Het heeft toch niet zo goed gewerkt. Sinds de uitzending heeft blijkbaar niemand, zelfs de leveranciers en payment service provider, meer vertrouwen gehad in het bedrijf. Volgens mij is het ook een record dat een bedrijf 10 dagen na een uitzending van Radar al faillissement heeft aangevraagd. Maar dat faillissement zat er vermoedelijk al aan te komen door de slechte bedrijfsvoering zonder verandering in koers, waarbij de uitzending het slechts heeft versneld. Zelf spreken ze ook al van een negatieve stroomversnelling, wat het idee geeft dat het al tijden bergafwaarts ging.crazyme schreef:@JvandeW
Je mist het punt volkomen.
Radar wil zo graag iemand aan tafel hebben dat er keihard onderhandeld wordt over de vragen. En die persoon geeft met zoveel woorden een antwoord dat er geen tijd is om op in te gaan. Ik denk zelfs dat de de vragen én de volgorde op papier staat. Goede tactiek, het heeft zeker gewerkt.
en dat van dat logo zal je vast wel goed hebben.
Het kan dus best dat de directeur tijdens de uitzending Antoinette om de vinger wond. Uiteindelijk had hij waarschijnlijk beter met een echte spijtbetuiging kunnen komen, afspraken maken met Radar over een betere bedrijfsvoering en geen klanten en werknemers leugenaars moeten noemen terwijl je zelf keihard zit te liegen.
Neem contact op met de payment service provider waar je de betaling aan hebt gedaan. Mogelijk kun je daar nog geld terughalen.Brownie86 schreef:Naar aanleiding van de uitzending van Tros Radar ivm de webshop LIL.nl hebben ze gisteren op hun webshop aangegeven dat ze het faillisement hebben aangevraagd. Dit wil zeggen dat ik nu dus helemaal naar mijn geld kan fluiten.. normaal werd mijn bestelling (een speeltuig voor mijn zoontje zijn verjaardag) maandag geleverd! 180 euro in de vuilbak.