LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toptijdschriften

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Toptijdschriften

Ongelezen bericht door Radar »

Stel, u houdt van boten. Dan is een gratis abonnement op een boten-tijdschrift misschien iets voor u. U betaalt slechts een klein bedrag aan verzendkosten en vervolgens ontvangt u het maandblad een jaar lang thuis.

Leuk, alleen jammer dat het geen maandblad over boten blijkt te zijn maar over computers. Er gaat dus iets mis bij uitgeverij Toptijdschriften. Dat kan, maar helaas is dit slechts het topje van de ijsberg.

Maandag 6 september om 20.30 uur in Radar

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou... hoeveel topics daar wel niet vol over geschreven zijn...

seuren
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:35

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door seuren »

Het gaat om een uitzending niet over topics !

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik bedoel dat die uitzending oud nieuws is.

seuren
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:35

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door seuren »

Ja klopt maandagavond na de uitzending.

lazy-lois
Berichten: 36
Lid geworden op: 25 aug 2010 01:26

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door lazy-lois »

Inderdaad dan is het oud nieuws;)

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door tennis »

witte angora schreef:Ik bedoel dat die uitzending oud nieuws is.
Laten wij daar nu niet over seuren, en maandag de uitzending afwachten.
Misschien wordt deze ook in Amersfoort gezien!

seuren
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 jul 2010 14:35

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door seuren »

Dus gaat het over een toekomstige uitzending je verwart me vast met iemand anders, ik woon niet in Nederland en kom ook niet uit het Midden van het land maar ze zullen de uitzending ook wel in Amersfoort, Amsterdam, Groningen etc.kunnen ontvangen, volgens mij.

Dus wie seurt hier nou ?

D. Hanekamp
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 aug 2010 20:31

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door D. Hanekamp »

Best goed dat hier aandacht aan wordt besteed !

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door witte angora »

Pffffff..... wat valt er nog te zien. Als je de topics kent weet je al waar het over gaat. Maar goed, we leven in een vrij land, iedereen mag kijken naar wat hij wil. Ongeacht waar je ook woont.

Hettyadvokaat
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 okt 2009 16:25

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door Hettyadvokaat »

ik heb zelf ook ooit een abonnement op bootjournaal gehad. ruim voor het einde van het nieuwe abonnementsjaar opgezegd. Was het geld inmiddels én verhoogd én al afgeschreven.
Het heeft me 5 maanden gekost om het geld uiteindelijk terug te krijgen. Op het opgegeven adres zat geen enkele persoon die mij kon helpen tijdens een bezoekje....

BaJoFe
Berichten: 0
Lid geworden op: 06 sep 2010 20:34

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door BaJoFe »

Beste Trosradar,

Fijn dat er iets wordt gedaan aan Toptijdstriften.nl.

Graag wil ik me via deze weg aanmelden als gedupeerde. (hoor het graag als het anders moet)

Wij waren lid van Darts6. Dit blad kwam geheel te vervallen en wij hebben hierover bericht ontvangen een paar dagen nadat de uiterste inzend datum van het wijzigingsformulier afliep.
Ik heb toen direct een mail gestuurd. (nooit een reactie ontvangen alleen op de lezersbevestiging "niet gelezen")
Hierin heb ik gemeld dat we geen interesse hadden in een vervangend blad en het abonnement per direct op wensten te zeggen. En dat we hun brief met het wijzigingsformulier na de uiterste reageer datum hadden ontvangen.

Ik heb het geïncasseerde bedrag terug gehaald en het nummer laten blokkeren. Nadat ik van hen wederom een ongevraagd vervangend tijdschrift ontving (Camara&Computer) heb ik hen een aangetekende brief gestuurd met daarbij het ongeopende tijdschrift en het verzoek tot opzegging van het abonnement en in de bijlage de reeds gestuurde e-mail. Tot op de dag van vandaag heb ik nog niets van hen gehoord. Wel heb ik het vervangende tijdschrift nogmaals ontvangen.

Heb ik juist gehandeld en moet ik hen naar aanleiding van deze uitzending nogmaals een brief sturen met daarin het dringende verzoek het abonnement op te zeggen???

Hopelijk zijn er mensen met wijze raad.

Met vriendelijke groet.
BaJoFe

zwerusa
Berichten: 0
Lid geworden op: 06 sep 2010 21:12

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door zwerusa »

Deze firma is ook goed in het versturen van valse facturen voor niet geplaatste advertenties. En ook hier wordt niet gereageerd op telefoontjes en wordt niet teruggebeld.
Men stuurt zogenaamde bewijsnummers mee met de factuur, echter zonder bewijs, dus zonder dat er ook maar 1 advertentie in staat.

