LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Programma gemist

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door Inter »

rozemarijntje schreef:Nee met de samsung niet betalen,gaat via internet zeg maar,smart..


Eerlijk gezegd kijk ik niet hoe lang het erop staat,meestal denk ik,als ik niet ks
An slapen,ff kijken of er nog wat te zien is...
Maar 10 dg bij ned 123 wel..sbs weet ik niet..

Denk dat ze misschien kijken wat mensen veel kijken?? Weet ook niet hoe het werkt..
Inderdaad maar met een Philips TV aangepast voor je TV .
Ik bedoelde SBS Zenders ( met Veronica , Net 5 ) Die zijn meestal nooit gratis .
Maar kan ik niet omdat ik 2 oude model TV`s ( alleen Modellen van 2012 ) heb niet ontvangen .Schijnt ook niet met een Update te lukken .Koop je een dure TV Kan je deze niet meer updaten .

Ned 1 ,2 en 3 en RTL zijn altijd wel gratis .
Ook 10 dagen te ontvangen maar omdat er maar een balk van maandag tot zondag loopt moeilijk vindbaar .Maandag komt maar een keer voor .
Tenzij je ze eerder bij de favorieten hebt gezet .


Iemand die ook een Philips TV heeft ?
Laatst gewijzigd door Inter op 24 jan 2013 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

even sbs is een app,die gratis is...

sorry :oops:

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door Inter »

Sorry hoeft van mij niet .

kss
Berichten: 224
Lid geworden op: 03 nov 2006 19:11

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door kss »

waarom zit het NPO eigenlijk tussen de techniek en de providers, het zijn toch simpele xml bestanden die automatisch geaggregeerd kunnen worden ? lijkt mij ook een nodeloze kostenpost, maar dat terzijde.

RTL gemist moet je tegenwoordig betalen, maar niet overal en niet altijd en de bedragen zijn ook zo enorm verschillend, editienl op TV kost 99cent en duurt 15 minuten, businessclass kost 49cent en duurt 50 minuten, alle twee zijn ze op internet gratis. en wat in mijn ogen een kinderprogramma is, the voice kids, en volgens kpn gratis is kost 1,49. en je kan gemist niet eens opnemen via de pvr.

daarnaast betaal in de vorm van privacy en advertenties, overal moet je cookies accepteren om je te laten volgen anders kun je niet eens kijken.

kortom erg krom allemaal.

Renee Mes
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2013 17:43

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door Renee Mes »

Als ik bepaalde programma's op RTL XL terug wil zien lukt dat vaak niet, echter op mijn I-Pad kan ik deze programma's wel zien. Mijn vraag: hoe kan dat?

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door Inter »

Renee Mes schreef:Als ik bepaalde programma's op RTL XL terug wil zien lukt dat vaak niet, echter op mijn I-Pad kan ik deze programma's wel zien. Mijn vraag: hoe kan dat?
Geen Silverlight ?
Heeft dat anders niet te maken omdat je dan met een App kijkt .

Maar wellicht staat die andere hierbij :
http://www.rtl.nl/service/xl/support/


Verder RTL is bij mij na een reclamefilmpje altijd gratis Met de app op mijn TV .
Alleen de kwaliteit is bar slecht .

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door Shine »

Ik zit bij een vriendin en die heeft KPN. In haar pakket heeft Programma Gemist.
Ah mooi denk ik, want ik heb het niet. Aangezien ik enkele Nieuwsuur uitzendingen van de afgelopen dagen heb gemist komt dit dus mooi uit.
Maar ik kom bedrogen uit. Wat ik ook probeer en doe, steeds als laatste, meest recente programma gemist uitzending van Nieuwsuur dateert van 15 mei 2013 !!
Op de website Uitzending gemist zijn deze nieuwsuur uitzendingen gewoon te zien.

Zo snuffel ik verder in deze feature, maar ik mis giga veel, gewoon publieke zender uitzendingen, van de afgelopen dagen. Geen bijzondere programma's ofzo. Joanna Lumley's Nile mist ook nogal wat afleveringen. Deze uitzendingen zijn de afgelopen dagen 20 t/m 23 mei, door Max herhaalt. Maar ik zie zeggen en schrijven slechts 1 aflevering. De rest ontbreekt. Ook hiervoor geldt weer, op de website van uitzending gemist zijn ze gewoon te zien en bereikbaar.

En zo kan ik nog wel een doorgaan.

Deze KPN Uitzending Gemist feature is ronduit een droefenis.

Gesloten