LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het UWV weet niet waar ze mensen aan blootstelt

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Ronald Cools
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 nov 2006 17:33

Het UWV weet niet waar ze mensen aan blootstelt

Ongelezen bericht door Ronald Cools »

Het blijft op zijn zachts gezegd vreemd, dat het UWV mensen naar een reintegratiecursus stuurt, waarvan het UWV de inhoud ervan niet eens mag kennen/verifieren, omdat het cursusmateriaal geheim wordt gehouden. Inzage is not done.

Sinds kort is de werkelijke reden bekend waarom mensen die de Avatar cursus hebben gedaan dringend aangeraden wordt (veelal middels agressieve acquisitie en manipulatie) om de duurdere Avatar Wizard Cursus te doen. De reden wordt niet verklapt aan de cursisten.

Harry Palmer, de ontwerper van Avatar, balt het belang van deelname aan de peperdure Avatar Wizrard curus als volgt samen: "De voortdurende invloed die van het mentale beeld van de entiteit uitgaat, weerhoudt de persoon ervan volledig te herstellen van zijn of haar soortgelijke emotionele schok of traumatische gebeurtenis. Wanneer je een emotionele schok discreert, neem je soms een vaag nabeeld waar dat nog steeds wordt uitgezonden door een entiteit. Als deze entiteit niet is gehanteerd, zal er altijd een neiging blijven om soortgelijke traumatische gebeurtenissen of traumatische schokken te hercreeren. Verzekeringsmaatschappijen noemen dit fenomeen "accident prone". Het risico van nabeelden is een reden temeer waarom elke Avatar [student] de ladder op moet, en de Wizard Cursus moet doen."


Overigens vertoond deze visie (inspelen op angst voor ziektes) grote vergelijkenissen met de leer van Scientology waarin Ron Hubbard het volgende beweerd:

"Being a Clear but not having completed OT levels "doesn't necessarily affect the person himself, but it does affect the body - severely." Series 2 seeks to motivate Scientologists to take the next courses by stating that "Clears should be told they are at risk until OTIII" of "illness, possibly worse."


Vriendelijke groet,
Ronald Cools

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Het UWV weet niet waar ze mensen aan blootstelt

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Zit wel wat in, negatief ingestelde mensen zullen daarom ook niet veel verder in hun leven komen dan het zitten mopperen op forums :wink:

donn@
Berichten: 156
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:02

Re: Het UWV weet niet waar ze mensen aan blootstelt

Ongelezen bericht door donn@ »

Als de cursus ook in die bewoording wordt gegeven zullen de cursisten die schok ook nooit te boven komen. Lijkt mij een mooie verpakking voor een nutteloze cursus. Om werkelozen weer aan het werk te helpen, en dan bedoel ik vooral oudere werkelozen en mensen met een handicap, helpt geen cursus maar mentaliteits verandering van de maatschappij. We moeten af van het hokjes systeem.

Chrisje1
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 jun 2005 15:09

Re: Het UWV weet niet waar ze mensen aan blootstelt

Ongelezen bericht door Chrisje1 »

Reïntegratie ben ik finaal voor!,

De arbeidsgehandicapten die nog kunnen werken moeten terecht zo snel mogelijk passend werk vinden!, waar ze plezier en succes in hebben!, zodat ze weer buiten de uitkering om kunnen werken!,

En daar ligt nu het probleem!, de mensen worden aan het werk gezet, vaak met behoudt van uitkering!, soms jaren lang!, en dat is natuurlijk niet de bedoeling!, dit is natuurlijk erg frustrerend dat je uitkering gedeeltelijk wordt in gehouden!,

Reïntegratie bedrijven zouden eigenlijk verplicht moeten worden gesteld dat de cliënt min. het salaris moet kunnen verdienen om buiten de Sociale Zaken kunnen geraken!,

Want werken met behoud van uitkering is echt geen pretje!, :cry:

Terwijl de één lui op zijn gat voor MTV zit, en de ander via Reïntegratie druk aan het werk is, hebben ze allebei hetzelfde loon!,

