@angel1978,
het gaat mij niet eens om mijn zorg over de betaling van mijn eigen ER ( dat ben ik in no time toch al kwijt (

), en ik denk ook bepaald niet dat het vroeger allemaal beter was, echt niet.
Dat het nu transparant is wat er verdiend wordt, dat is iets wat ik me afvraag! Is dat echt zo??
Het is nl nog steeds niet transparant....men
weet het simpel niet hoe en wanneer en hoeveel er verdiend wordt.
Dat werd ook duidelijk in de uitzending immers?
Als ik word doorverwezen verwacht ik adequate behandelingen, die mij z.s.m van de pijn en ellende afhelpen. Dat er dubbele onderzoeken plaatsvinden vind ik van de zotte. Met dit gedoe is mijn schouder onnodig langer verpest met alle gevolgen vandien.
Ik had nb de laatste actuele lab -uitslagen van 4 dagen eerder bij me, toch moest er zo nodig weer geprikt worden
En dat er ook vroeger exorbitante salarissen werden betaald is evident.
En een topchirurg mag van mij ook een topsalaris verdienen.
Dat het nu allemaal kan en mag, betekent m.i. nog steeds niet dat dat ook maar
moet.
Tot slot: ik ben echt van mening dat in ieder geval twee dingen ervoor zorgen dat de samenleving naar de knoppen gaat en dat is door
geld en religie .
Qua geld is het een ratrace...
Qua religie , nou vul maar in, dat weet ook jij wel...
@angel1978, ook nog,
nee ik wil natuurlijk niet terug naar maandenlange wachttijden, maar nu heb ik ze evengoed
(Maxima was beslist eerder geholpen

.....Jaloers? JA.....)
@jablan , er is i.d.d niets mis met een stevige discussie
Hier de juiste oplossingen vinden , door elkaar?
Nee dat gaat hem ook niet worden...

Wij zijn maar eenvoudige boeren en buitenlui
Thank God dat ik niet in Ethiopië woon en dood moet gaan door honger.
@zorg,
ik heb 3 bevriende echtparen net over de grens wonen in Duitsland, zij zijn ook bijzonder goed te spreken over de zorg daar.
Mijn zoon heeft een zeer afwijkend oogprobleem....zelfs
HET oogziekenhuis in Rotterdam wist er zich geen raad mee, totdat we in België terecht kwamen en ja....de diagnose/ aanpak werd klip en klaar en dat alles binnen 1 dag.
Anyway...het kan dus altijd beter en anders.