LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Wondermiddel' MMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Radar »

Van Miracle Mineral Supplement (MMS) wordt geclaimd dat het onder andere kanker, HIV en malaria geneest. Maar wat slikken de gebruikers nu eigenlijk?

Ga naar de uitzending
Laatst gewijzigd door Radar op 01 mar 2019 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar uitzending aangepast (klopte niet meer)

MAXIEM

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door MAXIEM »

TROS Radar

Deze vraag nodigt uit tot onderzoek en het vooraf lezen van de bijsluiter.

Maxiem.

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

Lang leve de Main Stream Media...

Ga het eerst zelf maar eens proberen ipv het af te kraken.......

http://www.youtube.com/watch?v=PGjUp1zoov8
http://www.youtube.com/watch?v=zPgRrlqsTII

http://projectavalon.net/forum4/showthr ... ble-update

Bestudeer eerst de voor en tegenstanders en de mensen die er goede resultaten mee hebben behaald maar eens....

Voor wie werken jullie geprogrammeerde journalistjes eigenlijk....

Er is maar een echte journalist in Nederland, Misha Kat, de rest is pleps...
http://www.klokkenluideronline.nl/

Er is maar één radiostation dat daadwerkelijk de situatie schets zoals hij werkelijk is.....
http://www.argusoogradio.org/nl

Doe eerst maar eens iets aan die corrupte regering en rechters in dit land, maar helaas, daar hebben jullie de ballen niet voor.......

Bees
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:18

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Bees »

Deze brief is voor de uitzending naar mw. Hertsenberg verstuurd:

" Geachte redactie van Radar, Mevrouw Hertsenberg,

Ik ben zo vrij u op de hoogte te stellen van een aantal (misschien al bekende) zaken rondom de werking van MMS of Chloordioxide, die nuttig kunnen zijn om in uw uitzending te vermelden.
Het werkingsprincipe van MMS berust op twee vrije zuurstof radicalen. Die een zeer krachtige ontsmettende werking hebben op allerlei anaerobe pathogenen.

Het zuiverende effect van zuurstof
Het menselijk lichaam gebruikt zelf voornamelijk waterstofperoxide H2O2 (wat 1 vrij zuurstof radicaal heeft) voor het doden van virussen, schimmels en bacteriën (pathogenen). Dit wordt door witte bloedlichaampjes zelf aangemaakt uit o.a. enzymen en vitamine C en is de essentie van ons afweersysteem! Ook de cellen in de vaginawand maken uit vitamine C waterstofperoxide aan voor het doden van indringers. En zelfs in moedermelk zitten grote hoeveelheden waterstofperoxide, in het bijzonder in de eerste moedermelk. Zie daarvoor o.a http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16326651
Het drinken van waterstofperoxide op de juiste wijze verdund is dan ook niet schadelijk voor het menselijk lichaam. Ik neem aan dat de redactie bekend is met het gebruik van waterstofperoxide als normaal ontsmettend middel, wat door artsen over de hele wereld wordt gebruikt voor de ontsmetting van wonden?

Ik loop misschien vooruit op uw uitzending, maar ik heb vooralsnog niet de indruk dat u de achtergronden van de werking van het menselijk afweersysteem in uw uitzending mee zult nemen. Deze zijn onontbeerlijk om het verband tussen stof en werking te kunnen zien.

2 zuurstofatomen
MMS of chloordioxide klikt wat enger omdat het woord chloor erin voorkomt, maar na de beoogde reactie valt de verbinding echter uiteen in H2O en NCl wat hetzelfde is als keukenzout. Chloordioxide is vele malen krachtiger dan waterstofperoxide omdat het twee ipv 1 vrij zuurstof radicaal heeft dat kan reageren. Het komt twee elektronen tekort en is dus negatief geladen. De reactie bestaat uit het stelen van twee elektronen, waardoor het pathogeen in feite uit elkaar wordt gerukt en de waterstof dioxide uiteenvalt in natrium (keukenzout) en water. De scheikundige werking wordt hier helder uiteen gezet: http://www.miraclemineralsupplement.nl/ ... 82.15;wap2

Geen effect op aerobe cellen wel op kankercellen
Gewone menselijk cellen waar zuurstof in aanwezig is reageren niet op het oxiderende effect van chloordioxide of waterstofperoxide. Zoals bekend zijn de meeste ziekmakers anaerobe organismen, ditzelfde geld ook voor kankercellen, die van een aerobe energie opwekking over zijn gegaan naar een anaerobe vorm van energie opwekking, waarbij suikers als grondstof dienen voor de energieomzetting via fermentatie of gisting. Waterstofperoxide en chloordioxide of MMS bereiken daarom juist ook deze cellen en kunnen daardoor bijdragen aan het terugdringen van de ziekte. Ik kan dit uit eigen ervaring getuigen.

