LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Compact gedupeerden richten Hyves op.

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
cbr-leerling
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2011 13:37

CBR leerlingen compact/stageverkeersschool???

Ongelezen bericht door cbr-leerling »

Hoe zit het met de CBR leerlingen?
Ik heb mijn herexamen al aanbetaald bij compact, een reserveringsbevestiging ontvangen, een nieuwe lesplanning ontvangen. Maar zo te lezen zijn er geen instructeurs meer om mijn lessen en examen te begeleiden. Bovendien hoeft de rijschool pas een dag voor het gereserveerde examen de kosten hiervoor te voldoen, aldus het CBR. Dikke kans dat dat nu niet gaat gebeuren, zodat mijn herexamen komt te vervallen. Wat nu?
En ben ik de enige met dit probleem?? Lees tot nu toe alleen reacties van cursisten die de opleiding tot rij-instructeur volg(d)en.

gefrustreerde groeten,
een gedupeerde (?) cbr-leerling

boogey
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2011 10:46

Re: Compact gedupeerden richten Hyves op.

Ongelezen bericht door boogey »

succes met je her, waar en wanneer dan ook. Voor iedereen een k*t situatie.

dbderuiter
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 apr 2011 19:50

Re: Compact gedupeerden richten Hyves op.

Ongelezen bericht door dbderuiter »

Tja, das nou ook leuk, compact bleef lessen plannen en verkopen en stelde natuurlijk de CBR leerlingen niet op de hoogte terwijl ze het zagen aankomen.
Vanaf dat IBKI voor Compact de deur dicht deed, is het pas echt als een lopend vuurtje gekomen voor iedereen.
Maar ja IBKI zal dit niet voor niks hebben gedaan, ze zullen dit wel overwogen hebben, want ze weten wat de consequenties kunnen zijn voor Compact.
Ik wens naast alle instructeurs in opleiding ook alle CBR leerlingen sterkte als ze gedupeerd zijn. Volgens mij zijn wij er in ieder geval nog niet klaar mee, zo nodig ben ik er ook bij als er actie ondernomen gaat worden.
*instructeur in opleiding "bij compact" (of niet??)...

johnm
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2011 20:24

Re: Compact gedupeerden richten Hyves op.

Ongelezen bericht door johnm »

Hallo Allemaal,
Naar aanleiding van alles wat er in de afgelopen dagen gebeurd is bij Compact, heb ik me bedacht een Hyves-pagina te moeten starten voor alle ex-cursiten, ex-CBR leerlingen, ex-instructeurs en alle andere belanghebbenden.
Dit om op een directe manier met elkaar ongecensureerd te kunnen communiceren om zodoende te komen tot een krachten- en kennisbundeling. Ik denk dat de macht van het getal hier van toepassing gaat zijn. Aan het uitten van verwensingen, bedreigingen en negatieve taal hebben we niks en dit wens ik dan ook niet op deze site geplaatst te zien.
Vanaf morgen maandag 11-04-2011 zal de pagina in de lucht zijn onder de naam: Compact gedupeerden.
Ik roep een ieder op, die op welke manier dan ook belang heeft in bovenstaand te reageren. Meld bovenstaand aan collega's, mede- cursiten of wie dan ook.
Ik probeer een aanspreekpunt te creëren.
Ik hoop dat dit initiatief een gevoel van onmacht wegneemt. en dat er ideeën boven komen drijven die kunnen leiden tot een gemeenschappelijk en daadkrachtig antwoord.
Ik weet niet of dit leidt tot een oplossing maar ik kan helaas niet wachten om als een lam naar de slachtbank te worden geleid zonder een poging te hebben gedaan om iets te doen.
John Maka (ex-cursist fase 3 en gedupeerde).

trappetony
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2011 22:05

Re: Compact gedupeerden richten Hyves op.

Ongelezen bericht door trappetony »

bundel al onze krachten samen want samen staan we sterk. meld je aan op onderstaande [url]linkhttp://www.compactopleiding.is-gone.com/index.php[/url]

Gesloten