LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
koetjeBoe
Berichten: 321
Lid geworden op: 26 jun 2006 19:57

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door koetjeBoe »

...plaats het op de pagina's van een politiekepartij.
Moet je zien hoe snel je dan reactie krijgt.
Ik heb het ook gedaan tegen het UWV.
34 uur later al een reactie via die partij of ik een nr van het UWV wilde bellen.
Maar ik had alle namen,de tijden plus inhoud van het gesprek op die pagina's gezet.
Ik ben het met Antonh eens dat het plaatsen van die berichten daar geen zoden aan de dijk zal zetten.
Antonh, bij welke politieke partij had je die zaken geplaatst, misschien dat Langhaar je voorbeeld kan volgen.
En is die informatie nog steeds beschikbaar via die site?

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door antonh »

Hallo Koetjeboe,
ik had het bij de SP op de pagina's gezet.
Bij zo'n regio pagina.
Werkte heeeeeeeeeeeel goed.
Het UWV Eindhoven wat de ziekengeld uitkering regeld maakte de fouten.
Omdat ze "Al 5 maand comuter problemen hadden".
Ik kreeg geen geld maar dat was voor hun geen probleem hoor.
Met dat artikel was alles binnen 3 dagen geregeld en mijn geld op de rekening.
Er stond op:
De namen van de personen die ik aan de lijn kreeg, de tijd wanneer ik belde, wat ze vertelde en wat de nieuwe afspraak was wanneer ze terug "zouden"bellen.
Het is heel belangrijk alles goed te documenteren!!!
Ik moet zoeken of dat er nog staat.
Is een jaar geleden

koetjeBoe
Berichten: 321
Lid geworden op: 26 jun 2006 19:57

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door koetjeBoe »

Nou dat valt me mee dat het zo goed werkte. Ben benieuwd of je het nog kunt vinden.
Het is heel belangrijk alles goed te documenteren!!!
En daar zeg je een heel waar woord!
Daarop kan niet genoeg de nadruk worden gelegd.
Registreer ALLES. Ook gespreksinhoud, doormiddel van consequent aantekeningen maken dan wel (voorkeur) analoge of digitale geluids-registratie van (telefoon)gesprekken.
Wanneer je die gelegenheid hebt neem rustig iemand mee om een videoregistratie te maken van gesprekken.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Eddie2 »

En wederom een chat met oeverloos gezwam van figuren die hier eigenlijk nix te zoeken hebben. Kunnen jullie niet op msn gaan beppen? Ipv een topic te verzieken met onderwerpen die niets met de bedoeling van de topicstarter te maken hebben?

Langhaar
Berichten: 595
Lid geworden op: 24 nov 2005 10:41

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Langhaar »

Eddie2,

Dank je Eddie.
Jij bent één van de weinigen die mij begrijpt.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Ja Langhaar, zeker weten, ik word zo doodmoe van die mensen die het beter weten terwijl ze nooit in een dergelijke situatie gezeten hebben. Altijd makkelijk vanaf de zijlijn oordelen en 'advies' geven.

Ik weet als geen ander hoe die ambtenaren kunnen zijn als je een eigen mening hebt en best wel wil werken maar door zo vele factoren gewoonweg niet kan werken. Daarom zal ik je wel goed begrijpen.

Gaandeweg de discussies heb ik daarom best veel respect voor je gekregen en zie je niet als zuur persoon maar als iemand die weet waar zij voor staat en zich niet de mond laat snoeren. Waren er maar meer mensen zoals jij, dan zou Nederland niet een land zijn met zoetsappige burgers die alles maar pikken van dit schorem op lokaal en landelijk nivo.

Zet door Langhaar, het gaat goedkomen!

Langhaar
Berichten: 595
Lid geworden op: 24 nov 2005 10:41

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Langhaar »

Eddie2,

Ja, doorzetten zal ik zeker.

Ik wens je een goede nacht en betere tijden.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door antonh »

Eddie2,
onderstaand een stukje van de brief die ik gestuurd heb naar het UWV.
Deze brief was ook geplaatst op de pagina's van de SP.
Als Langhaar porblemen heeft met de REA moet zeook bij het UWV zijn.
Dus stel zo een soort brief op, gespecificeerd en gedocumenteerd.
En Eddie2 als je zo moe wordt moet je niet om halfdrie s'nachts meer reageren.
Ik ben gelukkig weer aan het werk via REA en kan niet zo laat meer reageren.

