LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe betrouwbaar zijn klantervaringen?

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
tortle
Berichten: 95
Lid geworden op: 26 jun 2014 13:07

Re: Hoe betrouwbaar zijn klantervaringen?

Ongelezen bericht door tortle »

Hetzelfde dus als op fora is een bericht niet zo positief dan wordt het verwijderd :D

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Hoe betrouwbaar zijn klantervaringen?

Ongelezen bericht door tenormin »

tortle schreef:Hetzelfde dus als op fora is een bericht niet zo positief dan wordt het verwijderd :D
Klopt wel dat het zo niet word verwijderd maar niet geplaatst: had bij Wehkamp een elektrische deken gekocht (tijd geleden) en als commentaar, waar ze je zelf voor uitnodigen, geschreven: miskoop van het jaar: stond er 1 dag op en toen was het verdwenen. Haha, eerlijke reviews? Geloof meer in de klachten als men Google gebruikt: eerst Google, dan al dan niet beslissen of men in de betreffende toko iets gaat kopen: m.a.w. eerst hoofd gebruiken alvorens bestellen/kopen. Maar dat blijft toch moeilijk: het is toch nog eerst kopen en dan pas reviews lezen.

eezacque

Re: Hoe betrouwbaar zijn klantervaringen?

Ongelezen bericht door eezacque »

Ik vond het jammer dat de uitzending vooral aandacht besteedde aan misbruik van foto's, terwijl manipulatie van klantervaringen zoveel relevanter is voor de consument...

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Hoe betrouwbaar zijn klantervaringen?

Ongelezen bericht door Julie4444 »

eezacque schreef:Ik vond het jammer dat de uitzending vooral aandacht besteedde aan misbruik van foto's, terwijl manipulatie van klantervaringen zoveel relevanter is voor de consument...
Lijkt mij duidelijk (is dit niet gewoon algemeen bekend?) dat "klantenervaringen" (testimonials) sowieso gewoon onbetrouwbaar zijn als ze op de site van de organisatie staan, en dat op fora je gewoon je brein moet gebruiken en nieuwe gebruikers die alleen op bepaalde topics reageren met een berg zout moet nemen..

eezacque

Re: Hoe betrouwbaar zijn klantervaringen?

Ongelezen bericht door eezacque »

Julie4444 schreef:
eezacque schreef:Ik vond het jammer dat de uitzending vooral aandacht besteedde aan misbruik van foto's, terwijl manipulatie van klantervaringen zoveel relevanter is voor de consument...
Lijkt mij duidelijk (is dit niet gewoon algemeen bekend?) dat "klantenervaringen" (testimonials) sowieso gewoon onbetrouwbaar zijn als ze op de site van de organisatie staan, en dat op fora je gewoon je brein moet gebruiken en nieuwe gebruikers die alleen op bepaalde topics reageren met een berg zout moet nemen..
Tsja, en het is ook algemeen bekend dat op internet alles wat los en vast zit wordt gekopieerd. Mijn opmerking betreft het feit dat het kopje 'klantenervaringen' een vlag is die de lading niet dekt.

Gesloten