Oppassen geblazen met deze firma.

nohe
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2010 19:38

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door nohe »

Ook ik werd begin van dit jaar geconfronteerd met een abonnementsverhoging naar 39,95 en een blad op slechter papier met meer reclame. Het blad is eigenlijk niet veel meer dan een mooie reclamefolder .
Ondertussen aangetekend opgezegd, het koste TNT wat moeite om de aangetekende brief te bezorgen, maar uiteidelijk heb ik toch het bewijs van bezorging thuis gekregen.

Ga niet met toptijdschriften in zee, dit bedrijf is niet betrouwbaar.

damhe
Berichten: 0
Lid geworden op: 07 sep 2010 13:20

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door damhe »

Ik heb de uitzending niet gezien, maar ik hoorde toevallig van een collega dat het behandeld is.
Toevallig heb ik een abonnement op Moestuin. En ik was al van plan om er vooral op tijd mee te stoppen. Op e-mail was niet gereageerd. Ik heb dus het adres opgezocht op het internet en en brief gemaakt om aangetekend een opzegging te verzenden. En dat blijkt niet te kunnen. De postcode die op hun website staat is van een heel ander adres. Op de website staat: Moestuin, zeemanstraat 27, 2991 BG, Barendrecht

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door poespas »

Damhe, je kunt de uitzending online bekijken.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door Eddie2 »

damhe schreef:Ik heb de uitzending niet gezien, maar ik hoorde toevallig van een collega dat het behandeld is.
Toevallig heb ik een abonnement op Moestuin. En ik was al van plan om er vooral op tijd mee te stoppen. Op e-mail was niet gereageerd. Ik heb dus het adres opgezocht op het internet en en brief gemaakt om aangetekend een opzegging te verzenden. En dat blijkt niet te kunnen. De postcode die op hun website staat is van een heel ander adres. Op de website staat: Moestuin, zeemanstraat 27, 2991 BG, Barendrecht
Het maakt niet uit naar welk adres je post stuurt. Men reageert nergens op!

Dit gaat via Radar en de Consumentebond binnen enkele weken wat hoger gespeeld worden let maar op. Dit bedrijf heeft er alle schijn van een oplichtersbende te zijn.

aaltd
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2010 19:17

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door aaltd »

Ook wij zijn beetgenomen door Toptijdschriften. Diverse malen mails en brieven gestuurd met de mededeling dat wij geen abonnement meer willen, maar toch wordt er nog steeds geld van de rekening afgehaald en een blad gestuurd. Het blad steeds teruggezonden : "retour afzender"met een brief erbij maar ze blijven sturen. Diverse malen het geld gestoneerd maar nu maken ze er ineens een bedrijfsincasso van zodat je na 5 dagen niet meer kunt stoneren en ik nu dus mijn 39 euro kwijt ben. Hun rekening laten blokkeren bij de bank zodat er geen geld van ons meer afgenomen kan worden.
Ook geven ze aan dat zij een automatische incasso van ons hebben doch dat kan niet , aangezien wij nooit zoiets hebben afgegeven.
Tevens dreigen ze met een deurwaarder, die er nog steeds niet is geweest.

Kan hier nou echt niets aangedaan worden??
Bellen, mailen, brieven nooit enig taal nog teken van hen , maar wel geld afschrijven van andermans rekening.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door crazyme »

aaltd schreef: Ook geven ze aan dat zij een automatische incasso van ons hebben doch dat kan niet , aangezien wij nooit zoiets hebben afgegeven.
U kunt een klacht indienen dat men illegaal gebruik maakt van hun incassocontract bij equens. Zonder dat contract is het snel afgelopen met die fratsen.

verhoeckx
Berichten: 0
Lid geworden op: 24 sep 2010 00:29

Re: Toptijdschriften

Ongelezen bericht door verhoeckx »

BESTE TROSRADAR,
De firma Publiforce gaat gewoon verder met het afschrijven van geld (23-09-2010) van mijn rekening zonder machtiging!! Heb het direct laten storneren en blokkeren.
Dit keer onder een andere naam nl. Dadima bv en een ander rekeningnr.
Verder is het 't zelfde verhaal; ze reageren niet op mails,absurde prijsverhogingen en het allermooiste dat je het blad, in mijn geval de Horsimo,eerst onregelmatig en daarna helemaal niet krijgt toegestuurd!!!!!
Nou ik ben er klaar mee.
Wat ik eigenlijk heel raar vind dat ze ZOMAAR geld van mijn rekening kunnen halen.
Ik heb de ING om uitleg gevraagd hoe dit kan, de dame van de klantenservice zei,dat men zelfs bij mondelinge toezegging, geld kan laten afschrijven!?! MAAR die heb ik ook NIET gegeven!!
Nou ik hoop echt dat u deze OPLICHTERS kunt stoppen. Bijvoorbaat dank.

C.S. Verhoeckx

Gesloten