LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wierook als luchtverfrisser?

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Wierook als luchtverfrisser?

Ongelezen bericht door Radar »

Luchtverfrissers zijn lang niet zo 'fris' als de verpakking doet geloven. Het inademen van wierook kan zelfs schadelijk zijn voor je gezondheid: http://www.radartv.nl/uitzending/archie ... k-wierook/

Maandag 20 oktober in Radar, om 20:30 uur bij AVROTROS op NPO 1

diand
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 okt 2014 17:29

Re: Wierook als luchtverfrisser?

Ongelezen bericht door diand »

Had geen idee dat het schadelijk kon zijn. Dan maar vaker luchten... :)

53078
Berichten: 305
Lid geworden op: 02 jan 2014 19:47

Re: Wierook als luchtverfrisser?

Ongelezen bericht door 53078 »

Dagelijks peper opsnuiven is ook niet gezond. Tegen een boom aanrijden met 140 km/h is ook niet gezond. Verf op waterbasis is ook niet gezond.
En als je geen wierook mag /kunt gebruiken als "luchtverfrisser" wat moet je dan met dat spul doen? Sjekkies van draaien? Mag je het eigenlijk weggooien bij het GFT of is het KCA? Bij het GFT gaat de afvalverbrander tenminste nog lekker ruiken, da's wellicht eens weer wat anders voor de omgeving.
Die chemische dingen in de wandcontactdoos zijn ZEKER niet gezond. Een beetje carapatiënt kan aan zijn longen voelen waar ze in huis verstopt zitten.

witte angora
Berichten: 30780
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Wierook als luchtverfrisser?

Ongelezen bericht door witte angora »

Het verbaast me niks dat wierook schadelijk kan zijn. Lang geleden had ik zo'n houdertje, en brandde af en toe zo'n stokje. Op een gegeven moment vond ik het wel zo stinken dat ik er mee gestopt ben.

53078
Berichten: 305
Lid geworden op: 02 jan 2014 19:47

Re: Wierook als luchtverfrisser?

Ongelezen bericht door 53078 »

hmm, begon het te stinken. Tja.. dan kun je dat spul het best verbranden :mrgreen:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Wierook als luchtverfrisser?

Ongelezen bericht door kweenie »

Zo, iets met oude koeien? Volgens mij was hier een paar jaar geleden ook al gedoe over.

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2014 16:10

Re: Wierook als luchtverfrisser?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Tegenwoordig zijn alles ongezond volgens onderzoekers, wat is tegenwoordig wel gezond!

Gesloten