LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SNS Participatie Certificaten

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

SNS Participatie Certificaten

Ongelezen bericht door Radar »

In de uitzending van 27 februari 2012 bracht Radar de problemen rondom de SNS Participatie Certificaten aan het licht. Bijna tienduizend mensen dachten tien jaar geleden risicoloos geld te parkeren bij de SNS Bank. Dit blijkt niet het geval.

SNS Bank directeur Ernst-Jan Boers beloofde tijdens de uitzending om eind maart met een oplossing te komen. Aanstaande maandag hoopt een studio vol gedupeerde klanten op goed nieuws.

Maandag 26 maart in Radar, om 20:30 uur op Nederland 1

Niek63
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2011 03:37

Re: SNS Participatie Certificaten

Ongelezen bericht door Niek63 »

Ik zag net op radar de heer Ernst-Jan Boers van SNS bank een uitspaak doen over de terug betaling van die SNS Partipatie Certificatie maar wat ik hem heb horen zegen was dat de 6.6% rente voor de eerste lichting in julie word uitbetaald, maar of daarmee ook de lening aan die bank word terug betaald is me een raadsel, want als ze een aantal miljoenen moeten terug geven tikt dat aardig aan en moeten ze misschien zelf wel een lening afsluiten bij een collega oplichter.

kim62
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 feb 2007 13:19

Re: SNS Participatie Certificaten

Ongelezen bericht door kim62 »

Niek 63: De Heer Boers heeft gezegd dat het ingelegde geld op 28-6-2012 wordt teruggestort plus de rente ad 6,6% over het laatste jaar. De participatiehouders hebben allemaal daarover ook een brief ontvangen van SNS, afgelopen zaterdag, waarin het zwart op wit staat.

jac22
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2012 15:27

Re: SNS Participatie Certificaten

Ongelezen bericht door jac22 »

Ik heb zwart op wit gekregen in 2008 toen ik bezwaar maakte tegen de mijn inziens misleidende voorlichting, dat ik mijn participaties over kon doen indien ik naar de pers mijn mond zou houden!
Nogmaals dit heb ik zwart op wit, alleen wil ik mijn tussenpersoon niet beschadigen, indien deze er buiten kan blijven, wil ik dit bewijs graag overleggen!
Jac.

visser1933
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 mar 2012 22:24

Re: SNS Participatie Certificaten

Ongelezen bericht door visser1933 »

Niek63 schreef:Ik zag net op radar de heer Ernst-Jan Boers van SNS bank een uitspaak doen over de terug betaling van die SNS Partipatie Certificatie maar wat ik hem heb horen zegen was dat de 6.6% rente voor de eerste lichting in julie word uitbetaald, maar of daarmee ook de lening aan die bank word terug betaald is me een raadsel, want als ze een aantal miljoenen moeten terug geven tikt dat aardig aan en moeten ze misschien zelf wel een lening afsluiten bij een collega oplichter.
======================

Kijk even opnieuw.
www.uitzendinggemist.nl

SNS heeft drie participatie certificaten destijds uitgeven. De 6,6% is certificaat nummer 1 , deze wordt eind juni 2012 uitbetaald/terugbetaald/ingelost ( hoe je het maar wil noemen) Ook de rente van juni 2011 t/m juni 2012 wordt zoals gebruikelijk uitbetaald.

H&M2002
Berichten: 48
Lid geworden op: 07 nov 2011 20:27

Re: SNS Participatie Certificaten

Ongelezen bericht door H&M2002 »

Oproep aan houders van SNS Participatie Certificaat 3

De Stichting Compensatie SNS Participatie Certificaten behartigt als non-profit organisatie de belangen van houders van SNS Participatie Certificaten uit tranche 3. Daar heeft u als aangeslotene voordeel van. Om u aan te melden en meer over de stichting te lezen: www.snsparticipaties.nl

maithly
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2013 13:00

Re: SNS Participatie Certificaten

Ongelezen bericht door maithly »

Ik kan mij voorstellen dat de instelling een vergoeding wil voor de gemaakte kosten maar ik vind dit wel erg ver gaan. Graag hoor ik of er meer mensen zijn met dit soort ervaringen en of er ook een mogelijk is om toch een deel van het bedrag terug te krijgen.

qudsia
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2015 12:07

Re: SNS Participatie Certificaten

Ongelezen bericht door qudsia »

De meubelketen Seats and Sofas adverteert met een geweldige aanbieding: Een bank voor 220 euro en dan krijgt u er een elfdelig huishoudpakket geheel gratis bij! Broodrooster, waterkoker, stofzuiger, blender en ga zo maar door. Radar vertrouwt deze advertentie niet en neemt de superaanbieding met een gezonde dosis wantrouwen onder de loep.
_____________________
http://www.cca.edu/
http://www.test-king.com/exams/640-722.htm
http://www.sterling.edu/
http://www.test-king.com/cert-CCIE-Data-Center.htm
http://www.principiacollege.edu/
Laatst gewijzigd door qudsia op 15 jan 2015 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: SNS Participatie Certificaten

Ongelezen bericht door Frantic2 »

qudsia schreef:De meubelketen Seats and Sofas adverteert met een geweldige aanbieding: Een bank voor 220 euro en dan krijgt u er een elfdelig huishoudpakket geheel gratis bij! Broodrooster, waterkoker, stofzuiger, blender en ga zo maar door. Radar vertrouwt deze advertentie niet en neemt de superaanbieding met een gezonde dosis wantrouwen onder de loep.
_____________________
sara
En dit staat in relatie tot participatie certificaten van de SNS. Hoe??? of denk je dat S eN S staat voor seats en sofa's?????

Gesloten