LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laboratoires Rochelle

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Radar
Site Admin
Berichten: 5508
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door Radar »

Een proefpakketje afslankpillen bestellen en alleen de verzendkosten betalen? Dat klinkt te mooi om waar te zijn. Laboratoires Rochelle biedt een ‘gratis proefpakketje’ aan, ‘zonder verdere koopverplichtingen’. Maar ben je daar wel zeker van? Zorgt Laboratoires Rochelle, behalve voor het afslanken van je lichaam, ook voor het afslanken van je portemonnee?

Maandag in Radar, om 20.20 uur bij de TROS op Nederland 1

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door ciske »

Zonder pillen afslanken is beter, gewoon sporten en gezond eten.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door nevermind »

‘gratis proefpakketje’
Zoals bij vele onderwerpen hier, gratis bestaat niet!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door ciske »

Voor niks gaat de zon op, :lol:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door Jolijn »

Maandag is het Laboratoires Rochelle, enige tijd geleden Tono/Courlex/ enz., volgend jaar weer een ander bedrijf...waar dan ook weer evenzovele mensen intrappen en pas beginnen met rondlezen hoe te handelen, als er al geld afgeschreven is.

prisma64
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 jan 2013 13:15

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door prisma64 »

als iedereen nu eerst eens de naam zou googelen voor ze iets kochten dan was dit ook niet gebeurd ( op het web staan alleen maar klachten over dit bedrijf ) en dan hier een uitzending aan besteden :lol: tis nog steeds zo , ieder pondje gaat door het mondje en dikheid is niet op te lossen met pillen of andere wondermiddelen

PaulineB
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2013 15:23

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door PaulineB »

dat minder eten, sporten enz niet helpt, dat is inmiddels wel vastgesteld. Niemand blijkt het toch op termijn vol te houden.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door pbarendse »

PaulineB schreef:dat minder eten, sporten enz niet helpt, dat is inmiddels wel vastgesteld. Niemand blijkt het toch op termijn vol te houden.
Ik weet niet waarop je baseert dat dat vastgesteld is... Het is namelijk juist de enige methode die WEL werkt. Ben zelf een goed voorbeeld hiervan. In ruim een jaar ben ik, puur en alleen door aanpassingen in mijn voedingspatroon en meer beweging, 35 kilo afgevallen. Ben nu al bijna een half jaar stabiel. Ik val nog heel langzaam steeds een beetje af, en er komt niets bij. Let wel: ik ben niet minder gaan eten, wel anders. Dat is wel een belangrijk verschil! En onder de juiste begeleiding uiteraard.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door Jolijn »

Bij Lab.Rochellle gaat het toch niet om afvallen, maar om de manier van handelen?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door sephora30 »

PaulineB schreef:dat minder eten, sporten enz niet helpt, dat is inmiddels wel vastgesteld. Niemand blijkt het toch op termijn vol te houden.
Bij mij wel hoor, ben in iets meer dan een jaar tijd toch 12 kilootjes afgevallen.

Maar om terug te komen op het onderwerp............als iedereen nou eens zou beginnen met de voorwaarden te lezen voordat men zoiets besteld, zouden er heel wat minder (onterechte) klachten zijn. Mensen lezen het woordje 'gratis' en voila, gelijk de oogklepjes op :?

HNvanSchaik
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2011 17:05

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door HNvanSchaik »

Onder dreiging van incassobureau heb ik onder protest betaald, terwijl ik tevoren nieuwe zending had geretourneerd. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen op Gir 121470?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door Guardian72 »

sephora30 schreef: Maar om terug te komen op het onderwerp............als iedereen nou eens zou beginnen met de voorwaarden te lezen voordat men zoiets besteld, zouden er heel wat minder (onterechte) klachten zijn. Mensen lezen het woordje 'gratis' en voila, gelijk de oogklepjes op :?
Maar dat was blijkens de uitzending juist het probleem - de voorwaarden waren (bewust?) niet compleet / duidelijk..

