eigenlijk nóg erger

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Eisenbrecher

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Eisenbrecher »

@second-out
TROS Radar
Site Admin

Geregistreerd: 22 apr 2004 10:56
Berichten: 1961

Bericht Re: Lyme-patiënten het bos in gestuurd
Erg veel berichten verwijderd uit dit topic. De gebruikers die zich schuldig maakten aan beledigende teksten en offtopic berichten hebben een waarschuwing gekregen. Bij de volgende overtreding zullen zij verbannen worden.

Dus zou me maar gedeisd houden als ik jou was.

Gesloten