LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door Radar »

Een rimpelloze huid, wie wil dat niet? In de P.C. Hooftstraat worden klanten met een schitterend verhaal verleid om huidcrème met diamant te kopen. Door het speciale ingrediënt diamantpoeder zou je een gladde, rimpelloze huid krijgen. Maar werkt dit echt?

Maandag 8 september 2014 in Radar, om 20:30 bij de AVROTROS op NPO 1

czarczar
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 sep 2011 19:05

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door czarczar »

Als het duur is, dan zal het vast wel werken.
Proest!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door tenormin »

Alleen maar diamant? Ken ook crèmes met bladgoud, veel vrouwen in de P.C. Hooftstraat kopen dat, althans, eens een uitzending gezien. Ik doe het wel met komkommer sap :lol: , minder duur.

hermelot
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 jul 2014 19:39

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door hermelot »

tenormin schreef:Alleen maar diamant? Ken ook crèmes met bladgoud, veel vrouwen in de P.C. Hooftstraat kopen dat, althans, eens een uitzending gezien. Ik doe het wel met komkommer sap :lol: , minder duur.
Krijg je daar dan geen zuur gezicht van ?

czarczar
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 sep 2011 19:05

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door czarczar »

tenormin schreef:Ik doe het wel met komkommer sap :lol:
Dat is gewoon water :-)
Wat kan helpen: gezond eten, weinig alcohol drinken en je huid niet te veel blootstellen aan UV-straling.
Smeerseltjes zijn absolute kul, tenzij tijdelijk in de vorm van plamuur :-)

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door tenormin »

hermelot schreef:
tenormin schreef:Alleen maar diamant? Ken ook crèmes met bladgoud, veel vrouwen in de P.C. Hooftstraat kopen dat, althans, eens een uitzending gezien. Ik doe het wel met komkommer sap :lol: , minder duur.
Krijg je daar dan geen zuur gezicht van ?
U bent in de war met een zure bom/augurk. Komkommer is inderdaad alleen maar water, bijna dan.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door encore »

Maar het gaat over creme-met-diamantstof. Diamant heeft de meest perfecte koolstofverbinding op aarde. En dus lost het ook nergens in op. Ik hoop dat het ook wordt aangeraden als scrubcreme want de diamantstof heeft verder geen werking.

Mucha

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Mucha schreef:Vrouwen die hier intrappen en zonder probleem honderden euro's uitgeven voor een paar potjes creme,verdienen het opgelicht te worden. Overigens kunnen de meeste vrouwen die in de P.C. Hooftstraat winkelen het geld waarschijnlijk prima missen. Ik zie het probleem niet zo.
Het probleem is dat oplichting fout is, of het slachtoffer nou wel of niet het geld kan missen. Fout is fout.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door tenormin »

Julie4444 schreef: Het probleem is dat oplichting fout is, of het slachtoffer nou wel of niet het geld kan missen. Fout is fout.
Dat vind ik zeker niet onder de noemer oplichting vallen. Die "elite" groep beslissen immers ook over face-lifts, botox e.a. behandelingen. Daar kan een potje crème met goud, haha, best ook vanaf. Dat is dan in hun ogen een koopje.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door Julie4444 »

tenormin schreef:
Julie4444 schreef: Het probleem is dat oplichting fout is, of het slachtoffer nou wel of niet het geld kan missen. Fout is fout.
Dat vind ik zeker niet onder de noemer oplichting vallen. Die "elite" groep beslissen immers ook over face-lifts, botox e.a. behandelingen. Daar kan een potje crème met goud, haha, best ook vanaf. Dat is dan in hun ogen een koopje.
Nou, hetgeen in de aflevering te zien was is toch echt wel oplichting naar mijn idee. Er werd door de verkoper namelijk gezegd dat de crème dankzij die diamantentroep rimpels zou voorkomen en verdwijnen, terwijl dat schuurmiddel uiteraard ook (aangetoond) het tegenovergestelde doet. Dat is dus gewoon kwakzalverij/liegen over een product en dus absoluut geen zuivere koek.