Het heeft er alle schijn van dat dit bedrijf bewust de boel belazert, en ook nog eens op grove wijze incassofraude pleegt (iDeal betalingen zijn kennelijk volgens hen een machtiging... lekker systeem dat iDeal dan - dan dit soort (piep) mijn gegevens zo kan krijgen)

bhoetjr
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2011 15:51

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door bhoetjr »

Rochele schijnt zich niets aan te trekken van de uitzending.
gisteren toch''dreigmail'' over incasso. Heb NIB benaderd: zij doen geen zaken meer met deze firma.verder ook klacht ingediend vai internetfraude en politie alsmede consuwijzer; alle mails doorgestuurd Rochelle..
Inmiddels is het bedrijf ook per email niet bereikbaar.. ze voelen de bui al komen.
Wat betreft ''eigen verantwoording'': ik ben het ermee eens dat men, dus ook ondergetekende, kritischer hadden mogen/moeten en kunnen zijn, maar dat rechtvaardigt op geen enkele manier de handelswijze van deze firma.

biancabz
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 apr 2013 14:06

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door biancabz »

ik ben behoorlijk geschrokken na de uitzending
ik heb meteen een mail gestuurd dat ik geen vervolg zending meer wil tot nu toe nog geen andwoord
gehad en ik heb meteen de bank geblokkeerd
krijg ik vrijdag 5 april een mail stichting foundation docdata payments te utrecht een mail dat ze 1 april geen geld van mijn rekkenig konden af halen met een doorlopende machteging of ik het zo spoedig mogelijk over wilde maken

ik gebeld naar die stichting het verhaal uit gelecht waarom ik het geblokkeert had word er gezecht dat moet u maar met laboratoires rochelle bv uit zoeken daar sta je dan mond vol tanden
maar weer eens bio forte proberen te bellen steeds ingesprek of andere rare geluiden en voor af het bandje

een paar dagen hoor je niks en ja hoor mail incasso lab.rochelle <[email protected]>
betreft:u betalingsachterstand Nadrudyn Bio Forte
INZAGE:uw betalingsachterstand
Amsterdam, 8 april 2013
Geachte mevrouw lammers
naar aanleiding van een storno of mislukte afschrijving blijkt dat onderstaande rekeningnog niet is voldaan.
vervolgpakket Natrudyn Bio Forte verstuurd d.d. 01-04-2013:bedrag bij iedereen bekend
Het totaalbedrag dient uiterlijk 15-04-2013 te zijn bijgeschreven op ons rekeningnummer 6397142
t.n.v.laboratoires rochelle bv. vermeld bij uw betaling als kenmerk uw klantnummer .........
mocht u openstaande bedrach inmiddels al hebben voldaan, dankunt u deze brief als niet verzonden beschouwen.
als u aan bovenstaande sommatie niet voldoet, dan bent u in verzuim.voor vragen kunt u tijden kantooruren contact met ons opnemen.
Hoogachtend,

labroratoires rochelle bv
productgroep natrudyn bio forte afdeling finance

H.J.E Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
internet: http://www.natrudynbioforte.com/nl
tel: 09006006003
-pakketje niet gehad
internet is een blanke pagina
betallen doe ik niet meer
en nu wacht ik het incassobureau af

ellenes
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2013 13:50

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door ellenes »

ik krijg nog steeds 59,95 terug van rochelle, de mega telefoonkosten die ik reeds heb door hen reken ik dan niet mee. ik heb de andere afschrijvingen die ze hebben gedaan kunnen terugvorderen maar voor deze eerste was ik net te laat. ik heb niet eens vervolgzendingen ontvangen (had ik ook niet om gevraagd) maar er werd wel 59,95 van mn rekening afgeschreven (!!!!) hoe kan dit? ik heb nergens toestemming voor gegeven!! snapte eerst ook niet wie er 59,95 van mijn rekening aan het afschrijven was. ik zoek mensen die samen met mij willen uitzoeken hoe wij ons geld terug kunnen krijgen. ofwel heeft ideal een grove fout gemaakt door mijn gegevens door te geven, ofwel kunnen wij met elkaar zien dat we het geld via een aanklacht van rochelle kunnen terug krijgen. wie helpt of heeft tips? rochelle zelf is uit de lucht, nergens mer te vinden.
alvast vriendelijke dank, ellenes

