LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wake-up light

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Wake-up light

Ongelezen bericht door bprosman »

Volgens mij lopen jullie een beetje (2 slogans) achter, die slogan wordt sinds 2004 al niet meet gebruikt :wink:

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Wake-up light

Ongelezen bericht door ruud_a »

bprosman schreef:Volgens mij lopen jullie een beetje (2 slogans) achter, die slogan wordt sinds 2004 al niet meet gebruikt :wink:
wat zijn de laatste 2 slogans?
volgens mij heb ik let's make things better nog niet zolang geleden gehoord

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Wake-up light

Ongelezen bericht door bprosman »

In 2004 zijn ze overgestapt op "Sense en simplicity" en in 2011 op "Accelerate!".
Note: bovendien is het van dit bedrijf moreel verwerpelijk om mee te doen aan de weggooimaatschappij!
Ook dat valt nog wel mee, ... voor diegenen die Greenpeace onder de betrouwbare bronnen scharen :
http://www.greenpeace.nl/Global/interna ... hilips.pdf
Daarin staat Philips op #5 wereldwijd in de lijst van "Groene bedrijven".

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Wake-up light

Ongelezen bericht door ruud_a »

bprosman schreef:In 2004 zijn ze overgestapt op "Sense en simplicity" en in 2011 op "Accelerate!".
Note: bovendien is het van dit bedrijf moreel verwerpelijk om mee te doen aan de weggooimaatschappij!
Ook dat valt nog wel mee, ... voor diegenen die Greenpeace onder de betrouwbare bronnen scharen :
http://www.greenpeace.nl/Global/interna ... hilips.pdf
Daarin staat Philips op #5 wereldwijd in de lijst van "Groene bedrijven".
betekent dat niet dat het bedrijf groen is, maar hun producten mogelijk wat minder?
tenzij de wakeup light een groene kleur heeft natuurlijk

sence and simplicity klinkt me wel bekend in de oren
maar ik heb wel eens gelezen dat die eenvoud niet voor de bediening van hun producten geldt
jaren geleden moest ik af en toe de TV van mijn moeder instellen
dat onding had programmanummers en kanaalnummers
bovendien was het niet erg duidelijk wanneer hij in een programmeerstand stond
het is me met de handleiding in de hand nooit echt duidelijk geworden wat ik aan het doen was
maar na verloop van tijd lukte het dan wel

accelerate zegt me niets
klinkt me niet bekend in de oren en lijkt me meer wat voor racewagens

meelaansyl
Berichten: 54
Lid geworden op: 05 dec 2006 14:22

Re: Wake-up light

Ongelezen bericht door meelaansyl »

Dit is een bekend probleem. Veel mensen hebben hier last van. Philips gaf mij alleen korting op een nieuwe aankoop.....
Heb ik dus niet gedaan, die enkele keer dat het gebeurd neem ik maar voor lief.
Maar het gebeurd natuurlijk wel altijd nadat de garantieperiode voorbij is, maar ver voor het verstrijken van de periode waarvan je toch mag verwachten dat het allemaal goed blijft werken. Een wekkerradio gooi je niet na 1 of 2 jaar weg.

O_rodrigues
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2012 10:40

Re: Wake-up light

Ongelezen bericht door O_rodrigues »

Ik heb al een 4,5 jaar veel plezier van mijn Wake-up light, maar nu is hij stuk. Ik heb nog een oud model en daar kun je de lamp zo uitdraaien. Nagevraagd bij de Media-markt en die verkoper zei, koop maar een nieuwe want er is geen vervanging voor die lamp. Ja, wat is dat nou. Voor een lamp die gewoon eruit te draaien is, is er geen vervanging? Ik baal als een stekker, want ik ga echt niet zoveel geld betalen voor een nieuwe. Echt jammer van philips!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Wake-up light

Ongelezen bericht door bprosman »

In een ander draadje had een bedrijf lampdirect.nl gereageerd dat ze lampen konden leveren voor de nieuwe versie, vraag eens , misschien ook wel voor de oude.

Gesloten