LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gek hé dat mensen agressief worden.

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
janrad
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 sep 2005 12:22

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door janrad »

Als ik Jan RAT zou zijn zou ik pas trots zijn als ik iemand via het tomaten plukken na een half jaar naar een echte baan zou kunnen begeleiden.

dat noemen ze constructief. Iemand die een uitkering aan komt vragen meteen al bevooroordeeld als profiteut beschouwen dat wekt gewoon agressie op.

Naar boven


Als iemand een WW uitkering aan komt vragen heeft ie nog een heleboel kansen om een behoorlijke baan te vinden. Zeker als die maar kort werkloos is. Komt iemand een bijstandsuitkering aanvragen dan zitten de zaken natuurlijk anders in elkaar. In het algemeen geld dat algemeen geacepteerd werk altijd geacepteerd moet worden als je bijstand aan gaat vragen. En trouwens wat is er mis aan tomaten plukken voor je geld ? Ik heb dat in mijn jonge jaren ook gedaan en het verdiende toen behoorlijk. En verder noem ik niet iedereen een profiteur maar ze zitten er wel degelijk tussen hoor.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door Eddie2 »

En trouwens wat is er mis aan tomaten plukken voor je geld ? Ik heb dat in mijn jonge jaren ook gedaan en het verdiende toen behoorlijk.
Is ook niks mis mee. Ik heb zelfs nog walsen staan invetten bij de Hoogovens vroeger.Het meest domme en smerige werk maar ik kocht er wel mijn eerste stereo installatie van en dan niet een van Yoko :wink:

janrad
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 sep 2005 12:22

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door janrad »

Meer mensen aan het werk en dus minder om te reintegreren, wordt het dus minder belangrijk. Zodoende zakt het op de lijst. (verzin ik ter plekke)

drukdruk
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 jan 2007 22:46

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door drukdruk »

Ik vind het ongehoord dat een werkadviseur, klantmanager, casemanager, hoe je je ook noemt zich binnen dit onderwerp zo arrogant, a-sociaal opstelt. ( het mager excuus daargelaten)

Zelf inmidels jaren werkzaam in de re-integratie weet ik dat sommige mensen moeilijk bemiddelbaar zijn; soms verwijtbaarbaar maar meestal welwillend.
Zelf heb ik als ex-arbeidsgehandicapte ook ervaren dat ik altijd achter mijn consulent van R-IB aan kon lopen. Ik ben zwart (jaja)gaan werken om mijn opleiding te betalen en heb mezelf deze baan bezorgt door eerlijk mijn verhaal te vertellen achteraf.

Ik weet dat ik het niet iedereen naar de zin :lol: kan maken maar ik kan daar mee leven. Ik doe wel echt mijn best om me te onderscheiden.
Ik ken collega's :twisted: die altijd hun client met de foute vinger aanwijzen omdat ze het zelf niet voor elkaar krijgen.

Met de economie, die nu de goede richting schijnt in te gaan, is het slecht gesteld geweest en werd het mensen met een achterstand, geen recente ervaring , 40+, met kinderen, met een arbeidsbeprking , scheel, lelijk, te dik of dun zeker wel be-/veroordeel ect , wel degelijk zeer moeilijk gemaakt om een reguliere baan te vinden, die toekomst perpectief gaf en geen draaideurders.

Ik hoop dit nieuwe jaar weer op een sociale dienstverlenende manier te kunnen werken en dat ik mezelf recht in de spiegel kan aankijken.

Ik hoop dat Jan Rap en zijn maten dit ook kunnen doen. :?:

jiping

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door jiping »

Mensen die geen enkele medewerking geven aan het vinden van een baan hebben naar mijn idee geen recht op een uitkering, dat is mijn standpunt.
Maar je zit daar niet om je eigen mening uit te voeren en op te leggen maar de wet op bijstand.

