LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acture in combinatie met Maxresources

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Marion1957
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2015 18:23

Acture in combinatie met Maxresources

Ongelezen bericht door Marion1957 »

:oops:in het heel kort mijn verhaal.
Vorig jaar juli ben ik mijn baan verloren. Een super baan waar ik al mijn energie in kwijt kon.
Daar sta je dan, na zoveel jaar met je 56e aan de kant.
Doordat ik mijn baan verloor, wat niet vlekkeloos is gegaan en gezondheidsproblemen voor mijzelf en ernstige gezondheids problemen van mijn echtgenoot en een hersentumor bij mijn 3 jarig kleinkind ben ik geheel overspannen geraakt. De laatste maanden ging het echt een stukje beter. Kreeg het gevoel dat herstel niet heel lang meer op zich zou laten wachten. Alleen is er 2 maanden geleden weer iets gebeurd in mijn prive leven wat inhoud dat ik echt alle zeilen moet bijzetten om nog een beetje normaal te kunnen functioneren, met andere woorden ik ben op dit moment terug bij af.
Helaas is mijn werkgever AAFM eigen risico draager en die heeft een contract met Acture.
In februari jongstleden ben ik bij het UWV geweest omdat ik straks 2 april een jaar ziek ben.
Deze arts begreep mij heel goed en heeft het advies gegeven om mij pas over een paar maanden door een arbeidsdeskundige in te schakelen om te kijken naar mijn belastbaarheid.
Dit is ook doorgegeven aan Acture. Maar zij doen daar niet aan. Wie is er nu leidend?
Verwarring boven de problemen die nu al heb komt Acture met week aan wat ik moet verrichten.
Daar komt Max Resources om de hoek kijken. Alles vaag en onduidelijk. Wordt je gebeld door een bedrijf om een skype gesprek te hebben waar uitgelegd wordt wat ik moet doen. Ook hier vage reacties. Krijg je van maxresources een contract op gestuurd.
Ik vertrouw heel Acture en Maxresources totaal niet en raak er eigenlijk alleen maar meer in de put.
Ik heb na weer een nacht volledig in de stress vandaag een officiel bezwaar tegen de beslissing "plan van aanpak" ingediend bij het UWV.
Natuurlijk wil ik graag werken maar op dit moment gaat dat echt niet.
Omdat ik nu weleens benieuwd was of er meerdere mensen problemen hebben met de manier van werken van Acture kwam ik dit forum tegen.
Hier schrok ik van, maar ook opgelucht dat Acture bekend staat om zijn manier van werken.
Het is echt ongelooflijk. De gesprekken die er zijn geweest met de case manager Maaike brengen bij mij elke keer weer een paar dagen stress.
Ik ben nu bijna zover dat ik mij beter zou willen melden zodat ik van die drake organisatie Acture af ben.
Ik trek het bijna niet meer en wil niet nog meer ellende hebben. Het is al moeilijk genoeg in de situatie waar ik nu in zit. Wellicht zou dit de bedoeling zijn bij Acture zodat ze voor hun klant ( mijn oude werkgever) in een goed daglicht komen te staan. Dat dit ten kosten moet gaan van mensen is gewoon schandalig. Ze drukken hun wil gewoon door je strot.
Acture is een heel gevaarlijk bedrijf.
Ik ben geen klager maar Acture is nu bij mij te ver gegaan.
Ik wacht maar af wat er nu weer gaat gebeuren. Geef mij maar het UWV. Dat is misschien voor sommige mensen ook een probleem. Voor mij zijn ze daar menselijk, helder, transparant,correct en duidelijk.
Deze eigenschappen mist Acture en Maxresources. Het is het tegenovergestelde. Ik heb het gevoel dat Acture er eerder opuit is om je een loer te draaien. Ik hoop dat ik het mis heb.

Marion1957
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2015 18:23

Re: Acture in combinatie met Maxresources

Ongelezen bericht door Marion1957 »

Pfff, vandaag gelukkig de beslissing van het UWV ontvangen.
Afwachten wat Acture nu gaat doen.

Acture
Berichten: 33
Lid geworden op: 27 feb 2012 15:54

Re: Acture in combinatie met Maxresources

Ongelezen bericht door Acture »

Beste Marion 1957, we vinden het vervelend je verhaal zo te moeten lezen en willen graag meer duidelijkheid geven. We bieden een onafhankelijke klachten procedure aan via [email protected]. Daar bekijken we het totale proces en proberen tot de best mogelijke afspraken te komen. Maak je hier gebruik van? We horen graag van je, Acture

Gesloten