LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afslankkoffie

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door ciske »

bianca82 schreef:
ciske schreef:
we zeggen er altijd bij dat het een hulpmiddel is naast het sporten
netjes dat jullie dat doen.
overigens werkt die thee wel (en je ben niet aan de rees) vind hem ook lekker je krijg er energie van (in lichte maten)
dus die verkopen jullie veel aan mensen die nog te lui zijn om zelf iets te doen?
nogmaals... hulpmiddel naast het sporten...

waarop ik zei , netjes , alleen op die thee die volgens jou wel werkt of die veel gebruikt wordt, snappie :lol:

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door bianca82 »

:lol: tja gebruik hem zelf ook (daardoor weet ik dat hij wel lekker is) en val mits ik hem wel voldoende gebruik wel elke week een kilotje af

vergeet hem alleen wel eens te drinken

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door ciske »

bianca82 schreef::lol: tja gebruik hem zelf ook (daardoor weet ik dat hij wel lekker is) en val mits ik hem wel voldoende gebruik wel elke week een kilotje af

vergeet hem alleen wel eens te drinken
:lol: ja maar jij fietst ook nog.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door nevermind »

bianca82 schreef::lol: tja gebruik hem zelf ook (daardoor weet ik dat hij wel lekker is) en val mits ik hem wel voldoende gebruik wel elke week een kilotje af

vergeet hem alleen wel eens te drinken

Dus weer een kilootje bij. :lol:
Maar ik gebruik helaas de rotz...i niet.
Veel plezier ermee.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Een hoop 'troep' in de koffie doen en mensen lopen over
van de energie, worden hyper.
En gaan meer bewegen.

Als je op zo'n manier moet afvallen.....nee ik zou zelf zoiets
nooit gebruiken.
Maar ieder zijn mening.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door bianca82 »

ciske schreef:
bianca82 schreef::lol: tja gebruik hem zelf ook (daardoor weet ik dat hij wel lekker is) en val mits ik hem wel voldoende gebruik wel elke week een kilotje af

vergeet hem alleen wel eens te drinken
:lol: ja maar jij fietst ook nog.
dat je dat nog heb onthouden hahahaha

en er gaat alleen een kilotje bij als ik iets lekkers niet kon weerstaan

xtiibby
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2012 21:54

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door xtiibby »

Mensen,

Gaat dit nou ook over die green coffee 1000
want die gebruik ik,, ik ben er in deeerste 3 maanden wel 15 kilo mee afgevallen!!!

daar naast heb ik vroeger een maag zweer gehad.. en heb daarbij een hele gevoelige maag bij over gehouden..
door die koffie kon ik eten en drinken wat ik wou zonder er last van te krijgen.. duss ..

Ik ben er erg blij mee !!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Door die koffie of door de energie die je er
van kreeg en het er zelf afgelopen etc hebt ?

xtiibby
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2012 21:54

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door xtiibby »

Chocomelk schreef:Door die koffie of door de energie die je er
van kreeg en het er zelf afgelopen etc hebt ?

door de koffiee.. want het verminderde me eetlust.. en heb niks gemerkt van de energie want was al coffiene veslaafd

witte angora
Berichten: 30567
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door witte angora »

xtiibby schreef: door die koffie kon ik eten en drinken wat ik wou zonder er last van te krijgen..
door de koffiee.. want het verminderde me eetlust..
???

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

witte angora schreef:
xtiibby schreef: door die koffie kon ik eten en drinken wat ik wou zonder er last van te krijgen..
door de koffiee.. want het verminderde me eetlust..
???
Inderdaad nogal tegenstrijdig is het Witte Angora.
:shock:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Chocomelk schreef:
witte angora schreef:???
Inderdaad nogal tegenstrijdig is het Witte Angora.
:shock:
Klinkt nogal tegenstrijdig maar hoeft dat niet per definitie te zijn.
kon ik eten en drinken wat ik wou wil niet persé zeggen dat deze persoon dat ook deed. wat kan ook slaan op de keuze van het soort wat deze persoon at/dronk, zonder dat het iets zegt over de hoeveelheid hiervan.

het verminderde me eetlust kan er ook voor zorgen dat de porties van kon ik eten en drinken wat ik wou flink werden gematigd. Sterk overdreven ter illustratie hiervan, een mens kan nog steeds elke dag friet, mayo en chocola eten en nog steeds flink afvallen, zolang deze het bijvoorbeeld houdt bij 1 frietje (dus niet een portie / zak / bak of bord, maar 1 stukje) met minuscuul drupje mayo ter grootte van een zoutkorrel en 1 hagelslagstukje. Als deze voor de rest niets nuttigt behalve water, zullen de meesten best veel afvallen. Niet dat dat aan te bevelen is.

Dus ja klinkt tegenstrijdig maar hoeft het niet te zijn.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door nevermind »

kon ik eten en drinken wat ik wou wil niet persé zeggen dat deze persoon dat ook deed
Dus geeft zij toch toe, dat ze het gedaan heeft.
Hoe kan zij het anders beoordelen.

Damrak
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 jan 2012 10:58

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door Damrak »

Ik heb anderhalf jaar geleden op advies van iemand in mijn nabije omgeving twee pakjes (twee weken) lepton green coffee 800 gebruikt. Het was niettemin: 100% natuurlijk.

