LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KLIQ .... (CRIMINELEN)

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
reintegratiedetective
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 mei 2005 18:33

KLIQ .... (CRIMINELEN)

Ongelezen bericht door reintegratiedetective »

Pas op voor KLIQ...( CRIMINELEN )
BRON: discussieforum REINTEGRATIE (zie: Google.nl)


Dit is een onderdeel van het arbeidsbureau.
Die mensen dwingen je om aan het werk te gaan.
Ben je niet ingeschreven bij een uitzendbureau dan heb je een probleem.
Ze eisen dat je bij 4 uitzendbureau`s staat ingeschreven.
Zo niet wordt je uitkering verminderd.
En dan gaan ze ook nog met je mee naar bedrijven waar je helemaal niet wil
werken voor een
solicitatie gesprek .
Tevens vragen ze je of je ook schulden , drugs of een drank probleem hebt.
Dus mensen in Nederland , je word geleefd .
Ik wist niet dat je , als je bij het arbeidbureau staat ingeschreven , als
een kleuter behandeld wordt.
Ze werken bijna net zo als op het politie bureau , nog net niet met een
wapenstok.
Je wordt echt als een crimineel behandeld , niet mee werken , ook geen poen.
Mocht je in aanmerking komen met 1 van deze politie agenten , dan hoef je je
kenteken van je auto
ook niet door te geven , want dat weten ze ook , enz enz enz enz.
Vertel ze niet te veel , het zijn de echte criminelen die je uithoren.


DUS NOGMAALS KIJK UIT VOOR KLIQ ( CRIMINELEN BUREAU 1 KLAS )

Ivatje
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jan 2005 17:45

Re: KLIQ .... (CRIMINELEN)

Ongelezen bericht door Ivatje »

Ik zit al 2 jaar bij de Kliq in en ik sta niet ingeschreven bij een uitzendbureau (nooit geweest).
Ze hebben mij nog nooit vragen gesteld of ik schulden heb, drugs of een drank probleem heb...
Ik moet elke week 4 uur bij de Kliq zitten en werk zoeken.
Daar is bijna iedereen non-stop aan het kletsen en koffie drinken en het is moeilijk om met rust te solliciteren. (ik kan ook thuis solliciteren, dat weet ik, maar ik beschrijf alleen de sfeer bij de Kliq).
Wat ze wel tegen mij zeggen is dat ik meer moet sollicitieren, meer dan 6x per maand en daar ben ik het met ze eens... Mijn uitkering is echter tot nu toe hetzelfde gebleven en ze hebben nog nooit er iets over gezegd.
Misschien zijn ze minder streng met mij omdat ik een buitenlander ben en omdat ik nog steeds bezig ben met het leren van de Nederlandse taal? Ik denk in ieder geval dat ze (hier bij mij) wat strenger moeten zijn en de sfeer bij de Kliq wat kunnen veranderen.

lex
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 feb 2005 00:20

Re: KLIQ .... (CRIMINELEN)

Ongelezen bericht door lex »

Ik heb geen problemen met kliQ,
Ik ben ook niet ingeschreven bij een uitzendburo.
Ik moest eigenlijk wel naar een orrientatie training, maar op dat moment had ik tijdelijk werk en hoefde toen niet.
Ik solliciteer ruim 1 keer per week en heb regelmatig telefonisch of via mail contact.
Misschien doen ze bij mij ook niet zo moeilijk om dat ik geen full-time werkloze ben.
Solliciteren kan ik zelf wel, heb daar geen moeite mee.
En ik toen tenminste de moed om te willen werken.
Het is maar net hoe je instelling is.
Ik vind het overigens wel irritant dat je toch regelmatig moet komen.
En de beroepentest slaat ook nergens op, er kwam bij mij iets heel anders uit dan wat ik wil, en altijd geweest ben.
Succes allemaal.

lex
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 feb 2005 00:20

Re: KLIQ .... (CRIMINELEN)

Ongelezen bericht door lex »

KliQ heeft overigens meerdere vestigingen, dus misschien ligt het aan waar je zit.

Reintegratiedumper
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 nov 2005 02:09

Re: KLIQ .... (CRIMINELEN)

Ongelezen bericht door Reintegratiedumper »

In dit geval ligt het aan de detective. Dit persoon loopt al maanden de boel hier te terroriseren en zet aan tot het stalken van kamerleden. Menig forumlid is hier al door weggegaan. Nu onderneem ik net als zovelen, actie, en wat gebeud er? Juist ik krijg een ipban. We weten nu zeker dat dit persoon beschermd wordt door de Radar redactie. Pas dus op met dit forum, het zou wel eens tegen je gebruikt kunnen worden.

iedereen
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2005 11:05

Re: KLIQ .... (CRIMINELEN)

Ongelezen bericht door iedereen »

http://kliq.web-log.nl/


WELKOM BIJ DE KLIK REINTEGRATIE INFORMATIE WEBLOG


KLIQ klachten m.b.t reïntegratie.

Het Comite "KLIQ over en uit" , is onafhankelijk en niet gelieerd aan een (politieke) partij of groepering. U treft enkel een verzameling citaten, wetenschappelijke onderzoeken en publicaties aan, met bron vermelding.

Het Comite "KLIQ over en uit" heeft een Meldpunt Klachten KLiQ Reïntegratie in het leven geroepen.
Tienduizenden werklozen, mensen met een arbeidshandicap en mensen in de bijstand (WWB), worden door het UWV of de gemeente naar een reïntegratiebedrijf gestuurd.
Totaal ontvangen reïntegratiebedrijven 1,2 miljard Euro voor de "diensten" die ze leveren.

Het comite krijgt een groeiend aantal klachten over o.a KLIQ en gaat deze nu gericht inventariseren. De uitkomsten worden verwerkt tot een rapport en aan politieke partijen aangeboden. Een aantal partijen hebben nu reeds nu de medewerking toegezegd, aan een diepgaand onderzoek (mede op basis van eigen bevindingen).

Mail u ervaring(en) naar: [email protected] t.a.v onze jurist de heer O. van Genderen.

Inzake reintegratie problemen zijn er reeds kamervragen gesteld, derhalve is het mede van belang dat de politiek verder op de hoogte wordt gebracht van de feiten.

In Den Haag weten ze niet dat de reintegratie een zeepbel is!

Help ons daarbij en stuur een e-mail naar de kamerleden of plaatselijke politiek.

Hier treft u de e-mail adressen aan: http://kliq.web-log.nl/index.log?ID=1460951

Ivatje
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jan 2005 17:45

Re: KLIQ .... (CRIMINELEN)

Ongelezen bericht door Ivatje »

Ik heb eindelijk een baan gekregen via Kliq! :D

Gesloten