LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ROFRA Home

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door crazyme »

Emily schreef: En dat de medewerkers gefilmt zijn vind ik kwetsend voor ze!
Ze doen gewoon hun werk maar zijn nu wel flink goed op tv geweest!
Niet erg fijn voor je privacy lijkt mij!
Het stiekem filmen van medewerkers is te laf voor woorden. Tijdens de "verkoopgesprekken" hebben ze natuurlijk net zo lang liggen zuigen tot de medewerkers maar gewoon zeggen wat de klant kennelijk wil horen.

Het demonstratief intypen van trendhopper in google is een journalist onwaardig. Deze moet weten dat de rankings bij Google met geld zijn te beïnvloeden.

Niet om de de praktijken van Rofra goed te praten, maar de journalistieke kwaliteit van dit onderwerp is nog veul slechter dan de meubels van Rofra.....

Tiocchi
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 jun 2005 13:50

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door Tiocchi »

Ik lees dat er meer mensen zijn waarvan de stoffen bekleding binnen no-time is verkleurd. Wellicht een idee om onze klachten te bundelen en gezamenlijk een advocaat in de arm te nemen? Alleen schiet je niet echt op, Rofra heeft een behoorlijke plank voor het hoofd is wel duidelijk. Misschien als we met een hele groep zijn dat het meer uithaalt (en het scheelt gigantisch in de kosten!)

Ook wij hebben een bank gekocht bij Rofra Home (Heerlen). Antracietgrijze stof is hier ook al binnen het jaar verkleurd (rood/bruinig). Ziet er werkelijk niet uit, mensen die het zien spreken er schande van. Rofra stelt in haar voorwaarden dat verkleuring onder invloed van zonlicht en/of lampen niet als gebrek gelden. Wat een onzin! Heb hier eetkamerstoelen staan die al 9 jaar oud zijn, bekleed met antracietkleurig stof en nog niets aan verkleurd. Ook wij accepteren niet dat er nu al zo'n ernstige verkleuringen zijn opgetreden. Ook wij zijn niet geattendeerd op deze "eigenschap" en de bank in de showroom die pal voor de enorme glazen etalagegevel stond vertoonde dit mankement niet. Je kunt nieuwe hoezen kopen à 500 Euro. Zie me dat al ieder jaar doen... wordt een belachelijk dure bank. Klacht ingediend, maar ik heb er weinig vertrouwen in als de tenenkrommende verhalen hier zo lees.

Daarom nogmaals mijn oproep om eventueel deze klacht te bundelen?

AaltjeGrietje
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 nov 2010 22:52

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door AaltjeGrietje »

Vorig jaar bij Rofra Home Groningen 2 hanglampen met stoffen kap gekocht en bij thuiskomst bleek dat de kappen niet gelijk waren van kleur. In de winkel was dat niet te zien ivm slecht licht.
Terug gegaan naar de winkel waar wij een zeer vervelende medewerker troffen en met veel moeite de man weten over te halen 2 nieuwe te bestellen. Maar ook die bleken(na 3 weken te hebben gewacht op de nieuwe kappen) niet gelijk van kleur.
Ze waren ook niet meer te leveren en wij wilden ons geld toen terug omdat niet geleverd kon worden wat wij graag wilden.
Dit was volgens de medewerker echter niet mogelijk.
Na vele telefoontjes met het hoofdkantoor is ons verteld dat we een mail moesten sturen met ons verhaal.
Ondertussen hebben wij contact gehad met de consumentenbond en die heeft ons toen verteld dat wij idd recht hadden opgeld terug.
Na anderhalf maand kregen wij als antwoord van Rofra dat we in overleg moesten met de medewerker van het betreffende filiaal.
Die weigerde elke medewerking en was alleen bereid een tegoedbon te geven.
Onder protest hebben wij die toen maar geaccepteerd.
Ook wij hebben dus een hele vervelende ervaring met Rofra Home en komen daar ook nooit weer.
De wijze waarop wij zijn behandeld is echt schandalig.

