LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laboratoires Rochelle

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
ram57
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 sep 2014 16:09

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door ram57 »

Beste Quadraat,
Neem nog wel even contact met ze op via email, ovv van je klantnummer en NAW gegevens, dan heb je het zwart op wit.

[email protected]

Quadraat
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2014 23:36

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door Quadraat »

Nadat ik het 1e vervolgpakketje had ontvangen heb ik het rekening nummer (waar de verzendkosten naar toe zijn gegaan) laten blokkeren. Het rek.nr is dus makkelijk te achterhalen op je bankafschrift. Heb gisteravond een boze mail gestuurd en het pakketje met dezelfde brief erin teruggestuurd. Kreeg vanmorgen al een reactie dat ik het pakketje kosteloos terug kon sturen naar: Centraal Magazijn, Postbus 169, 3960 BD Wijk bij Duurstede, maar had het al naar een ander adres gestuurd. Dus niets betalen en niks aangetekend sturen, zonde van het geld. Succes allemaal met dit stelletje oplichters.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Quadraat schreef: Dus niets betalen en niks aangetekend sturen, zonde van het geld. Succes allemaal met dit stelletje oplichters.
Maar, wat nu als jij het zo terugstuurt, en ze 'ontvangen het niet' .. dan sta je zonder bewijs, en met veel problemen.

gerdabrug
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2014 14:19

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door gerdabrug »

Ook ik ben er net als jullie allemaal ingetrapt.
Nummer gebeld en wel vrij snel iemand aan de telefoon gehad. Was niet meer terug te draaien, had de voorwaarden beter moeten lezen.
Na wat over en weer gepraat werd mij voorgesteld de helft te betalen maar dat zou de telefoniste niet in dank worden afgenomen. Verdere zendingen werden nu direct geannuleerd en daar kreeg ik inderdaad een email over.
Toen gaan zoeken op internet en kwam dus op dit forum uit.
Weer gebeld, gedreigd met Tros Radar en het adres genoemd in Wijk bij Deurstede, dat ik het terug zou sturen. Ineens kan dat prima, terugsturen met je gegevens erbij en dan wordt na 30 dagen de betaling teruggestort.
Nu is het bij mij nog niet afgeschreven, dus dit geblokkeerd.
Zeer vreemde gang van zaken, maar je moet het zeker NIET betalen.
Hier leren we weer van..... alles lezen, maar het blijft belachelijk en ik heb het uitgeprobeerd maar die strips zijn ook nog eens verschrikkelijk in gebruik, vies en plakkerig!!
Succes allemaal.

Gerda

bunny070
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2014 14:06

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door bunny070 »

ook ik ben der ingetrapt en zoals hier boven ook maar aangetekend terug sturen en rekening laten blokkeren :twisted:

ram57
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 sep 2014 16:09

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door ram57 »

Kom net terug van een lang weekendje. Meteen mijn rekening gecheckt!
En wat blijkt............ja hoor.........€59,95 van het vervolg pakketje, wat ik op Hellen haar advies kosteloos retour heb gestuurd naar het Centrale Magazijn!, is dus tóch automatisch van mijn rekening afgeschreven.
Meteen ING gevraagd om de boel te storneren.

DUS LET OP!!!

Laten we elkaar svp vooral op de hoogte houden via deze site!

sonora
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 jun 2011 11:42

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door sonora »

Ben er ook in getrapt .He net een pittige mail gestuurd en wacht nu op antwoord .
Zowel het GRATIS pakje als het tweede pakje gaan aangetekend retour .Heb tevens doorgegeven dat het OPLICHTERIJ is en lijkt op colportage .Ze gaan gewoon door!!!!

Kaatje59
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 nov 2014 20:00

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door Kaatje59 »

Ik ben helaas ook zo dom geweest een proefpakketje aan te vragen zonder de kleine lettertjes te lezen. Ik heb het kwartaalpakket - op advies van de klantenservice - wel teruggestuurd, maar helaas niet aangetekend en nu beweert men het niet te hebben ontvangen. Wel heb ik al 2 betaalherinneringen ontvangen, met verhoging van het bedrag en het dreigement van een incassobureau.
Hopelijk gaat Radar hier iets mee doen!