Ik heb via mijn blog http://www.mijnstrijdtegenkanker.wordpress.com contact met veel mensen die het middel om uiteenlopende redenen hebben gebruikt en daar baat bij hebben. Maar net als met alle medicijnen heeft niet iedereen baat bij de kuur. Deze mensen hebben meestal last van misselijkheid en staken de kuur. Misselijkheid kan een bijwerking zijn. Diarree is een gewenste bijwerking en is in feite een afstotingsreactie van het lichaam om alle dode pathogenen kwijt te raken. Dit bewijst juist de effectiviteit van de kuur.

Mensen die de kuur wel afmaken, geven aan dat allerlei huidaandoeningen zoals, wratten, eczeem en ontstekingen verminderen of verdwijnen. Ook melden mensen mij dat cysten verminderen. Ikzelf heb een gezwel in mijn borst, waaraan ik eerder ben geopereerd aan borstkanker, er mee weg gekregen.

Onderzoek de medicinale werking
Slechts weinig mensen durven het aan andere middelen te proberen, wanneer deze niet door een arts worden voorgeschreven. De vraag zou moeten zijn, waarom zou een middel waarvan al duizenden toepassingen bekend zijn dat het pathogenen effectief kan doden niet beter wordt onderzocht op haar medicinale werking?

Zie het gebruik van chloordioxide bij reiniging schimmels in huizen in New Orleans na Katriena.http://wn.com/CNN_Reports_on_Chlorine_Dioxide_MMS

Zeker wanneer dit middel uitermate goedkoop is en daarmee een enorme besparing op dure medicijnen mogelijk zou kunnen maken. In een tijd waar we al het geld hard nodig hebben om handen aan het bed te kunnen betalen lijkt dit een zinvolle overweging.

Het is goed dat er kritisch onderzoek gedaan wordt naar de werking van MMS en ik hoop dat u in uw uitzending het werkingsprincipe aandacht geeft. Ik ben het met iedereen eens dat het in eerste instantie vreemd over komt een reinigingsmiddel dat gebruikt wordt om ziekenhuizen mee te ontsmetten in de waterzuivering wordt toegepast, op te drinken. Het vereist dan ook enige intelligentie om het middel te begrijpen en op de juiste wijze toe te passen.
Geef ruimte aan artsen
De sites op Internet geven daar op zeer correcte wijze uitleg over. Vanwege dreigingen vanuit de farmaceutisch industrie met dure rechtszaken, omschrijven deze sites de werking noodgedwongen soms wat cryptisch. Dit komt de voorlichting zeker niet ten goede. Het zou nog veel beter zijn wanneer artsen het gebruik van waterstofperoxide of chloordioxide zouden begeleiden. Echter de huidige structuur van de gezondheidzorg staat aan artsen niet toe dat zij op eigen houtje met hun patiënten de werking van dit middel gaan onderzoeken. Dat vereist van artsen zeer veel moed!

Er zijn echter voldoende mensen die aan dit onderzoek vrijwillig zouden willen meewerken ten diensten van de wetenschap, inclusief ikzelf. Vanuit het theoretisch kader is de werking van MMS te verklaren en daarmee te bewijzen. Wat ontbreekt zijn ervaringscijfers van gebruikers.

Kwakzalverij of een effectief geneesmiddel?
U kunt met uw uitzending twee kanten opsturen; U wekt tenminste de schijn van kwakzalverij of u draagt bij aan het creëren van een klimaat waarbij dit soort middelen op een faire wijze de kans wordt geboden zichzelf te bewijzen. Door simpelweg artsen, verzekeraars en politici op te roepen de werkzaamheid van het middel serieus te onderzoeken op patiënten. Dat kunnen gewoon vrijwilligers zijn zoals dat nu ook al gebeurt, maar hun ervaringen stellen pas wat voor wanneer een door de overheid geaccordeerde methoden wordt aangeboden waar deze mensen hun ervaring kunnen documenteren en door artsen het verloop van hun ziekte wordt geobserveerd.

