LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lijst

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Langhaar
Berichten: 595
Lid geworden op: 24 nov 2005 10:41

Lijst

Ongelezen bericht door Langhaar »

Auteur: Fips Felicat Algocat (---.upc-g.chello.nl)
Datum: 15-05-2006 21:55

Baggerlijst van reïntegratiebureaus:

Loyalis
Kliq
Dreumel en Depiro
Alexander Calder, en niet te vergeten al die domme onnozele "sollicitatiecursussen", waar een normaal denkend mens geen steek beter van wordt.

hoeksteenvanhetmuurtje
Berichten: 86
Lid geworden op: 17 mei 2006 20:45

Re: Lijst

Ongelezen bericht door hoeksteenvanhetmuurtje »

Wat heeft het voor nut op uit oude forums stukken onvolledig te knippen en te plakken. ??

En nog onvolledig ook, het vuilbekken heb je weggelaten.

Verder bestaat kliq al een behoorlijk tijdje niet meer.

Het is een beetje hetzelfde lijstje als "slechtste supermarkten"

Centra
PickPack
Torro

Langhaar
Berichten: 595
Lid geworden op: 24 nov 2005 10:41

Re: Lijst

Ongelezen bericht door Langhaar »

Van Dreumel Depiro.

www.werkgroep1970.nl

Zeer interessant.

hoeksteenvanhetmuurtje
Berichten: 86
Lid geworden op: 17 mei 2006 20:45

Re: Lijst

Ongelezen bericht door hoeksteenvanhetmuurtje »

Zeer interessant.
Zeer onnavolgbaar. Brongebruik is op zijn minst tendensieus te noemen. Jezelf als bron op een bronnenlijst zetten???

Maarreh wat heeft dit met je vorige knip en plakwerk te maken?

Langhaar
Berichten: 595
Lid geworden op: 24 nov 2005 10:41

Re: Lijst

Ongelezen bericht door Langhaar »

Alexander Calder

diefstal
Naam: harry
ben gekort door calder wegens werkweigering maar bedrijf bestond al niet meer.
er is mij toegezegd dat ik geld terugkrijg maar ik wacht nog steeds.
personeel van calder hebben zelf gesjoemeld en met elkaar
lopen flikflooien in de kelder.
ik ben hier nog steeds niet klaar mee. sommige figuren werken nu bij de soos in rotterdam en bij inburgeringzaken in delft. ik moet mijn zin krijgen anders wordt ik echt boos

Zeer interessant

koetjeBoe
Berichten: 321
Lid geworden op: 26 jun 2006 19:57

Re: Lijst

Ongelezen bericht door koetjeBoe »

Van Dreumel Depiro.

www.werkgroep1970.nl

Zeer interessant.
Als je ook even doorklikt totdat je reintegratie tegenkomt is het inderdaad zeer interessant!

Bedankt voor de link Langhaar!

janrad
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 sep 2005 12:22

Re: Lijst

Ongelezen bericht door janrad »

Auteur: Fips Felicat Algocat (---.upc-g.chello.nl)
Datum: 15-05-2006 21:55

Baggerlijst van reïntegratiebureaus:

Loyalis
Kliq
Dreumel en Depiro
Alexander Calder, en niet te vergeten al die domme onnozele "sollicitatiecursussen", waar een normaal denkend mens geen steek beter van wordt.
Zeg langhaar wat heb je zelf gedaan om aan een baan te komen? Je zit hier alleen maar af te geven op alles en iedereen maar werken ho maar. Je kunt zo beginnen met tomaten plukken, paprikas plukken of op de bloemenveiling. Schoonmaak bedrijven zitten ook te springen om mensen maar dat is zeker allemaal te min voor je.

koetjeBoe
Berichten: 321
Lid geworden op: 26 jun 2006 19:57

Re: Lijst

Ongelezen bericht door koetjeBoe »

alleen maar af te geven
Je kunt zo beginnen met ...
Langhaar mag dus van alles doen, behalve reintegratiemisstanden en rapporten daarover inclusief andere relevante informatie zichtbaar maken?

Heb je daar een beetje moeite mee, janrad?

janrad
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 sep 2005 12:22

Re: Lijst

Ongelezen bericht door janrad »

Langhaar mag zeker misstanden aan de orde brengen maar moet okk in de spiegel kijken. Dus vraag ik nog eens aan langhaar, wat heb je zelf gedaan?

Langhaar
Berichten: 595
Lid geworden op: 24 nov 2005 10:41

Re: Lijst

Ongelezen bericht door Langhaar »

Voor jou een vraag voor mij een weet.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Lijst

Ongelezen bericht door Henrice »

wat heb je zelf gedaan?
Dacht dat de topic bedoeld was om het systeem van reintegratie onder de loep te nemen.

:lol:

Vond de animo vreemd genoeg al zeer beperkt.