Ik zeg het misschien een beetje cru maar ik heb al heel wat dossiers voor me gezien die ik stuitend vindt
Daarom moet je ook met de mensen praten en niet je oordeel vellen aan de hand van een dossier, :shock:

inderdaad zijn sommige dossiers stuitend .....
opgesteld
a.d.h.v. allerlij oordelen en meningen van voorgaande casemanagers en baseerd elke volgende lezer zijn mening weer op de mening van de vorige.

praten i.p.v. oordelen is meestal al een hele vooruitgang :roll:

Sunbow
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 dec 2005 09:15

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door Sunbow »

En trouwens wat is er mis aan tomaten plukken voor je geld ?
Je zegt het juist Jan, voor je geld. Wat er tegenwoordig gebeurt is dat mensen aan het tomatenplukken worden gezet met behoud van uitkering, dus zonder bijvoorbeeld een reiskostenvergoeding.
Verder is het zo dat als je allergisch bent voor bestrijdingsmiddelen men je dan wel naar een biologische toamtenkas zou moeten sturen.

en drujdruj; ik wilde dat ik in de tijd dat ik moet re-integreren een realisitshc consulent als jou had gehad. jij begrijpt waar jemee bezig bent

:D

En wat trosradar betreft: ik denk dat men daar vermoed dat de commerciele re-integratietoestand gericht is op ex-waoérs en het daarom onder gezondheid geplaatst is.

koetjeBoe
Berichten: 321
Lid geworden op: 26 jun 2006 19:57

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door koetjeBoe »

Wat je ook van janrad vind, in ieder geval schetst hij heel expliciet het probleem dat clienten van een sociale dienst ervaren wanneer ze een agressieve kennis- en inzichtloze casemanager tegenover zich hebben. (zie ook de reactie van kiz op 18 december 2006).

Bedankt janrad!

Het voorwenden van expertise is niet hetzelfde als expertise.
Om -na een tijdje zelf (janrad) zonder werk te zijn geweest- drie maanden na het starten van een proefplaatsing bij een reintegratie buro als werkadviseur te doen voorkomen dat je in staat bent een oordeel te vellen over allerlei aspecten van verschillende clienten is dat ook niet.
Vooral ook niet omdat uit niets blijkt dat janrad die competenties bezit. Het tegendeel daarvan wordt door janrad evenwel uitzonderlijk sterk gesuggereerd.

Om dan vervolgens even te melden dat Den Haag vanuit het bedrijfsleven 20 man heeft gehaald om als klantmanager te gaan functioneren, waaronder hijzelf.
Jaja, janrad is opeens een manager uit het bedrijfsleven.
janrad meldde op 14 december dat hij vanaf 1 januari op detacheringsbasis klantmanager ging worden voor de bijstand. Hij zal wel 2 januari hebben bedoeld he?
Op 6 januari meld meneer dat hij al heel wat dossiers voor zich heeft gezien. Nou nou, na slechts vijf dagen tijd pretendeert hij iemand met uitgebreide ervaring te zijn aan wiens mening een zwaarwegende betekenis moet worden toegekend.
Het hebben van valse pretenties is een nogal kwalijke eigenschap.

Wat me zo verbaast is dat janrad kennelijk net begonnen is als klantmanager, maar zijn agressieve grondhouding zo breeduit adverteert en gewoon meld dat hij in de gemeente Den Haag werkzaam is.
Volgens mij zou je met je nieuwe baan wat voorzichtiger moeten omgaan.
Om nog maar niet te spreken van voorzichtig omgaan met je nieuwe collegas.........

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door Eddie2 »

in ieder geval schetst hij heel expliciet het probleem dat clienten van een sociale dienst ervaren wanneer ze een agressieve kennis- en inzichtloze casemanager tegenover zich hebben. (zie ook de reactie van kiz op 18 december 2006).

Nog erger wordt het als een klachtencoördinator en uitvoerende ambtenaren die belast zijn met bezwaren net zo inzichtloos zijn als de casemanager. Helaas kraamt men tegenwoordig liever divers juridisch gezwets op HBO nivo uit dan op een normaal menselijk nivo te praten, kortom, zelfs ik krijg steeds meer het gevoel dat het vechten tegen de bierkaai is.

reintegratiedetective
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 mei 2005 18:33

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door reintegratiedetective »

ELISABETH woont zeker ook in GAPINGE of is anders een handlanger van onze GAPINGSE ZIELEPOOT die, als ex ziekenhuismedewerker de nodige contacten bezit in de regio W.