Woonplaats, 19 januari 2006

UWV Ziektewet
t.a.v. xxxxxxxxxx
manager xxxxxxxxx
Postbus 57015
1040CT Amsterdam

Betreft sofie nrxxxxxxxxxxxxxxx

Geachte Mevrouw, Mijnheer xxxxx,

op 24 november 2005 heb ik mij ziek gemeld en op 26 november een brief gedateerd
25 november 2005 ontvangen van het UWV Groningen.
Mijn WW uitkering werd stopgezet vanwege de ziekmelding met ingang van 25 november 2005.
Omdat ik niets hoorde of zag heb ik maar naar het UWV gebeld, op 16 december nr 0900-9294.

En op deze gedenkwaardige dag 16 december, de dag dat ik belde begon de UWV soap, Joop van der Ende zou het niet beter kunnen bedenken.
En een buitenstaander die niets met het UWV te maken heeft gelooft niet dat dit mogelijk is in “beschaaft” Nederland met zo’n organisatie als het UWV.
16 dec. 10.10 uur gebeld, wachttijd 13 min. contact om 10.23 met de Heer Doelens, hij wist van niets het stond niet in het systeem, er waren problemen met het systeem sinds begin september. Waarop ik antwoord dat mijn dat niets interesseerde dat was zijn probleem. Waarop antwoordt kwam dat als het me niet beviel moest ik maar naar Minister de Geus een brief schrijven met mijn klacht. De afdeling werkte 7 dagen per week en ze moesten alles met de hand “Inkloppen” zo veel werk hadden ze. Mijn antwoordt daarop, wees blij dat je nog werk hebt. Ik zou binnen 72 uur terug gebeld worden. En de gemiddelde tijd voor uitbetaling was 4 tot 8 weken.
21 dec 13.10 uur gebeld met Mevr. Arend, er stond niets in het systeem? Maar ze vertelde dat ik uiterlijk dinsdag 27 december het geld op de rekening moest hebben. Want dan was de termijn van 4 weken voorbij. Zo niet moest ik even terug bellen. Ze bood ook verontschuldiging aan over de uitspraak van haar collega want ik hoefde geen boodschap te hebben aan de problemen die binnen het UWV waren met het systeem sinds september.
En de gemiddelde tijd voor uitbetaling was 4tot 6 weken.


en zo gaat het nog 2 a4's door.
En je laatste uitspraken raken kant nog wal.
Jullie kennen elkaar soms persoonlijk?


Ja Langhaar, zeker weten, ik word zo doodmoe van die mensen die het beter weten terwijl ze nooit in een dergelijke situatie gezeten hebben. Altijd makkelijk vanaf de zijlijn oordelen en 'advies' geven.

Ik weet als geen ander hoe die ambtenaren kunnen zijn als je een eigen mening hebt en best wel wil werken maar door zo vele factoren gewoonweg niet kan werken. Daarom zal ik je wel goed begrijpen.

Gaandeweg de discussies heb ik daarom best veel respect voor je gekregen en zie je niet als zuur persoon maar als iemand die weet waar zij voor staat en zich niet de mond laat snoeren. Waren er maar meer mensen zoals jij, dan zou Nederland niet een land zijn met zoetsappige burgers die alles maar pikken van dit schorem op lokaal en landelijk nivo.

Zet door Langhaar, het gaat goedkomen!

Langhaar
Berichten: 595
Lid geworden op: 24 nov 2005 10:41

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Langhaar »

antonh,

Dit was iets tussen Eddie2 en mij.

brood
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 jan 2006 21:22

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door brood »

Eddie en Langhaar... fijn he niet werken. Lekker de hele dag computeren. :evil:

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door antonh »

@Langhaar,
heb je er iets aan dat stuk wat ik plaatste.
Zoals ik alles uitgewerkt had, datum, gespreksduur, wachttijd, naam persoon en beloftes?
Succes verder

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Eddie2 »

brood (Herman?)

Heerlijk dat hele dag niet werken, en morfine slikken tegen de pijn!

Heerlijk brood, ik geniet er elke dag weer van!