Het werkte goed, Ik was ruim 10 kilo kwijtgeraakt. Maar ik kreeg rare bijwerkingen. Tintelingen, depressie, bleek gelaat, moeite met slapen, zweetaanvallen. Ik ben toen gaan googlen en kwam er al gouw achter dat er rotzooi in zat: sibutramine, niet veel later volgde er ook een bericht over op nu.nl.

Ik had contact opgenomen met het bedrijf dat leptin levert: die stuurde mij een aantal (nep)product certificaten met daarin testresultaten op subitramine. Toch gestopt, dit zaakje stinkte.

Het is nu anderhalf jaar later, en ik heb ontzettend veel klachten. Of dit van green coffee komt of dat het van elders is weet ik niet. Maar ik heb nu binnen een jaar opeens de ziekte van crohn, draaiduizeligheid, eetstoornissen en 'tig andere klachten.

Conclusie: Gooi die sheit in de prullenbak en ga lekker sporten. De producenten van Leptin green coffee 800 horen levenslang in de cel voor het misleiden en vergiftigen van de niet-wetende.

Damrak
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 jan 2012 10:58

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door Damrak »

Ben trouwens erg benieuwd of TROS of enig persoon betrokken bij het onderzoek weet hoeveel mg subitramine er zich in een zakje(sachet) of een doos is aangetroffen.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door bianca82 »

100% natuurlijk hoeft natuurlijk niet te betekenen dat iets onschadelijk is

er zijn genoeg kruiden die je niet te lang moet gebruiken en al helemaal niet met sommige aandoeningen..

bijvoorbeeld senna die veel in afslankproducten zit maar ook in de theeen en kruiden preperaten tegen verstoppingen van de darmen

werkt uitstekend echter wat je bijna nooit op verpakkingen zie staan (en veel winkels ook neit weten of voor waarschuwen) is dat je het max aantal dagen mag gebruiken..

ja het mag langer maar dan weet je haast wel zeker dat je darmen er aan gewend raken en dus dat je het altijd zou moeten gebruiken... dat lijkt mij niet de bedoeling

witte angora
Berichten: 30567
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door witte angora »

Emmy75 schreef:
Chocomelk schreef:
witte angora schreef:???
Inderdaad nogal tegenstrijdig is het Witte Angora.
:shock:
Klinkt nogal tegenstrijdig maar hoeft dat niet per definitie te zijn.
kon ik eten en drinken wat ik wou wil niet persé zeggen dat deze persoon dat ook deed. wat kan ook slaan op de keuze van het soort wat deze persoon at/dronk, zonder dat het iets zegt over de hoeveelheid hiervan.

het verminderde me eetlust kan er ook voor zorgen dat de porties van kon ik eten en drinken wat ik wou flink werden gematigd. Sterk overdreven ter illustratie hiervan, een mens kan nog steeds elke dag friet, mayo en chocola eten en nog steeds flink afvallen, zolang deze het bijvoorbeeld houdt bij 1 frietje (dus niet een portie / zak / bak of bord, maar 1 stukje) met minuscuul drupje mayo ter grootte van een zoutkorrel en 1 hagelslagstukje. Als deze voor de rest niets nuttigt behalve water, zullen de meesten best veel afvallen. Niet dat dat aan te bevelen is.

Dus ja klinkt tegenstrijdig maar hoeft het niet te zijn.
Ik had het direct al gezien, Emmy, wat jij bedoelt, maar het bericht van xtiibby kwam bij mij een beetje over als spam. De uitzending ging over de coffee 800, dit bericht ging over de coffee 1000, en dan dit zinnetje er bij:
Gaat dit nou ook over die green coffee 1000
want die gebruik ik,, ik ben er in deeerste 3 maanden wel 15 kilo mee afgevallen!!!
Mijn bedoeling was een reactie van de schrijf(st)er uit te lokken, die kwam niet, dus waarschijnlijk inderdaad spam.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door ciske »

Mijn bedoeling was een reactie van de schrijf(st)er uit te lokken, die kwam niet, dus waarschijnlijk inderdaad spam.
hoeft niet altijd spam te zijn, je blijft altijd eppo's houden die in die zooi geloven, en als je in 3 maanden 15 kilo afvalt, dan zou ik mij dus zorgen gaan maken :mrgreen:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door Emmy75 »

witte angora schreef:Ik had het direct al gezien, Emmy, wat jij bedoelt, maar het bericht van xtiibby kwam bij mij een beetje over als spam. De uitzending ging over de coffee 800, dit bericht ging over de coffee 1000, ..
Vrij plausibel inderdaad, maarja aan mij dan weer niet zo besteedt, daar ik dit soort producten sowieso onverstandig vind.

witte angora
Berichten: 30567
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Afslankkoffie

Ongelezen bericht door witte angora »

ciske schreef:
Mijn bedoeling was een reactie van de schrijf(st)er uit te lokken, die kwam niet, dus waarschijnlijk inderdaad spam.
hoeft niet altijd spam te zijn, je blijft altijd eppo's houden die in die zooi geloven, en als je in 3 maanden 15 kilo afvalt, dan zou ik mij dus zorgen gaan maken :mrgreen:
Klopt dat het niet altijd spam hoeft te zijn. Daarom probeerde ik dus een reactie uit te lokken, maar die is tot nu toe niet gekomen.

Gesloten