Dit hoeven zekere geen ingewikkelde klinische proeven te zijn, ook empirische wetenschap is wetenschap. Waarmee ik maar wil zeggen dat je niet eerst uit een vliegtuig hoeft te springen om te begrijpen hoe een parachute werkt. Dat moet je alleen doen als daar iets mee wilt bereiken.

U heeft in een van de uitzendingen zelf op zeer creatieve wijze laten zien dat u de farmaceutische industrie kunt doorzien. Diezelfde industrie is erin geslaagd ons denken zo te beïnvloeden dat wij niet meer geloven dat er andere manieren zijn om geneesmiddelen te ontwikkelen, dan via deze zelfde industrie. Deze kartelvorming op ons denken, kunt u beïnvloeden.

Ik daag u dan ook uit om opnieuw uw creativiteit in te zetten om een bijdrage te leveren aan het mogelijk maken van dit zeer belangrijke onderzoek naar de medicinale eigenschappen van MMS door de ervaringen van huidige gebruikers te helpen vastleggen en verder te onderzoeken.

Via mijn blog roep ik daarvoor al mensen op dit bij mij te melden.

Met vriendelijke groet,

Ir. Linda Woudstra"

Bron: http://www.bovendien.com/gezondheid/mms ... tv-vervolg
Laatst gewijzigd door Bees op 11 okt 2010 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Dick1971
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:14

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Dick1971 »

In de uitzending over MMS werd een behoorlijk bevooroordeeld beeld geschetst over MMS, Er zou onbevooroordeeld fatsoenlijk onderzoek uitgevoerd moeten worden, om dit soort middelen serieus genomen te laten worden.
Verder zitten de grote pillenfabrieken natuurlijk niet te wachten op een goedkoop middel dat vrij te krijgen is. MMS lijkt me een middel om zoveel mogelijk informatie over te zoeken uit verschillende bronnen alvorens het te gebruiken, maar het is zeker interessant.

Mypos
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:20

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Mypos »

Wat een belachelijk slechte uitzending zeg over MMS. Er wordt helemaal niet ingegaan op het feit of het nou uiteindelijk werkt voor mensen en wat voor resultaten er mee zijn behaald.

En dan laten ze ook nog eens een woordvoerdster van de FDA aan het woord. Die organisatie is corrupt tot op het bot. Die gasten werken alleen voor de multinational die het meeste betaald wat in dit geval natuurlijk de farmacie is die als de dood zijn dat er een middel op de markt komt dat wel echt werkt in tegenstelling tot dat vergif wat ze zelf verkopen.

De Farmaceutische Industrie is een industrie waar biljarden in om gaan en hoe fout dat stelletje criminelen zijn hebben we toch allemaal wel kunnen zien bij de vaccins voor de mexicaanse griep. Het draait alleen maar om geld en zeker niet om het gezond maken van mensen. Dat kan ook niet eens als je belangrijkste doelstelling is om winst te maken. Want als alle mensen gezond zijn worden er geen farmaceutische produkten meer verkocht en kunnen ze de boel sluiten.

Ik zou zeggen geloof niks van deze uitzending en ga zelf op onderzoek uit.

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

wat neem je in...

ik heb 1 jaar HLO gedaan.

natriumchloriet, wil je niet binnen hebben, je maakt er zwembaden mee schoon en in poedervorm maak je er een leuk bommetje mee zie deze veiligheidskaart: http://www.cdc.gov/niosh/ipcsndut/ndut1045.html

lees het goed

tot zover mijn bijdrage, lees ook het wikipedia document over natriumchloriet eens, 5 minuutjes.

