LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Urinetherapie

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
haljamar
Berichten: 74
Lid geworden op: 05 sep 2014 00:47

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door haljamar »

Ik was depressief gisteren en luisterde naar mijn mp3'tje toen werd ik wakker vanmorgen en las dit artikel, heb toen de pure urine van mijn partner opgedronken en alles was weg. Toen werd ik wakker met hoofdpijn :D

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door tenormin »

haljamar schreef:Ik was depressief gisteren en luisterde naar mijn mp3'tje toen werd ik wakker vanmorgen en las dit artikel, heb toen de pure urine van mijn partner opgedronken en alles was weg. Toen werd ik wakker met hoofdpijn :D
En daar is paracetamolletje dan weer goed voor, toch?

janfreak
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 okt 2004 00:03
Contacteer:

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door janfreak »

Wat een lelijke oplichter!

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door sjohie »

Beste Tros Radar, graag zou ik horen waar ik de rekening voor een nieuw toetsenbord en een nieuwe monitor heen kan sturen, want ik heb zojuist een mond vol koffie over beide heen geproest na het lezen van de openingspist, euh post.

lelijkekarel
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2015 13:14

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door lelijkekarel »

Hallo, beste mooie ***-landers, sorry ... Hollanders, hier de 'beschuldigde' lelijke Belg met de leds in zijn neus.
Mijn reactie op het programma:
- Dat ik zo 'raar' keek is omdat de andere persoon, die zich voordeed als een klant, op Skype (valselijk) beweerde dat zijn camera defect was; ik zit dus een beetje in het 'ijle' te praten, omdat er geen visuele tegenpartij was. De volledige Skype communicatie duurde meer dan 2 uur waar ze uiteraard doelbewust het meest belachelijke uitgeknipt hebben. En dat ik op mijn 63ste niet meer 'de mooiste' ben, tja...
- Dat ze uit een lang interview met John Consemulder een moeilijke volzin uitknippen om deze ook 'verward' te laten overkomen is ook een zeer goedkope voorbedachte truc.
- Wij zijn geen analyse laboratorium; ik ga ook niet ruiken of analyseren of het urine is; ik digitaliseer wat ik toe krijg zonder de buisjes te openen. Als je appelsap opstuurt, krijg je digitaal appelsap terug.
- De gedigitaliseerde bestanden zijn altijd gemoduleerd met de Schumann resonantie, vandaar de 'brom'; het energetische signaal zit tussen deze ongeveer 8 pulsen per seconde en is per staal verschillend; als je alleen oppervlakkig naar de Schumann pulsen kijkt, lijkt het inderdaad allemaal hetzelfde.
- De neus-LEDs zijn 'uiteraard' lachwekkend omdat je er als een clown uitziet, maar ze zijn enorm effectief om met signalen te moduleren: je zit heel dicht bij de adertjes in je neus en je beïnvloed het 'derde oog' en de hersenen; en het is ook nog spotgoedkoop te maken; en de mensen kunnen nog eens lachen, ook goed voor de gezondheid ...
- Ik heb zelf als Product Manager 20 jaar geleden de eerste digitale camera's ontwikkeld voor AGFA en werd toen verweten dat dit onzin was en 'nooit iets zou worden'; bij een presentatie voor professionele fotografen in 2002 in New York werd ik ook 'uitgejouwd' toen ik zei dat ze binnen 5 jaar allen digitaal zouden fotograferen. Inmiddels zijn AGFA, Kodak en Fuji failliet; deze bedrijven waren toen groter dan de meeste farmaceutische bedrijven nu.
De 'Profit-Based' medische industrie beseft ook dat de digitale revolutie 'hun dood is' en daardoor worden digitale homeopathie met alle mogelijke middelen bestreden en belachelijk gemaakt. Temeer daar het werkelijk geneest, spotgoedkoop is en niet te patenteren.
De 'idioten' op het Radar forum die klassieke homeopathie in vraag stellen zouden beter eens wat onderzoek doen; Elsevier die wereldwijd 60% van de medische lectuur beheert heeft als grootste aandeelhouder GlaxoSmithKline die er nauwlettend op toeziet dat van de honderden (niet gemanipuleerde) studies geen enkele gepubliceerd wordt.
- Onze Homeographers worden verkocht door de grootste softwarefabrikant van homeopatische software (Miccant) en deze bekomen zeer goede resultaten: een digitaal homeopatisch middel heeft eenzelfde uitwerking dan hetzelfde klassiek middel.
-"The proof is (in) the pudding", waarmee ze mij belachelijk proberen te maken is de juiste spreekwoordelijke Engelse uitdrukking; als voorbeeld het volgende: op de foto die je kan zien op mijn website tachion(punt)be zie je een koe uitgerust met één van onze dekens die aangestuurd wordt door de DUST signaturen (urine, speeksel en bloed van die koe); deze was zo goed als 'opgegeven' door besmetting met de paratuberculose bacterie waar geen enkel geneesmiddel tegen werkt; na twee weken is ze reeds sterk verbeterd. De betrokken Nederlandse boer kan zijn ogen niet geloven; wordt nauwlettend opgevolgd door twee ervaren dierenartsen.
Laat ze hier maar eens met hun PLACEBO argument afkomen!
Als de Hollanders nog hun dagelijkse portie melk willen consumeren en kaas produceren zonder ingevoerde melk en hun broodje kroket verorberen, zullen ze mij nog dankbaar zijn: deze paratuberculose bacterie heeft 70% van de koeien besmet en er wordt gesproken om de melk en vlees van deze dieren te verbieden voor consumptie.

