LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OV-chipkaart

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: OV-chipkaart

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Toch maar mooi dat die OV kaart is ingevoerd. Dan stopt het eeuwige gezeik over de euro tenminste. Nu nog even wachten op iets anders nieuws en dan stopt het klagen over de OV kaart vanzelf.

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: OV-chipkaart

Ongelezen bericht door Dirkie »

ursa major schreef:Iedereen om ons heen die een OV chipkaart gebruikt heeft problemen gehad of heeft deze nog.
Van onrechtmatig afschrijven
dure ritten
in en uitcheck poortjes die het niet doen.
niet werkende chipkaarten.
verlies van ov chip enz.
Leuke opsomming, maar dure ritten kunnen ook komen vanwege de afstand.
In en uitcheck poortjes kunnen kapot gaan, maar er is altijd wel een poortje ernaast wat wel werkt volgens mij. En je kunt alles verliezen, dus ook een ov chip kaart.
Als iets onrechtmatig afgeschreven wordt kun je het terug vragen. Uit eigen ervaring weet ik dat dat geen probleem is.
Blijft over een niet werkende kaart. Dit heb ik (en de mensen uit mijn omgeving) nog niet meegemaakt, maar het kan gebeuren. En dan moet je inderdaad een nieuwe aanvragen, maar het saldo van je oude kaart krijg je gewoon terug zonder administratie kosten.

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: OV-chipkaart

Ongelezen bericht door k2p »

Mariindhaa schreef:Ik heb al een poosje getwijfeld om een bericht te posten, maar nu zit mijn frustratie tot hier en post ik toch een berichtje met mijn problemen.

...

Ik ben benieuwd naar jullie reacties over mijn bevindingen
Wat is nou echt het probleem? Declaratie afgewezen omdat bewijsstukken te laat waren? Dan dien je toch een nieuw declaratieformulier in, en de bewijsstukken dit keer wél op tijd?

Rolfer
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 feb 2015 14:20
Contacteer:

Re: OV-chipkaart

Ongelezen bericht door Rolfer »

Verzamel altijd geduldig alle informatie en vul dan het formulier in en stuur alles in een keer op.
Op deze manier heb ik altijd succes geboekt. De OV dienst vind ik in het algemeen wel meevallen voor zo'n grote nationale onderneming.

Gesloten