mvg,
hellforce

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

Dick1971 schreef:In de uitzending over MMS werd een behoorlijk bevooroordeeld beeld geschetst over MMS, Er zou onbevooroordeeld fatsoenlijk onderzoek uitgevoerd moeten worden, om dit soort middelen serieus genomen te laten worden.
Verder zitten de grote pillenfabrieken natuurlijk niet te wachten op een goedkoop middel dat vrij te krijgen is. MMS lijkt me een middel om zoveel mogelijk informatie over te zoeken uit verschillende bronnen alvorens het te gebruiken, maar het is zeker interessant.
even voor de duidelijkheid, mms wordt gebruikt om zwembaden schoon te houden,

natriumchloriet droogt uit en dood bacterien, dat houdt in: je darmen worden een droog bacterieloos buisje dat niet meer te redden is, laxeermiddel doet minder schade.

mvg,
hellforce

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

???????????????
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Bees
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:18

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Bees »

Actieve zuurstof therapie, waaronder MMS is de bijl die klaar ligt aan de wortels van de reguliere ziektezorg.

Niet zonder reden genegeerd door de gevestigde orde omdat het:
- Goedkoop is
- Veilig (bij juist gebruik)
- Effectief

Oftewel het tegenovergestelde van het huidige systeem van farmaceutische patent-symptoombestrijding.

Zie ook dit onthullende verhaal van "mr Oxigen", deze man is al 20 jaar, met steeds meer succes, bezig met dit verhaal

http://video.google.com/videoplay?docid ... 2210478662#
Laatst gewijzigd door Bees op 11 okt 2010 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

/////////////////
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

Mypos schreef:Wat een belachelijk slechte uitzending zeg over MMS. Er wordt helemaal niet ingegaan op het feit of het nou uiteindelijk werkt voor mensen en wat voor resultaten er mee zijn behaald.

En dan laten ze ook nog eens een woordvoerdster van de FDA aan het woord. Die organisatie is corrupt tot op het bot. Die gasten werken alleen voor de multinational die het meeste betaald wat in dit geval natuurlijk de farmacie is die als de dood zijn dat er een middel op de markt komt dat wel echt werkt in tegenstelling tot dat vergif wat ze zelf verkopen.

De Farmaceutische Industrie is een industrie waar biljarden in om gaan en hoe fout dat stelletje criminelen zijn hebben we toch allemaal wel kunnen zien bij de vaccins voor de mexicaanse griep. Het draait alleen maar om geld en zeker niet om het gezond maken van mensen. Dat kan ook niet eens als je belangrijkste doelstelling is om winst te maken. Want als alle mensen gezond zijn worden er geen farmaceutische produkten meer verkocht en kunnen ze de boel sluiten.

Ik zou zeggen geloof niks van deze uitzending en ga zelf op onderzoek uit.

beste mypos,
soms wordt er van de kijker verwacht dat als iets gebruikt wordt om zwembaden te reinigen, dat het niet bevorderlijk is voor de gezondheid, anders waren alle zwemmers in openbare zwembaden aids, kanker en lymeloos.

aangezien dit niet het geval is, is enige medicinale werking UITGESLOTEN.

mvg,
hellforce

Petraaa
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:16

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Petraaa »

De heer van Leeuwen van het RIVM geeft in de uitzending aan dat MMS de bacterieen doodt. Antibiotica doodt ook bacterieen. Antibiotica word voorgeschreven en MMS word ook voorgeschreven aan patienten. De werking is bijna hetzelfde. Ik heb 9 weken MMS gebruikt voor de ziekte van lyme, deze ziekte heb ik al 11 jaar. Na gebruik van MMS is de lyme is niet meer meetbaar, dat wil zeggen of erg afgezwakt of gedood. Jammer dat jullie dit soort berichten niet naar buiten hebben gebracht.

Overigens de FDA uit Amerika sprak aan de telefoon, er zijn toch al genoeg bewijzen dat alles wat niet in het straatje past van de farmaceutische industrie, door de FDA als gevaarlijk en niet wetenschappelijk bewezen word genoemd.

W.B.E. Wust
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:24

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door W.B.E. Wust »

Wat een suggestieve uitzending.
Het zou toch niet veel moeite moeten kosten om patiënten te vinden die baat hebben gehad bij dit middel.
Ik meende toch echt even dat ik de door de farmaceuten gesponsorde antikwakzalver club te zien.

Als je iets niet begrijpt zoek je het uit , lijkt me.
Dit heb ik niet gezien.
Wel een pratende stropdas van het RIVM, de club die beweert dat vaccinaties veilig zijn. Dat hebben we gezien bij Freek Haagoort.
De huisartsen post legt een link met de vaccinatie , terwijl het 'betrouwbare' RIVM direkt na zijn door dit uitsluit.