Nog even het feit dat die mevrouw complete onjuistheden over collageen opdruinde negerend, wat natuurlijk in het algemeen onjuist aansmeergedrag is. Valt dat niet onder onjuiste handelspraktijken wat de wet betreft?

czarczar
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 sep 2011 19:05

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door czarczar »

Julie4444 schreef:... en dus absoluut geen zuivere koek.
Koffie!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door tenormin »

Julie4444 schreef: Nou, hetgeen in de aflevering te zien was is toch echt wel oplichting naar mijn idee. Er werd door de verkoper namelijk gezegd dat de crème dankzij die diamantentroep rimpels zou voorkomen en verdwijnen, terwijl dat schuurmiddel uiteraard ook (aangetoond) het tegenovergestelde doet. Dat is dus gewoon kwakzalverij/liegen over een product en dus absoluut geen zuivere koek.

Nog even het feit dat die mevrouw complete onjuistheden over collageen opdruinde negerend, wat natuurlijk in het algemeen onjuist aansmeergedrag is. Valt dat niet onder onjuiste handelspraktijken wat de wet betreft?
Nou, blijf even nuchter. De minder dure potjes of zelfs goedkope merken beloven toch ook dat je rimpels als sneeuw voor de zon verdwijnen. Was dat zo zou iedereen rimpelloos door het leven gaan. Je bent (in het algemeen, dus niet aan jou persoonlijk gericht) toch niet van de pot gevallen als men die verkooppraatjes gelooft. Ik ben belazert, ga mezelf toch niet insmeren met potten (noem geen namen) waar ze bij Ici Paris en Douglas hoofdprijzen voor vragen. Dan maar de pot, in verhouding goedkope Nivea of huismerken van de drogisten. Maakt allemaal geen worst uit.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door Julie4444 »

tenormin schreef:
Julie4444 schreef: Nou, hetgeen in de aflevering te zien was is toch echt wel oplichting naar mijn idee. Er werd door de verkoper namelijk gezegd dat de crème dankzij die diamantentroep rimpels zou voorkomen en verdwijnen, terwijl dat schuurmiddel uiteraard ook (aangetoond) het tegenovergestelde doet. Dat is dus gewoon kwakzalverij/liegen over een product en dus absoluut geen zuivere koek.

Nog even het feit dat die mevrouw complete onjuistheden over collageen opdruinde negerend, wat natuurlijk in het algemeen onjuist aansmeergedrag is. Valt dat niet onder onjuiste handelspraktijken wat de wet betreft?
Nou, blijf even nuchter. De minder dure potjes of zelfs goedkope merken beloven toch ook dat je rimpels als sneeuw voor de zon verdwijnen. Was dat zo zou iedereen rimpelloos door het leven gaan. Je bent (in het algemeen, dus niet aan jou persoonlijk gericht) toch niet van de pot gevallen als men die verkooppraatjes gelooft. Ik ben belazert, ga mezelf toch niet insmeren met potten (noem geen namen) waar ze bij Ici Paris en Douglas hoofdprijzen voor vragen. Dan maar de pot, in verhouding goedkope Nivea of huismerken van de drogisten. Maakt allemaal geen worst uit.
Haha, prima punt. Ik ben één van die vrouwen die überhaupt geen smeerseltjes of balsems gebruikt (op bij hoge uitzondering vaseline bij het skiën enzo na, want ja, dat werkt nou eenmaal). Maar ja, punt is dat ik nooit in dat soort onzin investeer, of het nu diamandstof heeft, goud, of wat anders.

