LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Wondermiddel' MMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

Swami schreef:
seconds-out schreef:
Swami schreef: Volg mijn linkjes kerel en WAKE UP, anders ga je zware tijden tegemoet......
De verkopers van MMS gaan zware tijden tegemoet nu iedereen weet dat het ordinaire kwakzalverij is.
En terecht, chloorbleekmiddelen horen thuis in het schoonmaakkastje.
Eerst de lnkjes bestuderen dan reageren.....
Alweer een systeem-voorgeprogrameerd wezen die denkt dat hij wat te vertellen heeft.........
ik zou toch maar even de huisarts naar je steekjes laten kijken, mischien moet er wat aangedraaid worden

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

rrrrrrrrrrrr
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

lllllllllllllllllll
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:43, 2 keer totaal gewijzigd.

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

Swami schreef:
hellforce666 schreef:swami?
waar heb je een tesla toren nodig?
9/11

Voor de kust van New York lag een lage druk gebied/Hurricane

Die hebben ze gebruikt als Tesla Coil gebruikt om die torens neer te halen, samen met micronukes en Nanothermiet, lang leze de zionist die Moeder Aarde regeert

http://video.google.com/videoplay?docid ... 754851772#

Dustification Dude
volgens mij dwaal je af, 9/11 is alweer lang gelee
bush is zn torens kwijt en het was zijn schuld ok dat weet iedereen in mn oude klas, niemand krijgt dynamiet op die hoogte behalve de vs.


maar we hadden het over natriumchloriet

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

Swami schreef:De verkopers van MMS gaan zware tijden tegemoet nu iedereen weet dat het ordinaire kwakzalverij is.
En terecht, chloorbleekmiddelen horen thuis in het schoonmaakkastje.
Eerst de lnkjes bestuderen dan reageren.....
Alweer een systeem-voorgeprogrameerd wezen die denkt dat hij wat te vertellen heeft.........[/quote]

ik zou toch maar even de huisarts naar je steekjes laten kijken, mischien moet er wat aangedraaid worden[/quote]


Heb het gehele circuit doorlopen broeder, van isoleercel tot afkickcentra, ik heb zelfs psychiaters aan de Prozac gekregen.

MAAAR...., ik ben normaal en dit systeem is volledig corrupt en verrot. Als je eerlijk bent in deze wereld wordt je kapot gemaakt.

Maar de tijden gaan veranderen. Nog enkele jaren en dan zullen mensen met een ware en eerlijke aard hun deel krijgen. De rest.......? Ik hoop en wens het beste voor hen maar vrees het ergste........[/quote]

dream on,
en steek ernog een op

Petraaa
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:16

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Petraaa »

Over hoe wij chloor ook nodig hebben:

http://www.belgochlor.be/nl/H302.htm

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

ttttttttttt
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

qqqqqq
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

we hebben chloor nodig, joh dat weet iedereen...
in de vorm natriumchloride: NaCl
natriumchloriet: NaClO² ontleed als het in contact komt met zuur in Na, een stof die begint te BRANDEN als het in contact komt met vocht, en ClO² de werkzame stof in zwembaden, dood bacterien, neemt vocht op waardoor de darmwand uitdroogt en uiteindelijk perforeert met bloedingen tot gevolg.

mvg,
hellforce

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

swami,
wie zegt dat allemaal?

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

ddddd
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

Pindakaaspotje schreef:
hellforce666 schreef:swami,
wie zegt dat allemaal?
dit soort discussies kan je nooit winnen... deze mensen verkondigen gevaarlijke teksten zonder enige chemische/biologische kennis.
ja joh dat weet ik, is altijd leuk toch, tegen iemands waan ingaan

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Ericman »

Beetje raar om een in vitro siuatie (zwembad) te vergelijken met een in viro situatie (menselijk lichaam). Zeggen dat als een schoonmaakmiddel pathogenen vernietigt in een zwembad, het dit ook doet in het menselijk lichaam, getuigt dan ook van het volledig ontberen van enige medische kennis, dan wel realiteitszin.

Het was te verwachten dat velen als door een wesp gestoken zouden reageren op deze uitzending van Tros Radar. Er zijn dan ook bijvoorbeeld duizenden die vinden dat ze zijn genezen door (klassieke) homeopathie, terwijl daarvan toch echt 100% wetenschappelijk is bewezen dat het niet werkt. Het placebo effect is een zeer krachtig verschijnsel met een sterke uitwerking op het fysieke lichaam.

Ik zeg niet dat MMS niet zou werken tegen de genoemde ziektes, het is echter geenszins klinisch getest. Hoe dan ook, in tegenstelling tot homeopathie, heeft dit middel een groot aantal gezondheidsrisico's. Een - om veiligheidsredenen - kortdurende en beperkte test op mensen (J.P. Bercz et al, 1982) wees uit dat chloordioxide geen significante (dus ook geen positieve) verandering teweegbracht. Intensievere dierproeven in 2010 wezen echter uit dat de schildklierfunctie verslechtert en het aantal rode bloedcellen significant daalt met potentieel de dood tot gevolg. Verder zijn er gevallen van overlijden bekend door inademen van de dampen die vrijkomen van een oplossing van chloordioxide. Met name mensen met longaandoeningen doen er goed aan uit de buurt van dit goedje te blijven.