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door antonh »

@brood.
Thuis zitten is best wel fijn hoor. :D :D
Maar verplicht thuis zitten . . . . . :( :cry:
Dan is werken toch fijner hoor.
Ik ben blij dat ik na 3 jaar via een IRO een baan gevonden heb.
Zo langzaamaan werd ik gek van die "Vakantie"
En dan is s'morgens weer op tijd opstaan en je werk doen toch fijner :)
En je hoort er weer bij.
Dus brood . . . .

koetjeBoe
Berichten: 321
Lid geworden op: 26 jun 2006 19:57

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door koetjeBoe »

Eddie en Langhaar... fijn he niet werken. Lekker de hele dag computeren.
brood.... fijn he lekker mensen in een benarde positie nog eens extra treiteren en trappen na geven.
En dat tijdens kantooruren. Zo te zien werk je niet zo hard als je voor dit soort dingen tijd kunt vrijmaken.
Of word je zelf gepest op je werk en heb je een makkelijke uitlaapklep nodig?
Laatst gewijzigd door koetjeBoe op 30 okt 2006 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.

koetjeBoe
Berichten: 321
Lid geworden op: 26 jun 2006 19:57

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door koetjeBoe »

Ik weet als geen ander hoe die ambtenaren kunnen zijn
Je bent niet de enige die dat weet eddie.
Er zijn anderen die de misdadige gedragingen en leugens van reintegratiebureaus, ambtenaren, en de daaropvolgende stilzwijgingen en leugens van wethouders en gemeenteraadsleden hebben leren kennen.
Hoe sneller deze vijanden van de maatschappij uit het zicht verdwijnen hoe beter.
verschillende mensen gaan er op een verschillende manier mee om. Wat antonh doet is Langhaar een suggestie doen om problemen aan de kaak te stellen, en daarmee zie ik geen probleem.
Dat antonh daarbij soms een wat denigrerende toon hanteert is iets waar ik het ook niet mee eens ben en ik denk dat je daarom boos reageert.
Dat Langhaar het soza tuig wil aanpakken is uiteraard prjizenswaardig. Maar laten we eerlijk zijn, ondanks dat uit de teksten van Langhaar wel blijkt dat deze uiterst gefrustreert is door het soza tuig is deze niet heel erg expliciet in de beschrijving van die frustraties.
De suggestie die Langhaar door antonh aangereikt krijgt is een goede en zou beslist op z'n minst kunnen worden geprobeerd.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door antonh »

@Koetjeboe,
Langhaar denigrerend te behandelen is niet de bedoeling.

Dat antonh daarbij soms een wat denigrerende toon hanteert is iets waar ik het ook niet mee eens ben en ik denk dat je daarom boos reageert.

Maar als er niet echt geschreven wordt wat er aan de hand is dan krijg je zoiets wel.
En ik kan heel veel van die mensen ook schieten hoor.
En van mij mogen er veel onder de Oosterschelde dam gelegd worden en die deuren dan een paar maal laten stuiteren.
Maar er zijn ook goede mensen er bij hoor, die je wel helpen.
Ze doe ook vaak de wet uitvoeren hoor, en staan ook met de rug tegen de muur en hebben ook problemen met de uitvoering.
Die vaak niet menselijk meer is.
Maar dat komt door ons kabinet.
En echt heel formeel doen naar die mensen werkt soms heel goed.
Dan schrikken ze dat je niet kwaad wordt en ze als "Mens" behandeld, maar ondertussen.
En je weet "met stroop vang je vliegen".
Maar ik wens haar zeker wel succes verder.

koetjeBoe
Berichten: 321
Lid geworden op: 26 jun 2006 19:57

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door koetjeBoe »

Nee okay, ik ben het wel met je eens dat er duidelijk gesteld moet worden wat het probleem is, erom heen draaien kan flink irritant zijn.

Langhaar
Berichten: 595
Lid geworden op: 24 nov 2005 10:41

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Langhaar »

Het probleem zijn ambtenaren die door leugens
en bedrog mensen in de problemen brengen.

nikky01
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 sep 2006 20:24

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door nikky01 »

" Wanneer een partij (persoon, organisatie, land) het gevoel heeft door zijn kleine omvang ten opzichte van een andere partij niet serieus te worden genomen, dan wordt dit wel het Calimero-effect of een Calimero complex genoemd." :wink:

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Laten we hopen dat kneusie Rutte en zijn regentenpartij de komende jaren aan dit complex gaat lijden. Op naar de 2 zetels met deze halve zolen.

Gesloten