LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitzendbureau re-integratie

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
bidu
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 apr 2016 16:10

uitzendbureau re-integratie

Ongelezen bericht door bidu »

heb weer werk gevonden via een uitzend bureau.
maar nu weten ze niet of het wel door gaat .omdat ik nog geen 104 weken ziek benen en nog in de re-integratie zit .
ze hebben dat nog niet meegemaakt.om zo iemand weer aan het werk te helpen .
mijn re integratie casemanager heb ze verteld dat het eest via een detacheringsovereenkomst gaat .
daar zijn ze nu mee bezig.
maar nu heb ik eindelijk werk gevonden heb je weer te maken met die achterlijke regels hier in Nederland

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: uitzendbureau re-integratie

Ongelezen bericht door Moneyman »

bidu schreef:heb weer werk gevonden via een uitzend bureau.
maar nu weten ze niet of het wel door gaat .omdat ik nog geen 104 weken ziek benen en nog in de re-integratie zit .
ze hebben dat nog niet meegemaakt.om zo iemand weer aan het werk te helpen .
mijn re integratie casemanager heb ze verteld dat het eest via een detacheringsovereenkomst gaat .
daar zijn ze nu mee bezig.
maar nu heb ik eindelijk werk gevonden heb je weer te maken met die achterlijke regels hier in Nederland
Wat is er precies "achterlijk" dan?

bidu
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 apr 2016 16:10

Re: uitzendbureau re-integratie

Ongelezen bericht door bidu »

dat werkgevers niet goed weten dat ze ook subsidie kunnen krijgen als iemand aan nemen die bezig is met re-integratie. en ook als het werk niet lukt ze ook geen risico lopen .

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: uitzendbureau re-integratie

Ongelezen bericht door Moneyman »

bidu schreef:dat werkgevers niet goed weten dat ze ook subsidie kunnen krijgen als iemand aan nemen die bezig is met re-integratie. en ook als het werk niet lukt ze ook geen risico lopen .
Dus de regels in Nederland zijn achterlijk, omdat werkgevers ze niet kennen? Bijzondere logica.

Gesloten