Syllieme
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2014 15:34

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door Syllieme »

Ook ik ben in het white smily pakket getrapt. Eerst het proefpakket besteld voor 1,99 en vervolgens kreeg ik het pakket van 59.95. Klantenservice gebeld en kon er niks meer aan doen. Via de mail werd wel gezegd dat ik het kon terug sturen. Dit heb ik ook gedaan, begin oktober. Echter heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Net gebeld en nu wordt er gezegd dat een termijn van 57 dagen hebben om het geld terug te sturen. Maar ze zou zorgen dat het uiterst volgende week nog op mijn rekening stond. Maar toen ik de vorige keer belde zou het rond 6 november al op mijn rekening staan. De website www.whitesmily.com is ook niet meer in gebruik. Wat kan ik nu het beste doen? Wil namelijk wel graag mijn geld terug.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Syllieme schreef:Ook ik ben in het white smily pakket getrapt. Eerst het proefpakket besteld voor 1,99 en vervolgens kreeg ik het pakket van 59.95. Klantenservice gebeld en kon er niks meer aan doen. Via de mail werd wel gezegd dat ik het kon terug sturen. Dit heb ik ook gedaan, begin oktober. Echter heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Net gebeld en nu wordt er gezegd dat een termijn van 57 dagen hebben om het geld terug te sturen. Maar ze zou zorgen dat het uiterst volgende week nog op mijn rekening stond. Maar toen ik de vorige keer belde zou het rond 6 november al op mijn rekening staan. De website http://www.whitesmily.com is ook niet meer in gebruik. Wat kan ik nu het beste doen? Wil namelijk wel graag mijn geld terug.
Die termijn geld voor storneren. Dus, een actie van jou zelf. (Is 56 dagen dacht ik).
Voor terugstorten geld 'zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen'.

Kijk of je zelf via de bank nog kan laten storneren...

sweetysouth
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2014 15:19

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door sweetysouth »

OMG!
ongelovelijk dat ik hier dus ook in trap.
maar er zat ook niets geen papier of text bij het eerste pakket.
het bekende 59,99 is dus ook bij mij afgeschreven.
verschillende mails uitgewisseld met whitesmily.
pakket terug gestuurd na mailswisseling.
17okt14 kreeg ik mail terug:
"Wij hebben het pakket 6 oktober ontvangen, en wij zullen het binnen de wettelijke betaling terug sorten"
...iemand een idee wat het termijn is voor een wettelijke terug betaling?...
vast geen kwartaal :@
-ik lees 56 dagen...
website is uit de lucht en zoals ik lees is het echt ernstig.

wat te doen nu? wie helpt ons?

HELP!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door Guardian72 »

sweetysouth schreef:...
-ik lees 56 dagen...
website is uit de lucht en zoals ik lees is het echt ernstig.

wat te doen nu? wie helpt ons?

HELP!
Zie hierboven - en in andere incassotopics.
1) de TERUGBETAALtermijn is 30 dagen, maximaal.
2) de storneringstermijn (dus, dat JIJ ZELF tegen de bank zegt, haal terug!) is 56 dagen.

Wie helpt jullie? Nou, gewoon, jezelf.
Storneer het bedrag - desnoods persoonlijk bij je bankkantoor langs gaan - en laat dan gelijk een selectieve blokkade op die firma aanbrengen - reden: onrechtmatigheden in incasso.

Het is niet ernstig - maar ONDERNEEM ACTIE en blijf niet afwachten tot oplichters ineens eerlijk worden.

mavis031066
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2014 19:20

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door mavis031066 »

Pffff OMG tjah en ook ik ben er ingetrapt?! maar hartelijk dank voor de emailadres en het adres waar ik het naartoe kan sturen! en alle goed adviezen, ga het meteen regelen!

Zo meteen gestorneerd en geblokkeerd, meteen een email gestuurd naar het bovenstaande email, die 1 van jullie heeft opgegeven. en maandag post ik het pakketje naar het bovenstaande adres naar het magazijn!

Jeetje zoveel de dupe ervan, ziet Radar dit wel?! Wordt er echt iets meegedaan? ik hoop t voor ons allen

Gesloten