LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Instructeur komt niet opdagen bij rijschool Tempo

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
ricardow3
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2016 10:58

Instructeur komt niet opdagen bij rijschool Tempo

Ongelezen bericht door ricardow3 »

Na een intest genomen te hebben bij Tempo, een pakket BE besteld met 5 lesuren.
Rijlessen na 6 (!) keer bellen eindelijk kunnen inplannen met instructeur.
Op afgesproken dag is instructeur niet komen opdagen.
De volgende ochtend zou het examen al zijn, en met de instructeur afgesproken dan maar de volgende ochtend om 8 uur beginnen met de lessen.
Om 8 uur de volgende ochtend wederom geen instructeur, deze was nog in Arnhem en zou pas om 8 uur vertrekken naar Den Haag.
Om 11 uur was het examen en de hele boel maar afgeblazen.
Tempo zou zo snel mogelijk het een en ander regelen om alsnog zo snel mogelijk examen te kunnen doen. Na 10 dagen niets meer gehoord en maar langsgegaan aangezien ik ook niet terug gebeld werd. Gedeelte kosten retour gekregen, maar niet de intest.
Hele slechte service. Nu naar een andere rijschool, en weer een intest moeten betalen .
Laatst gewijzigd door Radar op 08 dec 2016 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast om strekking te verduidelijken

stofzuigertje

Re: Instructeur komt niet opdagen bij rijschool Tempo

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Kijk eerst een op cbr.nl naar rijscholen want er zitten goede en hele slechte tussen en die geven onafhankelijke info voor jou regio.

LRNL
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 dec 2015 16:42

Re: Instructeur komt niet opdagen bij rijschool Tempo

Ongelezen bericht door LRNL »

Ik begrijp dat het hier gaat om Den Haag?

De verdere details ken ik niet, maar ik ken iemand uit Den Haag die na twee slechte ervaringen bij eerdere rijscholen, over is gestapt naar Tempo. Ook zij gaf aan dat dit geen goede rijschool is en daar al snel gestopt is met lessen.

Je bent niet de enige die negatieve ervaringen heeft met Tempo. Het is een bekende naam, maar dat betekent niet dat ze goed zijn. Ik weet dat de slagingspercentages van O.a. Tempo, wolf en ANWB in bepaalde regio's erg slecht zijn, ondanks dat dit de bekendste rijscholen zijn.

Tip: kijk eens naar een grote rijschool die bij een garantiefonds zit als BOVAG.

Gesloten