LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maetis arbodienst

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
cindy_19
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2009 10:54

maetis arbodienst

Ongelezen bericht door cindy_19 »

wie heeft er net als ik ervaring met deze arbodienst?

dirk groe....
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2009 11:44

Re: maetis arbodienst

Ongelezen bericht door dirk groe.... »

hellaas heb ik ervaring met het kastje naar de muur bedrijf.

saskia34
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2010 12:17

Re: maetis arbodienst

Ongelezen bericht door saskia34 »

Dit bedrijf kost je je gezondheid. Ik vraag me werkelijk af hoe de arts aan zijn diploma gekomen is. Waarschijnlijk bij een pakje boter. Zelfs op een simpele medische vraag weet hij geen antwoord.

janrad
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 sep 2005 12:22

Re: maetis arbodienst

Ongelezen bericht door janrad »

Kun je er iets meer over vertellen, je maakt me nieuwsgierig.

saskia34
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2010 12:17

Re: maetis arbodienst

Ongelezen bericht door saskia34 »

Ik heb heb drie jaar geleden een longembolie gehad. Sinds die tijd heb ik last van draaiduizelingen en een afwijkend loopgedrag en af en toe omvallen. Ik zit nu voor de derde keer weer thuis. Bij het eerste bezoek wil hij je doorsturen naar een psygoloog. Heeft geen idee waar je klachten vandaan komen. Stuurt me vervolgens naar fysio. Van de fysio krijg ik weer last van mijn longen dus vraag ik aan hem of dat geen kwaad kan en vervolgens zegt hij daar heb ik geen verstand van. Het leek me toch een simpele vraag. Door dit gedoe kan ik geen autorijden, niet ver lopen niet lang staan. Dan zegt deze arts dat ik maar met het openbaar vervoer moet gaan. Ik woon in een dorp en als ik dat doe ben ik 2 uur onderweg maar dat is volgens hem mijn probleem. Dat gaat dus niet en doe ik ook niet. Ik moet in augustus weer terugkomen maar dan is het op een ander adres en dat adres wist hij nog niet. Ik vind het een raar bedrijf en dat is nog netjes uitgedrukt.

Gesloten