Emily
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 nov 2010 17:57

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door Emily »

tennis schreef:
seuren schreef:Het is net zoals met KPN etc. miljoenen klanten die tevreden zijn en bij 2% gaat het mis. Geef iemand de kans en Radar naait mensen alleen maar op.
Precies, zo denk ik er ook over.
Maar klagen en zeuren om (meestal) niets , is blijkbaar in deze maatschappij niet meer weg te denken.
Zo denk ik er ook over! Radar naait mensen op en zo met dit programma kan je je concurrenten wel heel makkelijk pakken!

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door tennis »

Emily schreef:
tennis schreef:
seuren schreef:Het is net zoals met KPN etc. miljoenen klanten die tevreden zijn en bij 2% gaat het mis. Geef iemand de kans en Radar naait mensen alleen maar op.
Precies, zo denk ik er ook over.
Maar klagen en zeuren om (meestal) niets , is blijkbaar in deze maatschappij niet meer weg te denken.
Zo denk ik er ook over! Radar naait mensen op en zo met dit programma kan je je concurrenten wel heel makkelijk pakken!
En verwijderd berichten, welke niet in strijd met de forum regels zijn!

shanneman
Berichten: 0
Lid geworden op: 05 nov 2010 11:51

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door shanneman »

we hebben een warnick cupboard gekocht bij Rofra in juni dit jaar. Ook bij ons veroorzaken de deurtjes krassen in de kast en was de lak afgesleten.
we hebben een nieuwe kast gekregen, nadat er tijdens het ophalen voor reparatie iets mis was gegaan en de kast nog meer beschadigd was. de koof van de nieuwe kast is nog niet goed en daar wachten we nu op, die paste niet. we zijn wel steeds correct geholpen aan de telefoon en ik moet wel zeggen dat ik de bijdrage in radar mager vond qua voorbeelden.
ik wil nog wel opmerken dat er in de voorwaarden van Rofra nog iets vreemds staat namelijk dat de levensduur maximaal 5 jaar is van meubels bij hun gekocht. Als ik 1.650 euro uitgeef voor een kast hoop ik dat ie over vijf jaar ook nog staat.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door crazyme »

shanneman schreef:ik wil nog wel opmerken dat er in de voorwaarden van Rofra nog iets vreemds staat namelijk dat de levensduur maximaal 5 jaar is van meubels bij hun gekocht. Als ik 1.650 euro uitgeef voor een kast hoop ik dat ie over vijf jaar ook nog staat.
En dat zal ook vast wel.

Dat zetten ze erin om te voorkomen dat mensen extreme verwachtingen creëren en onmogelijke discussies te voorkomen.

Zo van : het meubel is na 2 jaar stuk, ik vindt dat een kast 25 jaar moet meegaan dus ik betaal 2/25 deel van de kosten.

moelm
Berichten: 0
Lid geworden op: 07 nov 2010 22:04

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door moelm »

Ook wij hebben een tafel, stoelen en kast bij rofra home gekocht, natuurlijk allemaal niet op voorraad en moesten een paar maanden wachten op de levering. Over de tafel en stoelen zijn we tevreden maar de kast was erg slordig afgewerkt. afdeklatjes niet geschuurd, splinters eraan, verdruppels, gele vlekken, planken niet waterpas, schade, niet mooi sluitende deuren.
Na het klachtenformulier voorzien van foto`s op te hebben gestuurd bleef een reactie van de rofra uit. Toen we ons beklach deden in de winkel beloofden ze ons contact op te nemen met de service afdeling en ons terug te bellen. ze hebben ons niet terug gebeld en zijn dus nogmaals terug gegaan naar de winkel. ze zouden een mailtje sturen. op de vraag of ze een CC naar mijn e-mail adres wilden sturen gingen ze niet in. Ik ben na een uur terug gegaan met de vraag of ik de mail in mocht zien die ze verstuurd hadden. deze was inderdaad verstuurd en uiteindelijk kregen we een e-mail van service@rofrahome met de mededeling dat ze de kast op zouden komen halen. een maand geleden kreeg ik een mail dat ze de kast gerepareerd terug zouden bezorgen waarop ik meteen gebeld heb met de vraag of dat wel de moeite waard was met zoveel gebreken. de man moest eerlijk bekennen dat de kast nog niet eens beoordeeld was en zou direct contact opnemen. hij heeft ons diezelfde dag nog terug gebeld en inderdaad, we kregen een nieuwe kast maar dit zou nog wel iets langer duren dan de eerder verzonden leveringsdatum. 1 december hopen wij een nieuwe kast te krijgen en hopelijk is deze direct goed.