ELISABETH slaap lekker verder, maar laat de harde acties aan ons over. Interessant is misschien ook de site RECHTSPRAAK.NL waar een Middelburgse collega van onze Gapingse verkoper voorkomt. Zij werd door een aantal slachtoffers gedaagd in een civiele procedure. Uiteraard werden de klagers in het gelijk gesteld. Dus het rechtssysteem werkt soms wel goed; binnenkort kunt u een nieuw wetsartikel verwachten in het wetboek van Strafvordering. Het artikel beschrijft m.n. de sancties en eventuele strafmaat voor het delict "verkoop van gebakken lucht", MISLEIDING, zinloos aan het lijntje houden van werkzoekenden, vervalsen van CV's etc.

Inmiddels zijn ALLE leden van de 2e kamer ingelicht; m.n. mevr. Noorman, Jan Marijnissen en dhr. Rouvoet hebben zich achter de schermen zeer actief getoond om deze oplichtersbranche te elimineren.

jiping

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door jiping »

Is het niet zo dat een oplichter gewoon iedereen oplicht met de intentie op te lichten?

Ik heb positieve ervaringen met reïntegratiebureau FourStar,
er is daarvoor nog nooit zo goed naar me geluisterd en nog nooit zo hard voor mij gewerkt om mij aan een baan te helpen...

Ik denk dat weinig mensen goede ervaringen met oplichters hebben en daarom de term "oplichtersbranche" niet echt van toepasing is.

Elisabeth39
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 nov 2006 13:56

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door Elisabeth39 »

reintegratiedetective,

Kom nu eens met feiten. Rechtspraak.nl bevat talloze uitspraken.
Geef een rolnummer of zoiets.
Verder zeg ik alleen dat je de enige bent met het verhaal en je het ruim een jaar geleden al op een ander blog heb gepost.
Dan ga ik me afvragen of het wel actueel is en waarom je niet aankomt met bewijzen van aangiften ofzo.
Nu kom je alleen maar over als iemand die allelei vaagheden aangrijpt om ergens tegenaan te kunnen trappen.

Verder weet ik niet eens waar gapeninge ligt dus nee, ik ben geen handlanger.

reintegratiedetective
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 mei 2005 18:33

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door reintegratiedetective »

gewoon bij rechtspraak.nl het trefwoord reintegratie intikken. Je
je afleidingsmanoeuvre dat je VERKOPER GEBAKKEN LUCHT niet zou kennen lijkt me ongeloofwaardig !!

Overigens komt de verkoper ook altijd met het verhaal dat "jij de enige bent" etc. Dat doet hij standaard bij iedereen. Dat is misschien ook de reden dat hij in het Ziekenhuis is ontslagen ?? Ze trapten daar misschien niet in simplistische praatjes ...... (ha ha ha)

p.s. niet de groeten aan ....

reintegratiedetective
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 mei 2005 18:33

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door reintegratiedetective »

LJN: AP0702,Voorzieningenrechter Rechtbank Middelburg , 63/2004 Print uitspraak


Datum uitspraak: 28-04-2004
Datum publicatie: 04-06-2004
Rechtsgebied: Handelszaak
Soort procedure: Kort geding
Inhoudsindicatie: Eiseres houdt zich bezig met de integratie van vrouwen in het arbeidsproces. Gedaagde heeft een witboek geschreven om te voorkomen dat vrouwen zich bij eiseres aansluiten. Dit witboek is ook verspreid. Eiseres stelt dat dit onrechtmatig is en vordert een algeheel verbod tot het doen van negatieve uitlatingen. Gelet ondermeer op het recht op vrije meningsuiting vordering afgewezen.




Uitspraak

RECHTBANK MIDDELBURG
Sector civiel recht, voorzieningenrechter

Vonnis van 28 april 2004 in de zaak van:

Kort gedingnr.: 63/2004

de besloten vennootschap Artemis-Inspiratie B.V.,
gevestigd te Middelburg,
eiseres,
procureur: mr. E.H.A. Schute,

tegen:

(gedaagde),
wonende te (woonplaats),
gedaagde,
procureur: mr. J.B. de Meester.

1. Het verloop van het geding

Partijen worden verder aangeduid als Artemis en gedaagde.

Ter terechtzitting van 21 april 2004 heeft Artemis gevorderd gedaagde te veroordelen om zich te onthouden van negatieve uitlatingen en mededelingen -zowel mondeling, schriftelijk en via website of email- jegens derden -zowel natuurlijke personen, rechtspersonen als overheden en instanties- over Artemis, met veroordeling van gedaagde tot een aan Artemis te betalen dwangsom van ? 10.000,00 voor iedere overtreding van dit verbod. Voorts heeft Artemis gevorderd gedaagde te veroordelen in de kosten van dit geding.

