LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bezorgservice Albert

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
mafvogeltje
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 jun 2011 19:14

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door mafvogeltje »

Uw familielid kan de boodschappen b.v. voor 2 weken tegelijk inslaan. Of samen met de familie/buren, teneinde aan het bezorgbedrag te komen.

Henri505
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 apr 2012 20:34

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door Henri505 »

Dank voor bovenstaande reactie. Voor twee weken inslaan is niet mogelijk, zeker gezien de voorgaande discussie over de beperkte houdbaarheidsdatum van de bezorgde goederen. Eén week lijkt al "op het randje". Wat die buren betreft, die kunnen en doen het nog zelf. Een keer ook boodschappen voor de persoon in kwestie zou incidenteel kunnen, maar is geen structurele oplossing. Overigens zou het logisch zijn dat er voor een kleinere bestelling ook meer bezorgkosten worden berekend en de bereidheid om dat te betalen is er. Nu alleen nog een bedrijf met wie we zaken kunnen doen. Suggesties blijven welkom en worden zeer gewaardeerd.

janneke44
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2012 19:55

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door janneke44 »

"vers" bij Albert bleek weer eens rot en niet vers.

De service van Albert is prima wat betreft niet bederfelijke artikelen.
Het bestellen is makkelijk; je wordt goed op de hoogte gehouden, de diepvriesprodukten zijn inderdaad goed gevroren,maar:

Echter..de zogeheten VERSE produkten zijn helemaal niet vers!


Zo kreeg ik sla die ,volgens de opdruk, nog 2 dagen houdbaar zou zijn maar die al aan het rotten was!

De maaltijdsalades waren officieel ook nog 2 dagen houdbaar maar ook daar waren de bladgroenten al slap en duidelijk niet meer vers.

Overleggend met de klantenservice van Albert: 0800-252523 , vertelt men mij dat het ook maar 2 dagen houdbaar hoeft te zijn;dat staat in de algemene voorwaarden,zo werd mij toegesnauwd.
Ik vind dit werkelijk onacceptabel! Slappe en verrotte groente is niet vers,wat er ook voor datum op geprint staat.

Ik pak de algemene voorwaarden erbij en wat denk je...NERGENS staat dat hun "verse" produkuten maar 2 dagen houdbaar hoeven te zijn. Als dat zo zijn had ik echt geen "verse" producten gekocht .

Ik vind dit een duidelijk geval van misleiding.
Ik kan niet met de halfrotte en niet verse producten terug naar de winkel want Albert is een aparte afdeling en geld kreeg ik ook niet terug want het was ,volgens de verpakking , toch echt nog 2 dagen houdbaar.

Kortom, koop NOOIT "verse" produkten bij Albert want ze hebben werkelijk geen idee wat vers behoort te zijn en de afhandeling bij klachten is ronduit belabberd.


:roll:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door Emmy75 »

janneke44 schreef:Ik pak de algemene voorwaarden erbij en wat denk je...NERGENS staat dat hun "verse" produkuten maar 2 dagen houdbaar hoeven te zijn. Als dat zo zijn had ik echt geen "verse" producten gekocht .
Dan staat er dus ook nergens dat het langer houdbaar moet zijn.

Gesloten