Welwaar
Berichten: 132
Lid geworden op: 04 okt 2010 13:14

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door Welwaar »

In de uitzending met John is geknipt en geplakt. Een ander antwoord achter een vraag geplakt. Van de gehele uitzending zijn videobeelden gemaakt , het gesprek duurde ruim een uur waarvan enkele seconden te zien waren in de tv uitzending. Men heeft doelbewust een suggestieve vraag later opgenomen en deze voor het antwoord geplakt, waardoor het antwoord buiten de context. Kortom: schokkend bewijs van een hoe een zeer belangrijk item (Digitale Biologie, onderdeel van de Informatie Geneeskunde van de toekomst) bewust de kop om gedraaid.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door trail46 »

lelijkekarel schreef:Hallo, beste mooie ***-landers, sorry ... Hollanders, hier de 'beschuldigde' lelijke Belg met de leds in zijn neus.

Als de Hollanders nog hun dagelijkse portie melk willen consumeren en kaas produceren zonder ingevoerde melk en hun broodje kroket verorberen, zullen ze mij nog dankbaar zijn: deze paratuberculose bacterie heeft 70% van de koeien besmet en er wordt gesproken om de melk en vlees van deze dieren te verbieden voor consumptie.
Uit de eerste opmerking blijkt u niet alleen van buiten een lelijke man te zijn, de binnenkant is ook flink smerig na een compleet onnodige dergelijke belediging.

Dat tweede deel (door mij onderstreepte deel) gaat u vast nog even met echte bewijzen onderbouwen mag ik hopen? Of is dit ook van u niet bewezen beweringen? Gelukkig kon ook ik hartelijk lachen om zoveel totaal onbewezen onzin, en alsjeblieft. Noem u website niet als bron van enig bewijs dan ook.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door moederslink »

ff vastleggen lelijke karel, en ik begrijp eerlijk gezegd niet zoveel van uw post :oops:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door tenormin »

trail46 schreef: Dat tweede deel (door mij onderstreepte deel) gaat u vast nog even met echte bewijzen onderbouwen mag ik hopen? Of is dit ook van u niet bewezen beweringen? Gelukkig kon ook ik hartelijk lachen om zoveel totaal onbewezen onzin, en alsjeblieft. Noem u website niet als bron van enig bewijs dan ook.
Denk dat er niet veel te onderbouwen valt. Lees het maar als rommel wat rechtstreeks de vuilnisbak in kan.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door moederslink »

vogels schreef:
moederslink schreef:ff vastleggen lelijke karel, en ik begrijp eerlijk gezegd niet zoveel van uw post :oops:
Ach, is en blijft natuurlijk een Belg, hè?
Zijn die allemaal lelijk dan? Prem~~~ kom er maar in~~~ :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door tenormin »

moederslink schreef:
vogels schreef:
moederslink schreef:ff vastleggen lelijke karel, en ik begrijp eerlijk gezegd niet zoveel van uw post :oops:
Ach, is en blijft natuurlijk een Belg, hè?
Zijn die allemaal lelijk dan? Prem~~~ kom er maar in~~~ :lol:
Off Topic: Prem zal toch geen selfie van zichzelf hier neerzetten? (Gelijk heeft ie!)

evydepevy
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2015 21:07

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door evydepevy »

Welwaar schreef:In de uitzending met John is geknipt en geplakt. Een ander antwoord achter een vraag geplakt. Van de gehele uitzending zijn videobeelden gemaakt , het gesprek duurde ruim een uur waarvan enkele seconden te zien waren in de tv uitzending. Men heeft doelbewust een suggestieve vraag later opgenomen en deze voor het antwoord geplakt, waardoor het antwoord buiten de context. Kortom: schokkend bewijs van een hoe een zeer belangrijk item (Digitale Biologie, onderdeel van de Informatie Geneeskunde van de toekomst) bewust de kop om gedraaid.
Beste Welwaar, ik heb speciaal een account aangemaakt om contact met je op te kunnen nemen m.b.t. Articaine (heb je in een ander topic een keer op gereageerd, maar daar kon ik niet meer op reageren omdat deze inmiddels gesloten is). Helaas kan ik nog geen prive berichten versturen omdat ik nog niet genoeg gepost heb? Echt heel raar?! Hoop je op deze manier te kunnen bereiken! Zou je mij misschien een prive bericht kunnen sturen?

Alvast heel erg bedankt!

Gesloten