Gedaagde heeft verweer gevoerd.

Na verder debat is vonnis gevraagd.

De inhoud van de overgelegde processtukken, waaronder pleitnota?s en producties zijdens beide partijen, geldt als hier ingelast.

2. De feiten

In het geding wordt van de navolgende feiten uitgegaan:

2.1. Artemis houdt zich bedrijfsmatig bezig met de intergratie van vrouwen in een uitkeringssfeer die terug willen in het arbeidsproces.

2.2. Opdrachtgevers van Artemis zijn gemeentelijke overheden en instituten en instellingen zoals UWV, Cadans en USZO. Tevens kunnen vrouwen rechtstreeks opdrachtgever zijn.

2.3. Gedaagde is in mei 2002 met Artemis is contact gekomen, in augustus 2002 is een re?ntegratietraject voor haar aangevraagd en tot oktober 2003 heeft zij zonder enige schriftelijke overeenkomst werkzaamheden voor Artemis verricht.
Een door Artemis aangeboden dienstverband is door gedaagde niet aanvaard.

2.4. Na haar vertrek bij Artemis heeft onder meer gedaagde een witboek over Artemis opgesteld om te voorkomen dat nog meer vrouwen zich bij Artemis aansluiten. Dit witboek bevat verslagen van ervaringen van een aantal vrouwen die bij Artemis een re?ntegratietraject hadden en van freelancers die als coach, therapeute of trainster werkzaam zijn geweest bij Artemis.

2.5. Gedaagde heeft het witboek vervolgens verspreid, ook aan opdrachtgevers van Artemis. Ook is er aandacht van verschillende media geweest voor het witboek.

3. Het geschil

3.1. Artemis stelt dat gedaagde onrechtmatig jegens haar handelt door zich negatief over Artemis uit te laten, terwijl zij niet over voldoende professionaliteit beschikt om de werkwijze van Artemis te kunnen beoordelen. Gedaagde heeft voor het verbreken van de contacten met Artemis doelbewust het gehele adressenbestand van Artemis gekopieerd om vervolgens een witboek op te stellen en dit, onder meer, aan iedereen die in het adressenbestand is opgenomen toe te sturen. In totaal zijn 300 exemplaren van het witboek verspreid volgens een door gedaagde verzonden emailbericht. Bovendien heeft gedaagde met het witboek uitgebreid de publiciteit gezocht en Artemis negatief in beeld gebracht. Deze handelwijze schaadt de belangen van Artemis en zij lijdt daardoor schade. Een opdrachtgever heeft recent de samenwerking met haar opgezegd als gevolg van de negatieve publiciteit. Het risico bestaat dat meerdere opdrachtgevers dit ook zullen doen. Bovendien is het tegen de achtergrond van het overal aanwezige witboek moeilijk nieuwe opdrachtgevers binnen te halen. Artemis erkent dat er, zoals bij ieder dienstverlenend bedrijf, ontevreden cli?nten zijn, maar daar staan echter veel meer tevreden cli?nten tegenover. Bovendien beschikt Artemis over een geformaliseerde interne klachtenprocedure die gevolgd dient te worden bij onvrede, in plaats van de door gedaagde gevolgde handelwijze. Gelet op de door haar gevolgde handelwijze komt gedaagde geen beroep op vrijheid van meningsuiting of het algemeen belang toe.

