LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
karinknol
Berichten: 115
Lid geworden op: 26 apr 2005 01:41

Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Ongelezen bericht door karinknol »

Ik had een hulpverlener rondslingeren hier van Jeugdzorg, die voor mijn Jongen met geestelijke stoornissen hier aanwezig was. Deze man, deed zijn werk uiterst slecht en de klacht heb ik dan ook gewonnen.
Als wraak stuurde hij de Sociale dienst op mij af, met als gevolg een huiszoeking. Op de dag dat ze kwamen, wachte ik op mijn nieuwe keuken van de woningbouw, dus ik dacht dat zei dat waren en heb ze niets vermoedend binnen gelaten.
Ik werd me daar toch een partij ondervraagd, niet normaal, ook al deed ik niets verkeerd, ik werd er echt nerveus van. Want hoe kan je bewijzen dat je alleen woont? Natuurlijk ligt er hier in huis een scheermes, mag ik? Ik moet me toch ook scheren? Maar zodra er Gillette opstaat, moet het wel van een man zijn, nou kom op zeg. Vier tandenborstels in de beker, dat moet toch betekenen, ja dat mijn zoon niets hier heeft meegenomen toen hij wegliep enne?

Waarom zijn krakers beter beschermt dan mensen met een uitkering?
De socialediensten plegen huisvredebreuk en zoals het er uit ziet, is de Sociale dienst aan geen enkele wet meer gebonden!

Ik denk dat ik maar weer ga kraken!

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Ongelezen bericht door NAK »

Ik zie geen verband tussen jouw verhaal en het forum onderwerp reïntegratie. :D

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Er is dan wellicht geen concreet verband tussen het verhaal en het forumonderwerp maar ze is even haar verhaal kwijt. Er zijn helaas simpelweg steeds meer mensen die hun verhaal niet kwijt kunnen en als een stuk vuil behandeld worden. Dus van mij mag ze. Het is toch al verschrikklelijk saai op dit forum.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Ongelezen bericht door Jonjo »

KARINga kraken.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Ongelezen bericht door NAK »

Het is toch al verschrikklelijk saai op dit forum.
Dat is jouw mening.
Maar op het moment dat een discussie iets te hoog oploopt, omdat de schrijver van repliek gediend wordt, zijn er altijd van die onverlaten die een ordinair scheldspelletje beginnen. :lol:

In mijn ogen had dit onderwerp beter tot z'n recht onder de noemer overheid.
Maar ja, wie ben ik :wink:

karinknol
Berichten: 115
Lid geworden op: 26 apr 2005 01:41

Re: Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Ongelezen bericht door karinknol »

Ik wist even niet zo gauw waar ik dit neer moest poten en aangezien het vorige topic daar zo'n beetje mee te maken heeft, dacht ik, ik plant het hier maar neer.

En Jonjo, ik denk dat ik dat maar weer ga doen ja.

Maar mijn fout, sorry, volgende keer beter, dat beloof ik, was ik maar een Wuppie.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Inderdaad NAK, het stikt hier van de SoZaWe infiltranten, gnif.
:evil:

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Ongelezen bericht door SJZ »

De socialediensten plegen huisvredebreuk
Je had ze toch zelf binnengelaten???

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Aan haar verhaal te merken heeft dat rapalje zich niet voorgesteld. Daar kan ik me iets bij voorstellen, het SoZaWe tuig mag wél de wet overtreden, de cliënten uiteraard niet want dan wordt het maanden droog brood vreten.

karinknol
Berichten: 115
Lid geworden op: 26 apr 2005 01:41

Re: Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Ongelezen bericht door karinknol »

Nee, ik heb ze niet binnen gelaten, mijn zoontje van zes heeft ze binnen gelaten, ik was nog boven, ik wachtte al maanden( 14) op een nieuwe keuken van de woningbouw, die zou die dag geinstalleerd worden.
Was niet zo vlot, ik liep op krukken, een gecompliceerde breuk van mijn enkel.
Dus ik heb ze niet zelf binnen gelaten, dat krapuul doet wat zij recht noemen, maar dat is het niet.

Maar goed, zolang niemand hier tegen in gaat, hebben zij de macht

donn@
Berichten: 156
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:02

Re: Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Ongelezen bericht door donn@ »

Maar goed, zolang niemand hier tegen in gaat
En..........ben je ertegen ingegaan? :?

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Moet ze in ieder geval doen, een bezwaarschrift met hoe het is gegaan van A tot Z en dat je het er zeker niet mee eens bent. Geld is geld, en je hebt er gewoon recht op. Er zijn namelijk nog altijd andere middelen om aan te tonen dat je eventueel zou samenwonen. 'Vroeger' ging het ook gewoon met rechercheurs die voor je huis gingen posten om te kijken wat je zoal uitvrat, een huisbezoek geeft naar mijn mening sowieso een verkeerd beeld van je leefsituatie cq, men kan het zodanig interpreteren als het SoZaWe uit komt. Daar de gemeenten tegenwoordig zelf het beleid in handen hebben zullen ze dus zoveel mogelijk nieuwe aanvragen naar de Jiskefet verwijzen en bestaande uitkeringen zoveel mogelijk treiteren met opschortingen en beëindigingen of het nu wel of niet terecht is.

Zodoende kan men rente trekken over de tegoeden en tegoeden uitsparen om dit vervolgens zoveel mogelijk te verkwisten aan bijvoorbeeld onnodig stads - en bruggen onderhoud en uiteraard in hun eigen zak steken.

Het is een triest systeem, maar we blijven vechten.

Doen dus hoor, desnoods met een sociaal raadslid.

trimoxa
Berichten: 94
Lid geworden op: 20 jun 2006 14:02

Re: Huisbezoek door een wraakzuchtige hulpverlener.

Ongelezen bericht door trimoxa »

een huisbezoek mag afgelegt worden door sozawe.

maar jij als huis huurder kan wel zeggen zo jullie hebben het huis gezien voor verdere vragen nodigen jullie mij maar uit op kantoor.

onder het motto van : poppetje gezien kastje dicht .


je moet ze altijd zo snel mogelijk je huis uit krijgen niet in discussie gaan dat doe je daar op kantoor al of niet in bij zijn van een advocaat .


als ze weigeren om te gaan moet je zeggen dit bezoek is vastgelegt op een video kamera
aangezien je in je eigen huis uitmaakt wat je wilt doen.


sozawe gebruikt ook de volgende methodes om mensen in de gaten te houden

de vuilophaaldienst pikt je huisvuil op en leverd het af bij de sozawe

junkies worden betaald om mensen in de gaten te houden ( in bepaalde gevallen )

eneco stroom leverancier werkt ook mee met info verstrekken aan sozawe.

informeer maar eens voor de lol bij een advocaat of advocaten collectief.

Gesloten