LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Je sportclub speelt je gegevens door

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest of nog gaan komen.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Je sportclub speelt je gegevens door

Ongelezen bericht door Radar »

Je komt er ineens achter dat je tennisclub je persoonlijke gegevens heeft doorgespeeld aan andere bedrijven. En daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Maar toch gebeurt dit vaker dan je denkt. Mag een sportclub dit zomaar doen?

Maandag 23 april 2018 in Radar, om 20:30 uur bij AVROTROS op NPO 1 of kijk hier: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... 3-04-2018/

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Je sportclub speelt je gegevens door

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik zou het vreemd vinden als mijn sportclub zomaar gegevens naar een derde partij zou doorspelen. Ik heb dat zelf gelukkig nog nooit meegemaakt. Volgens mij is het (als het al gebeurt) meestal niet zozeer de sportclub die gegevens doorspeelt, maar de sportbond waarbij je club aangesloten is. En dan nog is het de vraag of de bond die gegevens werkelijk heeft afgestaan of dat de bond de gevens zelf houdt, maar de verzending van een commercieel product verzorgt.

Gesloten