3.2. Gedaagde stelt dat zij rechtmatig gebruik maakt van haar recht op vrije meningsuiting en dat haar dat niet kan worden ontzegd. Bovendien verlangt Artemis van vrouwen dat zij zich kritisch, weerbaar en assertief opstellen en voor hun standpunt opkomen, hetgeen gedaagde heeft gedaan. Gedaagde betwist dat zij het adressenbestand van Artemis voor haar vertrek heeft gekopieerd. Aan de hand van aan elkaar gestuurde emailberichten met adreslijsten hebben de vrouwen die het witboek hebben opgesteld elkaar weten te vinden. Het witboek is naar een beperkt aantal personen en instanties gezonden. Gedaagde betwist dat 300 exemplaren zijn verzonden. Tevens heeft gedaagde het witboek op de forumpagina van de internetsite van Artemis geplaatst. Op verzoek van FNV bondgenoten is contact opgenomen met de Volkskrant en een kopie van het witboek is naar de PZC gezonden. Gedaagde heeft alleen haar mening gegeven en dat staat haar vrij. Het is vervolgens de verantwoordelijkheid van de journalist hoe hij een artikel opstelt. Gedaagde betwist dat zij steeds of bij herhaling of na sommaties is doorgegaan met het stelselmatig verspreiden van het witboek, alsmede dat zij het witboek massaal heeft verspreid. Zij heeft zich bereid verklaard geen verdere handelingen te verrichten die leiden tot verdere verspreiding van het witboek of uit zichzelf contact met de media zoeken. Gedaagde betwist verder dat Artemis schade lijdt of heeft geleden. Aangezien alleen de directrice van Artemis en haar partner deel uitmaken van de interne klachtencommissie bij Artemis, was er geen redelijk alternatief om de wanorde bij Artemis te ventileren.

4. De beoordeling

4.1. De vordering betreft het zeer vergaand algeheel verbod tot het doen van negatieve uitlatingen over een besloten vennootschap. Voorzover toewijzing van een dergelijk vergaand verbod al mogelijk is, dienen, gelet op het aan iedereen toekomende recht op vrije meningsuiting, zware eisen te worden gesteld aan de gronden daarvoor. Dat sprake is van dergelijk onrechtmatig handelen door gedaagde is niet gebleken.
Gedaagde is teleurgesteld in Artemis en zij heeft niet de gehoopte terugplaatsing in het arbeidsproces meegemaakt. Door de haar verweten handelwijze ventileert zij haar ongenoegen over Artemis. In het kader van een kort gedingprocedure kan en behoeft niet te worden beoordeeld of dit subjectieve gevoel van ongenoegen terecht is of dat objectief is vast te stellen dat Artemis tekortschiet als re?ntegratiebedrijf. Het vinden van medestanders door gedaagde in die onvrede om die gegevens vervolgens uitgeschreven te bundelen en te verspreiden, is in beginsel op zichzelf niet onrechtmatig.
Artemis heeft bovendien de juistheid van de inhoud van het witboek niet gemotiveerd weersproken. Zij volstaat slechts met een kale ontkenning en betwisting van stellingen, objectief dan wel subjectief, van de brievenschrijfsters in het witboek en stelt daar geen feitelijkheden tegenover.
Voorts is, gelet op de gemotiveerde betwisting door gedaagde, voorshands onvoldoende aannemelijk geworden dat zij voordat zij Artemis heeft verlaten het volledige adressenbestand heeft gekopieerd en dit ook nog eens met het doel op de verspreiding van het -onder meer- door haar op te stellen witboek. Het komt de voorzieningenrechter aannemelijk voor dat de opstellers van het witboek elkaar via aan elkaar verstuurde emailberichten hebben weten te vinden. Bovendien waren aan de opstellers van het witboek de opdrachtgevers van Artemis bekend, aangezien zij veelal door die opdrachtgevers zijn doorverwezen naar Artemis. Nu die opdrachtgevers bovenal voor een ieder bekende gemeenten en instanties betreffen, zijn hun adresgegevens gemakkelijk te achterhalen.
Gelet op de gemotiveerde betwisting door gedaagde van het aantal exemplaren dat van het witboek door haar zijn verzonden, is niet aannemelijk geworden dat het witboek aan 300 adressen is verzonden. Voor wat betreft de verspreiding van het witboek en de totstandkoming van de publicaties, zoals die is komen vast te staan, is niet aannemelijk geworden dat sprake is van een onrechtmatige hetze tegen Artemis. Bovendien heeft gedaagde v??r en ter zitting toegezegd dat zij het witboek niet verder zal verspreiden. Op grond van het voorgaande wordt de vordering afgewezen.

4.2. Artemis zal als de in het ongelijk gestelde partij worden veroordeeld in de kosten van dit geding.

5. De beslissing

De voorzieningenrechter:

- wijst de vorderingen van Artemis af;

- veroordeelt Artemis in de kosten van het geding tot aan deze uitspraak aan de zijde van gedaagde begroot op ? 241,00 wegens griffierechten en ? 900,00 wegens procureurssa-laris.