Het is dus terecht dat er voor dit product gewaarschuwd wordt. De geruchten dat de FDA onder invloed staat van de farmaceutische en biotechnologische industrie en daardoor niet gauw nieuwe, alternatieve en goedkope middelen zal toestaan, zijn me bekend. Alhoewel ik soms ook mijn twijfels heb bij Amerikaanse overheidsdiensten en er aanwijzingen zijn dat er inderdaad inmenging is vanuit de industrie (krachtige lobby en de zogenaamde "revolving doors"), twijfel ik er niet aan dat de FDA in dit geval juist handelt. Een middel dat zo overduidelijk schadelijke kenmerken bezit en waarvan op geen enkele wijze klinisch bewezen is dat het ook maar enige invloed heeft op genoemde ernstige aandoeningen, valt niet te negeren.

Mensen, trap er in godsnaam niet in. Natuurlijk - zoals bij vrijwel alle alternatieve middeltjes - zullen er altijd lui zijn (al dan niet met gevestigd belang), die erbij zweren. Maar pas op, denk je lekker alternatief bezig te zijn, moet je alsnog gebruik maken van de reguliere geneeskunde omdat je een schildklieraandoening, bloedarmoede of darmbeschadigingen hebt opgelopen.

Mypos
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:20

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Mypos »

Jongens hou alsjeblieft op met dit gehakketak, heeft absoluut geen toegevoegde waarde.

Swami ik ben het met veel eens wat je zegt maar het kan ook wel op een andere manier (niet zo aggresief) en voor Hellforce geldt hetzelfde. Jullie zijn het trouwens dus wel een beetje eens over 911 viel me op.

Maar goed nu weer ontopic!:)

Mypos
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:20

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Mypos »

Ericman schreef:Beetje raar om een in vitro siuatie (zwembad) te vergelijken met een in viro situatie (menselijk lichaam). Zeggen dat als een schoonmaakmiddel pathogenen vernietigt in een zwembad, het dit ook doet in het menselijk lichaam, getuigt dan ook van het volledig ontberen van enige medische kennis, dan wel realiteitszin.

Het was te verwachten dat velen als door een wesp gestoken zouden reageren op deze uitzending van Tros Radar. Er zijn dan ook bijvoorbeeld duizenden die vinden dat ze zijn genezen door (klassieke) homeopathie, terwijl daarvan toch echt 100% wetenschappelijk is bewezen dat het niet werkt. Het placebo effect is een zeer krachtig verschijnsel met een sterke uitwerking op het fysieke lichaam.

Ik zeg niet dat MMS niet zou werken tegen de genoemde ziektes, het is echter geenszins klinisch getest. Hoe dan ook, in tegenstelling tot homeopathie, heeft dit middel een groot aantal gezondheidsrisico's. Een - om veiligheidsredenen - kortdurende en beperkte test op mensen (J.P. Bercz et al, 1982) wees uit dat chloordioxide geen significante (dus ook geen positieve) verandering teweegbracht. Intensievere dierproeven in 2010 wezen echter uit dat de schildklierfunctie verslechtert en het aantal rode bloedcellen significant daalt met potentieel de dood tot gevolg. Verder zijn er gevallen van overlijden bekend door inademen van de dampen die vrijkomen van een oplossing van chloordioxide. Met name mensen met longaandoeningen doen er goed aan uit de buurt van dit goedje te blijven.

Het is dus terecht dat er voor dit product gewaarschuwd wordt. De geruchten dat de FDA onder invloed staat van de farmaceutische en biotechnologische industrie en daardoor niet gauw nieuwe, alternatieve en goedkope middelen zal toestaan, zijn me bekend. Alhoewel ik soms ook mijn twijfels heb bij Amerikaanse overheidsdiensten en er aanwijzingen zijn dat er inderdaad inmenging is vanuit de industrie (krachtige lobby en de zogenaamde "revolving doors"), twijfel ik er niet aan dat de FDA in dit geval juist handelt. Een middel dat zo overduidelijk schadelijke kenmerken bezit en waarvan op geen enkele wijze klinisch bewezen is dat het ook maar enige invloed heeft op genoemde ernstige aandoeningen, valt niet te negeren.

Mensen, trap er in godsnaam niet in. Natuurlijk - zoals bij vrijwel alle alternatieve middeltjes - zullen er altijd lui zijn (al dan niet met gevestigd belang), die erbij zweren. Maar pas op, denk je lekker alternatief bezig te zijn, moet je alsnog gebruik maken van de reguliere geneeskunde omdat je een schildklieraandoening, bloedarmoede of darmbeschadigingen hebt opgelopen.
Je ziet dan voor het gemak even over het hoofd dat het dus wel aantoonbaar werkt voor een heleboel mensen. Sommigen daarvan hebben hier ook gepost dus ik zal het nog ff doorlezen als ik jou was.