Toch is het voorliegen van mensen om hen troep aan te smeren toch wel oplichting naar mijn idee, of men nou achterlijk is om het te geloven of niet. xD

Mucha

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Mucha schreef:Het enigste verschil met deze diamant creme en bijvoorbeeld Oil of Olaz is de prijs. Rimpels verdwijnen niet door smeersel uit een potje. Dat potjes anti-rimpel creme nog steeds goed verkoopt zegt al genoeg. Blijkbaar laten zich nog genoeg vrouwen door de reclames verleiden. (Tegen beter weten in waarschijnlijk. ) Diamantcreme is gewoon hetzelfde concept. Maar dan voor de grotere beurs. Natuurlijk is dit oplichting. Maar dat is Ooil of Olaz ook. En daar hoor ik niemand over. :wink:
Uh, er is wel degelijk een verschil tussen schuurmiddel (diamandstof beschadigd ook gewoon actief de huid) verkopen en dan beweren dat het helpt tegen rimpels en crème die geen schade doet en bijvoorbeeld vocht inbrengt. Gaat het rimpels echt tegen? Geen idee, maar het is in ieder geval beter voor de huid dan schuurmiddel.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door tenormin »

Julie4444 schreef: Geen idee, maar het is in ieder geval beter voor de huid dan schuurmiddel.
Nou ja, je gaat je tanden toch ook niet met Cif poetsen? Ik bedoel maar: een (voordelige) crème is ook een crème en of dat nu zoveel slechter zou zijn voor je huid? Ik weet het niet hoor, ga nooit voor dure smeerseltjes. Oil of Olaz werkt net zo min als een ander bekend merk. Doe dan gewoon (inderdaad) al genoemd vaselin, Zwitsal of de oeroude Nivea.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door Julie4444 »

tenormin schreef:
Julie4444 schreef: Geen idee, maar het is in ieder geval beter voor de huid dan schuurmiddel.
Nou ja, je gaat je tanden toch ook niet met Cif poetsen? Ik bedoel maar: een (voordelige) crème is ook een crème en of dat nu zoveel slechter zou zijn voor je huid? Ik weet het niet hoor, ga nooit voor dure smeerseltjes. Oil of Olaz werkt net zo min als een ander bekend merk. Doe dan gewoon (inderdaad) al genoemd vaselin, Zwitsal of de oeroude Nivea.
Het enige wat ik bij hoge uitzondering gebruik is vaseline. Hetgeen ik bedoel (en ik gebuik die producten dus niet) is dat bij die diamantentroep dus actief je huid beschadigd wordt door de creme. Ik zou aannemen dat dat bij overige bekende producten zonder rare onzin (zoals vochtinbrengende creme of whatever ze dan ook verkopen) in ieder geval niet zo schadelijk is. xD

czarczar
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 sep 2011 19:05

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door czarczar »

tenormin schreef:Nou ja, je gaat je tanden toch ook niet met Cif poetsen?
Dat heette vroeger toch gewoon Jif? Dat hebben ze Cif genoemd omdat Jif internationaal niet zo lekker bekt. En waarom niet? Probeer het eens met Cif, je tanden zullen er best wel wat schoner van worden. Smaakt misschien niet zo lekker, maar een beetje de rommel eraf schuren kan geen kwaad lijkt me.

Die Diamantcrème zal ook vast niet dodelijk zijn. Het is alleen belachelijk duur en er zijn mensen die veel te veel centjes in hun zak hebben dat ze graag aan iets uitgeven dat exclusief is. Nou, mooi toch, het helpt natuurlijk voor geen reet, behalve dan dat je iets exclusiefs hebt. Ze hadden i.p.v. diamant ook schildpadden-sperma kunnen noemen met een leuk verhaaltje erbij. Dat was waarschijnlijk nog beter geweest ook i.v.m. het eiwitgehalte.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Diamanten huidcrème van Forever Flawless

Ongelezen bericht door tenormin »

czarczar schreef:Dat heette vroeger toch gewoon Jif? Dat hebben ze Cif genoemd omdat Jif internationaal niet zo lekker bekt. En waarom niet? Probeer het eens met Cif, je tanden zullen er best wel wat schoner van worden.
Ja, en wat zal het glazuur van je tanden het heerlijk vinden daarmee te worden geschuurd. Ja hoor, dat heette vroeger gewoon Jif. En waarom weet ik ook, wijsneus.

Gesloten