Dit vonnis is gewezen door mr. L.A.M. van Dijke, voorzieningenrechter, en uitgesproken ter openbare terechtzit-ting van 28 april 2004 in tegenwoordigheid van de griffier

reintegratiedetective
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 mei 2005 18:33

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door reintegratiedetective »

Gapingse verkoper wordt binnenkort ook gedaagd !!

bloem1980
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:16

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door bloem1980 »

Ze maken er inderdaad een zooitje van de bijstandsconsulenten en de reintegratiemensen. een vriend van mij heeft veel meegemaakt met reintegratietrajecten. Als je een keer de telefoon niet opneemt zetten ze je uitkering stop, omdat je niet genoeg moeite doet om mee te doen aan het reintegratie-traject.

Ze horen metelkaar te overleggen, maar de een verteld de ander niet het hele verhaal en krijg je dat gekloot. Je wordt neergezet als een leugenaar. Je solliciteerd, uitzendbureaus geven je 2 dagen per week werk terwijl je toch echt 40 uur had gezegd. je bent te veel eisend en je word weer eruit geflikkerd.

Na 2 jaar wachten op MAATWERK uit Purmerend!!! Ze zouden een opleiding regelen en je moest zelf solliciteren en je zou een opleiding krijgen.

Bellen ze 1 dag voor nieuw jaar 2006 :shock: Om te vertellen dat het reintegratie-traject niet meer doorgaat. Meneer solliciteerd zelf al :shock: Weg plezier in de toekomst, weg plezier in het nieuwe jaar :? En vertellen ze het niet eens aan de bijstandconsulent. Want die heeft hun ingehuurd om meneer aan het werk te krijgen. ze hebben minimaal 3000 gehad. Waar is dat gebleven??? Schandalig, hoor!!! En moet je hier dan geen burn-out van krijgen of gek worden?

En dan vinden ze je nog agressief ook! En als je een klacht plaats bij de gemeente over deze onregelmatigheden, dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan. Want een hel kan het worden. Geen uitkering krijgen. :twisted:



Ik hoop het dat het nog goed komt met je gesteldheid en dat je alsnog rust krijgt. en ik zou een psycholoog raadplegen of een maatschappelijk werkster dan krijg je weer rust.

koetjeBoe
Berichten: 321
Lid geworden op: 26 jun 2006 19:57

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door koetjeBoe »

Nou ja, dit is dan ook waarom reintegratieconsulenten in feite een zeer gevaarlijk volkje zijn.
Indien onontkoombaar, benaderen met uiterste terughoudendheid.

Je kent dat wel, dezelfde geadviseerde omgang als met gecertificeerde oplichters, piramidespelletjes, verkopers van vage financiele producten met hoog rendement etcetera etcetera...................

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Alles wat een VVD certificaat voor legale oplichting heeft moet je mijden als de pest. Maar inderdaad, het is vechten tegen de bierkaai, wij zijn niet schuldig, u bent schuldig. Dat is alles wat je te horen kan krijgen. Die gasten hebben gewoon een plaat voor hun kop.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door Walter van V »

Vanwaar die obsessieve afkeer van de VVD??

Ik persoonlijk vind al die zogenaamde ""socialisten"" veel erger. Neem Marcel van Dam, zogenaamd SP, dan schijnt het gebruikelijk te zijn om een deel van gelden aan de partijkas toe te laten komen. Hij zit lekker op zijn miljoenen kostende landgoed, en doet daar niet aan mee. (terwijl juist hij wel wat extra kan missen...)

Makkelijke basis om je als ""sociaal"" te presenteren....

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door tomaatje »

da's ook wat ik heb juist sp gestemt! :D

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Gek hé dat mensen agressief worden.

Ongelezen bericht door Eddie2 »

De VVD heeft een uiterst asociale insteek, ik ben socialist, zeg ook niet dat alle socialistische partijen even goed zijn. Figuren zoals Wiegel, Rutte en Verdonk daar krijg ik gewoon koude rillingen bij. Maar ook bij Aboutaleb en die is een Peu Veu Deu Aer, dus tsja zo obsessief ben ik nu ook weer niet tegen de VVD maar geef toe het is vrijwel de enige partij die de zakkenvullers vrij spel geeft. En ach, Marcel van Dam, die zal wel Korsakov hebben door de jonge klare, die moet je met een korrel zout nemen.

Gesloten