LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het is schandalig

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
karinknol
Berichten: 115
Lid geworden op: 26 apr 2005 01:41

Re: Het is schandalig

Ongelezen bericht door karinknol »

Nikky,

jij kan het lariekoek vinden, zal mij een worst wezen, de realiteit ligt heel erg anders. Trouwens is het UWV niet vanaf 2002 aan het reorganiseren, maar al vanaf 1995. Toen kwam ik jammer genoeg voor het eerst in aanmerking met het UWV, ze hadden moeite om het verschil te zien tussen de voorletters van mijn man en zijn tweeling broer en dat kwam allemaal door de reorganisatie. Laat me toch niet lachen.

Trouwens als je een baan voor minder uren aanneemt , krijg je als je mazzel hebt nog een half jaar aanvulling, daarna houd het echt op. Als je dan werkeloos wordt, krijg je 70% van je laatst verdiende loon.

Donn, ik weet jou opmerking even niet goed te plaatsen, maar echt vriendelijk komt deze niet over, weet je, als ik een brief schrijf naar het UWV, wordt deze behandeld door een team, ja, je leest het goed, een team en dit team bestaat uit meer dan tien man. Kijk ik hoef er niet om te liegen dat ik een baan aangeboden gekregen heb, waarom zou ik? Ik neem deze toch niet aan, laat iemand die bevlogen is om voor het UWV te werken deze maar vervullen.

Het reorganiseren is naar mijn mening al jaren een reden van het UWV, om de misstanden en de fouten van hun te bedekken. Zlefs berekeningen gaan negen van de tien keer fout en als je ze daar op wijst, moeten ze het eerst twintig keer herberekenen, voor dat ze hun ongelijk durven toe te geven. :idea:

donn@
Berichten: 156
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:02

Re: Het is schandalig

Ongelezen bericht door donn@ »

ik weet jou opmerking even niet goed te plaatsen, maar echt vriendelijk komt deze niet over
Het was niet onvriendelijk bedoeld Karin maar als je zelf boventallig thuisloopt omdat er binnen het UWV geen plek meer is komt zo'n opmerking een beetje vreemd over

Gesloten