LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lifecoaches bij Serin (Alexander Calder)

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Andre Linoge
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2010 20:36

Lifecoaches bij Serin (Alexander Calder)

Ongelezen bericht door Andre Linoge »

Goedenavond.

In 1993/94 was ik bezig met een opleiding tot ziekenverzorgende, tot ik geplaatst werd op een verpleegafdeling waar, na later bleek, het een sport was om andermans opleiding te verzieken. Dit werd bereikt door "je hardgrondig kapot te maken", waardoor vanzelf ontslag kwam. Het resultaat is dat ik daar een Post-Traumatisch-Stres-Syndroom heb overgehouden waar ik alweer 16 jaar mee rondloop. Vanaf 2004 ben ik aardig op weg om weer "in het gelijke" te komen. Nu ben ik via mijn klantmanager van de SZW aangemeld bij Lifecoaches bij Serin (Alexander Calder). Aangezien ik niet anders dan een hoop onzin gewend ben, wil ik eens informeren of er "onder ons" ook mensen zijn die positieve/negatieve ervaringen hebben met bovengenoemde instantie.

BVD
Andre Linoge

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Lifecoaches bij Serin (Alexander Calder)

Ongelezen bericht door antonh »

@Andre Linoge,
jij bepaalt bij welk reïntegratie bedrijf je naar toe gaat.
En geen SZW!!
Teken niets.
En zeker niet bij de "Firma Alexander Calder".
Het bedrijf moet je weer op weg helpen naar een reguliere baan rekening houdend met eventuele beperkingen de Post-Traumatisch-Stres-Syndroom.
En dat zal dus bij een andere werkgever rekening gehouden moeten worden.
Ondanks dat je ziek bent zul je toch moeten mee werken aan een nieuwe plaatsing in het bedrijfsleven.
Succes.

janrad
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 sep 2005 12:22

Re: Lifecoaches bij Serin (Alexander Calder)

Ongelezen bericht door janrad »

antonh schreef:@Andre Linoge,
jij bepaalt bij welk reïntegratie bedrijf je naar toe gaat.
En geen SZW!!
Teken niets.
En zeker niet bij de "Firma Alexander Calder".
Het bedrijf moet je weer op weg helpen naar een reguliere baan rekening houdend met eventuele beperkingen de Post-Traumatisch-Stres-Syndroom.
En dat zal dus bij een andere werkgever rekening gehouden moeten worden.
Ondanks dat je ziek bent zul je toch moeten mee werken aan een nieuwe plaatsing in het bedrijfsleven.
Succes.
Ik ben toch bang dat het SZW bepaalt naar welk re-integratiebedrijf jij toe gaat. In het geval Alexander Calder zou ik als ik jouw was wel krachtig protesteren. Alexander Calder is wel zo'n beetje de slechtste die er bestaat.

mariamm
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2012 21:15

Re: Lifecoaches bij Serin (Alexander Calder)

Ongelezen bericht door mariamm »

Ik heb ook problemen met serin.
Serin in Leiderdorp.
ze werken kennelijk volgens het zelfde slechte systeem van mensen naar behandelen.
bij mij was het vooral het gelieg wat ik helemaal beu ben.
gr.

Gesloten