LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toeslag kinderopvang

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: Toeslag kinderopvang

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

worden jullie niet moe van jezelf. Wat schieten we hiermee op?

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: Toeslag kinderopvang

Ongelezen bericht door troubleshooter »

tennis schreef:
troubleshooter schreef:Hoe dan ook, ik taal er verder niet naar, ik wil echter allen wel verzoeken nog een ander, nog mij aan te vallen op de wijze van uiting of wat dan ook. We doen hier allen ons best om er samen iets van te maken en laat dan een ieder in zijn/haar waarde.
Wat bedoel je met waarde, misschien zoiets:
troubleshooter schreef:Ik geef u 1 goed advies, studeer eerst rechten alvorens hier een reactie te plaatsen.
Lees nu zelf eens wat u uitkraamt hier! Waar slaat dit op? Onze vader geve wijsheid, het is echt brood nodig.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Toeslag kinderopvang

Ongelezen bericht door tennis »

troubleshooter schreef:
tennis schreef:
troubleshooter schreef:Hoe dan ook, ik taal er verder niet naar, ik wil echter allen wel verzoeken nog een ander, nog mij aan te vallen op de wijze van uiting of wat dan ook. We doen hier allen ons best om er samen iets van te maken en laat dan een ieder in zijn/haar waarde.
Wat bedoel je met waarde, misschien zoiets:
troubleshooter schreef:Ik geef u 1 goed advies, studeer eerst rechten alvorens hier een reactie te plaatsen.
Lees nu zelf eens wat u uitkraamt hier! Waar slaat dit op? Onze vader geve wijsheid, het is echt brood nodig.
Dit had je mij geschreven, dus ben je nu onschuldig?
Verder geen uitleg meer!

Katja Toonen
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2011 09:52

Re: Toeslag kinderopvang

Ongelezen bericht door Katja Toonen »

Hallo allemaal,

Ook wij moeten 4660 ! euro terug gaan betalen.
Met dank aan gastouderbureau Darkom. Wij konden kinderopvangtoeslag terugkrijgen over de 6 reeds opgepaste maanden na ontvangst van VOG in december 2007. Nu zegt de belastingdienst na 4 jaar en 2 bezwaarschriften dat wij geen recht hebben gehad op het geld. En of wij (een jong gezin met 2 kinderen 4 en 5 jaar oud) eventjes 4660 euro willen betalen, slapeloze nachten heb ik ervan !!! Waar zijn ze bij de belastingdienst mee bezig?! En die lui van Darkom (natuurlijk met de noorderzon en al het geld vertrokken) lachen zich een breuk.
Zo oneerlijk, bah !
Wat kan ik hier nu nog aan doen, ervaringen ?

B.v.d

Groeten Katja Toonen

mahveldhuizen
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2013 19:55

Re: Toeslag kinderopvang

Ongelezen bericht door mahveldhuizen »

Ik ben opzoek naar ouders die ook gedupeerd zijn door Gastouderbureau De Appelbloesem , want ik moet het gehele toeslag bedrag terug betalen aan de belastingdienst !!!
Wil graag ideeen op doen ,wat andere ouders zoal al hebben ondernomen om tot een oplossing te komen, of dat er misschien een potje is opgesteld voor de opgelichte gezinnen, of iets anders !!!
MVG Mary Veldhuizen

Gesloten