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door Shine »

De directeur had de opstelling:
'Ik luister niet, maar kakel gewoon door. Aan Rofra ligt het niet, wij wassen onze handen in onschuld.
Ja, er gaat wel eens wat mis, maar dat calculeren we in. Dat hoort bij zaken doen. Veel aandacht besteden we hier niet aan'.

Mag allemaal zo zijn meneer de directeur, maar als er serieuze klachten zijn dient u die ook serieus te behandelen. En daar ontbreekt het bij u aan. Als u de consument niet serieus neemt, neemt de consument u ook niet serieus.
Uw presentatie bij Radar is daar helaas een luide getuige van.
En helaas, zelfs uw eigen personeel geeft toe dat het achter de schermen bij Rofra behoorlijk rammelt.

jodyvdlinde
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 nov 2010 15:58

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door jodyvdlinde »

11 november 2010,
Wij hebben in okt 2009 meubels gekocht bij rofra home 1 kast van 2000 euro.
Eetkamertafel van 1000 euro.
4 eetkamerstoelen van 275 per stuk.
Salontafel van 800 euro.
De meubels kwamen binnen ,de stoelen waren verkeerd bekleed andere stof dan dat wij
uitgekozen hebben.
De bezorgers breken het verbindingsstuk van de eetkamertafel.
Er zit kleurverschil in de meubels ,de een is creme de andere zit een rozige gloed.
De stoelen gaan terug ,de volgende keer zijn de stolen goed bekleed maar is de kleur van het verf een andere kleur dan de tafel,ook het verbindingsstuk is een andere kleur.
Als er op een gegeven moment een nieuw verindingsstuk aan zit dan gaan de tafelpoten splijten.
Als voor de derde keer de eetkamerstoelen terug komen ,ja je leest het goed dan zijn ze weer verkeerd bekleed
Ze hebben zelfs alle meubels een keer meegenomen om alles dezelfde kleur te spuiten
Op de eetkamertafel,die bij ons niet optimaal gebruikt omdat hij meer voor sier in de woonkamer staat kwamen vlekken die je er niet af krijgt,zo ook op de salontafel.
Dit hebben ze ook weer meegenomen maar heeft ook geen resultaat gehad.
Het ingelegde blad van de salontafel liet los.
We hebben veel geduld gehad .
We hebben een half jaar leen meubels gehad waar je mee voor schandaal zit.
We zijn totaal 2 keer in vaassen geweest,Dhr slot deed een voorstel,we mogen de meubels omruilen behalve de stoelen.
Dus je bent toch gebonden aan dezelfde meubels.
Wij willen gewoon ons geld terug ,hier trap ik niet meer in,slechte kwaliteit
We zijn met rechtbijstand bezig,vorige week in vaassen geweest met een onafhankelijk iemand im naar de tafelbladen te komen kijken.
Dat moest goed zijn,oke dat moeten we nog ervaren,maar je wilt het niet geloven zo dom als ze zijn ze hebben gewoon de hele tafel en salontafel omgeruild ,dus zit er weer kleurverschil in de stoelen zijn creme en de eetkamertafel en salontafel zijn wit en niet doorgeschuurd zoals het hoort.
ongelooflijk!!
Mensen koop nooit iets bij rofrahome,de winkel doet mooi aan maar daar is het meegezegd .
Slechte kwaliteit .
Ze praten in hun eigen straatje we hebben opeens een afwijkende kleur gekozen,gewoon de kleur die in de winkel stond,maar ja ze weten zelf niet wat ze doen.
ach we gaan gewoon verder ,jammer dat ze de mensen niet tevreden stellen en wat beleefder zijn dan zouden ze klanten over houden.
Jullie horen nog van ons.
Binnenkort komt er weer iemand kijken voor de kleur van de meubels

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door sjoegel »

Het zal me niets verbazen als straks de deuren ineens dicht zitten door een faillissement bij Rofra. Immers als ze klachten niet meer op gaan lossen - binnenkort zijn ze toch weg - is het einde in zicht.

Als Rofra een serieus bedrijf is, gericht op de toekomst hadden ze gezegd in het TV programma; Sorry, excuses, we waren helemaal van het pad af, Frank Slot is de laan uit, ik Schimmel, ga alle klanten morgen schadeloos stellen. Niet met nieuwe rommel maar met geld. Alle klachten wegkopen. Dan kun je met andere producten met een schone lei beginnen. Ze blijven de ellende nu maar voor zich uit schuiven.

In het hout wat Rofra gebruikt voor haar meubelen zit veel hars wat op den duur door de verf komt. Daar krijg je een rossige gloed van. Meestal komt dit pas na een paar jaar. De garantie is dan natuurlijk verlopen.

Ik zou gewoon mijn geld terug eisen.

Jordache
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2010 12:18

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door Jordache »

Maandag 01-11 j.l. was ik in de uitzending van Tros Radar inverband met de 'baggerbank' gekocht bij 'baggerbedrijf' Rofra. Op internet zijn duizenden klachten te vinden over dit **** bedrijf. Uit mijn omgeving hoor ik ook hoe iedereen de direkteur van Rofra, de heer Schimmel, vond overkomen, niet echt een correcte slimme zakenman. Hieronder volgt de het e-mail contact met Rofra ná de uitzending. Rofra is en blijft 'klantvriendelijk' (haha), oordeel zelf:

MIJN MAIL AAN ROFRA:

Geachte heer / mevrouw,

Precies een week geleden was ik, vanwege mijn tweezits bank, in het programma Tros Radar. De directeur van Rofra was hierbij ook aanwezig.
Op advies van de redactie van dit programma doe ik u deze mail toekomen.
U kunt het programma terug zien om mijn klachten te horen; in het kort samengevat: kussens binnen no time stuk (is uiteindelijk opgelost), scheuren in hout, doorgezakte kussens met constant rugpijn als gevolg en enorm statische stof.
Ik heb heeeeeeel veel keer telefonisch contact gehad met Rofra maar hier werd niets mee gedaan.
De bank staat nu bij een erkend stoffeerder in Veenendaal om opnieuw gestoffeerd te worden aangezien het constant onder stroom staan vanwege een statische stof ondoenlijk is. Vanwege de slechte vulling van de kussens wordt er nu koudschuim (zoals het hoort) als vulling gebruikt.
Tevens wordt kosteloos de scheuren in het hout gerepareerd.
Ik verzoek u vriendelijk om deze kosten €1080,00 over te maken aan de stoffeerder, waarna ik Tros Radar zal laten weten dat mijn klachten perfect zijn opgelost. Kunt u zich hierin niet vinden dan zal ik dit tevens aan Tros Radar vermelden en overweeg ik mijn DAS rechtsbijstand verzekering in te schakelen aangezien ik van een expert een rapport kan krijgen waarin vermeld staat dat deze stof en vulling 'bagger' is. Het is inderdaad een showroommodel maar volgens DAS doet dit niets af aan het feit dat ik een deugdelijke bank dien te krijgen. Op de bon staat niet vermeld dat er kussens stuk zijn, scheuren in het hout zitten, kussens enorm zijn doorgezakt en dat de bank statisch is. Dit alles kan natuurlijk niet komen doordat een klant eens op een bank gaat zitten.
Zou dit wel zo zijn dan verkoopt Rofra nog slechtere meubelen dan nu al blijkt. Ik wacht 14 dagen af en zal dan zonder verder bericht stappen gaan ondernemen aangezien ik geen zin meer hebt in bellen, bellen, bellen en blijven bellen met Rofra.

Met vriendelijke groet,
Jacqueline Demmendaal


REACTIE VAN ROFRA:

Geachte mevrouw Demmendaal,

Wij zijn van mening u te hebben verkocht een showroommodel. De gebreken waren in de showroom duidelijk zichtbaar.

Om die reden was de bank sterk afgeprijsd.

Uit coullance hebben wij destijds gepoogd u tevreden te stellen.

Het statisch zijn van de stof heeft vaak te maken met zijn omgeving.

Dat foam en of het verwerkte schuim zachter wordt in het gebruik is een alom bekent en normaal verschijnsel.

Dat nu alleen al de herstelkosten van de stoffering € 1080,00 bedragen, bevestigd het extreem lage aankoop bedrag van de sofa in zijn geheel. Duidelijk is dat wij 40% korting hebben gegeven op uw sofa en vermeld hebben dat deze gebruikt is in onze showroom.

Op uw vriendelijke verzoek 90% van het aankoop bedrag over te maken aan u, waarna u Tros Radar positief gaat berichten, gaan wij niet in. Het staat u vrij dreigementen te uiten inzake Radar en Das rechtsbijstand.

Wij zien een onafhankelijk deskundigen oordeel met vertrouwen tegemoet.

Vriendelijke groet,

Frans Schimmel


MIJN RETOURMAIL:

Goedemorgen,

Gezien uw 'vriendelijke' overkomen in Tros Radar had ik onderstaande reactie wel verwacht. Daarbij spreken de klachten over Rofra op internet boekdelen.

De gebreken waren zeker niet zichtbaar anders hadden wij deze bank niet gekocht. De statische stof heeft niets te maken met de omgeving, in onze vorige woning hadden wij een houten vloer en in de huidige woning een stenen vloer. In beide woningen bleef dit probleem bestaan.
Een erkend stoffeerder geeft aan dat deze waardeloze stof niet eens verkocht wordt door een stoffeerder en dat de vulling het goedkoopste van het goedkoopste is, bagger dus. Het zegt in ieder geval alles over de kwaliteit meubelen die Rofra verkoopt. Zelfs het staan in een showroom is teveel voor een bank van Rofra, laat staan als men die daadwerkelijk gaat gebruiken.

Wat betreft uw zin: "dreigementen uiten" is wellicht uw manier van omgaan met mensen en is zeker niet onze manier. Wij dreigen niet maar geven gewoon aan dat wij Tros Radar op de hoogte zullen houden en wellicht komen zij hier in een latere uitzending nog op terug.
Ons e-mail contact zal ik op internet zetten zodat mensen zelf kunnen oordelen over de kwaliteit van Rofra meubelen en vooral de klantvriendelijkheid van dit bedrijf.

Met vriendelijke groet,
Fam. Demmendaal uit Amersfoort.

Hij kletst uit zijn nek betreffende 40% korting aangezien Rofra home niet eens een naam wist van de bank en ook de orginele prijs niet. Een tweezitsbank van ruim boven de €1200,00 (exclusief kussens) vind ik nu niet bepaald het koopje van de maand. Daarbij: indien de banken na staan in de showroom al op instorten staan (zo zegt de charmante heer Schimmel dat) wat gaat er dan gebeuren met een bank die daadwerkelijk gebruikt gaat worden?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik begrijp die mevrouw wel. Die 90% korting heeft ze nodig om die bank te laten repareren. Dus zo onredelijk is het niet wat ze vraagt.