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door Guardian72 »

ellenes schreef:ik krijg nog steeds 59,95 terug van rochelle, de mega telefoonkosten die ik reeds heb door hen reken ik dan niet mee. ik heb de andere afschrijvingen die ze hebben gedaan kunnen terugvorderen maar voor deze eerste was ik net te laat. ik heb niet eens vervolgzendingen ontvangen (had ik ook niet om gevraagd) maar er werd wel 59,95 van mn rekening afgeschreven (!!!!) hoe kan dit? ik heb nergens toestemming voor gegeven!! snapte eerst ook niet wie er 59,95 van mijn rekening aan het afschrijven was. ik zoek mensen die samen met mij willen uitzoeken hoe wij ons geld terug kunnen krijgen. ofwel heeft ideal een grove fout gemaakt door mijn gegevens door te geven, ofwel kunnen wij met elkaar zien dat we het geld via een aanklacht van rochelle kunnen terug krijgen. wie helpt of heeft tips? rochelle zelf is uit de lucht, nergens mer te vinden.
alvast vriendelijke dank, ellenes

Doe aangifte - geef aan wat je terug hebt gehaald en wat er nog staat , meld dat men incassofraude heeft gepleegd en nu geen respons meer geeft. Vermeld je telefoonkosten als gevolgschade.

Succes

poffdaddy45
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2013 15:07

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door poffdaddy45 »

ook ik trapte er in om een proef pakketje aan te vragen en betaalde 4,99 euro , om vervolgens 3 dagen later een vervolg zending te krijgen heb ze daarna eerst geprobeerd te bellen maar dat is een gebed zonder einde wanneer je ook belt en hoe laat ook er is steeds 1 wachtende voor je , toen heb ik ze een email gestuurd met nogal duidelijke taal ze duidelijk gemaakt dat ik hier niet van was gediend en dat ik de zending terug had gestuurd pas een dag later werd er gereageerd dat ik akoord was gegaan met een automatische incasso en dus moest betalen. heb ze via email laten weten dat ik ze veel geluk wens daarmee maar dat ze van mij geen stuiver zouden krijgen , hierna een tijd niks van ze vernomen tot dat er een brief kwam van het N.I.B . waarna ik ze nog maals via email heb laten weten dat ze de pot op kunnen ,weer was het een tijd stil , daarna kwam de uitzending van radar waar dit artikel werd besproken en ik nog zekerder werd dat ik in mijn gelijk stond echter vanmorgen weer een dreig mail van ze ontvangen waarin ze dreigen om naar de rechter te stappen als ik niet binnen een paar dagen betaal. ik wacht met spanning af wat ze gaan doen over een paar dagen :lol: :lol:

akluitmans1
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2013 16:11

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door akluitmans1 »

Ook ik kreeg vandaag 2 mei 13 een mail van ene Mr. F.J.M. van den Dodewaard en of ik voor 7 mei 13 wil betalen voor 15:00 uur anders komt de deurwaarder met een dagvaarding.. :?
Nu heb ik ook gelukkig de uitzending gezien van Radar, dus ik maak me niet zo druk nu hierom..
Maar ik snap niet dat ze toch hiermee doorgaan om mensen het leven zuur te maken.. :?:
Ik ben blij dat ik hierin niet alleen sta, hoe triest ook dat we allemaal dezelfde "fout" hebben gemaakt.
Succes iedereen..

jannie39
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2013 22:00

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door jannie39 »

Lab Rochelle is weer op OORLOGSPAD.Kreeg vandaag een GERECHTELIJKE PROCEDURE aan mijn broek.
Betreft vervolgpakket 15-02-2013.Over deze rek zijn net als bij velen mailtjes heen en weerverstuurd.

Tot dat ik een dag voor de uitzending van Radar van het Incassobureau uit Purmerent het volgende antwoord kreeg:DE BETREFFENDE VORDERING HEBBEN WIJ AFGESLOTEN.
Dus hoopte ik verschoond te blijven van deze aanmaningen HELAAS.

2 Mei 2013 Jannie

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Laboratoires Rochelle

Ongelezen bericht door Guardian72 »

akluitmans1 schreef:Ook ik kreeg vandaag 2 mei 13 een mail van ene Mr. F.J.M. van den Dodewaard en of ik voor 7 mei 13 wil betalen voor 15:00 uur anders komt de deurwaarder met een dagvaarding.. :?
Nu heb ik ook gelukkig de uitzending gezien van Radar, dus ik maak me niet zo druk nu hierom..
Maar ik snap niet dat ze toch hiermee doorgaan om mensen het leven zuur te maken.. :?:
Ik ben blij dat ik hierin niet alleen sta, hoe triest ook dat we allemaal dezelfde "fout" hebben gemaakt.
Succes iedereen..
Je kan deze Mr. natuurlijk doorverwijzen naar de Radar uitzending.
En als men toch doorzet - een klacht tegen de deurwaarder indienen..

Gesloten