De Main stream media, het is ook een pot nat.
Goedkoop!
Valt me vies tegen van jullie!

Als er eentje de loden leeuw of koude douche mag krijgen zijn jullie het wel.

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

Swami schreef:
hellforce666 schreef:
Dick1971 schreef:In de uitzending over MMS werd een behoorlijk bevooroordeeld beeld geschetst over MMS, Er zou onbevooroordeeld fatsoenlijk onderzoek uitgevoerd moeten worden, om dit soort middelen serieus genomen te laten worden.
Verder zitten de grote pillenfabrieken natuurlijk niet te wachten op een goedkoop middel dat vrij te krijgen is. MMS lijkt me een middel om zoveel mogelijk informatie over te zoeken uit verschillende bronnen alvorens het te gebruiken, maar het is zeker interessant.
even voor de duidelijkheid, mms wordt gebruikt om zwembaden schoon te houden,

natriumchloriet droogt uit en dood bacterien, dat houdt in: je darmen worden een droog bacterieloos buisje dat niet meer te redden is, laxeermiddel doet minder schade.

mvg,
hellforce

Heb je het geprobeerd hellforce.....?
beste swami,
iedereen die in openbare zwembaden komt, heeft contact met dit goedje gehad.
zwembadwater drinken is slecht voor je gezondheid...

hansvandenhurk
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:38

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hansvandenhurk »

Wat een ongelooflijk zinloze uitzending over mms , niets in de uitzending wijst op enig gevaar.
Geen enkel voorbeeld hoe slecht dat het met praktijk voorbeelden
Niemand in de uitzending praat met mensen die er mogelijk baat bij hebben gehad.
Zelfs de zogenaamde deskundigen hebben geen onderzoek gedaan en baseren hun mening op het feit dat het ook als reinigingsmiddel wordt gebruikt. Zij weten het zo zeker als wat , hun duim is nog rood van het zuigen. En het plaatselijk zwembad krijg je meer van dit chloor binnen dan via mms, maar laten we dat maar even niet aanhalen want dan klopt ons sensatie verhaal niet meer.
Let wel ik ga hier niet in op de werking van het middel , daar is inmiddels voldoende over bekend , maar het kritiek op de slappe eenzijdige belichting , of krijgt u betaald door de gevestigde geneesmiddelen industrie ?
Vind het goed om kritisch te zijn maar wees dat dan ook eerst op u zelf. Echt zwaar onder de maat.


Ik ga er maar vanuit dat er weinig tijd was een uitzending te maken omdat elke zorgvuldigheid ontbreekt.

Wens u beterschap , misschien helpen een paar druppels mms? En als u op zoek bent naar een nieuwe naam voor uw uitzendingen van dit kaliber kan ik u deze aanraden . “tros tunnelvisie”

hellforce666
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:22

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door hellforce666 »

Petraaa schreef:De heer van Leeuwen van het RIVM geeft in de uitzending aan dat MMS de bacterieen doodt. Antibiotica doodt ook bacterieen. Antibiotica word voorgeschreven en MMS word ook voorgeschreven aan patienten. De werking is bijna hetzelfde. Ik heb 9 weken MMS gebruikt voor de ziekte van lyme, deze ziekte heb ik al 11 jaar. Na gebruik van MMS is de lyme is niet meer meetbaar, dat wil zeggen of erg afgezwakt of gedood. Jammer dat jullie dit soort berichten niet naar buiten hebben gebracht.

Overigens de FDA uit Amerika sprak aan de telefoon, er zijn toch al genoeg bewijzen dat alles wat niet in het straatje past van de farmaceutische industrie, door de FDA als gevaarlijk en niet wetenschappelijk bewezen word genoemd.
beste petraaa,
waarschijnlijk noemt een arts dit het placebo effect

mvg,
hellforce

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

...........................
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Petraaa
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 21:16

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Petraaa »

Beste Hellforce, Ik schreef niet meer meetbaar, via testen dus!
Dus niet dat ik me vanzelf beter ging voelen. Geen sprake van Placebo effect dus, maar meetbaar effect.

Swami
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 20:26

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Swami »

.....................
Laatst gewijzigd door Swami op 12 okt 2010 10:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten