LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Wondermiddel' MMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
My Health
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:11

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door My Health »

Heb persoonlijk zeer goede ervaringen met MMS. Allerlei kleine ongemakken die samenhangen met lichamelijke schimmels, ten gevolge van ongunstige zuur-base balans in mijn lichaam waren verdwenen na een kuur van ongeveer 3 weken. Sliep beter, had minder uren slaap nodig, geen jeuk meer in oren. Helderziendheid weer helderder. Dit middel doodt niet de goede bacterieen zoals anti-biotica dat wel doet, slechts de ziekmakende.
John Humble is een man naar mijn hart. Hij heeft een open mind en hart en heeft een middel ontdekt waarmee hij al tienduizenden het leven gered heeft zonder enig winstbejag. Ook heeft hij elke toepassing eerst op zichzelf getest.
Het is de moeite waard zijn verhaal te onderzoeken!
Hij is een voorbeeld van de werkelijke gezondheidszorg die we binnenkort zulllen hebben ipv. de ziekteindustrie die nu heerst.
Het zou Radar sieren als bvb. de werkelijke achtergronden van de chemotherapie eens behandeld zouden worden. De chemische achtergronden van deze 'behandeling' zijn zeer schokkend en onthullend.
Het zegt mij genoeg dat het RIVM en de FDA als autoriteiten opgevoerd worden door Radar, terwijl het RIVM uitermate bedenkelijke vaccinaties gepusht heeft en nog steeds pusht en de misdaden van de FDA grenzeloos en verbijsterend zijn. Zelfs zo dat algemeen op wakkere sites in de usa de FDA bekend staat als " de Fraud and Deception Agency".
Het wordt tijd een revolutie voor een vrije gezondheid te starten in Nederland! Stop de bemoeienis door instituten die de belangen dienen van de Grote Farmaceuten ipv. onze Vrije Gezondheid.

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

Swami schreef:
hellforce666 schreef:
Mypos schreef:Wat een belachelijk slechte uitzending zeg over MMS. Er wordt helemaal niet ingegaan op het feit of het nou uiteindelijk werkt voor mensen en wat voor resultaten er mee zijn behaald.

En dan laten ze ook nog eens een woordvoerdster van de FDA aan het woord. Die organisatie is corrupt tot op het bot. Die gasten werken alleen voor de multinational die het meeste betaald wat in dit geval natuurlijk de farmacie is die als de dood zijn dat er een middel op de markt komt dat wel echt werkt in tegenstelling tot dat vergif wat ze zelf verkopen.

De Farmaceutische Industrie is een industrie waar biljarden in om gaan en hoe fout dat stelletje criminelen zijn hebben we toch allemaal wel kunnen zien bij de vaccins voor de mexicaanse griep. Het draait alleen maar om geld en zeker niet om het gezond maken van mensen. Dat kan ook niet eens als je belangrijkste doelstelling is om winst te maken. Want als alle mensen gezond zijn worden er geen farmaceutische produkten meer verkocht en kunnen ze de boel sluiten.

Ik zou zeggen geloof niks van deze uitzending en ga zelf op onderzoek uit.

beste mypos,
soms wordt er van de kijker verwacht dat als iets gebruikt wordt om zwembaden te reinigen, dat het niet bevorderlijk is voor de gezondheid, anders waren alle zwemmers in openbare zwembaden aids, kanker en lymeloos.

aangezien dit niet het geval is, is enige medicinale werking UITGESLOTEN.

mvg,
hellforce
Drink jij het zwembad leeg als je gaat zwemmen....??
niet leeg nee, maar je lichaam laat het merken als iets niet goed zit.

het enige medicijn waarbij je zeer zware klachten krijgt is cytostatica, geen zwembadreiniger!

natriumchloriet vernielt ook je gezonde lichaamscellen omdat het de vochtballans verstoort

Mypos
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:20

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Mypos »

hellforce666 schreef:
Swami schreef:
hellforce666 schreef:
even voor de duidelijkheid, mms wordt gebruikt om zwembaden schoon te houden,

natriumchloriet droogt uit en dood bacterien, dat houdt in: je darmen worden een droog bacterieloos buisje dat niet meer te redden is, laxeermiddel doet minder schade.

mvg,
hellforce

Heb je het geprobeerd hellforce.....?
beste swami,
iedereen die in openbare zwembaden komt, heeft contact met dit goedje gehad.
zwembadwater drinken is slecht voor je gezondheid...
Nee een chemokuur is goed voor je gezondheid! Dat is pas echt vergif.

