LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Urinetherapie

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Urinetherapie

Ongelezen bericht door Radar »

Elke ochtend je eigen urine drinken heeft een heilzame werking, zo wordt weleens beweerd. Wil je wel de lusten maar niet onsmakelijke lasten, dan kun je kiezen voor digitale urinetherapie.

De informatie uit je ochtendurine wordt dan omgezet in geluidsgolven en elke ochtend een mp3'tje afluisteren zou dezelfde versterkende effecten hebben op het lichaam.

Hoe werkt deze digitale homeopathische therapie en wat vinden artsen en klassieke homeopaten van deze digitale revolutie in de alternatieve therapie?

Maandag 27 april in Radar, 20:30 uur op NPO 1

Lees meer: http://www.radartv.nl/uitzending/archie ... etherapie/

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door kokka »

als je dit geloofd heb je teveel urine gedronken denk ik .

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door tenormin »

Zal best wel ergens goed voor zijn, alleen, laat dit maar aan me voorbijgaan.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door moederslink »

Beste Radar : ik heb hier nog nooit van gehoord! Digitale urinetherapie....oef.. :x
Dat je urine gaat drinken als je " in the wild " bent en vergaat vd dorst...ok , enigszins te begrijpen :(
maar verder? Over homeopathie ben ik in principe niet al te sceptisch , maar dit? Nee merci.
Ben wel benieuwd nd uitzending trouwens.....

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door tenormin »

moederslink schreef:Beste Radar : ik heb hier nog nooit van gehoord! Digitale urinetherapie....oef.. :x
Dat je urine gaat drinken als je " in the wild " bent en vergaat van de dorst...ok , enigszins te begrijpen :(
maar verder? Over homeopathie ben ik in principe niet al te sceptisch , maar dit? Nee merci.
Ben wel benieuwd naar de uitzending trouwens.....
Ik zou zeggen: Google eens op digitale urinetherapie en er gaat een eeuwenoude wereld voor je open. De ochtend urine drinken behoed je voor heel veel ziektes. Maar ja, als 75-jarige er nu aan beginnen, zoals geschreven, laat maar.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door moederslink »

Ok, maar dit gaat toch over digitale urinetherapie en eeuwen geleden bestond digitaal niet en bovendien : ik heb geen mp 3 tje... :cry: maar ik zal me wel even in urine drinken verdiepen :roll:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door snepke »

Urine drinken sla ik maar over.
Maar ik heb weleens gehoord (van een oud dametje)
Als je last had van wintertenen moest je over je tenen (ochtendurine) urineren, schijnt echt te helpen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door tenormin »

snepke schreef:Urine drinken sla ik maar over.
Maar ik heb weleens gehoord (van een oud dametje)
Als je last had van wintertenen moest je over je tenen (ochtendurine) urineren, schijnt echt te helpen.
Ja, en je haar gaat er ook van glanzen (geen off topic berichtje); maar schijnt echt waar te zijn. Alleen: je mag het daarna niet uitspoelen. Ook jakkes.

@moederslink, nee, natuurlijk was digitaal geen woord in die tijd, maar sommige artikelen zijn gewoon om ademloos te lezen. Als ik nu 20 was zou ik alternatieve geneesheren raadplegen; nu te laat.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door snepke »

tenormin schreef:
Ja, en je haar gaat er ook van glanzen (geen off topic berichtje); maar schijnt echt waar te zijn. Alleen: je mag het daarna niet uitspoelen. Ook jakkes.
Zal lekker stinken dan.
Dit had ik nog nooit gehoord.
Waar urine dan al niet goed voor is.
Zal best wel, maar alleen het idee al, getverrr, ik doe er niet aan mee goed of niet goed voor je, geef mijn portie maar aan Fikkie

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door moederslink »

Dan gaat Fikkie stinken :lol:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door snepke »

moederslink schreef:Dan gaat Fikkie stinken :lol:
:lol: :lol:
Liever Fikkie dan ik.

Maar effe serieus.
Ik heb altijd gedacht dat dit flauwe k*l was, maar het schijnt dan toch waar te zijn.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door moederslink »

Radar schreef:Elke ochtend je eigen urine drinken heeft een heilzame werking, zo wordt weleens beweerd. Wil je wel de lusten maar niet onsmakelijke lasten, dan kun je kiezen voor digitale urinetherapie.

De informatie uit je ochtendurine wordt dan omgezet in geluidsgolven en elke ochtend een mp3'tje afluisteren zou dezelfde versterkende effecten hebben op het lichaam.
Dit is het topic van Radar~~~~~ digitale therapie~~~~~geluidsgolven en zo
geluidsgolven zijn echt wel anders dan iets fysiek drinken , toch? :P
Dat urine drinken heilzaam kan zijn had ik wel eens gehoord, maar dat digitale gedoe, daar had ik nog nooit van gehoord!

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door snepke »

moederslink schreef: Dat urine drinken heilzaam kan zijn had ik wel eens gehoord, maar dat digitale gedoe, daar had ik nog nooit van gehoord!
Ik ook niet.
Maar dan toch, geluidsgolven is toch iets anders dan iets drinken.
Als je iets drinkt komt het in je lichaam, maar geluidsgolven dat hoor je, heeft dat dan wel hetzelfde effect?
Lijkt me sterk.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door moederslink »

De" informatie " uit je urine wordt omgezet in geluidsgolven en af te luisteren met een mp3 tje...met hetzelfde effect ..zegt het topic,
nou als ik tijd en zin heb ga ik maandagavond wel kijken :) ben wel benieuwd eigenlijk.
Laatst gewijzigd door moederslink op 24 apr 2015 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door snepke »

Lijkt me sterk maar goed wie ben ik om daaraan te twijfelen.

hermelot
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 jul 2014 19:39

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door hermelot »

Mijn buurman wil een stuk grond van mijn tuin in beslag nemen, omdat dat volgens hem van hun is. Ik ga nu de urinetherapie toepassen om mijn grondgebied te verdedigen. Doen poesjes ook.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door prem »

Als ik mijn eigen urine 's-morgens zou drinken ben ik gelijk weer dronken :mrgreen:

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door kokka »

moederslink schreef:De" informatie " uit je urine wordt omgezet in geluidsgolven en af te luisteren met een mp3 tje...met hetzelfde effect ..zegt het topic,
nou als ik tijd en zin heb ga ik maandagavond wel kijken :) ben wel benieuwd eigenlijk.
ik kan voor de liefhebber wel geluidsopnames maken van hoe mijn ochtend urine in de pot klatert.. wie weet helpt het ergens tegen

stofzuigertje

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Na een nacht slapen is dit extra geconcentreerd afval....!

Ja, na flink zuipen, maakt niet uit wat word het steeds schoner en minder geel maar juist in de ochtend die stinkende afval massa die er vloeibaar uit komt?

Probeer het eens in plaats van Round Up!
Ja, de brandnetels en ander onkruid hadden het moeilijk toen ik dit onverdunde puur op droge dag gebruikte en ja, planten drinken en binnen 24 uren resultaat.

Als je mijn onkruid ziet, ik hoef dan niet meer!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Urinetherapie

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik ben nu al benieuwd naar de recensie van deze Radar-uitzending op http://www.kwakzalverij.nl/

En dan al die mensen die pissig zijn omdat het niet blijkt te werken.

Gesloten