'T is to nie onbelangrijk te wetn waar de centn aan utgegevn wordt.

kiz
Berichten: 2317
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Lijst

Ongelezen bericht door kiz »

T is to nie onbelangrijk te wetn waar de centn aan utgegevn wordt.
... aan janrad (en z'n maat) die over 't algemeen (zie ook zijn andere postings) wat moeite heeft met kritische werkzoekenden en van mening is dat "begeleiding" bestaat uit het afkraken van het CV van iemand met 20 jaar werkervaring...

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Lijst

Ongelezen bericht door Henrice »

van mening is dat "begeleiding" bestaat uit het afkraken van het CV van iemand met 20 jaar werkervaring
deze mening heb ik nergens kunnen vinden.

Zou je die kunnen quoten ?

kiz
Berichten: 2317
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Lijst

Ongelezen bericht door kiz »

op verzoek van Henrice
mensen die 20 tot 30 jaar in een bedrijf hebben gewerkt, geen enkele opleiding hebben
quote is ontleend aan dit topic: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=43281

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Lijst

Ongelezen bericht door Henrice »

Dat vermoeden had ik al nadat ik het verzoek had ingediend en verder ging lezen.

doch mijn dank.

Het is trouwens niet erg verstandig om 20 30 jaar bij een bedrijf te werken en daarnaast verder geen enkele opleiding volgen.

hoeksteenvanhetmuurtje
Berichten: 86
Lid geworden op: 17 mei 2006 20:45

Re: Lijst

Ongelezen bericht door hoeksteenvanhetmuurtje »

Als je ook even doorklikt totdat je reintegratie tegenkomt is het inderdaad zeer interessant!
Wat is er in Himmelsname interessant aan deze lijst, er staat niets op wat nog niemand wist. Bijvoorbeeld HSK heeft Connecties met de KUN, Ja hallo Hoogduin is Prof op de Kun??

Het lijkt meer op een lijst van bedrijven waar betr website schrijven ooit relaties mee heeft gehad en die niet deden wat hij, of zij wilde.

Niet alles wat op een website staat is waar, de bronvermelding rammelt aan alle kanten. Bij stukken over Rabobank worden bronnen eerder dan 2005 gebruikt. de letter of intent tussen Eureka en Rabo was toen nog niet eens getekend?

Wat buitengewoon schokkens is is de tendensieuse berichtgeving over diverse Artsen. Vooral het buitengewoon slechte brongebruik. Jezelf als bron benoemen? Bronnen zonder opgaaf van pagina nummers en oplages? Niet wetenschappelijke bronnen gebruiken om Wetenschappelijke feiten te weerleggen. Stuitend, en zeer Laterlijk, dit is Smaad.

Maar Ja het boek van Miquel de Cervantes Saaverda is na 500 jaar ook nog steeds erg amusant om te lezen.

koetjeBoe
Berichten: 321
Lid geworden op: 26 jun 2006 19:57

Re: Lijst

Ongelezen bericht door koetjeBoe »

Wat is er in Himmelsname interessant aan deze lijst
Hoeksteen, ik merk dat je graag mensen op een neerbuigende wijze behandeld. Maar misschien kun je daar niets aan doen?
Anyways, wat er interessant aan die paginas (www.werkgroep1970.nl )is, is dat je een signaal ziet dat er met reintegratiebureaus iets erg negatiefs aan de hand is.
Doordat jij je zo sterk afzet tegen zaken in die paginas die niet direct met reintegratieproblemen te maken hebben wek je de indruk dat je de wel relevante informatie in die paginas bewust negeert.
Slim van je.

Overigens heb je mijn vraag over het uitvoeren van de wet door SOZA ambtenaren nog niet beantwoord. Ik wil je vriendelijk vragen of je dat alsnog zou willen doen.

kiz
Berichten: 2317
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Lijst

Ongelezen bericht door kiz »

Het is trouwens niet erg verstandig om 20 30 jaar bij een bedrijf te werken en daarnaast verder geen enkele opleiding volgen.
Da's inderdaad waar, maar sommige mensen missen helaas de intellectuele capaciteiten om aanvullende opleidingen te volgen. Da's meestal ook de categorie werknemers die na 20-30 jaar bij een bezuinigingsoperatie de laan uit vliegen.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Lijst

Ongelezen bericht door Henrice »

moeite heeft met kritische werkzoekenden
Moet ik het dan zo zien dat iemand met 20 of 30 jaar werkervaring ondanks zijn of haar intellectuele onvermogen tot het volgen van aanvullende opleiding, toch kritisch mag zijn t.a.v. het aangeboden werk ?

kiz
Berichten: 2317
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Lijst

Ongelezen bericht door kiz »

Dat vind ik wel Henrice, zo iemand heeft misschien geen pak diploma's, maar wél een schat aan werkervaring. En in een goed begeleidings- c.q. reïntegratietraject lijkt het me de normaalste zaak van de wereld dat je met iemands capaciteiten rekening houdt, zelfs al liggen die capaciteiten niet vastgelegd op een diploma.

Gesloten