Er valt nu hier op het forum al te lezen dat het gewoon werkt. En als ik dan mag kiezen tot een beetje diaree van MMS of jezelf volspuiten met vergif van een chemokuur dat weet ik wel wat ik kies.......

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

Swami schreef:He hellforce,

Hoeveel betaalt Radar je om hier een beetje cointelpro uit te oefenen...?

Al die MSM werkt voor de regering, NIETS maar dan ook werkelijk NIETS van ware aard komt uit de radio en de televisie.......
goeie middag, bij welke instelling loopt u rond?

ma goed even terzake, ik wordt niet betaalt, ik deed de propedeuse HLO op de HAN
en doe nu MBO verpleegkunde.

ik weet dus het nodige van chemische verbindingen.

mvg,
hellforce

lotte29
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:44

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door lotte29 »

Dit was echt absoluut een slechte uitzending.
Er is naar mijn mening totaal geen fatsoenlijke verdieping vanuit tros radar gedaan.
Ik dacht dat jullie objectief intelligent etc waren maar dit valt mij echt zwaar tegen.
Het kwam totaal niet serieus over.
Echt ongelooflijk.

Ik ga er vanuit dat hier nog op terug gekomen gaat worden want hier word ik gewoon misselijk van hoe slecht dit was.

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

wie zegt dat een chemokuur goed is? het is een vervelend middel dat gebruikt wordt als je het niet meer weet.

een chemokuur is als een atoombom op jezelf gooien en hopen dat het goed komt, maar dan met chemische toei

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

lees de veiligheidkaart is voordat je je mond opentrekt...
http://www.cdc.gov/niosh/ipcsndut/ndut1045.html

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

aaaaaaaaaaah
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

ik doe niet uit de hoogte, ma goed lees die rotkaart nou is en kom terug...
http://www.cdc.gov/niosh/ipcsndut/ndut1045.html

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

bbbbbbbbbbbb..
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

Swami schreef:
hellforce666 schreef:ik doe niet uit de hoogte, ma goed lees die rotkaart nou is en kom terug...
http://www.cdc.gov/niosh/ipcsndut/ndut1045.html

Ik hoef dat kaartje niet vriend, ik geloof niet in het systeem en al zijn gelul.

Ik heb MMS gebruikt en ban van ernstige infecties afgekomen waar geen anti-biotica wat aan kon doen........
Je moet goed in al dat gelul blijven geloven dat ze in je pompen, binnen een jaar wordt je hard gewekt als de pleuris uitbreekt op Moeder Aarde. Maar dan ben je al te laat met het vergaren van info kerel. Ik heb je een aanwijzing gegeven, die zou ik maar volgen als ik jou was.

Je krijgt pijn in je ballen van de spijt als je het niet doet.....
beste swami,
succes, ieder zijn weg
maar ik zeg: niet doen
ma goed mij boeit het niet als er iemand doodt gaat maar diegene is bij deze gewaarschuwd.

mvg,
hellforce

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

........................./
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Petraaa
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:16

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Petraaa »

Volgens mij werkt het beter om gewoon netjes te discussieren ipv te gooien met waarschuwingen en lelijke dingen toe wensen.

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

swami,
de kans dat jij het zwaarder hebt dan mij is kleiner dan 1%

maar je weet wat ze zeggen: iedereen gelooft wat ie zelf wilt.

ik geloof wat ik wil en jij wat jij wilt.

voor mij kan het niet erger worden, alleen lichter

mvg,
hellforce

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

Petraaa schreef:Volgens mij werkt het beter om gewoon netjes te discussieren ipv te gooien met waarschuwingen en lelijke dingen toe wensen.
kan, mij maakt het niet uit: ik ben van basisschool tot 4 havo voor vanalles uitgemaakt.

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

.....................
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:42, 2 keer totaal gewijzigd.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

..............
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

swami?
waar heb je een tesla toren nodig?

Gesloten