Zeker weten dat dit de motivatie geen goed doet!, :cry:

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Het UWV weet niet waar ze mensen aan blootstelt

Ongelezen bericht door Eddie2 »

chrisje 1 heeft het begrepen! :lol:

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Het UWV weet niet waar ze mensen aan blootstelt

Ongelezen bericht door antonh »

Donn@ heeft voor 400% gelijk.
Om werkelozen weer aan het werk te helpen, en dan bedoel ik vooral oudere werkelozen en mensen met een handicap, helpt geen cursus maar mentaliteits verandering van de maatschappij. We moeten af van het hokjes systeem.
Nederland is toch geheel omgeven door de hokjes sfeer.
Houd de mensen een spiegel voor en laat ze uit die hokjes komen.
De mentaliteit moet bij veel mensen veranderen.
kijk de goede kant op en niet terug kijken.

@Chrisje1heeft het ook helemaal door.

Reïntegratie ben ik finaal voor!,
De arbeidsgehandicapten die nog kunnen werken moeten terecht zo snel mogelijk passend werk vinden!, waar ze plezier en succes in hebben!, zodat ze weer buiten de uitkering om kunnen werken!,


Dat werk met behoud van uitkering is gewoon concurentie vervalsing.
Meer en minder niet.
Werken met mensen die niets kosten, lijkt wel slavernij.
En dat heeft onze minister de Geus ingevoerd met het Balk elende kabinet waar velen zo van kapot zijn.
Laat die wet maar snel vervallen.
Beter voor de mensen en voor Nederland.
Nu komen weer een paar dadelijk met negatieve dingen.
Kijk vooruit en niet terug.
Zal vaak wel moeilijk zijn, is mijn ervaring ook hoor.

polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: Het UWV weet niet waar ze mensen aan blootstelt

Ongelezen bericht door polka »

er is genoeg werk maar de werkgevers willen de jongeren niet betalen

bastiaant
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 nov 2006 15:00

Re: Het UWV weet niet waar ze mensen aan blootstelt

Ongelezen bericht door bastiaant »

Hee mensen, wel eens nagedacht over wat FourstaR reïntegratie (www.fourstar.nl) betekent? :D Gewoon het woord omkeren, want FourstaR :lol: schrijven ze met de laatste letter een hoofdletter. Dus: Rats ruof, oftewel ... Rattengedrag en dan rouf! ervandoor :P. In plaats dat ze zich nu Rats Rouf noemen, maar nee... Trouwens ook opgevallen dat de vier sterren niet vier maar vijf punten hebben? Een vijfpuntige ster is een pentagram, oftewel een symbool van de duivel.. :twisted: Dat verklaart de ware aard van Fourstar.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Het UWV weet niet waar ze mensen aan blootstelt

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Bastiaant,

Draai jij ook nog altijd grammofoonplaten achterstevoren van hardrock groepen?

bastiaant
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 nov 2006 15:00

Re: Het UWV weet niet waar ze mensen aan blootstelt

Ongelezen bericht door bastiaant »

Hallo vriendelijke vriend Eddie2 :D . Ik ken het truukje grammofoonplaten achterstevoren draaien. Ik heb gisteren bij Fourstar gesolliciteerd als vestigingsmanager :lol: . Ik denk wel dat dat een mooi salaris op gaat leveren, en ik heb ervaring met nutteloos en belachelijk werk. Ik zeg maar zo, if you can't beat them, join them. Als ze zichzelf zo doorzichtig maken, dan kunnen ze mij mooi spekken met een fijn salaris. En als ze me niet aannemen, dan denk ik dat binnenkort heel uitkeringtrekkend Nederland door dit forum rustig thuis kan blijven zitten :P , tsja, integriteit kost een prijs, ze moeten gewoon afkopen ... :wink:

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: Het UWV weet niet waar ze mensen aan blootstelt

Ongelezen bericht door tomaatje »

FOURSTAR vier sterren

tsja je kunt er het nodige over denken :wink:
ik zou zeggen licht eens een sterretje op daar :D

Gesloten