En trouwens het is juist wetenschappelijk aangetoond dat Homeopathie wel werkt. Zie:http://avilian.co.uk/2009/09/luc-montag ... thy-works/

Nog wel door een nobelprijswinnaar ook. :)

anonymouse
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 22:41

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door anonymouse »

Eigenlijk had ik wat meer willen zien over de achtergronden, namelijk:

Op welk marktmechanisme berust het succes van MMS?

a) Jim Humble beroept zich op wantrouwen jegens de macht van de farmaceutische industrie.

Kijk eens goed: In hoeverre hebben de opgevoerde 'deskundigen' werkelijk iets zinnigs in te brengen? Juist het niet willen investeren in testen van niet patenteerbare middelen is een punt van Humble, daarmee zegt hij eigenlijk al dat de deskundigen weinig zinnigs in zullen kunnen brengen, simpelweg bij gebrek aan toegepast onderzoek.

Typeringen als 'industrieel schoonmaakmiddel' en 'kwakzalverij' ontkrachten de claims niet inhoudelijk.

b) Patiënten die elders niet geholpen worden (waaronder allicht de genoemde ernstig zieke Lymepatiënt die op basis van de huidige richtlijn en tests 0 op het rekest krijgen) zullen natuurlijk elders genezing zoeken, zeker als ze vanwege het weigergedrag van artsen geen antibiotica kunnen krijgen.

Terecht stelt de FDA dat die mensen beter echt behandeld kunnen worden, maar aan de mogelijkheden daarvoor schort het nou juist .

Maar de verkoper die in beeld werd gebracht, met allerlei ongefundeerde verhalen en weinig kennis van ziektes gaf wel aan dat daar sowieso een luchtje aan zit, ongeacht of het middel mogelijk toch zou werken.

Uiteindelijk zou een patiënt die druppels uit een potje 'niet voor inname' drinkt m.i. zichzelf toch eerst voldoende moeten informeren...

Alhoewel, mensen roken ook zonder het opschrift te lezen...

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

nou markt meganisme: mensen die niks te verliezen (denken) te hebben goloven alles

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Ericman »

@Mypos. Bewijs is voor mij een gedegen wetenschappelijk onderzoeksrapport en niet een verkeerd geciteerd en geïnterpreteerd onderdeel van een onderzoek (nota bene van een nobelprijswinnaar) op een website vol met propaganda...

@aninymouse.
a) De deskundigen hebben zeer zeker iets zinnigs in te brengen. Ze wijzen op de bewezen toxiciteit van het middel.

b) Het feit dat een bepaald ziektebeeld uitbehandeld of onbehandelbaar is inderdaad vaak een reden om op zoek te gaan naar alternatieve middelen. Van die wanhoop wordt vervolgens maar al te graag ge-/misbruik gemaakt door aanbieders van die middelen. Het is inderdaad zo en ook erg jammer dat de gevestigde orde (lees: de voedingsmiddelen- en farmaceutische industrie) weinig investeert in onderzoek naar producten waar weinig aan te verdienen valt. Dit gedrag is echter niet standaard. Er zijn genoeg onafhankelijke onderzoeker, artsen, deskundigen en universiteiten die wel dat soort onderzoek doen. Uiteindelijk worden werkzame geneesmiddelen en voedingsmiddelen vrijwel altijd toegelaten en toegankelijk. Denk bij geneesmiddelen bijvoorbeeld aan Ginkgo Biloba, afkomstig uit de fytotherapie, dat onder een farmaceutisch handelsmerk daadwerkelijk toegepast wordt. Bij voedingsmiddelen kun je bijvoorbeeld denken aan Stevia, wat vervolgens toch door druk vanuit de markt "gelegaliseerd" wordt.

Beweren dat de industrie en overheid doelbewust de boel tegenwerken schaar ik dan ook onder de complottheorieën. Net als al die prietpraat over het verbieden van hoge doseringen vitaminen in voedingssupplementen in 2009 d.m.v. amendementen in de Codex Alimentarius. Dat bleek niet waar te zijn en nu hoor je de sceptici niet meer...

Jacqueline Koster
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 23:31

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Jacqueline Koster »

Als een kip zonder kop heeft mevrouw Herzenberg MMS zeer negatief neergezet zonder zich af te vragen hoe het kan dat MMS zie forums blogs etc positieve resultaten geeft. Of zullen al die mensen en dat zijn er nogal wat wereldwijd! lijden aan hallucinaties? gelukkig legt mevrouw Linda Woudstra het rustig uit. Ikzelf gebruik MMS nu 2 jaar en heb er erg veel baat bij. Voordat ik hieraan begon heb ik mij verdiept in methode Jim Humble via internet. Ik heb tot nu toe geen negatief commentaar gezien in Europa of buiten Europa (enkeling daarbuiten gelaten) doch heel veel positieve reacties ook ontroerende verhalen van mensen die weer opleven en zich beter gaan voelen (zoals ik ).
Het is zo triest dat dit middel die zo ontzettend veel mensen (en dieren) heeft geholpen op deze wijze wordt neergezet! Ik hoop dat diegenen die er baat bij hebben ook hun ervaringen delen en MMS hierdoor weer in het positief daglicht stelt waar het hoort!

Gesloten