LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cupcake-test

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Cupcake-test

Ongelezen bericht door Radar »

Thuis je eigen cupcakes bakken is hot. Zit er verschil tussen de verschillende mixen? Of smaken ze allemaal even lekker?

Radar test zeven verschillende soorten met behulp van kleine en grote fijnproevers.

Maandag 26 mei in Radar, om 20:30 uur op Nederland 1

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Cupcake-test

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Waarom zou je mixen kopen? Dan betaal je standaard meel met wat suiker voor een veelvoud van als je het zelf zou maken. Dat lijkt me een veel nuttiger onderwerp voor een consumentenvoorlichtingsprogramma.

witte angora
Berichten: 30780
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Cupcake-test

Ongelezen bericht door witte angora »

GJvdZ schreef:Waarom zou je mixen kopen? Dan betaal je standaard meel met wat suiker voor een veelvoud van als je het zelf zou maken. Dat lijkt me een veel nuttiger onderwerp voor een consumentenvoorlichtingsprogramma.
Het onderwerp is nuttig omdat:
- cupcakes best wel populair zijn, dus informatie er over trekt kijkers
- een paar pakken cupcakes van verschillende merken kost haast niks

resumerend: met een cupcake-test kan iemand weer een deel van het programma volwauwelen zonder dat het wat kost, terwijl het wel weer een flinke hoeveelheid kijkers oplevert, en daarmee maximale inkomsten uit reclame.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Cupcake-test

Ongelezen bericht door kweenie »

Ben ik de enige die een vieze smaak in de mond krijgt van de zinsnede smaken ze allemaal even lekker?

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Cupcake-test

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik bak zelf regelmatig cupcakes (en nog meer) en ik gebruik nooit een kant en klare mix. De reden is, dat in die mixen allerlei toevoegingen zitten om het lekker te maken (denk ik). Door zelf je eigen mix te maken weet je wat er ingaat en smaken ze nog veel lekkerder.
Maar het is natuurlijk wel weer een goedkope manier om kijkers te trekken, want cupcakes zijn 'hot'.

mh73

Re: Cupcake-test

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik gebruik nauwelijks pakjes en mixen meer. Het is goedkoper en je weet wat je eet.

cvwillegen
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2014 16:02

Re: Cupcake-test

Ongelezen bericht door cvwillegen »

Afgelopen zondag nog gemaakt. Bloem, suiker, boter en eieren (250g resp. 5 stuks), flinke schep (40g) in een cupcake (25 stuks), over op 170 graden, minuutje of 20 in de oven... klaar!!

Gesloten