remixx
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 okt 2010 10:00

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door remixx »

hallo allemaal,
Een ding snap ik niet , van de meesten mensen die iets bij rofra hebben gekocht, als er iets word geleverd en het is niet goed , zet er gelijk een advocaat op , geef rofra 1 keer de kans , want dat ben je verplicht, om hun fout te herstellen , gaat het dan nog niet goed , dan laat je de koop ontbinden .
Zo ook bij ons , de tafel met houtworm staat nog steeds bij mij binnen, ze krijgen van ons nu nog 1 keer de kans om hun fout recht te zetten , brengen ze mij weer een tafel die niet deugd , op welke manier dan ook , zien we elkaar voor de rechter , en geloof mij , elke advocaat zegt dat je die zaak op je sloffen gaat winnen , dus je geld krijg je terug , en dat is de enigste remedie tegen rofra.
Ook laat ik voor dat de tafel word opgehaald mijn anderen meubels goed nakijken , en onderzoeken op houtworm, want die rofratafel staat immers al van september in ons huis , ook daar heeft mijn advocaat hun aanspakelijk voor gesteld .
Dus even samen gevat, is er na dit gezeik nog iemand die ook maar iets bij rofra wil gaan kopen , dan weet je nu precies wat je moet doen , ook lijkt het me raadzaam dat radar hier zeker op terug moet komen , en mensen verder in deze moet helpen , we moeten hierin echt samenwerken .
grtjs remixx

Jordache
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2010 12:18

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door Jordache »

Ik wil nog even reageren over onze statische bank. Iemand schrijft dat ik 90% van de aankoopprijs terug zou willen hebben, dat is onjuist. Ik wil gewoon een niet statische bank en leuningen die niet van kitresten aan elkaar hangen. De luchtvochtigheid is bij ons altijd in de gaten gehouden vanwege de houten vloer, nu hebben we een stenen vloer en de bank bleef statisch. Nu is de bank opnieuw bekleed, leuningen zijn gemaakt, nieuwe kussens met koudschuimvulling zodat we niet meer met onze billen op de bodem zitten, en .... we kunnen gewoon de dvd recorder en deurkrukken aanraken, wat een verademing! Complimenten aan stoffeerderij Viegen te Veenendaal! Ons probleem is, doormiddel van veel extra geld uitgeven, opgelost dus wat ieder ander doet moet hij of zij zelf weten. Ik heb geprobeerd te waarschuwen voor Rofra en met mij vele andere mensen. Radar gaat echt geen tijd in een onderwerp steken als daar slechts enkele vage klachten over zijn. Mensen wees gewaarschuwd voordat je bij Rofra koopt. Ze zijn niet aangesloten bij de CBW omdat ze daar vanwege hun 'bagger meubelen' en vele klachten zich niet bij aan mogen sluiten. Er gaan geruchten dat sommige filialen van Rofra op het punt staan om over de kop te gaan dus elke aanbetaling is weg! Niet aanbetalen dus als je al zin hebt om met dit bedrijf in zee te gaan!
Succes en wijsheid toegewenst aan iedereen!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door crazyme »

Jordache schreef:Ik wil nog even reageren over onze statische bank. Iemand schrijft dat ik 90% van de aankoopprijs terug zou willen hebben, dat is onjuist.
Waar komt die 90% dan vandaan ?

16again
Berichten: 16089
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door 16again »

herstellen van de bank??
Ik verzoek u vriendelijk om deze kosten €1080,00 over te maken aan de stoffeerder

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door crazyme »

Dan wil ze dus toch 90% terug hebben van de bank.

En dan klopt haar bewering dat ze geen 90% terug wil hebben niet.

16again
Berichten: 16089
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door 16again »

En dan klopt haar bewering dat ze geen 90% terug wil hebben niet.
Vanuit het oogpunt van de klant klopt dat wel. Er is dan gewoon aankoopprijs van de bank betaald, en die bank is (na herstel elders) eindelijk naar wens.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: ROFRA Home

Ongelezen bericht door crazyme »

16again schreef:
En dan klopt haar bewering dat ze geen 90% terug wil hebben niet.
Vanuit het oogpunt van de klant klopt dat wel. Er is dan gewoon aankoopprijs van de bank betaald, en die bank is (na herstel elders) eindelijk naar wens.
Het is goed hoor, dan is het geld wat ze van Rofra terug wil hebben geen 90% van de prijs die ze er voor heeft betaald. Omdat het voor een "goed" doel is passen we de rekenregels gewoon even aan. Net zo makkelijk.

Gesloten